Adobe Digital Index ka analizuar gjithë zhurmën në rrjetet sociale, pëlqime, klikime, përmendje të emrit të gjithë pjesëmarrësve në rrjetet sociale pas gjysmëfinaleve të kësaj jave. Para gjysmëfinaleve, Guy Sebastian i Australisë kryesonte tabelën e social buzz, por analizat e fundit të bëra menjëherë pas gjysmëfinales së dytë, janë ndryshuar me ngjitjen e Shqipërisë.
“Në qoftë se Eurovizioni do vendosej nga popullariteti, fituesja e finales do ishte Elhadia nga Shqipëria. Përmendja në rrjetet sociale ofron një ide të interesit të përgjithshëm për këtë konkurs” ka thënë Laguerre-Auguste, drejtor i komunikimit të EMEA në Adobe. Top 10 i ADI i Eurovizionit, bazuar në kombinimin e zhurmës në rrjetet sociale, shikimet në Yoututbe, ndjekësit në Twitter dhe kuotat mesatare të basteve për këtë ngjarje, japin tabelën që shfaqet në fund.
Analizat e ADI përdorin Adobe Social për të studiuar përmendjen publike në gjuhë të ndryshme në rrjete sociale si: Facebook, Google+, Reddit, Twitter, Dailymotion, Flickr, Instagram, Tumblr, VK, Disqus, Foursquare, Metacafe, WordPress dhe YouTube, gjithashtu blogje. “Adobe Digital Index ka vënë re shumë ndryshime këto ditë. Ngjitja më e madhe ka qenë e Lott Nettot nga Belgjika me tetë vende dhe ulja më e madhe për Elnur Huseynov nga Azerbaijian që ka zbritur gjashtë.”
Bullshit…