E nderuar redaksi. Duke lexuar raportin autoteknik për vdekjen e Olldashit mendoj që sipas dinamikes se levizjes se mjetit nga ekspertiza nuk mund te perfundoje drejtuesi i nje mjeti te tille i vdekur edhe nqs nuk do ishte i lidhur me rrypin e sigurimit.
Pashë videon e aksidentit ën Dita Online. Duke krahasuar videon e eksperteve me videon reale kur makina u terhoq nga kanali lind pyetja: Si ka mundesi qe makina te kthehet permbys nga krahu i shoferit ndrkohe qe pjerresia ka qene nga krahu i pasagjerit?! Kjo mund te ndodhte vetem nese makina do kishte ecur ne rrugen dytesore poshte dhe te kishte rene ne kanal nga krahu i shoferit.
Sa ka qene pjerresia e skarpates? A ndryshon kjo pjerresi apo eshte e njejte gjate gjithe rruges qe ka pershkruar mjeti? A ka patur uljengritje te forta dheu ne kete trajektore qe ka pershkruar mjeti? Nga video origjinale e nates se pare dhe tani duke i krahasuar me shpejtesite e levizjes qe japin ekspertet del se nuk mund te vdese kurre nje njeri brenda me goditje te renda ne koke. Si i mori goditjet e renda makina ka patur airbag ne te gjithe krahet? Edhe fakti qe nuk hapeshin dyert tregon qe mjeti e ka amortizuar mire goditjen.
Goditja – thonë ekspertët – ka ardhur ne momentin e fundit kur makina eshte batuar nga krahu i shoferit se per rrotullime nuk behet fjale. Por me 45 km/ore a me pak ai ka patur gjithe mundesite per te mbledhur veten pas daljes nga rruga dhe per te reaguar per t’u kapur pas timonit a per te bere frenim.
Pra si ka reaguar i aksidentuari pasi ka dale nga rruga? Kjo behet nga ekspertet duke bere dinamiken e ngjarjes brenda makines. Kjo eshte fatkeqesia jone mbetem medioker ne cdo fushe dhe nuk u ngritem asnjehere ne nivelin e profesionalizmit. Me mire merrni eksperte te huaj te pavarur qe ta cojne deri ne fund kete gje sic duhet, megjithese nje prove (trupin e te ndjerit) e eliminuan he per he.
Marrë nga reagimet
www.gazetadita.al
Eksperte te huaj domosdoshmerisht !!!!!