Komunistët, zemra e rezistencës antifashiste

Ornela

Prof. Xhelal Gjeçovi                                    

Një ngjashmëri e frikshme midis Berishës, Bashës dhe Musolinit. Pse shqiptarët iu besuan fatin e tyre komunistëve tetë dekada më parë. Tradhtarët e djeshëm dhe zjarrvënësit e sotëm të Shqipërisë…

(Vijon nga numri i kaluar)

Me themelimin e PK dhe Frontit Antifashist Nacionalçlirimtar, nis një etapë e re në zhvillimin e rezistencës antifashiste. Vendi tani do të kishte një force politike serioze, të aftë e të vendosur që të përballej me rrezikun dhe t`i prijë popullit në luftë kundër agresorëve fashistë. Populli iu përgjigj masivisht thirrjes së Këshillit të Përgjithshëm Nacionalçlirimtar për t`u ngritur në luftë. Në këtë mënyrë, brenda pak muajve, me aksionet e guximshme luftarake e me dëshmorët e parë, të rënë në përleshje me armikun, Fronti tregoi se lufta e nisur, nuk ishte një lodër kalamajsh, siç cilësohej nga nacionalistët skeptikë, por një luftë patriotike, që mbështetej nga shumica dërrmuese e shqiptarëve patriotë dhe nga aleatët e Koalicionit Antifashist.

Vendimi i Konferencës së Pezës për ta lidhur luftën e popullit shqiptar me aleatët anglo-sovjeto-amerikanë, ishte ndër aktet më të urta largpamëse, që i bëri një shërbim të madh vendit. Tre muaj pas Konferencës, në dhjetor 1942, ministrat e jashtëm të tri Fuqive të Mëdha Aleate, K. Hull i SHBA, A. Eden i Britanisë së Madhe dhe V. Molotov i BS, shpallën qëndrimet e qeverive të tyre  ndaj zhvillimeve në Shqipëri. Që të tre deklaronin se e vlerësonin angazhimin dhe kontributin e shqiptarëve në luftë kundër fashizmit, e se ata njihnin jo pretendimet italiane, por pavarësinë e Shqipërisë të shkelur prej saj, duke shprehur kështu bindjen në rivendosjen e saj të shpejtë. Në këtë mënyrë ata korrigjonin qëndrimin e mbajtur më parë ndaj agresionit, ku me deklarata zyrtare apo në heshtje, e konsideruan një  fakt tashmë të kryer.

Shpresa zhgënjyese e Ballit Kombëtar

Ndërkohë, dy muaj pas Frontit, në nëntor ‘42, do të themelohej organizata e Ballit Kombëtar. Opinioni mirëpriti daljen e saj, si një forcë patriotike që do të mobilizonte në luftë njerëzit me bindje të djathta e me ndjenja atdhedashëse. Por, kjo nuk do të ndodhte, pasi kreu i kësaj organizate do të vendoste, në kundërshtim me porositë dhe kërkesën e aleatëve, që, hë për hë, forcat balliste të qëndrojnë në pritmëri, e se ato do të hyjnë në luftë, në fundin e saj, kur forcat partizane do të ishin rraskapitur nga ballafaqimi me ushtritë e okupatorit. Qëndrimi i adoptuar nga udhëheqja e Ballit,(e më pas dhe e Legalitetit), do të rezultojë jo produktiv, jo vetëm për vendin, por dhe për vetë atë, pasi do ta zhysë në konfuzion, në përçarje e do ta futë në një rruge pa krye. Rrjedhojë e kësaj gjendjeje të turbullt, janë dhe marrëveshjet e lidhura me autoritetet ushtarake italiane për të koordinuar veprimet kundër Lëvizjes Nacionalçlirimtare, siç është dhe Protokolli Dalmaco-Këlcyra, i marsit 1943, si dhe operacionet e ndërmarra së bashku, në zbatim të tij. Megjithatë, duhet theksuar se në gjirin e kësaj organizate ka patur dhe figura nacionaliste të njohura, që, në kundërshtim me vijën zyrtare e me qëndrimin e krerëve, do te krijonin çetat e para të armatosura për t’iu kundërvënë okupatorit. Pavarësisht se pesha e tyre në fushën e luftimeve, ishte e vogël, qëndrimi i tyre duhet çmuar e vlerësuar, për kurajon e për angazhimin, aq  sa ishte, në rezistencën antifashiste në periudhën e pushtimit italian.

***

Distanca prej gati tetë dekadash nga agresioni i fashistëve italianë kundër Shqipërisë nuk e kanë zbehur aspak interesimin për ngjarjen dhe nderimin për të gjithë ata që u angazhuan në përballimin e saj. E nisa këtë shkrim me një pyetje apo një mëdyshje që kanë disa njerëz nëse duhet përkujtuar apo jo pushtimi fashist i Shqipërisë? Unë jam natyrisht në anën e atyre që mendojnë s’duhet përkujtuar… Pse?

Shikoni realitetin e sotëm politik të vendit. A nuk ngre shumë pikëpyetje ky realitet?

Unë, si historian jam konsekuent në bindjet e mija të cilat i kam shprehur publikisht.

Para rreth dy muajsh,kam botuar në ‘DITA’ një shkrim për 4 shkurtin evitit 1944. Ndodhi një masakër tmerrshme atëherë në Tiranë, u pushkatuan 84 qytetarë të Tiranës, kur Tirana ishte sa një e dhjeta e Tiranës së sotme. Kam shkruar në ‘DITA’ rreth dy muaj më parë: “4 shkurti i 44-s ishte një nga ngjarjet që nxijnë më shumë në historinë tonë të 75 vjetëve të fundit, kanë ndodhur në zemër të dimrit dhe në zemër të Tiranës. 4 Shkurti na kujton njërën nga masakrat më të rënda e më tronditëse që përjetoi Tirana dhe vendi në kulmin e operacionit armik të dimrit 1943-44, një akt i pastër terrorist, që dallohej nga mënyra mafioze e organizimit, nga egërsia e shfaqur gjatë zbatimit e më në fund nga pasojat që solli e nga zija që mbuloi dhe tmerri që përjetoi kryeqyteti shqiptar, në të ftohtin e paparë të atij viti.

Përfundimi: 84 qytetarë të Tiranës të ekzekutuar në mënyrën me makabre, ndër ta dhe dy italianë e një izraelit, si dhe 500 të tjerë të arrestuar e të masakruar në burgjet e në kampet shfarosëse të ngritura nga gjermanët, shumica e të cilëve nuk u kthyen më, duke iu bashkuar bashkëqytetarëve  të tyre të masakruar më 4 e 28 shkurt.

Rreth 70 vjet më vonë, më 21 janar 2011, rrugët e Tiranës u përgjakën sërish. U vranë katër qytetarë të pafajshëm nga pinjollët e atyre që kryen masakrën e 4 shkurtit. Janë pikërisht ata që aktualisht të pandëshkuar, kundërshtojnë me aq zjarr reformën në drejtësi. Kanë ndryshuar kohët. Nëse xhelatët e 4 shkurtit 1944 në mbarim të luftës ia mbathën jashtë Shqipërisë për t’i shpëtuar ndëshkimit, këta të sotmit të veshur me imunitet deputeti, vazhdojnë t’i sjellin dëme të reja dhe janë gati ta përgjakin sërish Shqipërinë…

E përmenda këtë citim për të theksuar lidhjen gjenealogjike, politike dhe filozofike midis kriminelëve të djeshëm dhe të sotëm…

Edhe diçka për kolaboraciopnistët

Kam lexuar disa kohëmë parënjë shkrim të shkëlqyer të mikut tim, Shaqir Vukaj për kolaboracionistët, jo vetëm shqiptarë, por europianë. Në shkrimin e tij, zoti Vukaj nënvizonte fatin e bashkëpunëtorëve të fashizmit gjatë Luftës së Dytë Botërore. Zoti Vukaj me fakte dhe shifra vërtetonte ser fakti i kuislingëve shqioptarë ka qenë ku e ku më i mirë se ai i kolegëve të tyre europinë.

Ja se çfarë ka shkruar zoti Vukaj:

“Mbas përfundimit të Luftës Dytë Botërore, në fjalorin politik hyri në përdorim një term i ri – kolaboracionizëm (nga frëngjishtja collaboration-bashkëpunim). Fillimisht me fjalën “kolaboracionizëm” nënkuptohej bashkëpunimi i qeverisë franceze të Vishisë (kryesuar nga mareshali Peten) me pushtuesit gjermanë, por më vonë filloi të përdorej edhe për qeveri të tjera europiane, organizata ushtarake apo persona të  veçantë që kishin bashkëpunuar me pushtuesit gjermanë, italianë apo japonezë ose kishin vepruar nën kontrollin e drejtimin e tyre, për interes të pushtuesit. Krahas tij, filloi të përdorej edhe fjala “kuisling”, që vinte nga emri i ish kryeministrit të Norvegjisë, V. Kuislingut, gjatë periudhës së pushtimit gjerman dhe që mbetet model i bashkëpunëtorit dhe shërbyesit të pushtuesit.

 

Në të gjithë Europën e më gjerë, “kolaboracionistët” apo “kuislingët” u quajtën tradhtarë të atdheut, për çka, sipas fajeve të kryera, u dënuan nga gjykatat e vendeve të tyre. Sipas interpretimit juridik të së drejtës ndërkombëtare, kolaboracionizmi është bashkëpunim i ndërgjegjshëm, i qëllimshëm dhe vullnetar me armikun, për interes të tij, në dëm të shtetit dhe popullit të vet. Në kohën e sotme, në kodin penal të shumicës së vendeve të botës, kolaboracionizmi klasifikohet si tradhti kombëtare.

 

Tërheq vëmendjen fakti se shumica e kolaboracionistëve (jo vetëm në Shqipëri) janë përpjekur të paraqiten si patriotë dhe, bashkëpunimin me pushtuesin ta përligjin si vepër në “shërbim të atdheut”. Sigurisht që motivet e bashkëpunimit të kolaboracionistëve europianë kanë qenë të ndryshme. Sipas disave, nëpërmjet bashkëpunimit me pushtuesit ata kanë synuar “realizimin e aspiratave etnike, në luftën kombëtare kundër popullit dominues në atë shtet” (shembulli i kroatëve, sllovenëve, sllovakëve, shqiptarëve të Jugosllavisë etj.), “realizimin e ideve nacional-socialiste të krijimit të rendit të ri dhe kthimin e Europës nëpërmjet bashkimit të shteteve evropiane”, “realizimin e ideve reformuese dhe vendosjen e rregullave te reja shtetërore” (gjenerali Vllasov në B. Sovjetik dhe ushtria që ai komandonte, e krijuar dhe armatosur nga gjermanët), “kthimin e pavarësisë për vendet e tyre” (lituanezët, letonezët, estonezët, ukrainasit, gjeorgjianët etj. në B. Sovjetik), “të luftojnë kundër komunizmit” etj.

 

Paralele të frikshme

Distanca kohore ka bërë sigurisht të vetën. Sot në botë e në kuadër të saj dhe në dy vendet tona, të përfshira para gati tetëdhjetë viteve, në një  konflikt absurd e te pa merituar, janë bërë ndryshime të mëdha. Sot Italia, fqinji ynë përtej detit është një vend demokratik, me standarde të larta të ekonomisë e të demokracisë, njëra ndër shtyllat e Bashkimit Europian, një partner me rëndësi të posaçme strategjike për ne; më në fund, një vend që u hapi dyert shqiptarëve, në situatën e vështirë të ndërrimit të sistemeve në Shqipëri, sot mbështet fuqishëm aspiratat e tyre për t`u bërë anëtar të Bashkimit Europian.

Por nuk duhet harruar se në të dy vendet, ekzistojnë ende faktorë objektivë, forca e lëvizje ekstremiste, të etura për pushtet e të prirura për dhunë, që kërcënojnë  e rrezikojnë punën paqësore, stabilitetin dhe pengojnë reformat demokratike, për të cilat ata kanë nevojë. Sot vërtetë nuk ekzistojnë fashizmi e nazizmi, në format  klasike, por ekzistojnë ende forca e grupe shoqërore, që ruajnë ende nostalgjitë për kohët e invazioneve fashiste.

Zgjedhjet e fundit në Itali, në Francë etj., flasin për një rritje të peshës specifike të forcave të ekstremit të djathtë e kjo sigurisht është një shenje jo e mirë. Në të njëjtën kohë, në arenën e historisë kanë dalë forca të tjera, me prirje të hapura terroriste, që e konsiderojnë dhunën si rrugën e vetme të realizimit të qëllimeve politike… Me aktet e dhunës e te terrorit, që ndërmarrin në të katër anët e globit, ata synojnë të ngjallin frikë e panik në masa popullore, t`i largojnë nga puna paqësore ndërtimtare, të krijojnë pasiguri e paqëndrueshmëri, në vende e rajone te ndryshme dhe po të mungoje vigjilenca dhe reagimi i forcave demokratike, të marrin pushtetin dhe të bëjnë atë që bënë fashistët e nazistët në vitet e Luftës se Dytë Botërore.

Në rrethana te tilla, aleanca antiterror,që udhëheqin SHBA dhe NATO, te cilës Shqipëria i është bashkuar qe ne fillim, janë e vetmja shprese, e rruge për t’i bere balle sfidës se forcave terroriste, për të asgjësuar planet e orvatjet e tyre kriminale. Përballë këtyre zhvillimeve Shqipërisë i duhen më shumë se kurrë uniteti e stabiliteti, largimi nga sherret e nga thashethemet,nga lufta e paprinciptë qe i shndërron forcat politike ne garnizone ushtarake, të gatshëm për luftë dhe t`i qasen  bashkërisht e sinqerisht detyrave prioritare që ka vendi, siç është reforma ne drejtësi dhe vetingu,si kusht sine qua non për shëndoshjen e gjendjes ne sistemin e drejtësisë, por dhe hapjes  se negociatave te shumëpritura me BE. Uniteti, stabiliteti, demokracia  nuk janë me slogane, por detyra historike për të përballuar sfidat e rreziqet qe vijnë nga ane e drejtime te ndryshme,nje pro ve e madhe,e vërtetë për njerëzit, për partitë e për gjasme shoqërinë civile  qe ka humbur besimin e mbështetjen për pjesëmarrjen ne rrëmujat qe organizon opozita e çoroditur pavarësisht reagimit te individëve të veçantë nga radhët e saj.

 

80 vjet më pas…

Opozita e sotme në Shqipëri është si ata bashkëpunëtorët e fashistëve 75 vite më parë. Ata janë gjithnjë gati jo vetëm ta shesin Shqipërinë, por edhe t’i vënë flakën nga fundin krye, sikurse e dëshmuan në vitin 1997.

Në këto momente veçanërisht nuk mund e pajtohesh, e nuk mund te tolerohen sherret,pa fund,veprimet e dhunshme, destabilizuese, qe ndikojnë drejtpërdrejt ne dëmtimin e imazhit te vendit dhe ne shtyrjen e negociatave për në BE. Asgjë nuk justifikon përdorimin e dhunës ne demokraci,abuzimin me hapësirat e lirisë qe krijon ajo. Natyrisht, mund te jete e drejte kërkesa qe qeveria te beje kujdes ne rastet e marrjes se vendimeve qe  prekin, ne nje mas apo nje tjeter nivelin e jetës së njerëzve,sidomos kur ne shprehje jane banore  te zonave te thella e te varfera. Por, gjithsesi,kjo nuk justifikon veprimet e dhunshme, qe nxiten apo organizohen  nga nje opozite qe nuk di ku  ka kokën,qe duke mos qene ne gjendje te konkurroje me ide, me projekte e  me alternativa, ia nënshtron veprimtarinë spontanitetit, duke rrëshqitur shpesh ne destabilitet, e veprime te dhunshme, si ato që u panë se fundi në Kalimash. E, kjo është e rëndë për një forcë që lindi si shpresë e garante për vendosjen e demokracisë,e tani identifikohet me dhunën, anarshinë e destabilitetin, duke u larguar shume pushtetit e rotacionit, si një ligj i demokracisë ,e nevoje e domosdoshme qe vendi të ecë në rrugën e pa kthyeshme te saj. Një opozitë serioze, do te duhej që, me se pari, te distancohet e te dënojë dhunën, t’u kërkojë organeve ligjzbatuese qe pa vonese te evidentojnë e te vene para përgjegjësisë së ligjit ata që dhunuan rendin, pasurinë e sigurinë e qytetareve Pasi te bënte këtë, kishte gjithë te drejtën e zotit qe t`i kërkojë qeverise rishikim e vendimit,e jo kërcënim siç e ka zakon Basha me gishtin ngrehur,duke beret te fortin,duke ne kujtuar Musolinin, qe edhe kur armatat e tij po shkërmoqeshin ne fushën e luftimit, ai vazhdonte fjalimet butaforike, për të treguar se gjasme çdo gjë shkonte për mrekulli.

***

Dua ta mbyll këtë shkrim, duke nënvizuar se vetëm një Shqipëri e forte, e stabilizuar, ku sundon ligji e jo Maliqi, si në kohën kur sundonte Sali Berisha, mund t`u bëjë ballë rreziqeve, që vijnë nga vatrat e ndezura që ende ekzistojnë, në vende e rajone jo shume larg nesh, por dhe nga ndërhyrjet e vendeve si Rusia, që nuk ka hequr dorë nga ambiciet e përpjekjet që të rivendosë lidhjet, aleancat e influencën që ka patur dikur, cilado të ishte me pasoja, pasi do te sillte ndërlikime te tjera. ne rajonin e trazuar te Ballkanit, e jo vetëm. Në rrethana të tilla, janë të justifikuara e, me të drejtë, dhe të vlerësuara, në vend e jashtë, nga faktori ndërkombëtar, nga SHBA  dhe NATO masat e fundit të Qeverisë Shqiptare, qe synojnë t`u presin rrugën orvatjeve e synimeve, që nuk përkojnë e nuk shkojnë në të mirë të paqes, të sigurisë e të stabilitetit, ne vend e ne rajon.

Dita

Share This Article
47 Comments
  • C’A TREGON KY VERMELIU DALLKAUK I ENVERIT?

    Nje here e lavderon Rusine e Stalinit ne fillim te dacibaos historike te tij dhe ne fund e anatemon Rusine Bolshevike te Putinit qe Bota e ka quajtur sot si “Stalini i vogel” dhe ne kulmin e idiotesise intelektuale ben thirrje per kujdes nga MIQTE e hershem te Enverit qe sipas fanatikeve komuniste kane bere kaq shume per Shqypnine, nga fabriket dhe uzinat e deri tek hidrocentralet qe i ngazellejne enveristet papushim.

    C’A KA BO VAKI KESHTU MORE?

    sepse:

    Vermeliu i Enverit, Gjecovi ka harruar Rrezikun Anglo-Amerikan per Shqypnine, ka harruar qe NATO ishte rreziku i sovranitetit te popujve e shume e shume te tjera dhe tani e ka kthyer pllaken e kameleonit komunist, njesoj si Edi Rama dhe shikoni se cfare cudirash qe shkruan, sa nuk mund t’i besosh syve:

    “…Rusia, që nuk ka hequr dorë nga ambiciet e përpjekjet që të rivendosë lidhjet, aleancat e influencën që ka patur dikur, cilado të ishte me pasoja, pasi do te sillte ndërlikime te tjera. ne rajonin e trazuar te Ballkanit, e jo vetëm. Në rrethana të tilla, janë të justifikuara e, me të drejtë, dhe të vlerësuara, në vend e jashtë, nga faktori ndërkombëtar, nga SHBA dhe NATO masat e fundit të Qeverisë Shqiptare, qe synojnë t`u presin rrugën orvatjeve e synimeve, që nuk përkojnë e nuk shkojnë në të mirë të paqes, të sigurisë e të stabilitetit, ne vend e ne rajon Rusia nuk ka hequr dore nga ambiciet”

    • Ky eshte shkrim per muzhike ish-pioniere te sapozbritur nga mali. E çfar rendesie ka se çfar halicinacionesh ka ky autor muzhik.

  • tradhetari kombit mbetet tradhetare ,
    Atdhetari Atdhetare .
    putanat e te Huajve mbeten po putanat e se sotmes e se ardhmes ,
    Atdhetaret ,mbeten po ata zemra e Shqiperise .

    Nji ndarje e te Bardhes Shqiptare nga e zeza tradheatre ,
    bere nga Historia e Shqiperise .

    Kjo fare tradhetare antishqiptare ,duhet te zhduket nga Toka .
    Vetem nji popull idiot ,qe i do te keqen vetes dhe te ardhmes se brezave te tij ,
    ben idiotin dhe nuk fillon Aksionin e Madhe ,
    ne zhdukjen e fares putane te tradhetise ,
    qe perfaqsohet ne Shqiperi nga partite famekeqe e sjkaterruse te shtetit Shqiptare pd-lsi dy parti proserbe e pro greke – te Faktuara ne kto 28 -vjet ,
    shtremberuese te Historise Shqiperise ,
    shkaterrimite te Shtetit e Vlerave Kombetare ,
    duke ulur ne toke reputacionin e emrin e Shqiptareit ne Bote .
    Eshte momenti i fundit qe populli shqiptare te organizohet e zhduke te keqen nga hapsirat Shqiptare .
    Dy gjera ndajne sot te Ardhmen Shqiptare ;

    1- Ose do flihet gjume dhe bandat antishqiptare do zhdukin Shqiperine ,
    2- Ose do filloj Rrevolucioni i Nderit te Shqiperise ,
    te zhduke qibanin nga Shqiperia .

    Zhduke tradheatrin nqs sdo qe te zhduki ai ty.

    Zgjedhja jote Shqiptare ,
    vendos ekzistencen tende ne te ardhmen
    e Shqiptareve .

  • Te gjithe i kujtoi Gjecovi,me franceze e me estoneze,por harroi vetem ata qe sduhen harruar dhe ngjajne tepke me trimat kosovare ,HEROJTE FINLANDEZE.’
    Kur kerkon ngjashmerine e rezistences antisllave te shqiptareve gjate luftes se dyte boterore,atehere beje tamam,ti hileqar i mashtrimit enverist.Populli Finlandez u gjend i vetem dhe i pa mbrojtur kunder agresionit ruso-sllav gjate luft,II bot.Edhe populli shqiptar nuk kishte mbrojtes perballe agresionit greko-sllav,qe i rrembeu 4 fishin e territoreve gjate luftes ballkanike.
    Ashtu si populli heroik finlandez gjeti tek qeveria Hitlerit furnitorin e vetem me arme(anglezet derguan biskota dhe camcakyza),ashtu edhe nacionalistat shqiptare gjeten tek ushtria Gjermane te vetmen furnitore me arme per ti rezistuar revanshizmit greko-sllav(anglezet armatosen komunistet sllavofile).Kush jane tradhetaret ketu?Ata qe i sherbyan grekeve dhe serbeve per te ripushtuar ,masakruar edhe njehere Camerine dhe Kosoven,apo ata qe u armatosen nga gjermanet per tu rezistuar grekeve dhe serbeve.Pushtues te Shqiperise as kane qene dhe as jane gjermanet,indianet amerikanet dhe Marsianet.Kete e dine mire edhe enveristet qe i sherbyen serbeve,por edhe kalemxhijtye e tyre te fosilizuar si ky Gjecovi, qe vazhdojne te lajne mutin me shurre.Nuk ka qorra sot.Tradhtia e madhe e luftes terroriste sllavofile,kunder Shqipnise se bashkuar,nuk ka lume e det ta laje.Ndyresira!

    • Ndyresire dhe hale e fosilizuar e te ashtuquajturve bejlere dhe e kolaboracionisteve je ti Demo. Te te vije turp per origjinen tende.

    • Ti je krijuar te mos besoshe tek zoti,ne kemi detyrim mos te te urejme ty .
      Keto qene fjalet e kardinalit te qytetit te Nju Jorkut perpara disa vitesh ne
      nje tubim me studentet e San Xhons unversiti .

      Ti deri sot nuk ma ke mbushur mendjen se ka nje zot dhe ne jemi krijesat
      e tij i thote studenti kardinalit,,, une thote studenti jam krijesa e nenes dhe
      babait tim. Kardinali
      Nena dhe babai tend dhe timi eshte parafytirimi i Zotit. Ti je krijuar te mos
      besoshe tek Zoti,ne kemi detyrim mos te te urejme ty. Ajo qe ti nuk beson
      nuk na ben neve te terhiqemi ne detyren qe na ka dhene krijusi.
      Nuk te le vend te dishoshe se jemi te krijuar per dicka te vecante ne kete
      bote. Pa patur parpara mendjes dhe jetes tone barbarine e shoqerise komuniste,qe eshte krijuar per barbarite kundra te gjitheve dhe me teper
      kundra vet vehtes,, nuk do te kuptonim detyren qe na eshte caktuar ne
      te tjereve ,, qe nuk e pranojme barberine.
      Demo dhe ti je krijuar per dicka,qe ti thuash barbarit,qe nuk ka lidhje me
      patriotizmat,,, qe muti nuk pastrohet me shurre.

  • Ndyresire dhe hale e fosilizuar e te ashtuquajturve bejlere dhe e kolaboracionisteve je ti Demo. Te te vije turp per origjinen tende.

  • Cfare fashizmi luftoi komunizma,me ner nje m…..haleje,ata ishin si zogj korbi,bridhnin sa andej kendej,duke u marr me atentate teroriste kunder figurave qe mendonin se te nesermen do kishin peshe ne politikan shqiptare!Hoxha as kishte mendje komunisti,por nje xhambaz,nje intrigant,nje pede,qe nuk kurseu as shoket e as kunatin,i cili i krijoi lidhje me fashistet.Kur Nexhi damllaja ishte vete anetare e fashizmit.Ai homoja shiste cigare tek Flora dhe spiunonte shoket,qeneri komuniste pa krye.Priteni kur edhe Mujo Ulqinaku te dal komunist,thuaj shyqyr qe u vra e u be hero,sepse do ishte vrare me vone nga komumutat e do ishte tradhetar!

  • Perkujtimi i rezistences se 7 prillit eshte krenari e kujteses kombetare ! 7 prilli eshte perkujtuar edhe ne periudhen 43-44 qe quhet koha e gjermanve,7 prilli eshte perkujtuar edhe ne periudhen komuniste. Ne periudhen gjermane eshte perkujtuar si dite e rezistences dhe e deshmorve te asaj dite.Ne periudhen komuniste qellimi ishte per te thene qe -Iku Mbreti-
    Komunistet (si grupe se PKSH nuk ishte krijuar ) nuk kane asnje kontribut ne rezistencen e 7 prillit. Nuk kane asnje kontribut as ne 1940 as ne 1941. Po, pas 8 nentorit 41 eshte e vertete qe jane prezent,dhe nisur nga motoja qe :Pakica e organizuar e mund shumicen jo aktive “nuk mohohet kontributi ne luften kunder fashizmit i komunisteve.
    Mbreti beri shume mire qe u largua sepse nuk ishte e pranueshme as per ne sot po te mirrej rob lufte. Edhe mbreterit e Polonise,Greqise,Jugosllavise,Hollandes jane larguar dhe asnjehere nuk u sulmuan ne vendet e tyre per kete largim.
    Deshmoret e 7 prillit asnje nuk ka lidhje me komunizmin dhe as familjet e tyre,prandej ne periudhen komuniste nuk u promovohej emri.Vetem Mujo Ulqinaku dhe vertete ishte ne balle te luftes me uniformen ushtarake mbreterore. Fashistet italiane e denigruan ndersa qeveria e Rexhep Mitrovices ne periudhen gjermane e nderonte dhe familjes i lidhi pension jetik. Po keshtu edhe ne periudhen komuniste.
    Sot nuk ka me shikim te historise ne prizmin politik prandej nuk mund te behet pyetja -Cfare na meson 7 prilli- Gjithashtu sot nuk ka me – o me ne ,o kundra nesh- historia eshte sic ka ndodhur dhe jo si duhej te ndodhte ose si do behej sot po te ishte ajo dite, harrojini.
    7 prilli 1939 eshte nje fatkeqesi per Shqiperine dhe popullin shqiptar pasi nderpreu zhvillimin normal te shoqerise, politikes,ekonomise shqiptare…..tung

    • Paul fashisti!
      Ti je kelysh kolaboracionisti pra antishqiptar i urryer.
      Ti meriton gjysmen e lekut prandaj hallall burhun dhe plumbin e drejtedise.
      Keni 28 vjet qe na cani trapin duke shpifur e share ,por nuk keni me cfare te mburreni se cfare i sollet popullit me shume se Enveri.

  • Bota duhet ti shtoj mrekullit e botes e te bahen 8.Si ka mundesi si fitoj ajo fare e keqe kur gjithkush e urrente.Cfar ti besh gjermanit qe nuk i zhduku kta te pa fe.Mire e kishin parullen e tyre:KOMUNIST KAPUT.Dalin disa shurrana e thon jemi vetreran e na cajn menermethanen me brrockulla,Kur do zhduken e te shpetoj vendi.Kta jan si puna e atyre qe kan pire duhanin ,qe duhet te rrin aq sa e kan pire per then e hoqem.50vjet zgjati okupimi i tyre,aq do zgjas te ikin era e qelbur e tyre.

  • DUA TJU TREGOJ NE HISTORIE QE NDODHI NE FRANCE . NE 44 KUR ALEATET MORREN NORMANDINE .. DHE PO VERSHONIN DREJT PARISIT ….. DISA KOMUNISTA QE ISHIN FSHEHUR DERI NE Q ERSHOR .//. DOLEN DHE VUNE TRAKTE NEPER PARIS DHE GJITHE FRANCEN … E NXITNIN POPULLIN TE MERRTE ARMET DHE TE LUFTONTE ARMIKUN …. POPULLI SI NAIVE QE ISHTE U CUA NE KEMBE ..ME ATO PAK ARME QE KISHIN …FRANCEZET E URRENIN GJERMANET .NUK I DONIN .. DHE AMERIKANE QE KONTRLLONI AJRIN DHE ME AVIONAT E TYRE DONIN TI HIDHNIN ARME ..SE POPULLI NUK KISHTE SHUME ….. POR GENERAL DE GAULLE KUR E KUPTOI MANOVREN E BOLSHEVIKEVE … THA ..JO MOS I HIDHNI ARME ..SE PASTAJ KOMUNISTAT DO TE THONE SE NE E CLIRUAM PARISIN DHE FRANCEN … DHE AMERIKANET NUK HODHEN ARME …PARISIANET U BLLOKUAN NEPER DISA BARRIKADA .. . DHE NUK PO ECNIN ME U BLLOKUAN …POPULLI FRANCEZ DONTE TI LUFTONTE NAZISTAT ..POR NUK KISHIN IDE BOLSHEVIKE .KOMUNISTE .. DHE ATO PAK KOMUNISTE QE ISHIN DONI TA PERVETESONIN LUFTEN E ALEATEVE PER VETE ..SIC E BERI EDHE ENVERI …KUR E PA QE LUFTA PO MBARONTE …ENVERI MASHTROI DISA COBANE ..QE KURRE SKISHIN DEGJUAR PER MARKSIN LENININ REVOLUCIONIN E RUSISE … 90 % ISHIN COBANE NGA VLORA GJIROKASTRA FIERI LUSHNJA BERATI .DHE I BERI BATALIONET ME COBANE PER TE LUFTUAR ABAZ KUPIN RIVALET QE DONIN NJE QEVERI DEMOKRATIKE ..DHE DONIN EDHE KOSOVEN … DHE PARTINE KOMUNISTE E FORMUAN SLLAVET QE I COI TITO PER TE PERCARE SHQIPTARET .. SHOKU XJELAL NUK DIN TE LEXOJE SHQIPE …SE SHUME VETA E KANE SHKRUAR SI TUK JAKOVA JA THA ENVERIT NE SY …. QE PARTINE KOMUNISTE E FORMUAN DUGOSHA DHE PETROVICHI ….. DHE PER KETE GJE …ENVERI E NXORRI TRADHETAR ..SE NUK I ERDHI MIRE QE KISHTE GUXIMIN TJA THONTE NE SY ..POPULLI JU PERGJIGJE MASIVISHT THIRRJES SE PARTISE .?????. HA HA HA HA HA PERSE NUK E BERI THIRRJEN PARTIA NE 1942 OSE 1943 …. POR PRITI QE FORCAT GJERMANE TE TERHIQESHIN …… ESHTE E KOLLAJTE TE BESH SI GJELI NE PLENA ..KUR AMERIKA ALEATET BENE 95 % TE PUNE S TE LUFTES …. PA LLOGJISTIKEN E AMERIKES GJERMANIA DO TE ISHTE AKOMA EDHE PER 50 VJET NE EUROPE NDERSA NE SHIPERI EDHE PER 500 VJET …. MJAFT ME BARSALETA SHOKU ME RROBA DOKU SE SHQIPTARE .NUK LEXOJNE VETEM GAZETEN ZERI I POPULIT ..I PARTISE .QE RRENTE DHE VETEM RRENTE …

    • Eliot, dukesh qe je nen ndikimin e propagandes perendimore per luften e dyte. Eshte skandaloze te thuash se Amerika dhe aleatet bene 95% te punes se luftes. Ndoshta bene 95% te intrigave antikomuniste. Kurse nderi dhe lavdia per 95% te kontributit kunder gjermanit i takon Bashkimit Sovjetik, doni apo nuk doni ju antikomunistet. Ne kete lufte antifashiste edhe Shqiperia dha kontribut te shquar, sipas mundesive te saj.

      • Po mire i Tirona heroike ku Mehmeti vrau si per sport afro 2000 intelektuale dhe i groposi ne rreze te Dajtit,

        Ja po e leme per nje cast historine e nderlikuar shqyptare dhe po te pyesim:

        ME KE TE JETE SOT SHQYPNIA ME SHBA DHE PERENDIMIN E KEQ APO ME RUSINE BOLSHEVIKE TE PUTNIT?

        sepse:

        Stalini ka vdekur me kohe dhe nuk kthehet me tek ne, por edhe sepse vermeliu i Enverit, profesori Xhelalt Gjecovi eshte konfuz dhe i ka bere “carap” gjerat: Njehere e lavderon Bashkimin Sovjetik dhe ne fund e shan dhe e anatemon duke i futur ne konfuzion lexuesit e gazetes DITA qe nuk dine ta se cfare t’i kerkojne Politikes sone Kombetare:

        ME RUSIN APO ME AMERIKONIN?

        sepse:

        Po te degjojme ty per heroizmat e popullit rus gjate Luftes se Dyte Boterore shqyptaret sot duhet te ikin me vrap lepuri tek Rusia e Putinit qe eshte njesoj si Shqypnia e Enverit,

        por:

        Po te shikojme qe Shqypnia eshte anatare e NATOS dhe po kerkon me insistim te papare qe te behet edhe pjese e BE-se Antikomuniste dhe Demokratike:

        SI T’JA BEJME ATEHERE?

        Me llafe me Rusin, me vepra me Amerikonin si kameleone te vertete, njashtu sic eshte Edi Rama dhe Politika jone Kombetare sot.

  • Zoti Gjecovi faleminderit per kete artikull !
    .
    Fakti qe jane versulur me terbim keto komentues vampiroide si intelektuali-demo-Kozi-Elioti-markujku-tartufi-avni mutdaka etj tregon se e verteta I ka verbuar armiqte e Enverit qe dhe I vdekur po tallet me to
    .
    Jane te rralle historianet atdhetare qe flasin Sakte dhe Qarte per historine pas 1944-es dhe pas 1992-it.
    .
    I vetmi difekt qe keni eshte se beni te ngjashem Berishin me Musolinin qe nuk eshte korrekte.
    ..
    Nese ka nje ngjashmeri PERFEKTE eshte QEVERIA E MITROVICES ME XHAFERR DEVEN me Sali Bishen dhe Lule BASHEN ..midis 4 shkurtit 1944 me 21 janarin 2011 ku keto klika fashiste lane me gjak rruget e Tiranes me parullen 1 DITE TERROR=10 VJET PAQE
    .
    E pabesueshmja eshte se bossi gjerman I Shqiptareve Neubacher e kritikoi rende Xhaferr Deven per 4 shkurtin …ndersa bossi amerikan I shqiptareve Arvizu e dekoroi njerin vrases burre shteti dhe tjetrin yll ne ngjitje….dhe per cudi Neubacher dhe Arvizu ishin/jane armiq te betuar te Enver hoxhes…coincidence?

    Po behet kriminale kjo histeri kunder Enver Hoxhes sidomos nga shqipfoles ne Amerike..
    .
    Dihet qe Amerika& Anglia ka qene nje armike e betuar e Enver Hoxhes
    sepse ishte dhe eshte udheheqsi I vetem ne bote
    qe I beri kaps angloamerikanet ashtu si beri Gjergj Kastrioti me turqit ne shekullin e XV
    . pra te denigrosh Enverin nga amerika eshte konflikt interesi

    te nderuar enverfogaos kanibale te cartur:
    .
    A NUK ISHTE RUZVELTI
    QE JU UL NE GJUNJE STALINIT NE 1941 ?
    ..
    A NUK ISHTE NIKSONI QE JU UL NE GJUNJE
    MAOS NE 1972 ME KISINGERIN ?

    Nje fare pesimizmi dhe deshperimi te shkakton kjo metamorfoze e cuditeshme e shoqerise civile dhe intelektualeve ne Shqiperi ne lidhje me Enver Hoxhen para dhe pas 1991.
    .
    Bej pjese te ato shqiptare qe kam qene me teper se kritik me ate system sidomos pas 1974 dhe ate qe kisha ne dore e bera.Disa ftesa per antersim ne PPSH I kam refuzur me finese kuptohet jo si “gangster” por duke gjetur aresye anesore.
    .
    Nga ana tjeter shikoja nje hordhi kuadrosh qe u bene “me Enver se Enveri “dhe te fiknin deren nqs beje nje gabim “ideologjik” ne sy te tyre..kujtojme ketu berishen,tritan shehun,mehmet elezin,bujar nishanin,ridvan boden,kaqi islamin,eduart selamin e gopin e somes e kush I maban mend jane shume..
    Me sy te zgurdulluar kam pare arratisjen biblike te ketyre zvarranikeve berishiste PARDESY BARDHE APO XHUPEZINJ qe ishin ose turbo komunista ,ose spiune te sig.shtetit ose agjente te sherbimeve te huaja te “federuar “ rishtas..
    .
    Dihet cfare ka ndodhur keto 25 vjet dhe nuk eshte nevoja te zgjatemi thjesht po jetojme nje kohe kolere ndoshta me “dark age” ne historine shqipatre pas pamvaresise.
    Pikerisht per te mbuluar kete veprimtari kriminale ne shqiperi akoma vazhdohet me bombardimin psikollogjik duke anatemuar enver hoxhen si vampiroide qofte nga faktori I brendshem qofte jashte.
    .
    Le te analizojme Enver Hoxhen (EHO)s hkurtimisht dhe te gjejme kush eshte fajtori I vertete:
    .
    *Pas krijimit te boshtit antifashist ne 1941 nga USA-GB-USSR pervec perballjes frontale u vendos qe ne vendet e pushtuara te krijohej rezitence e armatosur ku per Shqiperine dhe Ballakanin en pergjithesi u la ne drejtim kryesor linja MOSKE-BEOGRAD-TIRANE ku shqiperia konceptohej si nnje territory nen ombrellon e Titos.(ne kete kohe enveri nuk e pirthte kush pra nuk kishte faj)
    .
    **Anglo Amerikanet sic thuhet qarte ne dokumentet e sotme perkrahen pa rezerva partizanet shqiptare (dhe pksh) per aresye se sa me shume gjermane te “gozhdoheshin ne Shqiperi dhe Ballakan aq me pak amerikane do vriteshin ne france dhe itali..pra ne nje fare menyre angloamerikanet e prune EHO-n ne pushtet (edhe ketu nuk ka faj enveri)
    .
    *** Ne vitet 1943-1944-1945 gjithmone sipas dokumeteve thuhet sakte se CURCILLI ME RUZVELTIN sipas ndarjes se re boterore perseri Shqiperine e lane ne dore te TITOS dhe ky I fundit ishte nen ndikimin sovjetik( pra edhe ketu nuk eshte faji I enverit por curcillit dhe ruzveltit qe na shiten si placke tregu te Stalini qe I bente ligjin atyre)
    .
    **** Ne vend te ishin te duruar dhe te “zgjuar” dipllomatet anglo-amerikane bene “sherr” me Enverin per kthimin e mbretit Zog dhe per pranine e tyre ushtarake.Pra perse duhet te fajesojme akoma enverin kur vete anglo-ameriaknet po prishnin marreveshjen qe kishin bere me Stalinin.Enver Hoxha veproi drejt se nuk ishte prostitute e “pandershem “ dhe te martohej me dy burra ne te njejten kohe.(edhe ketu nuk ka faj enveri)
    .
    *****Perseri sipas dokumenteve sidomos pas 1948 pati nje agersion shumedimensional deri dhe plane per pushtim te shqiperise nga greqia,jugosllavia me zogiste dhe ish fashiste dhe te menaxhuar me mjete dhe fonde nga amerika dhe anglia…Sinqerisht te na kishin pushtuar do ishim te lumtur dhe do ti falenderonim,por meqe deshtuan perse nuk kerkohet falje sot nga anglo-amerikanet per vuajtjet e shqiptareve se udheheqja e EHO-s bente palle..biles dhe nje pjese te fondeve te te perndjekurve politike duhet ti paguajne anglo-amerikane dhe jo brezat qe akoma nuk kane lindur te paguajne borxhet e te perndjekurve politike.( Perseri enveri nuk ka faj..kush sulmoi..pse deshtuan)
    .
    ******Eshte non sens nga shume analiste,dipllomate dhe zyrtare perendimore qe fajsojne EHO-n si dikatator…jo te nderuar zoterinj eshte faji juaj qe e late Enveri ne kembet e Titos dhe me vone te Stalinit dhe ai vecse hodhi vallen sipas muzikes tyre ( eshe ketu enverin mund ta quajme dikatator por jo fajtor..kush e la te kopeja dikatatoreve?)
    .
    *******Edhe pas prishjes me Ruset ku EHO-a beri nja akt madhor ne 1961 ne bazen e vlores qe deboi flloten ruse dhe me vone doli nga traktati varshaves dhe denoi fuqishem agresionin ne ceki..perse anglo-amerikanet nuk u bene te gjalle per nje veprim ne favor te NATOS..pse e lane komentshkruesin te ahje bar dhe jo vetem qe nuk dhane asnj e lloj ndihme thelluan me shume embargo(edhe ketu nuk e fajesoj enverin)
    .
    ********Pas lidhjes me Kinen ne 1964-1974 pati nje zhvillim te fuqishem ne vend nga ndihmat e medha kineze dhe kjo periudhe ishte kulmi I zhvillimit dhe nje fare hapje ndaj botes por cfare ndodhi ? Kush e mban mend vete personalisht EHO drejtoi nje fushate kunder konservatorizmit,riteve mesjetare dhe perkrahu liberalizimin dhe frymen e se rese dhe novatore (kujtoni fajlimine Matit ne 1972 dhe biseda me Agim Meron) ku thote shprehimisht qe brezi I luftes duhet te largohet dhe ti lere vendin nje plejade te re kuadrosh te shkolluar me universitete dhe jo me me veteranete luftes.Kështu ka pasur dy fjalime të rëndësishme të Enver Hoxhës, që përmenden pak, por që në një farë mënyrë përcaktuan atë që quhet “periudha e liberalizmit”, pavarësisht se njerëzit pastaj i ngatërrojnë gjërat. Ka qenë i famshmi fjalimi i Matit i Enver Hoxhës dhe e dyta biseda me Agim Meron, që ishte në atë kohë rektori i universitetit. Në fjalimin e Matit Enver Hoxha hodhi idenë se shokët e udhëheqjes që kanë bërë luftën, kanë vlerat e tyre, por tani duhet t’ua hapin rrugën kuadrove të reja. Pra ishte ideja e një hapje dhe një rinovimi të kuadrove të reja. Ndërsa me Agim Meron, midis të tjerash Enver Hoxha tha se sa të na e dëgjojë muzikën rinia në radiot e huaja, më mirë ta japim ne vetë. Ishte një ide për frymëmarrje të rinisë. …mirpo cfare ndodhi???????
    *********
    Shqiptaret qe posa dolen nga nje mjerim 500 vjecar nen pushtimin turk,me vone nen nje shtet anadollak me Zogun dhe pastaj pushtimi fashist e gjeti shqiperine ne 1944 pa asnje kokerr leku,te uritur,te shkaterruar nga lufta dhe mbi 80 perqind e zonave rurale dhe malore ne gjendje mesjetare..E thene ndryshe qe ky popull mund te emancipohej duhej te pakten 100 vjet..pra nga 1944 deri ne 2044 mund te civilozohej..pra kemi pune akoma per c’kafsherimine talebaneve Sali-baneve.
    .
    Pikerisht ketu gaboi Enver Hoxha qe nxorri direkt nga mesjeta ne qytete berishistet barbare qe sot kane pushtuar ate vend.
    Cfare ndodhi ne fakt 1970-1972 ? Pak vemendje ju lutem..
    .
    Ndersa Enver Hoxha po pregatitej te largohej nga skena politike dhe t’ja linte vendin brezit me te ri,duke shfrytezuar hapjen e tij ndaj cultures perendimore ,novatorizmit dhe te rese…ai popull,ata qeveritare te atehershem ,edhe shume familje te bllokut u HAPPEN BYTHESH..
    .
    Filloi nje degjenerim I frikshem me teper nga shtresa injorante,nga te pakenaqurat nga sistemi si dhe nga agjenturat e huaja..Kjo u pasua deri ne tallje me Luften NCL dhete Enver Hoxhes vete bile dhe ne instanc a te larta…Pra filloi te behej nje permbysje sistemi ne menyre “gazmore” me muzike dhe TV…Ne ato vite koinciduan dhe tre ngjarje shokuese 1-vizita e Niksonit ne Kine..2-Lidhja e Titos me Kines dhe e treta ishte semundja e teper e rend e Enver Hoxhes.
    .
    Pas nje rikuperimi te pjesshem Enveri u rikthye ne drejtim dhe filloi te hakmerrej me ato qe nuk e kuptuan liberalizimin e tij deri dhe permbysjen e tij prandaj mori dhe ato masa dragoniane se e pa qe ai popull ajo udheheqje e asaj kohe nuk ishin gati per “emancipim”.
    Kushdo mund te lexoje shenimet e autentike te Haxhi Kroit sekretarit personal te Enver Hoxhes dhe mund te kuptoje qe Enver HOXHA punoi dhe drejtoi normalisht nga 1944-1974 pra 30 vjet dhe pas kesaj ai duhej te mbrohej I semure rende nga ata qe donin ti merrnin “fronin” nga jashte dhe nga brenda.
    *************
    Cfare ndodhi ne 1991-1997 do te ndodhte dhe ne Shqiperi ne vitet 1973-1974.Ai vend sot eshte I djegur I shkaterruar moralisht ekonomikisht,ushatarakisht,financjarisht,moralisht dhe psiqikisht.
    .
    Pikerisht dhe kjo egersi kanibaleske ndaj figures Enver Hoxhes eshte ne fakt monumenti me I mire qe po I bejne Enver Hoxhes qofte ish armiqte etij ambasadore te tipit Rajerson-Arvizu,qofte sumelepirisit e tij si Berisha,qofte Kaubojsa te peshtirosur si Edi Rama,qofte te perndjekurit (te permjerrurit ) politike qe sa ishte gjalle I rruajten topet dhe nuk po e mundin as te vdekur.
    .
    Eshte e cuditeshme qe ne nje kohe qe Amerika zyrtare mban maredheie te shkelqyera me Kinen Komunuste te Maos dhe vendosi mardhenie dipllomatike me 3K (Kuben Komuniste te Kastrove),ne shqiperi doli ambasdor I Arvizu ( lexues fermanesh) dhe I thote qe Enver Hoxha ishte monster.
    .
    Lind pyetja ? Ku e gjen te drejten nje ambasdor te ofendoje nje ish burre shteti qe udhehoqe nje vend per 40 vjet dhe te sulmuar eger dhe me embargo nga vendi I tij ? Pse nuk na cliroi Amerika nga “monster enver ?
    Ku e gjen te drejten nje ambasdor te ofendoje nje popull te te tere,te vararet e 21 janarit dhe jetimet e tyre duek I then nje krimineli si berisha kur akoma nuk ishte thare gjaku I derdhur ne boulevard..Pse ndodhin keto veprime dipllomatesh te pa paranueshme qe nuk ndodhin as ne vendet koloniale..?
    .
    I vetmi spjegim eshte te fatkeqesia me madhe kombetare ne Shqiperi pas 1992.
    Kombi shqiptar ka diasporen me anti-adhetare per te gjitha kohrat dhe per te gjithat vendet e botesne Amerike.
    .
    Dihet qe admistrata amerikane ne mardheniet me nje vend te caktuar ka vendimtare dhe rolin e diasporas se atij vendi.Kush jane diasporistet tane ?
    Ata jane disa elezbiberiste,franshkreliste,ca vatrane ish spiune,ish te mergates qyqeve te komitetit te maleve dhe ish spiune te grekut dhe serbit..qe kurre nuk u moren per nje Pajtim Kombetar ose per te ndihmuar ne investime amerikane ne Shqiperi..por merita e tyre e vetme ka qene kanibalizmi I teprur me figuren e Enver Hoxhes,ka qene nje lufte idiote kunder komunizmit ne shqiperi (qe vetem I tille nuk ishte).Keta te semure makartiste prune dhe djallin berishe ne pushtet ne 1992 dhe po e mbrojne dhe cot me te gjitha menyrat…ne nje kohe qe vete amerika zyratare nuk merret me me me luften idiote elezbiberiste kunder fuckomunizmit dhe enverizmit qe I perket shekullit kaluar..
    Pikerisht mbrojtja qe po behet Sa trapit kriminel Berishe nga keto segmente nenje kohe qe ai e ka shperfyteruar plotesisht ate vend si shtet dhe si komb dhe vazhdon te kete fuqi dhe imunitet te plote nga keto elezbiberiste-makartiste eshte lapidary me I amdh qe po I ngrene Enver Hoxhes jo ne beton apo Bronx por ne kujtesen dhe ndergjegjen kombetare..
    Pra I bejme thirrje ketyre segmenteve antishqiptare kudo qe jane :
    Ju lutem mos I ringrini monumentin Enver Hoxhes duke mbrojtur me cdo cmim nje nga felliqsirat me te ndyra qe ka nxjerre shoqeria njerzore per te gjitha kohrat..GHOST OF VICIDOL
    .
    Nuk e hodha Enverin per te na shurruar ne qafe monstra e viqidolit me koqet e Rames dhe bolet e Donaldluse

  • ELIOT !

    Në se ke lindur budalla nuk të fajëson njeri se kështu e pate fatin,por nëse je trap ne politike & histori dhe i jep mënd miletit tregon se je maniak antikomunist deri perversitet dhe te urojme shërim te shpejtë.

    Materialin e meposhtem lexoje dhe shiko sa budalle je jo vetem ti por dhe keto demo-nat qe sa ne shume shajne Enverin aq me shume ja rrisni lavdinë

    Në fundin e korrikut të 1943-shit, në lëndinat e fshatit Mukje, diku në kufirin midis Tiranës dhe Krujës, do të mbahej një mbledhje midis grupimeve politike shqiptare, të cilat deri më atëherë kishin tentuar ta neutralizonin njëra-tjetrën vetëm politikisht. Pas kësaj mbledhjeje, që historia e njohu si Konferenca e Mukjes, palët politike u rreshtuan hapur kundër njëra-tjetrës deri në një konflikt të armatosur, i cili përfundoi me ardhjen në pushtet të komunistëve dhe dëbimin nga Shqipëria të të gjithë elementëve nacionalistë që në Konferencën e Mukjes kishin qenë në anën e kundërt të tavolinës.
    Vitet e fundit janë bërë thirje në shtypin e përditshëm nga një sërë historianësh për një rishikimin të kësaj Konference dhe si “një sfidë për historianët”, të cilët njëzëri e kanë konsideruar Konferencën e Mukjes një ngjarje të madhe historike dhe dështimin e saj me pasoja të rënda për historinë e mëvonshme shqiptare…
    Por, a është me të vërtetë i drejtë ky konkluzion?
    Sipas disa historianëve që kanë shkruar mbi të, Mukja është cilësuar si “Parlamenti i parë pluralist”. A e meriton këtë emër me të vërtetë kjo Konferencë? Organizimi i Mukjes dhe rezultatet e saj, tashmë janë të njohura nga historia dhe të gjithe ata që janë të interesuar mbi këtë çështje. Gjithsesi, çfarë mungon, mendoj unë, është informacioni që studiuesit e kësaj ngjarjeje kanë mbi prapaskenat që sollën këtë takim midis palëve të Frontit Nacional Çlirimtar dhe Ballit Kombëtar. Deri më sot, studiuesit nuk e kanë të qartë se kush e inicioi këtë takim dhe çfarë konkretisht kërkohej në të vërtetë nga ky takim. A ishte me të vërtetë një përpjekje e sinqertë e dy forcave kryesore ideologjike për t’u bashkuar në të mirë të fateve të Shqipërisë? Apo, pas këtij takimi qëndronin forca të tjera, të cilat kërkonin ndikime politike në Shqipërinë e pas Luftës?
    Nga dokumente të pabotuara asnjëherë, të dala nga arkivi i Shërbimit Sekret Britanik të Luftës SOE, kuptohet qartë se, në fakt, Konferenca e Mukjes nuk është një përpjekje e sinqertë e palëve kundërshtare për fatet e Shqipërisë së pasluftës.
    .
    Dokumenti i pabotuar deri më sot, i cili mban firmën e Misionit Britanik, më 1 Nëntor 1944, i nënvizuar si “Tepër sekret” me titull “MEMORANDUM MBI PROPOZIMIN PËR EVAKUIMIN E MAJORIT ABAZ KUPI”, del qartë se kjo Konferencë është iniciuar dhe përgatitur nga Shërbimet Sekrete Britanike me ndihmën e disa prej bashkëpunëtorëve të tyre të rekrutuar që në Beograd, në verën e 1940-ës. Duhet theksuar se këta bashkëpunëtorë në këtë periudhë kishin mundur të ishin në udhëheqjen e lëvizjes Nacional-Çlirimtare, ashtu edhe të rreshtuar në radhët e Ballit Kombëtar dhe të Lëvizjes së Legalitetit.
    .
    Nga dokumentacioni i Shërbimit Sekret Britanik del qartë se në fakt lëvizja anti-italiane, e cila i parapriu Konferencës së Mukjes, e filluar papritur në Shqipëri, në vitin 1941, ishte pjesë e një plani strategjik për Ballkanin, të ideuar nga qendra e Shërbimeve Sekrete në Londër dhe e vënë në zbatim nga Zyrat e S.I.S në Beograd. Deri më sot, historiografia shqiptare e pas vitit 1992 nuk ka mundur të shpjegojë se përse në vitin 1941, papritmas në Shqipëri, filloi lëvizja anti-italiane. Historiografia komuniste, e ideologjizuar në maksimum, pretendonte se lëvizja anti-italiane në Shqipëri ishte zhvilluar si rezultat i urrejtjes popullore ndaj fashizmit dhe kulminoi me krijimin e Partisë Komuniste Shqiptare.
    .
    A është i drejtë ky konkluzion? Personalisht mendoj se e vërteta është krejt ndryshe dhe lëvizja antiitaliane në Shqipëri e ka zanafillën e saj në planet e Shërbimit Sekret Britanik, i cili kërkonte me çdo kusht krijimin e një prapavije sa më problematike për ushtrinë italiane, e cila përgatitej të pushtonte Ballkanin. Deri më sot, askush nga historianët shqiptarë nuk ka mundur që të botojë dokumentacionin e plotë, që vjen nga arkivat e Shërbimit Sekret Anglez, për të mësuar se për gati dy vjet ky Shërbim ideoi, përgatiti dhe financoi lëvizjen antiitaliane në Shqipëri, me dijeninë e plotë të Shërbimit Jugosllav, i cili sugjeronte edhe emrat për këtë lëvizje. Nga këto arkiva del qartë se liderët e parë të lëvizjes antiitaliane janë infiltruar në Shqipëri nga këto shërbime, duke krijuar edhe çetat e para antifashiste në vend.
    Gjithashtu, interesant është fakti që emrat e 4 prej nënshkruesve të Deklaratës së Konferencës së Mukjes që dalin në Memon e SOE britanike, të botuar sot, janë bashkëpunëtorë të Shërbimeve Britanike, të rekrutuar në Beograd me ndihmën e Shërbimit Jugosllav.
    Po kështu, interesant është fakti që kjo Konferencë u administrua dhe u mbajt në ambjentet e Ifsan Toptanit, një bashkëpunëtor i Shërbimeve Britanike, si gjatë luftës, ashtu edhe pas saj. Ifsan Toptani, sigurisht ka raportuar mbi të gjitha bisedimet që janë bërë gjatë kësaj Konference, duke vënë në dijeni britanikët mbi ecurinë e punimeve. Ifsan Toptani, një pinjoll i familjës së famshme krutane, i njohur për lidhjet e shumta që kishte në Shqipërinë e asaj kohe mbante marrëdhënie shumë të mira, si me Nacionalistët, ashtu edhe me anëtarët e Frontit Nacional Çlirimtar. Megjithatë, ai ka qenë shumë afër misioneve britanike dhe fakti që më vonë punonte në Zyrën e S.I.S në Athinë tregon qartë afërsinë e tij me Sherbimet Britanike dhe përfshirjen e tij në rrëzimin e qeverisë komuniste të pasluftës në Shqipëri.
    .
    Nga burimet arkivore të Shërbimit Britanik, por edhe të disa dokumenteve të kapura gjermanëve pas Luftës, të cilat flasin mbi Shqipërinë, del qartë se në vitin 1943, britanikët dhe gjermanët kishin një ide të saktë se ekzistonin dy grupime të rëndësishme në Shqipëri. Një grupim; i cili luftonte ushtrinë italo–gjermane dhe një grupim; i cili kishte zgjedhur neutralitetin deri në bashkëpunim të hapur me gjermanët në fundin e 1944-ës.
    .
    Duke parë faktin se pranë forcave partizane kishte një numër të madh misionesh britanike dhe më vonë amerikane, kuptohet qartë se britanikët i kishin zgjedhur aleatët e tyre. Sigurisht që prania e ideologjisë komuniste në rradhët partizane shqetësonte disa prej ideologëve të Shërbimit Britanik, shqetësim ky, i cili ishte i njëjtë si për Greqinë ashtu edhe për Jugosllavinë.
    .
    Britanikët në vitin 1943 tentuan që t’i afronin këto grupime duke parashikur se ardhja në pushtet e komunistëve do ta bënte ndikimin e tyre në ballkan mjaft të papërfillshëm. Për këtë arsye ata organizuan takime të ngjashme ndërmjet forcave ideologjikisht të kundërta si në Greqi, ashtu edhe edhe në Jugosllavi, ndërmjet Titos dhe Mihailoviçit.
    .
    Prapa organizimit të këtyre Konferencave janë direktivat e Shërbimit Anglez, i cili kërkonte të krijohej një komitet drejtues i përbashkët, i cili në të ardhmen do të merrte fatet e vendit në dorë…
    .
    Pra, Konferenca e Mukjes duhet parë në kontekstin e saj historik dhe jo si një ngjarje e shkëputur shqiptare. Sigurisht që, në këtë Konferencë u hodhën edhe teza dhe ide nacionaliste, të cilat, fatkeqësisht, nuk kishin koherencë dhe dilnin jashtë realitetit të asaj periudhe.

    Si kërkesa për Kosovën, si ajo për Çamërinë ishin teza, të cilat në kanceleritë europiane nuk do t’i merrnin seriozisht e aq më tepër kur fatet e vendeve të pasluftës do të vendoseshin nga Të Mëdhenjtë e dalë nga kjo Luftë.

    Duhet të jemi të qartë se, Konferenca e Mukjes nuk do të kishte asnjë rol në zhvillimet e pasluftës si në Kosovë, si në Çamëri, një konkluzion që u vërtetua me vendimet e dala nga Marrëveshja e Jaltës apo edhe ajo midis Çurçillit dhe Stalinit në Moskë, në dimrin e 1944-ës.

    SHENIM

    PER ATO QE NUK KANE KOHE OSE DURIM TA LEXOJNE GJITHE MATERIALIN ME SIPER PO RIPERSERIS PARAGRAFIN ME TE RENDESISHEM:

    ##### Nga dokumentacioni i Shërbimit Sekret Britanik del qartë se në fakt lëvizja anti-italiane, e cila i parapriu Konferencës së Mukjes, e filluar papritur në Shqipëri, në vitin 1941, ishte pjesë e një plani strategjik për Ballkanin, të ideuar nga qendra e Shërbimeve Sekrete në Londër dhe e vënë në zbatim nga Zyrat e S.I.S në Beograd që në vitin 1940.

    • More key ;;;;u lodhe more per te na rrejtur pa pike turpi ;;per te justifikuar komunistat te pa fajshem per deshtimin e mukjes ;;;; lexo mire more analfabet ;;;se mjaft e keni rrejtur popullin ;;;; ne mukje te gjithe ishin te nje mendimi qe shqiptaret te luftonin te bashKuar nazistate ;;;; dhe te luftonin per kosoven jo camerine kete gje e shtonti JU kelysh komunisti ;;;;dhe enveri me qe ja kishte premtuar Kosoven Titos ;;;; nuk i vinte mire nga perfundimi i ;; mukjes ;;;;;;enveri e dinte se po te binin te gjithe dakord pe nje lufte te perbashket ;;; smunD te bente piselliqe me Serbet qe solli tito ;;;dhe e hodhi poshte cdo gje qe u vendos ne mukje ;;;; dhe KUSH perfitoi nga percarja nga mos bashkimi i SHqiptareve;;;;;;,,???,?ENVERI YT TRADHETAR ..SE VETEM AI KISHTE PERKRAHJEN E SERBEVE … DHE SMA HA MEDJA SE E DASHURONIN ENVERIN GRATUIT JO ….. ATO E DININ SE VETEM ENVERI JA BENTE DHURATE KOSOVEN PER TE MARRE PUSHTETIN NE DORE … DHE BERI BRIGADA BATALIONE .JO PER TE LUFTUAR GJERMANIN ..SE ATO HITLERI LUFTEN E HUMBI .RUSIA… ALEATET E VUNE PERPARA DHE ARRITEN NE BERLIN NE NENDOR TE 1944 …PRANDAJ ENVERI I VURI PARTIZANET NE SHERBIM TE VETES ..DO ME THENE PERCA DHE VENNDOS… .. DHE ME BERE PE TE QESHUR ME DECUMENTACIONI I SHERBIMEVE SEKRETE TE BRITANIK….MORE… FILLOZOF … PO NE 41 ANGLIA E KISHTE HITLERIN NE KOKE DHE U BOMBARDUA NGA AVIONAT E HITLERIT …. KU KISHIN KOKE APO KOHE QE TE MERRESHIN ME MUKJEN ME SHQIPERINE …… PIN ILACE APO JE I SEMURE …KUR NAZISTAT PO E BOMBARDONIN LONDREN ANGLINE ..ATO E KISHIN MENDJEN TEK MUKJA … HA HA HA HA HA … EDHE NASTRADINI NUK E KA THENE ME TE BUKUR ..DHE PER TIRANEN E ZGJUAR …. AMERIKA EDHE ME KONSERVA PER TE NGRNE E KA MBAJTUR RUSINE MORE I VARFER … SE RUSET SKISHIN ARME … RUSIA ISHTE NE PIKE TE HALLIT ME ARME … AMERIKA I HIDHTE NGA VIONAT MOR ZGJEBS BOLSHEVIK … NE AFRIKE KUSH I SHPORRI NAZISTAT …?????? GENERAL PATON NE 42 DHE SULMUAN MALTEN ITALINE GREQINE .. DHE E GJTHE EUROPA E DIN SHUME MIRE SE PA AMRET E AMERIKES ..AS ANGLIA AS RUSIA AS EDHE NJE VEND NE BOTE SDO TJA DILNIN ME INDUSTRINE E HITLERIT TE NAZISTAVE …MESO HISTORINE CUN SPIUNI ..PASTAJ ZHGARRAVIT …TIRONA NGA SHIJAKU ….SE KAM THEN UNE JO SE SJAM AQ I ZGJUAR …POR E THONE HISTORIANE FRANCEZE ANGLEZE ITALIANE SPANJOLLE HOLLANDEZE BELG ET ……

  • SHQIPTARI…
    ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”..

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”….

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”……

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”……..

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”……….

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”…………

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”…………..

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”…………….

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”………………

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”………………..

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…!!!”

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…!!!”..

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…!!!”….

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…!!!”……

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…!!!”……..

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”!

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”!..

  • ..7 prilli dhe L2B, i takojne historise…Investimet italiano-“fashiste”, e tejkalojne historine…Ata jane aty aktuale…nga Banka e Shqiperise, Universiteti, Bulevardi, Teatri, Tirana e Re, infrastruktura rrugore e tj ,etj ,etj…Dhe per te gjitha keto, “fashistet” nuk kane asnje pretendim TERRITORI, FEJE, apo GJAKU…!!! Shikoni o qenef-milet(qe perfaqesoheni ketu ne rrjet nga qenef-komentarucet), qe “pushtimi fashist”, nuk duket gjekundi, perveç “pushtimit” ekonomik qe la prapa, PUSHTIMI, i koleres TURKO-GREKE-SLLAVE, eshte ulur kembekryq ne kombin shqiptar…dhe ne ndergjegjen kombetare tuaj te kalbur…Sa per kolaboracionizmin, ju duhet kujtuar boterisht…KOLABORACIONISTE, jeni ju qe zhberjen 500-vjeçare te koleres turke, e quani “vellazeri”, …ju qe per pese “aspra”, ju duket vetja me shume greke se shqiptare, ju qe beni “duvane ” e sllavit…Ju urrejtes patalogjike te vlerave perendimore, çlironu nga makthi i identitetit te dyzuar, pranoni te VERTETEN, se “…ajo ju ben te lire, dhe se do ndjeheni krenare per identitetin e paster SHQIPTAR…”!….

  • mbaje veten bre shqipo …

    o shqiptar qe komenton si Kallash..bresheri me 19 plumba ….me fal komente
    .
    ke te drejte per vepra te qyteteruare perendimore qe ngriti italiani ne Shqiperi…
    .
    ke te drejte se ne shqiperi ka shume grupime antishqiptare..Serbe-Greke-Islamike-Arabe = Berishiste qe nuk jane pak por jane frikshem shume ne numer..
    .
    por ajo qe gabon eshte fakti se ne luften e dyte boterore shqiptaret ishin perballe nje skedine (ne menyre figurative) 1-x-2

    Ku 1 FITORE ishte ne se fitonte fashizmi ne bote

    Ku x BARAZIM ishte nese triumfonin angloamerikenet (ne shqiperi)

    Dhe humbje 2 nese do rrjeshtoheshim ne kampin lindor

    ………………….
    Por..Por……ne L2B shqiptaret ishin ne nje pozicjon te tille qe nese do beheshin me fashizmin & nazizmin dhe nuk do te kishte dale Enver Hoxha me partizanet e tij te rrjeshtoheshin me fuqite fituese atehere ti nuk do dilje me “nick-un ” SHQIPTARI se atdheu yt do kishte shkuar ne te semes…..Lexo Enver Hoxhen ne PARIS 1946 se cfare thonin greket me Kaldarisin per ato “italjont dhe gjermont e tu” qe do perfundonim si Cameria….

  • A ka mundesi katundari i pagdhendur Xhelal Gjecovi te na thote vetem nje emer te vetem komunisti qe te kete pritur me arme fashistet , nje emer te vetem komunisti qe eshte internuar ne ndonje nga kampet e perqendrimit te Italise si organizator per demonstratat kunder pushtimit fashist
    Nuk e di ky injorant se te paren demonstrate antifashiste komunistet e organizuan 31 muaj pas pushtimit ne 28 Tetor 1941 ne Tirane dhe kjo me organizator Sadik Premten

    • O Bashkim
      more Bashkim
      gamor ti
      gamor kush te vuni
      ty more zotni
      te ka ik truni..


      rezistenca shqiptare kunder Italise ne 7 prill ishte e barabarte me luften qe ben nje milingone ndaj nje ulkonje….shiko Greqine….shteti dhe jo partite bene luften,,se te ne Zogu ( shteti) fluturoi me presh ne bythe dhe ju Bashkimutat i keni bere lapidar nje tradhetari.
      .
      E dyta partizanet shqiptare te udhehequr nga Enver Hoxha filluan luften dhe u rriten ne menyre progresive te drejtuar nga tre te medhenjte USA-URSS-GB…pra nuk ishte vetem merite e partizaneve te udhehequr nga komunistet por e Aleateve te medhenj..
      .
      .Sado te perpiqeni ju bashkimutat me nazi-berishiste dhe lulbashishtet te perdhosni luften n-cl te popullit shqiptar e keni te kote…Curchilli thote shprehjen me brilante

      FITUESI NUK GJYKOHET !

      • HEJ PSEUDO CHURCHILL A KE LEXUAR … STUDJUAR PAK NGA JETA E TE MADHIT WISTON CHURCHILL …… JO SMA HA MENDJA ..E KE MESUAR KETE EMER NGA RADIO ITALIA …RAI UNO APO … SE PO TE KISHE LAXUAR 2 RRJESHTA NGA JETA E CHURCHILLIT … …/// TI SDO TA VEJE KETE PSEUDO ….. A E DINI TI SE CHURCHILLI NE KRAHASIM E ENVERIN ..ISHIN SI NATA ME DITEN ……1 KUR CHURCHILLI QE ISHTE HEROI NDERKOMBETAR NE FILLIM ANGLEZET E ZGJODHEN PREMIER MINISTER ..POR ME PAS POPULLI U INFEKTUA PAK NGA HISTORINAT E SOCIAL KOMUNISTAVE …. DHE NUK E ZGJODHEN PREMIER MINISTER …./ HEROI CHURCHILL SE PRISTE KETE GJE ..SE NE ANGLI PO BEHESHIN SHUME GJERA MBAS LUFTE ///..POR PARTIA E POPULLIT … I FITOI VOTAT DO ME THEN REPUBLIKANET DEMOKRATET.. NUK FITUAN …DHE CHURCHILLI NUK FUTI NE BURGJE .JO FATOS ….CHURCHILLI NUK SHAJTI NUK INTERRNOI NJERI JO … PIONIER .JO CHURCHILLI THA …..OK NUK FITOVA ..ME MIRE TE ME VRISNIN NAZISTAT .. ME MMIRE TE VDISJA …..POR PASI U MENDUA ME MIRE THA ….. SHUME MIRE QE SFITOVA ….FITOI POPULLI ….FITOI DEMOKRACIA….E KUPTON BOLE APO TA BAJ ME VIZATIME ..SE EDHE KOPESHTIN E PASKE MARRE ME MIQ …SI RAMA MA HA MENDJA …… NDERSA ENVERI VETEM KUR JA THONI REALITETIN NE SY … KUR I KUNDERSHTONI PER E LAGU S LAGU …. I VRISTE I BENTE ARMIQ TE POPULLIT ..TE SURRATIT TE VET …… J ESPERE QUE TU VA COMPREND TETE DE BITE …. DHE TE LUTEM LEXOJE VETEM NJE HERE JETEN E HEROI TE MADH TE LUFTES WISTON CHURCHILL ..PASTAJ …SHKRUAJ …. ZHGARRAVIT DO TE THOJA ..SE SHKRIMET E TOI JANE ZHGARAVINA JO ..

  • Komenti i SHQIPTARI….me ngjane me 450 HE CET qe mburret Saliha dhe 2000 km rruge . TURP per injorantet qe nuk e shohin se ku e kane çuar Shqiprine tone Dundar Bejt qe ne vitet 76 e ketej .Turp dhe injorance edhe mbas 28 vitesh demokraci te mos kuptosh se ENVERI qe e shame ne vitet 90-te paska qene shqiptari me i madh i te gjitha kohrave, profeti dhe shpetimtari i kombit shqiptar ne kohet kur vendosej nga fuqite e medha te ishte Shqiperia apo jo .

    • MORE PACI JE AQ I ZGJUAR …SA QE DEMOKRACINE E VERTETE ME KORRUPSIONIN E BERISHES BASHES ..NUK JE NE GJENDJE TI NDASHE TI DALLOSH ….TE RRONI VETE SE TRUNI TE PASKA LENE AMEN … DHE MESO CDO TE THOTE DEMOKRACIE TE LUTEM ….PASTAJ ZHGARRAVIT …. BERISHA DEMOKRAT …. HA HA HA HA HA DUHET ME QENE IDIOT TE BESOSH KETE BARCALETE . RAMA PO ESHTE SOCIALIST …..???????

  • Te shkretet komunisteju duhet me ba shume akrobatije per me na bindur se si dje si sot ishin te mire…rezultatet po shihen si dje si sot deshtime ne tana anet

  • Nuk eshte meraku per Shqiperine,eshte djallezia per justifikuar TRADHETINE,qe te nxjerresh enverin tend ne Konferencen e Paqes,se paska ndryshuar demek fatin e Shqiperise.Integriteti territorial i Shqiperise nuk vihej ne diskutim pas luftes dyte boterore,pamvaresisht se cfare thoshte Kaldaris.Greket spastruan ETHNIKISHT Camerine dhe Senati Amerikan vendosi te ktheje Camet ne shtepite e tyre.Greket kerkonin me shume qe te vulosnin FAKTIN E KRYER,CAMERINE.Kete jua plotesoi Enver Hoxha,qe perzuri Perfaqesine Amerikane ne Shqiperi dhe u vuri minat Jugosllave lufyanijeve anglese ne kanalin e Butrintit.Sepse te vetmet fuqi boterore pas luftes,qe mund te detyronin kthimin e popullsise Came ne vatrat e tyre ishin Amerika dhe Anglia.Pa deklarata Pershendetje greket jane i vetmi popull ne Ballkan qe e adhurojne antishqiptarin Enver Hoxha per dhuraten e cmuar prej 17 mije km katror te Camerise dhe popullsine Came te shperndare ne[per Shqiperi,qe te mos u veje mendja per atdheun e humbur.

    • Demo, integriteti territorial i Shqiperise eshte vene ne diskutim edhe ne vitin 1997. Ne diskutim eshte edhe sot e do te jete edhe ne te ardhmen se ne jemi popull i dobet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *