More qerrata Pëllumb!

redaktor

Arben Duka

Po të isha unë Kryeredaktori i gazetës “Dita”, as që bëhet fjalë t’ja botoja Pëllumb Kullës  shkrimin denigrues: “Po vadisni hithrat e urrejtjes”! Nën petkun e një replike me kolegun tonë, Xhevdet Shehu, ai ka vjellë një vrer të pabesueshëm kundër gazetës dhe kundër gjithë neve që bëjmë këtë gazetë.

Unë nuk jam nga ata që them, se meqë s’më ka përmendur mua me emër Pëllumbi nuk e ka me mua dhe se unë jam një “prej emrave të paktë të nderuar që bashkëpunojnë me gazetën” (Citimi është marrë nga shkrimi në fjalë). Absolutisht që Pëllumbi e ka dhe me mua, me gjithë anwtarët e kolegjiumit, me gjithë redaksinë, biles dhe me shoferët që çojnë cep më cep Shqipërisë gazetën tonë “Dita”.

Vetëm kjo fjali e bën Pëllumbin vaditësin më të devotshëm të hithrave të urrejtjes. Sipas këtij paqeshpërndarësi, gazeta “Dita” ka shumë pak emra për t’u nderuar dhe shumë, po fare shumë emra për t’u urryer. Tani, meqë e kam hapur gazetën tek faqet pesë dhe gjashtë, shoh se sot janë për t’u urryer emrat e Arben Dukës, Rexhep Qoses, Mero Bazes dhe Skënder Minxhozit.

Nëse do të hyjmë thellë me këtë llogaritje më e pakta do dalin njëqind emra që urren Pëllumb Kulla, jo pak për një paqeshpërndarës. Po mirë more qerrata Pëllumb, ti ke dy vjet që s’e lexon gazetën “Dita” dhe s’ke si të kesh informacionin e duhur se kush shkruan në të. Por po e ndihmoj unë në këtë çështje. Gazeta “Dita” ka vite që është më e shitura në treg, kjo për shumë arsye, por dhe për arsyen e thjeshtë se rreth “Ditës” janë bashkuar penat më dinjitoze të shtypit të shkruar shqiptar.

Për këtë arsye vetë Pëllumb Kulla, një autor me sqimë, zgjodhi këtë gazetë për të botuar shkrimet e tij shumë të mira, për rreth tre vjet. Si ka mundësi që ky paqeshpërndarës zgjodhi për veten e vet një gazetë “regresive”, “qëllimkeqe”, “frymëzuese të përçarjeve” dhe “mosmirënjohëse” (Citimet në thonjëza janë marrë nga shkrimi i Pëllumb Kullës). Do ishte çmenduri nga ana ime të merrja një për një dhe të rrëzoja këto epitete denigruese,po do ndalem pak tek “mosmirënjohja”. Pëllumbi e dinte fare mirë që ne ishim një gazetë e majtë, por prapë na zgjodhi pa paragjykim. Dhe ne e dinim që qe me prejardhje balliste, por prapë e botuam pa paragjykim.

Problemi është se kur Pëllumbi filloi të botonte tek ne, shumë shpesh, ne e kishim ndërtuar kështjellën plotësisht, kishim arritur të shisnim gati dyfishin e gazetës së dytë që vinte pas nesh. Kur erdhi Pëllumbi tek ne, gazeta ishte në kulmin e saj me ne “regresivët” dhe “nxitësit e përçarjeve”.

Do qe karshillëk nga ana ime, po të thoshja se Pëllumbi është krijues i dobët, por ardhja e tij nuk shtoi asgjë në kandarin e gazetës, por as e pakësoi atë. Thashë që ne e kishim mbaruar kështjellën pa shkrimet e Pëllumbit, ndaj dhe ikja e tij nuk ra fare në sy, biles unë sot e mora vesh se ai është divorcuar përfundimisht me ne.

Replika e Xhevdetit qe e butë dhe oportuniste. Ai nuk e kuptoi dot pse Pëllumbi citon Linkolnin dhe Frankon për të rënët në luftëra. Të dy ata flasin për spanjollë dhe amerikanë të rënë gjatë dy luftërave civile, luftëra që s’kanë asgjë të ngjashme me Luftën tonë Nacional Çlirimtare. Pëllumbi na e thotë larg e larg se dhe këtu ka pasur një luftë civile dhe jo antifashiste e nacional-çlirimtare, sipas tezave të ballistëve dhe zogistëve.

Ne i barazojmë ata me të mundurit ose të humburit, mbasi bashkëpunuan dhe u bënë një me pushtuesin. Ndaj ne u kemi thënë troç me emrin që kanë, tradhtarë dhe kolaboracionistë. Ndaj Pëllumbi nuk mund të jetë krenar me ballistët e fisit të tij, pasi vepra e tyre tradhtare nuk mund të bëjë kërrkënd krenar. Po këndvështrimi i Pëllumbit ky, nuk është problemi i ynë. Në këtë linjë është dhe dilema e tij, se s’di kë të quaj hero Mark Dodanin, apo Hamit Matjanin.

Kjo dilemë, e një personaliteti si Pëllumb Kulla, është fyese për shumicën dërrmuese të shqiptarëve. Të mos jesh në gjendje të kuptosh se kush është terrorist dhe kush hero, në luftën kundër diversantëve,ballistë e zogistë të vënë në shërbim të zbulimeve të huaja, do të thotë ose je miop politik, ose je simpatizant i çdo lloj antikomunisti, qofshin këta fashistë,diversantë,apo terroristë.

Si mund të mos jesh i qartë se ç’janë ata që vranë “komisarin e dritës”, Ndrec Ndue Gjokën, që vranë Cucën e Maleve dhe katër Heroinat e tjera vetëm pse qenë mësuese dhe përhapnin dritën e diturisë në errësirën shekullore të maleve tona. Diversantët,të cilët Pëllumb Kulla, guxon t’i mendojë si heronj, nuk vranë dot as Enver Hoxhën dhe as Mehmet Shehun, por vranë e masakruan bijtë dhe bijat e popullit të thjeshtë, si burracakë të ndyrë që ishin.

Ti quash terroristë këta pjella të liga, sipas Pëllumbit vadit hithrat dhe frymëzon përçarjet. T’i quash ballistët tradhtarë dhe bashkëpunëtorë të armikun, prapë vadit hithrat e urrejtjes dhe je qëllimkeq mbasi i thua të bardhës të bardhë dhe të zezës të zezë. Historia e do që gjithëseicilit t’i vihet emri që meriton,që ndryshku të mos lyhet me bojë e varak.

Epo ne nuk jemi bojaxhinj. Je ti që na e rikujtove që ne jemi të dashuruar me Nëntorët, ngaqë jemi nga ana e partizanëve. S’është faji ynë dhe i gazetës sonë që ballistët nuk kanë ndonjë muaj, apo ditë të tyre. Pëllumb, ke bërë qitje me zjarr të përqendruar, por në tabelën e gabuar. Ke harruar që pikërisht në këtë gazetë qëllimkeqe të kam kushtuar një poezi-hymn?! Një regresist si unë, i ka kushtuar një poezi një progresisti si ty. Të dy në thonjëza.

 

****

FOTO KRYESORE: Pëllumb Kulla dhe Arben Duka

Share This Article
81 Comments
    • Pa ua thene jugosllavet e ruset se duhej te luftonin pushtuesin e huaj, a do ta luftonin ate PKSH dhe ato qe iu bashkuan UNÇL?

      • Kreni , e njeh historine e popullit shqiptar , apo ta kane thene ndryshe ne shtepi.
        Nuk dua te te ofendoj, por ne shtepi, nga gjysherit e prinderit fillon edukimi, pastaj nga çerdhja , kopeshti , shkolla e shoqeria.
        Po iliret, Skenderbeun, rilindasit e penes e te pushkes, kush I shtyu te luftonin per lirine e vendit te tyre ??!!!
        Lufta Antifashiste Nc-Çlirimtare ishte vazhdim ne nje epoke te re te Luftrave te meparshme per liri.
        Por ajo qe ishte madheshtore , qendron ne faktiin e fitores se shumices dermuese te popullit, popullit te shumevuajtur, dhe jo i fitores se tradhetareve Frasheri , Kelcyra, Dosti ,Bajraktareve dhe bejlereve, te cilet per interesat e tyre shiten atdhene, me justifikimin e luftes kunder komunizmit.
        Ju Kreni ose nuk njihni historine e Shqiperise o jeni pinjoll tradhetaresh.
        Por komenti juaj njelloj ka vlere, ate te disiformimit

        • Kot po ju pyes: A ju pelqen kjo Shqiperia e sotme e drejtuar prej pasardherve te partizaneve clrimtare qe luftuan nen drejtimin sllav? Sepse sa kohe qe mbeturinat komuniste do vazhdojne te fallsifikojne historine, Shqiperia dhe shqiptaret do vazhdojne te jetojne si fener ndricues ne Europe dhe bote!
          PS. Jam i sigurt qe kjo replike nuk do te jepet, sepse kjo gazete eshte flamuri i internacionalizmit proletar)

      • Rri fantazo dhe ndonje shekull tjeter o Kren.
        Lufta u be dhe u ndane kush luftoi per Shqiperine dhe kush luftoi kunder.
        Ballist-Zogistet luftuan kunder shqiptareve dhe ata e shiten Shqiperine kaq here te serbet tuaj.
        Hoxha jua preu korromanen ne mes qe ne 1949en.
        Hoxha luftoi me aleat Ameriken dhe jo Jugosllavet.
        U be komunist ne France, aty ku u mbrujt Rilindja Evropiane.
        Po ik lexo pak histori dhe ndonje liber klasik, se je gdhe ne dite me diell.
        Nuk ke faj. Nga shkollat e Berishes dhe Hajdarit, o do behesh kriminel, ose hajvan kriminel.
        Duart ne gjak dhe ne pasuri te shqiptareve
        Ju lumte, se vdiq Enver Hoxha vdiqen dhe burrat qe jua tregonin vendin bajgave serbo greke.
        Talluni tani, e shitet Shqiperine me keq nga Zogu,, dhe prape doni te dilni me nder nga kjo histori.
        Varreza greke, deti, kompani turke, serbe greke,,,gjithe horrat i kane duart ne pasurite e shqiptareve dhe ti si qelbesire zogiste kerkon te hedhesh tym mbi ate qe ju mbajti doren e tradhetise per 45 vjet.

    • Dokumenti I meposhtem tregon se cfare terrori ushtruan tribalet e fiseve te malsise madhe duke vrare pas shpine forcat partizane..qe I meritonin me vone reprezaljet

      Janar 1945 forcat e Prek Calit vrasin 57 partizanë
      Krahase kundershtise qe forcat Partizane hasen ne Malesin e Madhe ne Janar dhe Shkurt te vitit 1945.realisht duhet thene edhe ana tjeter e medaljes pasi jo te paket kane,qene ata Malesore qe e kan perkrahur L.A.N.C.kryesisht banore te rranxave te Malesise nderkohe qe ata qe komunizmin e kundershtuan mese shumti,kane qene banoret e Kelmendit,Shkrelit dhe Kastratit,po te marrim Malesin e Madhe.

      Ne kete treve me 30 korrik te vitit 1943 dhe konkretishte ne fshatin Vorfe u formua Batalioni Partizan’’Perlat Rexhepi’’ i Qarkut te Shkodres,i cili pati veprimtari te madhe luftarake.Ne Gruemire me 18 tetor te vitit 1944 eshte formuare grupi Partizan i Shkodres.Mbi 800 persona banore te Malesise se Madhe kane qene te inkuadruare me forcat Partizane,afro 150 familje te Malesise se Madhe kane qene baza te rendesishme te L.A.N.C .ku jane strehuare ushqyer e ndihmuar Partizanet,sic dihet edhe ne Malesin e Madhe si ne te gjithe vendin.Drejtimin e ka bere Qarkori i Partise Komuniste Shqiptare per Shkodren,nen udheheqjen dhe me ne krye Enver Hoxhen, hasi jo pake ne rezistencen e Malesoreve antikomuniste te cilet vetem me 15 Janar te vitit 1945 te prirur nga Prek Cali dhe forcat per rreth tije arriten te vrasin 47 Partizane, e deri ne thyerjen e Kryengritjes antikomuniste te Malesoreve edhe 10 te tjere,dy prej tyre ne Bajze. Deri ne fillim te Shkurtit 1945 duke e cuar ne 57 numerin e Partizaneve te vrare 95 perqind e te cileve ishin nga Jugu i Shqiperise. Gjithashtu Malesia e Madhe numeron 37 deshmore te luftes anti-fashiste nacional clirimtare.

      EMERAT E 57 PARTIZANEVE
      TE VRARE PAS SHPINE

      1.Fejzi Micolli
      2.Mili Qose
      3.Aliko Zagolli
      4.Memo Beqari
      5.Sefer Ademi
      6.Mevlan Gjyshi
      7.Ahmet Hajdini
      8.Zeqir Hasani
      9.Qani Shemedini
      10.Sadik Hekurani
      11.Met Aliu
      12.Nazif Dauti
      13.Feti Ferhati
      14.Veledin Xhelo
      15.Refat Banushi
      16.Rexhep Hoxha
      17.Islam Caushi
      18.Ali Saiti
      19.Zydi Zeqo
      20.Naum Beshiri
      21.Emin Hoxha
      22.Thoma Cuni
      23.Beqo Haxhiu
      24.Ibrahim Ramadani
      25.Ismail Refati
      26.Zeqir Bicoku
      27.Hasan Seferi
      28.Halim Ruka
      29.Banush Haxhia
      30.Dino Hajdari
      31.Ivzi Sapunxhiu
      32.Jonuz Como
      33.Refat Bajrami
      34.Jaho Shehu
      35.Tahir Suli
      36.Syria Dari
      37.Dilaver Cuka
      38.Mehmet Tomari
      39.Guliet Shoshi
      40.Hafus Guzi
      41.Iliaz Jaupi
      42.Thoma Sino
      43.Hil Gjergji
      44.Dilaver Cuko
      45.Hava Murati
      46.Kol Gjeci
      47.Sorian Habilaj
      48.Gani Jonuzi
      49.Halil Hasa
      50.Hysen Kuka
      51.Mahmut Reci
      52.Ramadan Koculi
      53.Rrustem Shehu
      54.Mushi Halilaj
      55.Besim Beja
      56.Jonuz Naci
      57.Myftar Sokoli

      Eshte kriminale sot qe jane dekoruar ato qe vrane pas shpine keto partizane cilado qofshin aresyet.Prandaj Pellumb Kulla jo vetem eshte treguar hileqar por dhe antishqiptar

      • O komentues, o mije kenetash, apo mizakali , nese akoma nuke e keni kuptuar se politika shqiptare vazhdon me avazin e mukjes si dikure, shit kelysher dhe ushqe ulkonjen, ky nuke faji juaj por i pandeshkueshmerise se krimeve makabre te bera nga komunisto-ballistozogistet nen moton mishi te piqet, por helli te mos digjet, prandaj ne Shqiperine e tejsakrifikuar ne dite vazhdon te mos ndeshkohet, por te riciklohet bota e krim-korrupsionit-mafjozo-imoralo-politik ne te tre pushtetet,plus “opozite”i thenshin se llume nga e njejta kenete qe jane, se muti, mut mbetet sado ti veshesh e mbathesh me veladonin e priftit, apo callmen e hoxhes e xhyben e kryegjyshit te sperkatua me pafrum trendafilash, po muter mbeten. Cirren ujqer e cakej per trimeri e ndershmeri njerezore, ne nje kohe qe kodrat, malet, kalldremet, rruget, sokaket dhe bulevardet u lane dhe po lahen me gjak shqiptaresh te pafajshem, por qe akoma nuke kane te ndalur ne ligesi,aqe sa detyroje SOVRANIN, USA-n dhe BE-ne te kerkojne me force Reformen ne Drejtesi, Vetingun dhe ligjin e Dekriminalizimit, ligje qe ne nismen e tije u pshurr nga bijte e eterve te diktatures komuniste dhe mostrat e saje, komunistet e konvertuar dhe bashkuar me ballistozogistet ne nje djalle e gjysem. Mjaft me,.Ne moralin e Gazetes Dita eshte ti thote NDAL kesaje pacavure politiko-ballistozogistet ne fillim shekullin e ri, dhe jo ti lejoje te shine leme duke shtuar pas viktimave te eterve, viktima te tjera te pafajshme te rradhes , dhe kjo nga pangopesia per leke te piset dhe pushtet brenda ligesise me c’do forme e cmim. Dridhuni e perdrdhuni, po vjen ora qe nga trasta pemet e kalbura jasht do t’hidhen, duan apo nuke duan bijte e eterve te diktatures komuniste dhe mostrat e tyre komuniste te konvertuar ne ballistozogistet,qe rane kullutum brenda gropes se gelqeres dhe na dolen te “bardhe si pullumba”me dy gishtat lart……Pasojat e nje heshtje qe vret, nje pasuri kombetare e private e grabitur dhe e tjetersuar nga politikat bastarde te Tiranes zyrtare ne dite e vite.,pa harruar mbi 30 mije viktima dhe nje industri te rende e ushqimore,apo nje mori shkollash, spitalesh dhe nje shitje te armatimit ushtarak te ushtrise per skrap, packa se ato ishin frut i djerses dhe gjakut te te gjithe shqiptareve. Cudija vazdim ne ideologjite komunisto-nazifashiste-terrortiste “sherbe, perca e sundo dhe mashtro, mashtro se dicka do te fitosh”Nje marri e shkuar marrise nje bashkefajesi ku qeverisin e sundojne politikane te binjakezuar me boten e krim-korrupsionit-mafjozo-imoralo-politik te denoncuar me ze,figure e deshmi te gjalla sa istitucionale aqe dhe me shume popullore e medjatike, dhe perseri komentuesit ndahen ne komunisto -ballistozogiste,paca se siguria per jetem mbetet nen minimumin e saje per te jetuar dhe gezuar te gjitha te mirat si krijesa njerezore qe Zoti na dhuroje.

        • Drejtesia nuk do te behet , Se eshte ne dore te Ballistave .
          Ke te drejte ,
          Por nuk na thua zotrote se kush Ndertoje
          e Kush SHKATEROJE ?
          Na prmtuan europen , dhe kane kaluar 27 vite
          dhe europa gjithmone e me shume Largohet .

          Europa ime Moderne , duhet te jete shume Moderne ,
          Por jo aq shume sa INTERESI i perbashket mos te gjendet
          si ata qe ne 90 na premtonin europen si Atdhe ,
          sikur te ishte kombi Yne , me kufinjte natyral si dhe e vetmja shoqeri ku na pershtatej .

          Mos harroni …
          Se pa nje dashuri KOMBETARE ,
          nuk mund te dhurojme nje Virtut te madh Europes .

          a kemi sovranitet ne shqiptaret nga 1990 ?

          • O Ma trazovi,Shqiperine e cliruan patriotet,e ndertoje populli dhe e shkaterrroje me prish e nderto dhe pastro leket e botes se krimit bijte e eterve dhe mostrat e tyre te konvertuar ne socialit,balliste e zogiste bashke,dhe nje popull qe heshti.Kurse sa per SOVRANITET kemi Myslym Pasha-ne dhe Gjykaten Kushtetuese qe i tha NDAL tradhetise kombetare,qe ne unison me heshtje e vendime antikushtetuese socialite,demokrate e balliste e zogiste bashke i hoqen nga trupi Shqiperise siperfaqe ujore detare me rezerva te medha nafte e gazi etj.

    • Mos Beno…
      mos ngaterro pandehmat me realitetet.

      Ti thua se, sado qe nuk te ka permendur me emr, Pellumbi te ka pasur ndermend.

      Ti ke te drejte te “rrefehesh”, por jo te akuzosh Kullen se ka drejtuar projectoret tek ty, apo tek Dukati i Dukeve.

      Nje komentues tjeter permendi mbimerin e Nipit tuaj, si nder sejmenet e Tahirit, ne levizjet per te fshehur pergjuesen nga Ministria e Akademia, por keto nuk ka si i adresohen Pellumb Kulles.

      Ju Duket diheni si te Majte te Luftes, dhe kushdo te dale ne krye te PPSh/PP/PS-se, ju jeni te destinuar t’i sherbeni, me Pene dhe me Pushke, por nuk ka gisht Pellumbi ne kete histori.

      Edhe Kullet me Luften ka qene, tjeter se Lufta pasi ka nisur nuk merr fund kurre: vazhdon edhe ne paqe, edhe ne pluralizem…
      Tere Kullet e kane dashur Shqiperine, edhe kur i kane perzene apo mbajtur larg prej saj…

    • Tradhetare te Shqiperise dhe kombit shqiptar ishin dhe jane sllavo-komunistet shqiptare, sepse Jugosllavia ishte pushtuese e tokave shqiptare dhe vrasese dhe shperngulese e popullates atje.

      • po cthua mo idiot? sllav komunist ishte Zogu dhe ballistet.
        Hoxha ju vuri drune dhe ruajti Shqiperine nga copetimi greko-serb
        Shperngulja e popullates ka ndodur para Enver Hoxhes.
        Ia beri rup sup te gjitheve verdalle, dhe ti hani mune dhe kur te veni ne ate bote,
        Ballisto zogiste, jeni te gjithe qelbesira

      • “Dita” ime e dashur.
        I nderuar z.K/redaktor.
        Une,personalisht, e kam vleresuar shume z.Pellumb Kulla.
        Si intelektual, si artist, si skenarist dhe si regjisor. Eshte fakt i pakontestueshem qe u ngjit ne majat e humorit shqiptar. Une nuk e ndryshoj kete vleresim. Bile, si kontribues modest ne gazeten tuaj super te nderuar, kam shkruar disa here per Pellumb Kullen.
        Por u befasova kur z.Pellumb Kulla sulmoi ne menyre te pa precedente Gazeten “Dita” …!?
        Do apo nuk do Pellumbi, Gazeta “Dita” eshte lider i shtypit shqiptar.
        Duke sulmuar “Diten” Pellumbi sulmoi stafin e saj,sulmoi kolegjiumin ku spikatin emra embleme:
        Intelektuali poliedrik Moikom Zeqo, poeti i talentuar Arben Duka etj etj.
        Gazete qe e vlereson me dashuri i madhi, Prof.Rexhep Qose, Prof.Xhevat Lloshi etj.
        Shpresoj qe z.Pellumb Kulla te kete bere ndonje lapsus…!?
        Miku i “Dites”
        Ing.Flamur Meta
        Vlore

  • E meritonte nje pergjigje alla shqiptarshe ky kllouni Kulla!
    Jo sot,por per mijra vjet nuk do te rehabilitohen tradhetaret,armiqte e Shqiperise,ata qe basdhkepunuan me pushtuesit kunder Partizaneve heroike,pra edhe kunder babait tim,partizan te Pezes trime!
    Ti Kulla dhe i gjithe soji yt ta harroni se ndonje ditre do arrini te na ulni koken neve,bijve te clirimtareve!
    Kur nuk e ulni ju,bijte e tradhetareve,si kerkoni nga ne te ulim kokat dhe t’u pranojme juve njelloj si veten tone?
    Harrojeni kete menxyre!
    Ne do heshtim ,vetrem kur ju te pranoni se te paret tuaj kane qene TRADHETARE!

    • Te denigrosh nje gazete te tere se ta paska prishur qejfin Xhevdeti n kafe apo se te kane share ca komentues poshte nje shkrimi per Mark Dodanin jo vetem nuk eshte serioze por tregon qe Pellumbi ka humbur shume nga ajo qe duhet t karakterizoje nje njeri te penes.
      Aq.me pak mund ta besh kete me Diten, kontributin e se ciles nuk e vlereson dot vetem Pellumbi dhe as ca birbo komentues ketu qe vjellin vrer ndaj Dites dhe t cilet Dita i boton me zemergjeresi.
      Ndaj pyes Pelumbin? Nese Dita boton dhe reagimet kunder vetes.kush je ti qe kerkoke te mos botohen reagimet kunder teje??

  • I nderuar Arben Duka. Te falenderoi per shkrimin pore dije mire qe keta ballisto zogiste ka qe 30 -vjet qe luftojn per ta gjetur heroin e humbur, ate hero qe e varrozen me duart e tyre. Keshtu per ta gjetur heroin keta duan te luftojn heroit, e ne ndihme te tyre nje e nga nje dalin edhe si pellumb kulla dhe te tjer. Ata kerkoj ta demontojn luften e lavdishme nacional clirimtare duke i dhen dimensiaone te kunderta .!
    Pore kane edhe nje te “drejte” Se keta fare Ballisto zogiste qe bashkpunuan edhe me djallin duke sjellur ne shqiperi diverionistye te cilet masakruan gra e femije, sote keta po shperblehen bile edhe brezi i tret pa lere pasta te paret e dyte.! Pra sote keta kan pushtetin ne dore dhe vazhdojne te sulmojne.!
    Pra shperblehen ata qe deshen te permbusin shtetin madje edhe te pushtohet nga nje tjeter vecse te permbysin qeverin shqiptare te asaj kohe.! Me rregulla ndergombetar dhe me ligje nuk u takon demshperblim.!

    • E drejte, keta nuk kane heronj por vetem tradhetare te felliqur.
      Problemi i suksesit te diversionit te tyre pas 90es eshte tulatja e brezit trashegues te popullit dhe partizaneve qe moren pjese ne LANCL. Hezitimi perballe harbuterise se Sali Hajdarit e beri punen.
      Fajin e ka ushtria qe u carmatos nga rrugacet dhe halabaket.
      Duhet ti kishin grire ne plumba. Vetem kjo do e mbante vendin normal.
      Ndaj e degjeneroi Ushtrine Berisha, se vetem ushtaraket mund tja mblidhnin rripat.
      po ushtaraket u dergjen rrugeve te deshperuar per turp.
      Dhe u kthyen ne roje personale te Berishes dhe te kontrabandisteve te armeve.
      i mbushen rradhet me kokelopa qe hyne ne ushtri vetem per dietat free, dhe tani ju eshte hapur zorra dhe bejne karriere ne gjenerale.
      Cfare te thuash, per turp

      • suksesi i diversionit te tradhetareve te vendit pas 90es sigurisht qe eshte tulatja e brezit trashegues te popullit dhe partizaneve qe moren pjese ne LANCL.

        Por tulatja e ka arsyen tek Liberalizimi qe i beri arsyes se njeriut, Demokracia.
        Dhemokracia tha “komunsitet dhe partizanet nuk kane te drejte, me rregull teshi gjithe te tjeret mbeten qe kane”.

        Keshtu kjo pune. I lame perendimit te vendose edhe per historine (se per ekonomine ishte fjala fillimisht).

  • Kam shume respekt per ty poet dhe vellan tend e kam patur shok.
    Ky shkrimi yt nuk me pelqen hic.
    Ti e njeh kush eshte Pellumb Kulla apo jo?
    Cfare ballisti thua ti, te paret e tij kane qene terrorist, trafhetar dhe antishqiotar, duke bashkpunuar me shekuj per Asfsline greke dhe kryer krme cnjerezore ne ato zona, ndaj popullit.
    Edhe regjizor ky bire krimineli e tradhetari u emerua ne Fier nga agjentura greke qe ishte shtrire deri ne Byrone Politike ne Shqiperi.
    Po cfare pret ti zoti Arben qe ujku te zbutet dhe gjarperi mos te kafshoj.
    Pellumb Kulla ka urrejtje per Shqiperine e eshte antidhqiptar dhe pret ti vij dita se atehere ke per ta njohur kete kriminel ti.

  • Pellumb Kulla ka bere historine e humorit intelektual shqiptar.Fatkeqesisht,pa qene kompetent ne nje fushe qe s`eshte e tija ,pa qene i pergatitur me armet e Kastriot Dervishit,i hyri nje ndermarrje te pamundur:Te pajtoje xhelatet me viktimat..Kur them xhelatet ketu e kam fjalen per te gjithe ata qe u angazhuan ne ndertimin e aparatit te terrorit shteteror qe quhet SIGURIMI I SHTETIT,ku bente pjese edhe heroi i Pellumbit.
    Ne Shqiperi nuk u be DREJTESI.Vendi me terrorist i lindjes nuk beri drejtesi.Nuk moren denimin e merituar terroristet shteteror,qe nga Nexhmija e deri tek kriminelet Rita Marko dhe Stasi Marko qe mbyten njerez te gjalle ne keneten e Maliqit.Edhe ai heroi yt o Pellumb qe ne emer te MIKPRITJES SHQIPTARE provokonte fshatarsine bujare te tradites per t`ja shenuar fisin me vize te kuqe.Prandaj ke hyre ne nje qorrsokak,
    Demokracine shqiptare nuk e bene viktimat e terrorit komunist o Pellumb,e bene kelysht e terroristeve.Azem Hajdari,Dem Hajduti dhe lukunia e tyre,ishin kelysht e fuxave dhe kapterrave te skuadrave te pushkatimit.
    Sali Berisha nuk ishte malesor fisnik nga ata qe vuajten kampin famekeq te Tepelenes,o Pellumb,por ishte vazhdues ne kushtet e reja i skuthllekut te Mark Dodanit.Sali Berisha ishte perfaqesues i llumit te malokeve qe u vune ne sherbim te Sigurimit per te ngjitur shkallet e karrieres.Edhe nga veprimtaria e tij para 90 eshte zbuluar shume pak.Ajo qe duket nga militantizmi i tij komunist eshte maja e aisbergut.Ka qene me i ndyre se aq.Pa dhene proven e zjarrit MAFIA e bllokut nuk e fuste nje Tropojan nga Lugu i Zi ne bllok.Prandaj nuk u be drejtesi.
    Ne kete MISION PAJTIMI ne emer te unitetit kombetar,ti o Pellumb je si Mithat Frasheri me biblioteke ne krahe perballe Enver Hoxhes me Miladin e me Dushanin ne krah,.Ne lufte nuk hyhet me baba Teqeje-ka thene i mencuri Isuf Luzaj.Ne lufte hyhet si Xhaferr Deva.Mithat Frasheri le te futej ne biblioteken e tij,dhe komanden e burrave te shqiptarise ta merrte Xhaferr Deva,jo zemerleshuarit.Ai dinte si ti nxirrte nga vrima e kasolles nene Zyrase,Enverin,Miladinin dhe Dushanin.

    • qelbesire pa tru dhe nder. Djemte e sigurimit te shtetit ishin ajka e djalerise shqiptare jo letyra te vene ne sherbim te antishqiptareve dhe terroristeve diversant.

  • ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhahahahahahahhaha
    u gajasa ,
    e lexova deri aty ku e quante “replike e bute e oportuniste”
    mire Pellumbi se do pushkatuar , po na iku dhe Xhevua per lesh , oportunist …..ahahahhahahaahahahahahahhahahahahahahaa
    ja nxori te “palarat” dhe Pellumbit , i kujton dhe poezine

    o shoku Bejtexhiu , te me ndjesh se kam pak kohe qe te merrem me ty , po aman mar shok , kujt nuk i ke kenduar ti ????
    ka ngele me ndonje parti , udheheqes , nexhmija ,partia , kusia rrospija pa i kenduar ti ???
    po ti po nuk lehe ,ashtu shkruajte nuk ha buk mar shok
    po leh mar shok , madje fare pak i ke thene Pellumbit,
    ma shume meriton , ashtu posi , tani ju ka ngele qe te dergojne nje fleterrufe dhe shoferet qe e çojne gazeten cep me cep , se si ka thene partia “grusht bashkuar kunder armikut ”

    po te ishte kryeredaktori i Dites asqe behet fjale ti botoje repliken Pellumbit ( fjala e lire , e drejta e shprehjes ,informacionit)
    nuk po dua te imagjinoj çfare do bente oficjeri Duka ne nje kohe tjeter dhe ne nje pozicion tjeter ……

    nje mut do beje shoku Bejtexhi , nje cope pijaneci ke qene qe te çonin komshijte prej krahu ne shtepi , mos harro asnjeher parazit i qelbur , se nje cope pijaneci me biografi te mire ke qene !!

  • O pellumb, legeni, diversantet , ballistet kompania4000, qe u dekorua nga nishanlliu, jane ana e eret e historise , ti dhe shume pseudo te ashtuquajture analiste, mund ta shtremberoni , sipas, qejfit, apo interesit tuaj, meqe kohet kane ndryshuar. Po e verteta, nuk mohohet, Komunistet , qe udhehoqen, LANC, qe luftuan, nazi -fashizmin jane ne anen pozitive te historise .Heronjtè e Heshtur, jane te shkruar me germa tè arta ne altarin e Shqiperisé.

  • O pellumb, legeni, diversantet , ballistet kompania4000, qe u dekorua nga nishanlliu, jane ana e eret e historise , ti dhe shume pseudo te ashtuquajture analiste, mund ta shtremberoni , sipas, qejfit, apo interesit tuaj, meqe kohet kane ndryshuar. Po e verteta, nuk mohohet, Komunistet , qe udhehoqen, LANC, qe luftuan, nazi -fashizmin jane ne anen pozitive te historise .Heronjtè e Heshtur, jane te shkruar me germa tè arta ne altarin e Shqiperisé. Lavdi Deshmoreve, dhe 29rit 1944ter.

  • Pergjigje e merituar, plotesisht e argumentuar, e donte se emeritonte Pellumb Kulla dredhraku nje pergjigje te tille jo ne vargje por ne proze nga Arben Duka dora vet. Ata ,ballistat , legalistat ishin bashke, ishin njesh me pushtuesit, fashite e naziste dhe vrane e dogjen shqiptare e shqiperine ne dobi e sipas kerkesave te pushtueseve. Sa shqiptare shkuan ne plumba e ne kampet e shfarosjes te spiunuar te pushtuesi nga tradhetaret ballisto zogist? A mund te gjendet nje, vetem nje i spiunuar nga partizanet? Bota ne luften e dyte boterore u nda ne dy grupime, njeri grupim ishin nazistet e fashistet qe i vune flaken botes, dogjen, vrane e shkaterruan gjithcka, dhe grupimi tjeter progresiste ne mbrojtje te njerezimit e qyteterimit me SHBA, BS dhe Britania. Ne kete beteje per jete a vdekje triumfoi grupimi perparimtar i popujve dhe u mund e dha llogari grupimi anti njerezor nazifashiste dhe mbeshtetesit e bashkepunetoret e tyre qe ne rastin tone ballisto legalistet. Fashizmi e nazizmi ishte i keq, vrases i popujve,shkaterrues i qyteterimit, fara me e ndyre e njerezimit. Me kete grupim anti njerezor e konretisht anti shqiptare e anti shqiperi u bashkuan ballistet e zogistet. Nje gje dihet mire se po te ishte bashkuar fronti NCLirimtar me kete grupim antinjerezor, shqiperi nuk do te kishte, ajo do ishte coptuar ne mbarim te luftes midis fqinjeve tane me te cilet bashkepunonin tradhetret tane. Dhe kane goje e flasin?

  • Per Pellumb Kullen me behet qejfi qe ka rene ne gojen e qefenisteve te DITES.
    Nga kendej e tutje ,dine mire ata sesi ta shperfytyrojne emrin.Kane eksperiencen e Agjit-Propit.Pellumbi na u be ca kohe nje AntiBerishe dhe pro socialist i cmendur.
    I gezofsh Pellumb Kulla sulmet perverse komuniste.Zgjodhe te jesh ne krahun e atyre qe vrasjen dhe lenien pa varr te shokut dhe vellait e kane ART.
    Mund te besh 1 milion shkrime kunder Berishes e te mos te te gjej gje.Vetem nje rresht kunder Dulles ,dhe i bejne eshtrat e gjyshit te dridhen ne varr dhe syte e niperve e mbesave te lotojne frikshem.Besoj Pellumb e mban mend kur armikun e klases 2 vjec e conin ne internim dhe komunistet ekzaltoheshin per “luften e drejte te Partise kunder armiqeve 2 vjecar”.
    Pellumb Kulla …..jane komuniste.E harrove ca kohe.Bujrum tani merru me ta.E sigurt qe nuk ja del dot.Jane pa emocion ,pa mendim ,pa arsyetim ,pa iniciativ ,pa dhembshuri dhe pa meshire.Per ta ,ka menduar dhe vepruar Partia.Keta ,cuditerisht pranojne qe jane “ushtare te bindur te Partise”.Me pak fjale ….SKLLEVER.
    Sa per te ashtuquajturit “diversante” jane heronj.Jane ata qe braktisen te mirat e Perendimit dhe rrezikuan jeten qe Shqiperia te ishte pjese e Perendimit ,keshtu sic eshte sot.
    Diversantet erdhen andej nga ku komunistet palaco dhe te pafytyre ,vrapuan menjehere te shkojne …..ne Amerike dhe Evrope.
    Turp per Ameriken dhe Evropen lejon kete fare te se liges te vendoset dhe te helmatise qe andej popullin shqiptar.
    Keta duhen mbledhur e duhen nisur per ne Korene e Veriut.Me shpresen qe nje bombe amerikane berthamore ndoshta do zhdukte kete race perverse antinjerezore.
    O Beni i Dukajve ….na be nje nder.Bej nje bejte per Enverin dhe Mao Ce Dunin ,se ishin si buka e nje brumi.Ne vend te Maos ,vendos Kim Jongun.
    Pellumb Kulla…..vete i zgjodhe te jesh ne nhe llogore me ta.Mire te te behet.Ashtu sikur mire ju be ,Nakos ,Tukut ,Bedriut ,Kocit ,Liries ,Daliut ,Temes ,Panajotit ,Lipes ,Petritit ,Hitos ,Fecorit ,Kadriut ,Mehmetit etj etj.
    Pellumb Ziu ,keta nuk i vrane armiqte apo diversantet por i vrane shoket dhe vellezerit e tyre.
    Dhe te Arben Dukes !

    • iLL ballisti
      njashtu eshte qenef eshte ,
      Prandaj nuk rri dot ti e Kumandar nastradini
      pa marre pak ere nga ky qenefi ?
      Se komunistet te jepnin lopaten
      ju ballisto – fashistet te lini pa pune .

      Diversantet erdhen andej ku Sacho e Vanzetti
      u dogjen ne kkarrigen elektrike te demon Kracise .

      Patriotet partizane qe dhane gjak per Shqiperine
      moren vetem Krenarine e kombit ,
      Kurse ju Ballistet dhe qy matufi ketu me poshte . Gjithmone keni preferuar Leka dhe kestet .

    • Po ne jemi shume antinjerezor ku ti shkruan nga qiriu I Zogollit.. Ju jeni ca fekale te prapambetura qe flisni ne emer te perendimit duke paragjykuar me “‘rraca” kush duhet te vdesi nga nje bombe berthamore. Rilexohe veten sa shpirt katil e mizerabel je.. Eshte pikerisht ajo qe Komandari I dha Cezarit mbrapa.. Duke te lexuar ty, do I puthja doren Enver Hoxhes sot..

    • Pellumb kulla eshte dhe ka qene me komunist nga gjithe komunistet e te gjithe koherave. Thote se ne familjen e tij ka plot balliste, por a ishte ky qe ne estraden e fierit i ka qesendisur dhe tallur si askush ballistet? Dhe kete e bente kur asnje trupe nuk i a fershellente asaj ane per bashkpuntoret e fashizmit dhe okupatorit.. Madje pellumbi shkroi edhe skenarin e filmit Rufe nga mali, film ky qe gjithe brezit tone i ka mbetur ne mendje per shkallen e qesendisjes per pulaxhinjte. Pse e bente kete pellumbi? per te fituar besimin e partise ne ate kohe dhe per ti thene se mua nuk me lidh asgje me njerezit e mij te ballit , apo se ai ishte komunistizuar teresisht dhe kur ktheu patkonjte sistemi nxitoi e nxiton akoma te prezantoje klasen e atyre qe u kthyen ne humor….Dikur nje aktor i madh i skenes dhe ekranit shqiptar qe nuk jetoj sot me ka treguar se ditet e para qe ra komunizmi Pellumbi i sugjeroi atij qe te shkonin tek pedeja per te perfituar dhe fituar çte mundnin sidomos ne fushen e kultures duke e konsideruar thjeshte si nje bisnes per te fituar buken e gojes. Por kolegu i tij u zhgenjye shpejt dhe ndryshe nga pellumbi qe i u pervesh pastaj diplomacise filkloi qe te endej rrugeve te europes deri se iku i varfer dhe i haruar nga te tjeret nga kjo jete.. Histori me pazarxhinj dhe estradaxhinj nga dy sistemet.

  • PELLUMB KULLA KA TREGUAR VETEM TE VERTETEN O BEJTEXHIU I FANATIKEVE ENVERISTE ARBEN DUKA

    Ne nje kohe qe pyetja kryesore sot eshte:

    KUR DO TE LARGOHET MBRETERIA E KRIMIT E EDI RAMES QE U VETSHPALL “PARTIZAN” I ENVERIT NE SALLEN E KUVENDIT?

    Edi Rama me bandat e tij kriminale te Sajme Qorrit e Habilajve jo vetem qe e ka mbushur anembane Vatanin me droge si Eskobari i Kolumbise dhe qe dekoron Nexhmijen dhe kriminelet e Enverit me medalje trimerie, pra ne kete kohe decizive per fatin e Shqypnise qe po kerkon te antarsohet ne BE, del gazetari i pacipe dhe amoral i Nexhmijes, Xhevdet Shehu dhe fillon t’i kendoje elegji me levdata xhelatit te Enverit dhe sherbetorit te pabese te Kim Philbit dhe Moskes, Mark Dodani duke u perpjekur te fuse ne kete valle REZILI edhe Pellumb Kullen me nje shkrim te tij te hershem.

    PO CFARE MORALI EVROPIAN KE TI MORE MUT BEJTEXHI, BUDALLA E TYRYFYL FANATIK ENVERIST?

    sepse:

    Permend Mehmet Shehun qe nuk e vrane dot “DIVERSANTET” e derguar nga Anglia dhe SHBA, por qe e vrau MONSTRA Enver Hoxha ne gjumin e nates dhe qe e shpalli POLIAGJENT sic ka mbetur deri me sot.

    Ne panairin e librit ka dale SEKRETET E LUFTES me autor Erald Kapri per nje teme qe ka qene tabu deri tani nga Politika Mafioze Kombetare qe intelektuali e ka publikuar qe ne vitet 90-te. Per here te pare 27 vjet pas reines se Murit te Berlinit i hiqet maska tradhetarit Enver Hoxha dhe del qarte se ky hileqar dhe rufjan i pabese ka bashkepunuar me fashizmin vazhdimisht gjate Luftes duke likuiduar me spiunime kundershtaret e tij politike qe nga Qemal Stafa e deri sic beri me Mehmet Sheun ne fund te jetes.

    LEXOJE LIBRIN “SEKRETET E LUFTES” O BEJTEXHI FANATIK SE TE BEN MIRE!

    Sa per deklaraten qe ben sot se je nje nga drejtuesit e gazetes DITA, ne, intelektualet properendimore qe u vrane dhe u masakruan nga Enveri dhe xhelatet e tij vetem sepse e deshem Shqypnine ashtu sic po kerkon te behet sot pas pilafit te themi se:

    TI O ARBEN DUKA JE TURPI DHE REZILI I GAZETES LIBERALE DITA ME LLOGJET ENVERISTE QE SHKRUAN PAPUSHIM

  • i dashur Duka! Ne kete bote ndahet burri nga gruaja pas 30 vjet pasuri me nje barre pasuri per te ndare e kalamaj, nuk u be qameti per divorc mes gazetes dhe nje bashkepunetori/lexuesi apo dashamiresi. Biles ndodh e kunderta, me shpesh ndodhin divorce, te natyres ekonomike, ideologjike, parimore apo perplasje interesash. Sinqerisht, mendoj se Thano do ia botoje z.Kulla edhe neser apo pasneser ndonje shkrim apo replike, se sado i ri ne moshe, eshte thinjur me rregullin primar te shtypit, qe sa me shume debat te sjelle, aq me mire i ben shendetit te debatit dhe politikes primare te gazetes, qe eshte penetrimi ne treg dhe ne publik. Gjeja pozitive qe sjell ne dukje z.Kulla eshte ti japim fund kesaj “lufte” 73 vjet pas Luftes, se harxhohen energji kot dhe çfare u be atehere nuk zhbehet dot sot apo neser. Ne komentin e meparshem une besoj akoma se kjo beteja e re demagogjike e ka zanafillen tek revanshi klasor, tek ineteresat dhe pazaret e perfitimet ekonomike. Dhe veprimet e politikes per fat te keq i kane shkuar me rime te plote kesaj luftenxitjeje sepse kane interesa votash ne hambarin elektoral. Cdo veprim ka nje arsye, por edhe me e paarsyeshmja arsye lind me dashje/padashje nje konflikt te ri. Merr psh nje hipoteze, sikur Bujar Nishanit ti kishin mbetur ne ditet e fundit edhe nja dy gaxhole dekoratash e s’po gjenin ndonje emer t’ja jepnin, kur fap Bujari ia jep “gjermanit te fundit” qe shkoi vete paqesor ne 28 nentor. Do behej ceremoni, Bujari do pinte shkume vere dhe ndonje kaqol i veshur si gjerman do i jepte dum e do merrte dy gaxholet e fundit me ceremoni. Sikur te mbaronte me kaq do ishte lule, por thashe qe çdo veprim sjell pasoje. Logjikisht le te kuptohet se gjermani i fundit iku vete se i mbaroi pushimet turistike dhe kjo eklipson luften partizane, lere pastaj qe fituesit thone se kjo ndodhi ne 29 ne mengjes e jo ne 28 ne darke, a thua se kjo u vulos ne dogane. Te vjen vertet keq qe ne keto 27 vjet ne jemi katandisur te leme shtetin ne duart e kaqoleve, qe e kane katandisur qeverisjen ne estrade. Dhe kur qeverisja shnderrohet ne estrade, me vjen keq, por z. Kulla luan ne fushen e tij

  • Te Lumte Arben Duka!
    Te gjithe e dine mirë se kush jane heronjte, ata qe sakrifikuan per Shqiperine, po kriminelet!
    Doli sote Zoti Pëllumb që ti barazoje me heronjte…i gjori BLACK SWAN është dora vetë…

    • Keshtu dhe NJASHTU u lutej edhe Enveri Perendimit kur mbeti ne Dimrin e Vetmise se Madhe

      AMAN M’I HIQNI QFE KETA ARMIQ SE JU FAL BYTHEN TIME PER CA DOLLARO

        • Beji ta fala Sajme Qorrit qe ka shkuar te shpetoje koken tek gjermonet e Hitlerit, por beji te fala edhe Ermalit te Enverit qe Edi Rama do ta shpetoje nga burgu qe te vazhdoje avazin e kokaines te Taulant Fshatarit nga Librazhdi.

        • SAJME QORRI VERTET BERI TREGTI
          DHE E SOLLI EVRON NE SHQYPNI
          POR DERGOI HASHASHIN NE ITALI
          ME HABILAJT DHE BANDITET E TIJ
          KOKAINEN DIREKT NE GJERMANI
          E DERGOI ME ERMALIN NE TEPSI
          PO KU JANE EVROT O PIZEVENG
          KUR VATANI ESHTE KAPUR PENG?

  • Bejtexhiu edhe tani ne pleqeri i qendronin rob propagandes se kumandarit. Ky ben pjese tek ata qe edhe po ti vrase partia vdesin duke thirrur “Te rrroje partia”. Si nuk mesuan te bejne nje debat qytetar me argumente, fakte, lexime historike por akoma sot vazhdojne te perserisin refrenet e mesuara permendes ne tekstet e propagandes enveriste qe historine e Shqiperise e treguan per se prapthi madje e retushonin ne menyre qesharake sa here zbuloheshin “grupe armiqesore”. Qysh ti besojme ketyre perrallave me heronj o bejtexhi kur edhe krahu i djathte i kumandarit na doli nje poliagjent i eger!!! Dje kjo injorance merrte jete njerezish ndaj dhe ishte tragjike ndersa sot gajaset dynjaja me brockullat tuaja sepse kush ka deshire te informohet e te lexoje e kupton se ne cfare bataku ishim zhytur. Nuk ta ka fajin Pellumbi o derezi por kaplloqja jote qe nuk mbushi e nuk mbushi.

  • E c’del nga ky shkrim i Arben Dukes? Vetem se eshte nje cope Enverist gje qe e dinim dhe me pare…E kane pare duke qare si foshnje ne 20 shkurt 1991 kur shikonte se si i shurronte populli te koka e statujes se Merhumit.

    • nga ky shkrim del ,
      qe ballistat si ty e hedhin shurren shatervan
      mbi vuajtjet e popullit ,
      qe nuk ka pune ,
      nuk mund te kurohet
      dhe qe ka 27 vite qe enderon lloterine amerikone .
      Ju ballistave ju ka shurrosur populli me kohe e vakt .
      jeni turpi i ketij vendi .
      nA Tfare TREGONI se çfare te mire i sollet popullit ju ballistat .
      Vetem nje na trego ……………….

      • Populli shqiptar me pushtimin komunist 50 vjecar hoqi te zite e ullirit me shume se gjithe pushtimet e marre se bashku.
        Do nje te mire te Ballisteve ti? Ballistet i lejonin varr te vdekurve, kurse Komunistet as varr nuk i lejuan atij Komandantit tyre legjendar dhe Kryeminister per 27 vjet, Mehmet Shehu e shume e shume te tjere.
        As varr nuk lejonin Komunistet, A ka me rrace Muti pra se kjo e Komunistave?

  • nga ky shkrim del ,
    qe ballistat si ty e hedhin shurren shatervan
    mbi vuajtjet e popullit ,
    qe nuk ka pune ,
    nuk mund te kurohet
    dhe qe ka 27 vite qe enderon lloterine amerikone .
    Ju ballistave ju ka shurrosur populli me kohe e vakt .
    jeni turpi i ketij vendi .
    nA TREGONI se çfare te mire i sollet popullit ju ballistat .
    Vetem nje na trego ……………….

  • Pellumb Kulla nje ish bashkepunetor I rregjimit kominist dhe sot na bene demokratin. Nga Nju Jorku ju shkruaj dhe ju bej me dije se Pellumbinkur ka qene ketu si diplomat, nuk ka kryer detyren qe paguhej dhe tjetra nuk gjene nje shqiptare qe të deshmoj qe ky Soraxhi ka ndihmuar bashkeatdhetaret e tij qofte per gjene me te vogel! Ky eshte legen

  • Jepi beno ja bere fora,
    jepi mor tu thafte dora,
    Jepi se vjen mbrapa speci,
    jepi Beno pijaneci,

    Hahahah keshtu jane bejtet e Arbenit,qe i lexisim neve veteranet me bebelina,te na rroje Benua qe qe na ndriti faqen e gazetes.Dhe neve nostalgjiket qe kemi qene vec kaptera repartesh,si mijnje neper magazine krenohemi me te elbete e kemi patur komandar,qe coku shkonte mbas shefit te ish sigurimit,dhe pastaj ne mbremje dammllosej e shtrihej para postabllokut te repartit,ku e mernin ushtaret per krahu dhe e conin ne fjetine!Kujtoj nje here kishte humbur kapelen me gjithe yllin partizan,desh u be nami,por Feriti i sigurimit vetem e qortoi embel……He beno po kur dilje krah per krha me Demokrat Anastsin e gazetes Luftetari,pinit ndonje kupe,mbase e kishe detyre nga eproret,per ndonje provokim.kendove kenge hodhe valle,bere bejte sa u tunde o mik.Tani edhe mosha bene te veten,te shtone nostagjine per komunismen,je qe je ik ngjitu tek partizani i panohur ene na recito ata bejtet e tua me komunizem brenda qe na i recitoje ne repart!(po mos pi se do bijesh e do thyesh koken,dhe s’mude ta duroj Shqieria nene dhimbjen per humbjen tuaj para kohe)Jam ne pritje te komentit,nese ka qef mbetje edhe munde te mos e bublikoni!

    • po ca do presesh nga kapter. ha ate elbin aty dhe aq e ke hapin.
      Ndaj ishte ai regjim ne rregull se ju linte atje ku e kishit vendin

  • Ishte hero Hamit Matjani apo Mark Dodani ?! Kjo eshte çeshtja. Per kete po grinden dhe po kacafyten jo vetem Pellumbi me Xhevdetin dhe Arbenin, por edhe me qindra komentues te perflakte. Por per t’I dhene pergjigje kesaj pyetjeje duhet t’I pergjigjesh me pare disa pyetjeve te tjera: Regjimi I Enver Hoxhes ishte demokraci apo diktature?Ishte pozitiv apo negativ per Shqiperine dhe shqiptaret? A mund te jesh sot me Ameriken dhe Perendimin dhe t’I konsiderosh akoma diversantet si tradhtare? Si mund te konsiderohet nje regjim kur ata qe ishin ne krye veçse I hanin kokat njeri – tjetrit pa mbarim?! Po a do te ishte Shqiperia vend I pavarur dhe Sovran, siç ishte ne kohen e Enver Hoxhes, ne rast se pushtetin do ta kishin marre ballisto – zogistet?! Perendimi qe u perpoq qe diten e pare te permbyste regjimin komunist ne Shqiperi, e bente kete per te miren e popullit shqiptar apo per te miren e sistemit te vet?!

  • Pa u ndeshkuar e ndare njehere e pergjithmone nga krimet e kryera gjate luftes Nac.cl.te popullit tone nga gjermanoballistet e zogistet dhe me vone nga grupet terroriste te derguara nga Anglo-amerikanet apo vende te tjera perendimore per te permbysur pushtetin e popullit , sic po del edhe nga dokumentat e deklasifikuara te DASH , nuk mund te kete “paqe”ne kete vend edhe sikur me qindra “pellumba”paqe te dalin e te shkruajne e te vazhdojne te shajne e te mallkojne luften e lavdishme te popullit tone .Gjaku i te reneve ,nuk mund te shkelet .Bashkepuntoret e pushtuseve mbeten armiq dhe ata qe terrorizuan vendin deri ne vitet 50 mbeten terroriste.

  • Ndofta gjerat duhen filluar qe nga fillimi. Pra qe nga Lufta e Dyte Boterore. Ndryshe nga sa eshte opinioni i pergjithshem une mendoj se gjate luftes pati tre grupime te medha politike. Nga njera ane ishte Nacional-çlirimtarja ne aleance me Bashkimin Sovjetik, Ameriken, Angline etj. Ne anen tjeter ishin tradhtaret dhe te shiturit. Ata qe mezi priten qe Shqiperia te pushtohej nga Italia per t’i dhene kuroren e Skenderbeut mbretit te Savojes, Viktor Emanuel-it. Nje pjese e tyre u vune hapur ne sherbim te Duçes dhe Jakomonit.Dhe vrane e prene bashkekombasit e tyre te nacionalçliritares, duke filluar nga Kristaq e Margarita Tutulani, Vasil Shanto, Qemal Stafa e plot te tjere. Por kishim edhe nje pjese te trete, e cila eshte denigruar dhe injoruar : keta ishin nacionalistet e djathte. Ketu benin pjese figurat me te njohura te intelektualizmes shqiptare te asaj kohe. Ata nuk e pranuan pushtimin italian dhe gjerman. Por as nuk moren armet kunder tij. Politika e tyre ishte, siç ka thene Musaraj : »Prit gomar te mbije bar, keshtu thote Balli Kombetar » ! Nacionalistet qe ishin njerez te mençur dhe qe vinin nga familjet me te shquara shqiptare, qe kishin punuar per mvehtesine dhe pavaresine e Shqiperise, mendonin se shqiptaret nuk duhej te beheshin mish per top as per interesat e armiqve tane historike: sllaveve, – dhe as per interesat e Inglizit apo Amerikes. Te mos vritemi kot se koti per interesat e Fuqive te Medha, – thoshin te paret e tyre. Per konjukture ata dolen edhe disa kohe « malit » per te marre ajer te fresket dhe hodhen tek e tuk edhe ndonje pushke. Koha tregoi qe politika e tyre e pritjes doli tejet e gabuar. Luften e fitoi Antanta dhe komunistet, qe kishin premtuar nje bote te re, pa shtypes dhe te shfrytezuar, moren pushtetin. Dhe tani vime te pyetjet qe parashtrova ne fillim :
    Regjimi I Enver Hoxhes ishte demokraci apo diktature?Ishte pozitiv apo negativ per Shqiperine dhe shqiptaret? A mund te jesh sot me Ameriken dhe Perendimin dhe t’I konsiderosh akoma diversantet si tradhtare? Si mund te konsiderohet nje regjim kur ata qe ishin ne krye veçse I hanin kokat njeri – tjetrit pa mbarim?! Po a do te ishte Shqiperia vend I pavarur dhe Sovran, siç ishte ne kohen e Enver Hoxhes, ne rast se pushtetin do ta kishin marre ballisto – zogistet?! Perendimi qe u perpoq qe diten e pare te permbyste regjimin komunist ne Shqiperi, e bente kete per te miren e popullit shqiptar apo per te miren e sistemit te vet?! Kush ishte pra hero : Hamit Matjani apo Mark Dodani ?!

  • Qetesohu Arben. Pellumbi tha mendimin e tij se si duhet bere paqe ne fund te fundit. Duke lexuar vetem pak nga komentet mendoj se zemerimi yt vetem se verteton ate qe Pellumbi kerkon. PAQE.
    Une mendoj se pas me shume se gjysemshekulli ne duhet te bejme paqe mesvedit nese duam perparim. Ne te gjithe pa asnje perjashtim duhet te falim dhe te kerkojme falje pa dallim krahu.
    Te kerkoj falje nese te lendoj
    Artan Sejko

  • Shkrimtari me i shquar shqiptar i gjalle (fatkeqesisht), Z. Pellumb Kulla po shkruan nje shkrim per Sigurimin e Shtetit dhe “Shtepine e gjetheve”. Do te ngeleni jashtezakonisht te mahnitur nga saktesia e personale e njohjes dhe profesionalizmi i shkelqyer qe ai ka per kete teme. Si edhe nga sinqeriteti i perkryer dhe trondites i interpretimit te fakteve qe ai disponon. (Te jeni plotesisht te sigurte se ne kete teme atij s’i eshte dridhur kurre dora).
    Qe tani, pa dale akoma ne drite, shkrimi eshte kerkuar me urgjence per botim nga 34 shtete te ndryshme, po ato shtete qe kane perkthyer ne gjuhen e tyre te gjithe VEPREN e plote e te pavdekeshme te te vdekshmit autor ne fjale. Letersia e tij eshte cilesuar “dhimbshmerisht e parakoheshme ne planetin tone fatkeq”, te cilin ai nuk e shpeton dot. Por e ka bere te gajaset me lot te hidhur duke i rrembyer depresionit vdekjeprures te njerezimit, qofte edhe sadopak kohe te lumtura.
    Rrini ne pritje. Nuk do ngeleni te zhgenjyer.
    Dhe ju lutemi shume mos beni komente qe te ofendoni shkrimtarin se ai, per arsye moshe (Zot na ruaj!), nuk e duron dot kete lloj demokracie.
    Do botohen vetem komentet pozitive qe t’i zgjatim jeten sa me shume pasurise artistike me te cmueshme kombetare qe kemi.
    I lutemi me dritherim autorit qe, pas ketij shkrimi te lavdishem te mos ta ule nivelin e tij te paarritshem dhe:TE MOS SHKRUAJE ME!
    Me ne fund pas ketij suksesi na vjen te ulerasim: MJAFT!
    Ju faleminderit!

  • O ARBEN PIJANECI,

    NUK I VJEN AS TEK MAJA E THOIT PELLUMB

    KULLES.

    JE NJE ORDINER, QE PI RAKI, KE NJE DOSJE,

    KUSHEDI CFARE PISLLIKU I KE BERE NDONJERIT

    DHE RRI E BEN GAM GAM, SA HERE

    DENONCOHEN KRIMET E SIGURIMIT.

  • I nderruar Pellumb

    Pa dashur te ofendoj mendoj se artikulli juaj per dyshen Dodani Matjani nga ana artistike dhe gazetareske eshte 10 ME YLL NE BALLE kurse nga ana atdhetare eshte kriminale eshte 0…Zero dhe me lejoni te bej disa verejtje:
    E para
    Duke qene se jetoni ne Amerike ku ka nje antikomunizem ekstrem dhe ju vete jeni nje I deklasuar me nje autobus me ballista (por qe keni bare palle) eshte shume fallco kjo shprehja juaj..
    Fakti qe personalisht edi rama me mirela kumbarot e tij qe nga papa rromes me 40 martiret katolike ..bunkari enverit..shtepia e gjetheve..hapja e dosjeve (nqs se ka lene gje saliserbi pa zhdukur) etj eshte treguar deri ne kanibal me periudhen e enverit..Nqs e ke fjalen per festimin e 70 vjetorit ju duhet te vizitoheni te mjeku psikiater..
    Pastaj ju ballistat e Amerikes a e keni ndegjuar qe nje sondazh I koheve te fundit ne popull e nxorri plus enverin 55-60 perqind…….
    POR..nqs do nje decorate Enveri te madhe ate duhet tja japim se me mijra PELLUMB KULLA armiq te betuar ai jo vetem qe I beri me shkolle te larte por I beri dhe ingranazhe te tij…
    e dyta
    Qe nga marrja pjese e Rajersonit ne menyre te denueshme ne votimet e shkurt marsit 1992 ai vend humbi sovranitetin.
    Me pas ne prill 1992 Saliserbi I dorzoi Rajersonit te gjitha celsat e shtetit shqiptar qenga kasafortat e sigurise kombetare..te spiuneve..te dipllomacise e deri celsin e dhomes halese…pra qe nga ajo kohe e deri me sot shqiperia quhet PUPET STATE qe do te thote se ambasadori rruges elbasanit merr atributet e nje mbreti te pashpallur..dhe eshte pergjegjes per ate qe ka ndodhur ne Shqiperi nga prilli 1992 deri ne prillin e tanishem 2017…Si rrjedhoje dhe keto levizje te Berishes-Bashes-Metes-Luan Ramas-Ben Blushi dhe shume te tjere komandohen me pult nga Elbasani Street
    Pra beteja reale e Rames eshte me Lune dhe Arvizune….ne kete kontekst ti Pellumb nuk duhet te harrosh votimet e majit 2011 qe I fitoi Arvizuja per yllin ne ngjitje si I fitoi rajersoni ne 1992 per saliserbin
    E treta
    Edhe nje njeri me nivel intelekti nen mesatar..me cfare ka ndodhur per 25 vjet ne ate vend nuk e ka veshtire te kuptoje se votimet e 2017 do te jene nje lloj hibridi I votimeve te 22 marsit 1992 me ato te majit 2011 qe jane fituar nga ambasadori I rradhes I rruges elbasanit.Pra do ti fitoje Rama formalisht por pushtetet e tjere do jene te Salihorrit
    .
    Fakti qe deri tani shenjtori Donald Lu nuk e ka hapur sqepin pe thirrje terroriste te Lul Bashes ne nje kohe qe hodhi fishekzjarre kur u kap Shukri Xhelili “me breke te grisura “e diskreton poziten e ketij te fundit…Duke I shtuar KETU dhe festimet qe kane filluar te VOA salielezbiberishes se Ilir Meta po permbys Ramen nuk eshte veshtire te kuptohet qe Edi Rama eshte planifikuar te rrezohet para dates 18 qershor ashtu si qeveria e stabilitetit e Ylli Bufit ne 4 dhjetor 1991 ku jane te njejtet skenarite e njejta regji dhe te njejtet aktore
    e katerta
    Fakti me diskretitues per “Elbasani Street” eshte arrestimi si kriminel I Fatos Nanos ne korrik 1993 nga Billat dhe Hillat e asaj kohe per kavanoza receli…(Lul basha rruajti gjysem miljardi dollare-yll ne qitje)
    Thenia lapidare e FATOS NANOS (qe sot eshte shperfyteruar) ne parlament ku tha shprehimisht:
    “”Nuk me vjen keq se po arrestohem une personalisht por ligshtohem per faktin qe punet e Shqiperise do drejtohen nga jashte”” dhe kjo profeci vlen dhe per sot per Pellumb Kullen qe te mos “e mallkoje” ILIR METEN por ate qe ka pultin e komandimit te tij qe ndodhet ne kasafortat e “Elbasan street”
    e pesta
    Edhe ti Pellumb ke qene disa here nje fare lloji “Ilir Meta” se kot nuk te cuan ambasador ne OKB…pasi nga nje lolo gaztor I atij sistemi edhe pse ishe I deklasuar u bere nje nga turbo-kanibalet e enverit dhe u shperbleve ne fole pullumbash si ne kohen e enverit dhe te salimatherfuckerit..
    .

    E kishe dhe ti nje here koburen ne dore per ta shkrepur..por u tregove tamam ballist frikacak si neper filmat e Driteroit tend….e kam fjalen per thyerjen e Embargos Naftes n 1993-1995 dhe nese do ishte treguar vetem 10 perqind burre do hyje ne histori..prandaj para se ti kerkosh burreri Rames..duhet te llogartesh dhe NAFTEN E TEKSASIT QE VINTE NGA GREQIA…..qe kohet e fundit saliu I ka cuar “sinjal” Teksas-meneve me Fatmir Mediun ..po nuk me mbrojtet nga burgu do ju terheq dhe juve….
    e fundit
    .
    Me ka pelqyer nje artikull juaj para nje viti qe I drejtoheshe donaldluve dhe edi rames me shprehjen:

    Ju dhjefsha reformen ..

    sepse qe kur nisi ishte e deshtuar..
    Ishte e deshtuar sepse kur donaldluja “shefi I dekriminalizmit” si dollibash kishte lulbash kriminelin
    do pritej jo vetem deshtimi I reformes se drejtesise por I gjithe sistemi politik ne Shqiperi..pra deshtimi I vendosjes demokracise ne ate vend.
    .
    Pra zoti Pellumb !
    Nuk behet fjale vetem per votimet e qershorit..per qeveri teknike apo te besimit apo cfare horoskopi apo perioda ka Monika Kryemadhi kete muaj.apo kush ishte Hero Mark Dodani apo Hamit Hajvani
    .
    Rendesi ka qe vendosja e demokracise ne Shqiperi ka deshtuar ne menyre te felliqur
    Rendesi ka qe fitoret “madheshtore” te qershorit 2013 dhe 2017 ishin nje genjeshter vrasese nga Arvizu(sot Donald blu)-Berisha-Basha-Meta dhe po I dalen kembet e shkurtera
    .
    Rendesi ka qe po perdhosen vendvrasjet e 4 martireve te 21 janarit 2011 dhe pikerisht ku jane vrare ato djem nenash kane vene bythen monstrat e demonkracise dhe ky eshte nje krim qe as enveri dhe as hitleri nuk e kane bere…biles asnje kriminel ne historine e njerzimit nuk eshte tallur me jetimet e krimeve te tyre…
    Kete po e ben Burri I shtetit I arvizuse dhe ylli ne ngjitje I Donald luse..
    +++++++++++++++++++++++++++
    Ne dac quani tedy heronj Dodanin dhe Matjanin ne dac quani te parin apo te dyten nuk rregullon anje pune sot ne Shqiperi.
    .
    Rendesi ka qe sot dipllomacia euro-amerikane te nderprese lojen e saj cerekshekullore me Sali Monstren demet e te cilit ja kalojne dhe nje bomba atomike apo neuroparalizuese…Sepse nuk kane bere kaq dem ne ate vend gjithe tradhetaret dhe armiqte e ketij vendi dhe as greket me serbet sikur ten a kishin pushtuar
    .
    Dhe sot te merresh me kufomat e Dodanit apo Matjanit kur ai vend eshte akoma nen thundren e Sali Shejtanit ketij Pallemb Kulles duhet ti themi

    More Satana Pellumb !

  • Respekte z Arben per te vertetat qe I thua pa droje.Historia e lavdishme e partizaneve nuk zbehet aspak nga vemjet kolaboracioniste qe I lepinin sumen pushtuesve .Idhulli i kolaboracionisteve ka qene dhe mbetet funderrina esat toptan tradhtari.

  • Po care shkruan more Arben? Sikur te mos mjaftonte llumi anonim I internetit me sharjet e tyre po u rreshtove edhe ti mes tyre. Perse e bere kete, cfare te shtyn? Pellumb Kulla eshte dikushi, ti e di mire kete. Pellumbi ka bere art, nuk eshte marre me bejte. Ai dha nje mendim. Mund te thuash je pro ose kundra por jo te vjellesh. Mos kaq ulet.

    • O PE LUMI
      .
      .Pellumbi ja arrti qellimit sepse problemet e tmerreshme te sotme po I transferon ne shekullin e kaluar me beteja idiote kamunistet VS antikamunisteve.
      .
      Sot beteja duhet te jete e atdhetarve kunder nazi-berishsisteve dhe pellumbave te tij qerratenj..ju lutem mos me thoni se ka kritikuar Pellumbi Berishen se ky I fundit me cicerimat e pellumbit ka fshire sumen si me ekspertizat e FBI per 21 janarin dhe sidomos kur I tha
      NY TIMES LETER HIGJENIIKE….ku ishte ky palloshi I Kullajve kur berisha na pshurri ny times ??

      Nuk ka ndodhur ne historine e kombeve nje shkaterrim biblik si ne Shqiperi nga 1991 deri ne ditet e sotme..dhe akoma eshte “frike” te thuhet e verteta. CFARE ESHTE KY TRIBUJA LESHBIBERAJ ?? kush e pjerdh ne amerike atehere dhe sot ??

      munden kufomen e komunizmit qe ai kishte dhene shpirt me kohe…vetem kanibalet mundin kufomat biles po ushqehen tash 25 vjet

      Na thuaj nje llaf per Xhon Megoun “ mikun tuaj “zoti PELLUMB ?

      Na thuaj nje fjale per teorine e niveli zero te zbuluar nga pashko dhe e realizuar nga kanibalet e azem hajdarit

      Na thuaj nje fjale per terorine antishqiptare te “dekomunistifikimit” te dyshes antishqipatre rajerson -biberaj..qe u kthye ne
      JANULLATIZIM
      DAMIRFAZLLICIZIM
      NIKOGAXOJANIM
      ISLAMIZIM
      MAFJA DOGES NDERKOMBETARE
      MAFJA E ARMATIMIT NDERKOMBETAR.

      sqaroni njerzit kush e ktheu shqiperine ne paltancjon droge qe prodhonte 5 miljard droge ne vit

      ku shkuan 30 miljard dollaret e armatimit

      ku jane miljardat e fituara nga hidrocentralet e xhaxhit ??

      Me Berishen Biberjan dhe se fundi Bashen ,atë ëndërr që nuk e arritën ta realizonin për qindra vjet regjimet serbe e greke të Pashiqëve, Karagjorgjeviçëve e Venizellosve me luftëra e me kancelaritë evropiane, e arritën pas vitit 1992 nga qeverisja e shqiptarëve me tradhtarin Sali Berisha në krye të Pushtetit, bile me përmasa shumë më tragjike.

      Dëmet që i ka shkaktuar popullit Sali Berisha, janë të pallogaritshme dhe të gjitha janë bërë me dashje, një budalla nga fshati Viçidol do kishte qeverisur shumë më mirë. Dihet se dëmet që i shkakton një vendi armiku i brendshëm, asnjëherë nuk mund t’ia bëjë armiku i jashtëm.

      Nuk është e vështirë të qeverisësh një vend me një popullsi sa gjysma e Athinës me resurse të shumta, pasuri që nuk i ka asnjë vend i lindjes por edhe vendet e zhvilluara perëndimore. Shqipëria është qeverisur kundër interesave të Popullit, është shkatërruar plotësisht ekonomia e vendit, u shkatërrua djersa e popullit e ndërtuar për 45 vite.

      Populli në këtë vend nuk ka më asnjë mundësi për jetesë. Baza e një shteti është ekonomia dhe uniteti i popullit, nëse ajo shkatërrohet e shitet, nuk ke më shpresa për një jetë më të mirë. Është tradhtuar plotësisht e ardhmja e brezave, papunësia ka kapur shifra rekord, i gjithë brezi i ri është pa punë, të gjithë studentet që mbarojnë shkollat e mesme dhe të larta janë pa punë.Dhe te gjitha keto krime bashke me borxhin e jashtem mbi 65% dhe me borxhin ndaj biznesit rreth gjysem miliardi dollare ja kane lene peshqesh qeverise re e cila ne vend te akuzoje kryetradhetarin berishe I jep llogari sot ne kuvend VRASESIT TE SHTETIT shqiptar Sali Qeni

      Në Shqipëri, pas vitit 1992 jo vetëm nuk është ndërtuar një sistem demokratik por regjimit të pushtetit të Sali Berishës do t’ja kishin zili dhe regjimet më diktatoriale në Botë. Shqipëria është katandisur në një shtet paçavure, më keq se vendet e Afrikës qendrore si Somalia, Uganda etj.

      Nuk ka më keq, por për 20 vjet rresht, përfaqësuesit e Europës nuk po munden të stabilizojnë politikën e një vendi me 2.5 milionë banorë. Më vjen keq të shprehem, por këtu njeriu ka më pak vlerë se një bagëti. Ai tani është pa asnjë të ardhme, pasi ekonomia është rrënuar tërësisht. Konkretisht: – Është shkatërruar totalisht bujqësia, kur dihet se ne jemi një vend bujqësor, janë shkatërruar themelet e bujqësisë;
      Uzinat e prodhimit të plehrave kimike,
      superfosfatit e nitratit, plehra me cilësi shumë të lartë dhe me shumicë;
      Është shkatërruar ujitja, mbi 50 % të rezervuarëve dhe kanaleve ujitëse;
      Janë shkatërruar institutet e prodhimit të farërave bujqësore që janë bazë për rendimentet e cilësinë e prodhimit,
      mekanizimi është kthyer si në vitin 1945; 50 % e tokës bujqësore është kthyer në moçalishte
      kur dihet se nga rreth 260 mijë hektarë tokë që kishte vendi në vitin 1945,
      në vitin 1992 kishte rreth 645 mijë hektarë tokë bujqësore dhe kjo nga tharja e kënetave.
      Nga viti 1992 – 1997 u shkatërrua si në asnjë vend tjetër të Lindjes e gjithë industria e lehtë e ushqimore, industria e duhanit, panxhar sheqerit, lulediellit, pemëtaria plotësisht (janë në kujtesë plantacionet e mëdha me agrume në Lukovë e gjithë Jugun e Shqipërisë, plantacionet në Tropojë, Korçë e Dibër). U shkatërrua e u shit për 5 grosh industria nxjerrëse e përpunuese,

      a nuk është kriminale të shkatërrosh industrinë e pasurimit të Ferrokromit në Burrel e Elbasan kur dihet se çmimi i Ferrokromit është 10 fish më tepër se 1 ton krom, industrinë e bakrit totalisht dhe të gjitha industritë nxjerrëse e përpunuese të mineraleve të tjera.

      A nuk është kriminale që vendburimet e nxjerrjes mineraleve shqiptare kanë qenë vetëm burim vjedhjesh e korrupsioni, tani janë kthyer në gërmadha, shko e shihe Kam Tropojën e Rragamin, njëlloj e gjithë Shqipëria.

      Është shkatërruar transporti hekurudhor plotësisht, në vitin 1947 është bërë inagurimi i linjës hekurudhore Tiranë-Durrës- Peqin. Janë shkatërruar e shitur po thuaj totalisht pyjet duke përfshirë dhe qendra turistike si Thethi, Lura e tjerë, po shkatërrohet e vidhet kultura mijë vjeçare e popullit, Akrologjia, monumentet kulturore, kishat e tjera e tjera.

      Është shkatërruar sistemi arsimor, shëndetësor e gjyqësor. Është e patolerueshme dhe kriminale të shkatërrosh arsimin. Është plotësisht i qartë Sali Berisha, se vetëm në rrethin e Tropojës ka patur mbi 20 shkolla të mesme të një niveli shumë të lartë në fshatra e Komuna.

      A do të mund të dalin kuadro të lartë në fshatra si në Viçidol, Lekbibaj, Çerem e fshatra të tjera në Shqipëri? Kjo dihet që jo. Diplomat po shiten si perime, analfabetizmi që u zhduk në vitet 1950 është kthyer këmbëkryq jo vetëm në fshatra por edhe qytetet kryesore të vendit. Shëndetësia dhe sistemi gjyqësor janë kthyer në organizata biznesi.

      Është shkatërruar administrata shtetërore. Qytetari shqiptar nuk mund të drejtohet askund për të zgjidhur një hall, në administratë mund të punosh vetëm po të jesh militant i PD, pasi edhe Akademik po të jesh hiqesh nga puna.

      Pas vitit 1992 vuri në funksion nenin famëkeq 24/1 që hiqeshe nga puna pa asnjë motiv, nen i cili funksionon edhe sot. Të gjitha gjyqet e fituara nga të hequrit nga puna, që janë me miliona dollarë, i ka paguar populli, asnjë titullar nuk është vënë para përgjegjësisë ose të shlyejë dëmin e shkaktuar.

      Asnjëherë lufta e klasave nuk ka qenë më e ashpër se sot. Sali Berisha shpiku firmat piramidale, edhe sot janë të freskëta kujtimet e bashkëpunimit të Sali Berishës me Vehbi Alimuçën, presidentin e firmës “Vefa”, kur tha:

      Kjo është pionerja e parë e borgjezisë në Shqipëri dhe paret e shqiptarëve janë të pastra e fituar me djersë, veprim që vendin e futi në kolaps të plotë.

      Në vitin 1996 realizoi zgjedhje të manipuluara totalisht, u zgjodh President duke e rrethuar parlamentin. Gjatë vitit 1994-1997,

      kur regjimi Serb i Millosheviçit bëri kërdinë duke vrarë njerëz të pafajshëm, gra e fëmijë, një genocid i pa parë në Bosnjë Hercegovinë, Kroaci, Slloveni e Kosovë, furnizonte Serbinë me naftë duke thyer dhe embargon e vënë nga OKB dhe BE. Në vitin 1997 mobilizoi mercenarë e sharlatanë duke i armatosur dhe dërguar në Jug të Shqipërisë (Vlorë, Gjirokastër, Përmet e qytete tjera të Jugut) për të luftuar e vrarë, pra organizoi luftën civile, konfliktin Veri – Jug, dëshirë e hershme e qarqeve greke e serbe.

      Mobilizoi dhe avionë për të gjuajtur Jugun, të cilët zbarkuan në Itali. Dihet se ish ministri i Mbrojtjes, Safet Zhulali nuk pranoi të realizonte atë strategji dhe u arratis në Itali.

      Me këtë rast, habitem për Labërinë trime, si është e mundur tpleroje një njeri që deshi ti vrasë e ti djegë, si ka mundësi të votojnë e ta mbështesin kur ai duhet të ketë frikë ta kalojë qytetin e Durrësit!?.Në vitin 1995 vrau me organet e SHIK-ut të ndjerin Remzi Hoxha, kjo pasi ai filmoi dhe regjistroi takimin sekret në Maqedoni të Sali Berishës me Sllobodan Millosheviçin, edhe sot pas 16 vitesh nuk dihen eshtrat e tij. Në vitin 1992, u takua në Shkodër me Kriminelin serb Arkan, arsyet dihen.
      Mburret me rrugën e kombit, autostradën Milot – Qafë Morinë, gjatë realizimit të këtij objekti, jo vetëm u vodh dhe u shpërdorua djersa e popullit, por vetëm me vlerën e armatimit të Ushtrisë para vitit 1992 e të shitur për llogari të klanit të tij, do të ishte realizuar e gjithë Infrastruktura rrugore e Shqipërisë në përputhje me standartet europiane.

      Te numerosh krimet e drakules Berishe dhe kelyshit Bashe nuk mjafton ky koment por ajo qe vlen te theksohet eshte se kjo veprimtari antishqiptare 22 vjecare e Sali qenit I ka rrenjet ne hipokrizine e dipllomacise te USA & BE si dhe ne impotence fatale te Qeverise sotme.

      Nqs se nderkombetaret dhe qeveria e sotme nuk denon berishizmin si praktike dhe doctrine antishqiptare duke e futur ne biruce supertradhetarin berishe atehere Enver Hoxha do jete Jezu Krishti I shqipatereve I cili u tregoi vendin hajduteve,krimineleve,imoraleve,tradhetareve,hipokriteve,terroristeve,diversanteve,spiuneve,agjenteve,idioteve pa harruar pseudo malsoret dhe porno-ambassadoret.

      &&&
      Kjo qe ka bere Pellumb Kulla ne keto dy-tre artikujt e fundit ishte nje fare HARAKIRI dhe na kujton legjenden Halil Gashit qe I thote Beqir Ages ; NUK KA LOJE ME ROBT E MIJ pra nuk ka loje me gjakun e derdhur per clirimin e vendit dhe mbrojtjen me vone nga ish fashisto-ballistet te inkuadruar ne Beograd dhe athine dhe te financuar nga miqte e sotem (armiqtee djeshem)

      https://www.youtube.com/watch?v=RS4OeO9dWQQ

    • O Lume Lumi…
      ti mire e ke, edhe une mire e kam pasur
      kam shpresuar, pas cdo lirike te Benit,
      qe ai e derdhe si natyre virgjine…
      (ketu s’e kam fjalen per anti-liriken per Kanabisin, per te cilen duhet te pendohet nje dite…)

      kam shpresuar, kemi shpresuar duhet thene
      qe te heq dore nga lejfenizmi militant partiak,
      nga zeri i partise si mision klasor…

      por kot e kemi, duket e pa mundur,
      kur pashe se ju kthye edhe Pellumb Kulles, qe une e di mire se e ka dashur…
      tregon qe kriza e socializmes komuniste eshte bere e pergjithshme…!

  • Vetem mbas 1990 tradhetaret e kombit,bashkpunetoret e fashizmit i ndigjue dhe vashdon ti ndigjohet zani.Nuk ka asnji kuriozitet per kete fakt.Por mjafton qe i zoti i shtepise vdic me 11 prill 1985.
    Kurioziteti asht qe i vdekuri qe perloti mbare popullin po garon gjithenji ne fitore.
    Po te isha ballist dhe tradhetar i kombit do mbyllja gojen qe te mos me ndigjonte njeri.Me kete sipermarrje do i jepja vetes njifare ndershmerie per te mos u shkoqitur nga rrethi shoqerore qe ekziston aktualisht por me bindje drejt nji perparimit te ndershem qe kerkon dhe vete ky popull ne shumice dermuse i ndershem.Keshtu i heshtur do pastroja pisllekun e te parve te mije ballist e tradhetare te kombit per tu rreshtue me popullin atdhetare.

    • Me 11 prill 1985 vdiq Gardiani i burgut me te madh ne bote me Sip. 28000 km2 ku mbaheshin prej 47 vjetesh 3 milion te burgosur.
      Kush tentonte arratisjen nga burgu, pushkatohej dhe nuk kishte varr.

  • shqiptar !
    Nuk eshte viti 1991 qe genjeheshin
    shqipkaret si puna jote me cekun e bardhe..
    *
    Eshte viti 2017….qe kemi rene kaq poshte sa dhe komandot ushtarake
    qe shkojne jashte shtetit per trajnim ikin
    si ne kohen e turkut nga burgu i sales edit dhe metes
    *

    Per Enverin mjafton thenia brilante
    e analistit grandioz Montanelit
    qe edhe pse e urrente Enver Hoxhes thoshte kete Aksiome:
    Citoj:
    “””””-Shqiperia në fakt
    nuk kishte qenë kurrë e bashkuar
    as prej race, as prej gjuhe, as prej feje.
    U bashkua nën Hoxhën
    i cili arriti atë që nuk e arriti dot as Skënderbeu, …
    ndoshta është më mirë që të mos hetohet
    si i bashkoi.se kur pati në dorë vendin e tij të vogël,
    Hoxha luajti si të ishte një fuqi e madhe.”””

  • vdekje fashizmes liri popullit
    te lumte pushka Arben Duka I ke rene tamam si rrufe kti bir renegati , keshtu e duan te gjithe tradhetaret ne balle dhe ne emer ter popullit ..

  • E te keqen o Arben, o enverist i vogel, Ndercen dhe cucen i i kujton qe i vrane diversantet, po enverin me te tijet pse nuk u numuron te vraret qe shkaktuan.Lufta ishte vertet clirimtare por enveri e ktheu edhe pak civile se donte te merte pushtetin si e mori.E mor qerrata Arben mos mendo se je me i mencuri t/’u thene brockulla.

  • *Nuk ka paqe nen ullinj* duhet te ndahen gjerat dhe viktimat e diktatures ata qe u denuar si kolaboracioniste te nazizmit dhe u dergjen burgjeve e meritojne se keshtu veproi gjithe bota perendimore te tjeret qe u denuan sepse kishin mendim tjeter nga ai I laverit duhen nderuar dhe perkujtuar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *