Ndaje mendjen zoti Kryeministër: O me Luftën, o me kolaboracionistët

Leda Hysa

Xhevdet Shehu

Kryelajmi i ditës së djeshme ishte rivarrimi i eshtrave të Mit’hat Frashërit në atdhe pas afro 70 vjetësh. Pavarësisht kundërshtimeve për mosnderimin me ceremoni shtetërore të kryetarit të Ballit Kombëtar gjatë Luftës së Dytë Botërore, Edi Rama e bëri të vetën. E nderoi Mit’hatin edhe me pjesëmarrjen edhe me fjalën që mbajti para atyre pak njerëzve të zgjedhur me dorë në ceremoni. Fjala e Kryeministrit të pretenduar si i majtë u dëgjua me vëmendje dhe ishte një panegjirizëm fund e krye për kreun e kolaboracionistëve shqiptarë me pushtuesit fashistë.

Por, sa racional ishte Kryeministri në fjalët që tha?

Po të ishte në rolin e një studiuesi të albanologjisë, një letrar apo publicist, fjalimi i tij do të ishte i justifikuar dhe mund edhe të besohej. Që nuk u besua në ato që tha, ishte fakti se fliste Kryeministri i Shqipërisë dhe Kryetari i Partisë Socialiste, në programin e së cilës është mbrojtja e vlerave të luftës antifashiste të popullit shqiptar. Pra kemi të bëjmë me një gjest politik për të nderuar një njeri politik. Dhe ajo që lexohet lehtësisht nga kushdo nga ceremonia e djeshme ishte: U nderua ish-kryetari i një force politike bashkëpunuese me nazifashistët, pavarësisht se në rreth 90 për qind të fjalës së tij ai lëvdoi krijimtarinë dhe veprën letrare të Mit’hatit, sikur të ishte një albanolog apo studiues historie, kur e dimë që nuk është i tillë. Mit’hati shkrimtar, studiues dhe albanolog de facto është rehabilituar prej afro 30 vjetësh, por pa ndonjë jehonë kushedi se çë. Gjithsesi ai ka vendin e tij në fondin e kulturës kombëtare, pavarësisht panegjirizmit hiperbolik të ndonjë shqiptari buzëhollë…

Ndërkaq të gjithë e dinë dhe e morën vesh se dje iu ngrit përmendore një bashkëpunëtori të pushtuesve, pra një tradhtie, e jetuar dhe e dokumentuar më së miri dhe kjo është e padyshimtë. Pra përmendorja u ngrit. Pavarësisht se një përmendore fallco. Dhe atë e ngriti Edi Rama, kryeministri aktual i Shqipërisë!

Mësuam mbrëmë se ndërkohë që mbante fjalimin për Mit’hatin, Edi Ramës i ka mbërritur një mesazh në celular nga një socialist i thekur prej Vlorës, ku i thoshte me nervozizëm ndër të tjera edhe këto fjalë Kryeministrit: “Poshtë fashistët! Poshtë bashkëpunëtorët e vjetër dhe të rinj të fashistëve!…” Mësuam gjithashtu se pas ceremonisë Kryeministri i ka telefonuar këtij socialisti për ta sqaruar se çfarë kishte dashur të thoshte me fjalën e tij.

Mirëpo fjalimi i tij nuk ka nevojë për shpjegime. Fjalimin e tij himnizues për kreun e Ballit, Edi Rama e mbajti para tre vëllezërve Frashëri, midis të cilëve dhe babait të Mit’hatit. Ç’do të thoshnin ata me këtë rast? Nuk e dimë. Por dy vargjet e Naimit janë emblematike dhe na vijnë përnjëherë në mendje:

Mos u bëni tradhëtorë,

Se pastaj do të pendohi!

Se për kë e kishte fjalën Naimi dihet. Për ata shqiptarë që punonin kundër Shqipërisë. Naimi në atë kohë nuk e dinte se Shqipëria një ditë do të pushtohej nga fashizmi dhe një pinjoll i Frashërllinjve të mëdhenj, një nip i tij do të bëhej bashkëpunëtor i tyre dhe do të asgjësonte gjithë punën që kishte bërë më parë dhe që vazhdon të ngjallë interes për paradoksin që paraqet midis fjalës dhe veprës, mes moralizimeve atdhetare dhe akteve politike të kundërta me to. Paradoks më të madh nuk ka se si bëhet e të gjendet. Sido që ta marrësh.

Pse e quaj paradoks? O njerëz, vendosuni në vitet e tmerrshme të Luftës së Dytë Botërore. Ishte viti 1943. Dy shtetet më antikomunistë të botës, Shtetet e Bashkuara dhe Mbretëria e Bashkuar bënë aleancë me armikun e tyre Bashkimin Sovjetik komunist. Ruzvelti dhe Çërçilli u ulën në tavolinë dhe bënë aleancë me Stalinin, jo me Hitlerin. Ishte një strategji botërore kjo. Mit’hati ynë nuk u ul në tryezë me Enverin dhe t’i thoshte: “Çfarë do bëjmë përballë kësaj të keqeje që na ndodhi si komb?”, por zgjodhi të ulej në tavolinë dhe të bashkëpunonte me Hitlerin.

Pikërisht në këtë bashkëpunim qëndron sa turpi i ballistëve me në krye Mit’hatin, aq dhe revolta e  fitimtarëve të luftës së Dytë Botërore. Pasi e dimë fare mirë edhe faktin se bashkëpunëtorët e nazistëve nuk janë rehabilituar kurrkund.
Edhe ceremonia e djeshme ishte një paradoks fund e krye.

E pyeta dje Rustem Peçin, Kryetarin e Komitetit Kombëtar të Veteranëve të Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare se ç’mendonte lidhur me nderimet shtetërore që iu bënë Mit’hat Frashërit dhe, ai me qetësinë që e karakterizon tha kështu:

“Nuk më çuditi fare gjesti i Edi Ramës. Ia kemi thënë herë direkt e herë indirekt prej kohësh: Ndaje mendjen Edi Rama! O me luftën antifashiste dhe dëshmorët, o me tradhtarët! Sepse ai prej kohësh i ka kthyer krahët dhe e ka mohuar luftën tonë antifashiste. Ai sot përfundimisht u radhit në anën e të mundurve të historisë dhe nuk ka gojë të flasë më tej për luftën tonë. Nuk e kemi provokuar ne Edi Ramën, është ai që na ka provokuar ne. Me këtë akt ai ia kaloi edhe Sali Berishës, i cili, kur ishte në pushtet, nuk guxoi të bënte këto që po bën Edi Rama. Dje Edi Rama ishte krah për krah me Saliun në nderimin e një tradhtari dhe  bashkëpunëtori të regjur të fashistëve. E pra, ky është neofashizmi që ne kemi denoncuar në vijimësi dhe nuk do të ndalemi asnjëherë duke treguar me gisht tradhtarët e rinj të shqiptarëve. Le të nderojë Edi Rama ballistët dhe të merret me muzera që denigrojnë luftën dhe sakrificat tona, por me ne është ndarë përfundimisht.”

Në fjalimin e tij Edi Rama tha se duhet ta ulin kokën ata që e konsiderojnë nderimin për Mit’hatin “si një provokim ndaj një historie që e shkruajtën fitimtarët, bën mirë të ulë kokën…”. Po kështu ai këshilloi të ulin kokat edhe bashkëpunëtorët e Mit’hatit që kanë lyer duart me gjak… Hajde merre vesh një logjikë të tillë prej Mesie që bën Kryeministri.

Që historinë e shkruajnë fitimtarët, kjo dihet. Përndryshe duhet të pranojmë se për ardhjen në pushtet të Partisë Socialiste në vitin 2013, duhet të besojmë jo fitimtarin (Edi Ramën) por të mundurin (Sali Berishën). Mos duhet të nënkuptojmë që Edi Rama t’i ngrejë një përmendore edhe Saliut, meqë dje i pamë të dy të nderonin ish-kreun e ballistëve? Nuk është çudi!

Share This Article
79 Comments
    • Ky eshte fillimi i renies se Rames pasi ai eshte shkeputur nga realiteti dhe duke bere provokimin e rradhes duke nderuar nje b/punetor te okupatorit po i shkon ne fund ideve te tij qe realisht gjithmone kane qene te djathta apo ekstrem te djathta dhe ne kete qendrim shohim arrogancen ,mendjemadhesine dhe mosperfilljen per ata qe e votuan duke zhgenjyer votuesit e tij si me rastin Meta ashtu dhe me z.Mit’hat .RENIA do te jete e dhimbeshme dhe e pameshirueshme (megjithese po tenton te ngreje nje shtet ligjor),hijenat po te presin te urritura …

      • Ketu eshte problemi,

        Shteti ndertohet me drejtesi, jo me ligj.

        Ke te nderoj sipas teje, vasalet e beogradit, qe burgosen nje popull te tere per 45 vite????!!!!

        • Pp kush eshte vasali i Beogradit? Qeni i Miloshevicit harron si shkonte ne Serbi bashke me Esat Pashen, Zogun dhe vinin me taborre serbesh per te vrare shqiptaret. Ashtu bete dhe pas Clirimit kur futeshit si hajdute nga Serbia. Tepelena ishte shperblimi juaj. Jo per vepra patriotike por agresion te organizuar nga Serbia.
          Dhe ata dy komuniste jugosllave qe pati Enver Hoxha u ekzekutuan ne Jugosllavi nga shefat tuaj qe ju nisnin juve me mision per te permbytur Enver Hoxhen.
          Po i hengert bajgat, ate bete. Ju jeni deri ne gryke me mut ne sherbim te Serbise. Keni goje dhe akuzoni ate qe iu vuri kufirin te thana serbeve, grekerve, italianeve e gjermaneve bashke.
          Ku mateni dot ju on plera me komunizmin e Enver Hoxhes.
          Ju jeni funderina te koshi i historise. Nuk ua heq dot vulen e tradhetise dhe te poshtersise Ramiu. Ai ja vuri vetes nje te tille, ndersa ju prpvuat qe jeni po ata bastarde renegate qe ishit ketu e 70 vjet perpara.
          Shkoni hani darke me Arkanin dhe ne boten tjeter. Plera

          • Lesh lesh, enveri eshte vasali me I madh I beogradit gjithe keto 100 e kusur vite.
            Te kuptohemi, te gjithe Kane qene por 1945-1990 kulmi I kesaj. Me sali e me fatos jane thjesht bishte te udb-se.

          • Zoti @mirë , kini plotësisht të drejtë në këto që thoni . Unë jam tërësisht i një mendimi me ty .

    • Xhevdeti:Ndaje mendjen zoti Kryeministër:
      O me Luftën, o me kolaboracionistët
      Po une mendjen e kam te mbledhur
      Sepse truni me asht pjerdhur…!

    • E ka ndare mendjen ky fashist KALE TROJE qe ne vitin 1990 kur shkroi librin “Refleksione” qe cilesonte Luften Antifashiste Nacional Clirimtare si lufte civile!
      Ky ballist i kohreve te fundit duhet perzene me peshtyme nga PS-ja dhe qeveria!

  • Kape ballistet plasi ne komunistet te gjithe qellim te njejte kishin , luften per pushtet edhe duke u be bashkepuntor te armikut , pa cka se armik ishte Beogradi e Athina , armiq tradicional e shekullor te shqiptareve kjo pake rendesi kishte , pa cka edhe nese shkelet mbi gjakun e shqiptareve dhe deshmoreve te luftes , kryesorja dhe qellimi mbeti pushteti me cdo kushte dhe , si kemi mesuar qellimi nuk zgjedhe mjete …kushe deshi te shofe keto 20-30 vite pati rast te shefe , ska rendesi ne Kosove apo ne Shqiperi , faktet jane trishtuese ..!

    • Muzhik Xhevdet, or tenj. Tani eshte viti 2018 dhe jo 1943.
      Rri shtrember, e fol shtrember, porse Dritan Hila i kupton gjerat me mire se ti.

  • Te nesh i sigurte qe po qe ne pushtet i pagremisur Edvin Horri do ti ngreje permendore madheshtore Saliu,babait te tij shpirteror.Pa hequ Ramen nuk bie Saliu.Te dy po e kthejne vendin ne nje landfill.

  • Zotni Xhevdet Psheshi i partise se punes se budallakise
    se Enver Stalin Shipnise !Me muri kinez si Maoceduni
    Kryeministri smujti me rrejt si ti Me pjelle rrena po njerzisht e tha te verteten ashtu siq e shofin te gjith
    pos Partizanve te psheshit qetniko serbo rusofil !

  • Ai qe nuk ka ndare mendjen je ti o Xhevdet. Edi Rama e ka ndare mendjen me kohe, por ju vazhdoni ti beni fresk dhe veri sikur eshte vogelush dhe po e qortoni per capkenlleqet.
    Aktet e Edi Rames jane te gjitha politike, dhe thelbin e kane te Esadizmi dhe Antishqiptarizmi. Nje tradhetar te tille qe shet Shqiperine me akte te fshehta me greke e serbe, Partia Socialiste duhet ta kish denuar me kohe. E jo te vazhdoje derexhene e kritikave autokritike si kjo e jotja. Ngelet duke kerkuar falje per Luften, qe pati dhe bashkepunim me sovjetiket dhe komunizmin jugosllav. Sipas ballisteve dhe kolaboracionisteve u takonte atyre ta eksportonin komunizmin nga konaket e Zogut dhe Esat Pashes. Mire qe ngjyen duart me gjakun e shqiptareve dhe u bene kriminelet e vendit te tyre, bashkepunuan me fashizmin, dhe me keq me nazizmin, por kane dhe verejtje per aleancat nismetare te Enver Hoxhes. Tradhetare dhe zuzare, te shitur 100 here te serbe e greke, keto personalitete te tradhetise dhe injorances vazhdojne akoma ti kerkojne llogari komunizmit me ke u be aleate.
    Pavaresisht se u bashkuan me pushtuesit, pavaresisht se e shiten vendin e tyre si qente per kocka, pavaresisht se jane ne faj historik per djem e vajza te vrare nga dora e tyre, apo per qindra te tjere qe u derguan ne kampet e perqendrimit, prape keta soj i degjeneruar kane ankesa per komunizmin. Pavaresisht se ishte komunizmi ai qe e cliroi Shqiperine dhe ndertoi shtetin e ri modern shqiptar nga rrenojat e injorancise dhe mjerimit shekullor, rraca e bajgave ballistave dhe sot nuk eshte dakort qe te ishte Shqiperia e pavarur, por e donin nen Gjermanine, Serbine, a Greqine, dhe keta te ishin qehallare akoma.. Jane dakort te diversojne edhe sot, sic bene me Miloshevicin ku e mbushen vendin me kriminele e gangstere qe ju turren shtetit me tanke, ashtu dhe te rehabilitojne traktatet e tradhetise te Mitatit dhe dores se tyre te zagareve me greket
    Dhe ti vazhdon e sqaron qe dhe Anglia u ul me tavoline me Stalinin.
    Po keta kerma nuk punuan as me Anglezet, por u bene breke e bythe me armiqte e anglezeve, qe nuk ishte Enver Hoxha, por gjermania naziste.
    Anglia dhe Amerika mumd ti kishin vazhduar akeancat me Enver Hoxhen sikur te mos ishin keta pisa qe u shperndane neper Evrope, dhe me pas ne Amerike, qe filluan propaganden antishqiptare per llogari te Yugoslavise dhe Greqise.
    Sa banda diversioniste derguan ne Shqiperi? Te gjitha i shkaterroi xhaxhi, dhe familjet e tyre ua nisi ne Tepelene sepse u kthyen vaze te diversionit.
    Nga hynin e dilnin keta horra? Nga Ygosllavia apo jo? Edhe nga Greqia, mirepo keta e kane per nder te bashkepumojne dhe te paguhen nga serbo greket qe te copetojne Shqiperine, Enver Hoxha qenka fajtor pse e cliroi Shqiperine e pse u mbylli njehere e mire dyert grekerve e serbeve me pushke, derisa mberriten hordhite e Berishes dhe te Rames qe e quajne per turp fitoren historike te Shqiperise, bile krim, liria per ta eshte krim, pavaresia eshte krim, sovraniteti eshte ekzagjerim banal i koketrasheve komunistea nuk jane keto teorite e moderuara dhe te modernit Ramut. Ka filluar e mban veten ne rradhen e akademikeve si puna e Mitatit. Pavaresisht se nje cope hajvan qe asnje shkolle nuk e beri te sakte, sot na shet teorema filozofike mbi gjuhen dhe tradhetine Mitatore.
    Tradhetine e ka shkruar me doren e tij si Mithati dhe e vetmja gje qe i ngelet te beje eshte ti shpalli lufte te hapur komunizmit. Kjo e dallon nga huligani bythejashte qe revolucionin e tij si antikomunist e filloi duke rrahur grate.

  • O race budallenjsh….Mid’tat Frasherin nuk e rivarrosen te Varrezat e Deshmoreve ,por te i jati dhe xhaxhallaret e tij.
    Kuptohet qe ju se jeni me Frashelliun e Madh por me debilin tuaj Enver.
    Pse Mid’hat eshte pinjoll sade i Frashellinjve nuk perben faj.
    Faj perben kur je eunuk i Dushan Mugoshes dhe sejmen i Miladin Popviçit.
    Mid’hati ne kujtimet e tij flet per babain dhe xhaxhallaret e medhenj te tij.
    Enveri flet per Dushanin dhe brate (vella) Miladinin.Kjo eshte.diferenca ndermjet nje njeriu te dale nga nje dere fisnike dhe nje anonimi qe i lejon vetes te formohet shpirterisht ,politikisht dhe menderisht nga 2 komunista anonime serbe.
    Edi Rama po tregon vizion per te ardhmen e PS.Perfundimisht po e shkeput PS nga llumi komunist i varur pas saj si muti pas kepuce dhe po e ben kete Parti ,Evropiane te Majte.
    A do ndikoj kjo levizje e Edit ne votat pro PS.Absolutisht jo.Te gjithe keta qe shkruajne ne krye me Xhevdet Shehun ,prap per Edi Ramen do.votojne.Po ky bejne keta pa zot.Njesoj si idhulli i tyre i mjere….ca vite qen besnik jugosllav ,me vone sovjetik e pastaj kinez.Edhe keta kot lehin…..

    • Nuk qenka faje te luftosh kunder Atedheut tene. Si shkruan keshtu more Ylli. Po sa forca ballisteo – Zogiste u u rreshtuan ne radhet e ushtrise Gjermane.
      Po akom nuk e kuptoni ju se Gjemanet kishin ardhut si pushtues si ne te gjith Evropen edhe ne shqiperi.?
      Poshka e ballistev ka vrave dhe dhjetar e qindra partizan, ka djegu e shkrumbuar fshtra te tera bashke me gjermanet. Po Kushe ishte drejtues i tyre.A ishte Mit`hat Frasheri.
      Un nuk e dije se me sa duket juve kerkoni qe tradhetia te ket brire.Jo ajo nuk ka brire pore ka me shume se brire kur ajo i kundervihet Atedheut me gryken e pushkes njelloi si Nazistet.!

      • Mitd’tat Frasheri luftoi kunder Atdheut ????
        E keni katandis bashkebisedimin i nderuari Ali siikur jepni llogari te organizata-baze e lokalit te lagjes.
        Zotni Ali apo Shoku Ali pak rendesi po shkoj me llogjiken tende qe Enveri luftoi per Atdheun.
        Por a e din ti.dhe shume si ty se Atdheu qe Luftoi Enveri ishte i njejti Atdhe qe te formohej vuri firmen Mid’tat Frasheri dhe gjuha shqipe qe ishte baza e Atdheut u shenjterua nga firma e Mid’hst Frasherit.
        O Ali zgjohu se ka mbaruar Lufta ka 70 vjet.Jeni bere si ai japonezi qe rrinte ne ishull i izoluar dhe nuk dinte qe lufta ka mbaruar.Edhe ju o Aliu Selenice shikoni filmat e Kinostudios Shqiperia e Re dhe akoma ushqeni veten me perrallat propagandistike te ish rregjimit.
        Shiko Ali djali filmin “Shoferi i.mis Dejzit ” me Morgan Freeman te mesosh se me urrejte nuk.shkohet ne varr.

        • Ylli. Nuk kam urrejte per askende, madje ase per Mit`hatin.Pore me vjen keq kur ti thua :
          1) Por a e din ti.dhe shume si ty se Atdheu qe Luftoi Enveri ishte i njejti Atdhe qe te formohej vuri firmen Mid’tat Frasheri dhe gjuha shqipe qe ishte baza e Atdheut u shenjterua nga firma e Mid’hst Frasherit.

          1.1. Po ishte i njejti Atedhe dhe per gjuhen shqiper e falenderojme.Pore Atedheu ketu ishte ne dy pamje.
          a) Enveri ishte per clirimin e Atedheut duke ju bashkuar Frontit Antifashiste Bitrore ku dhe sote fale kesaj lufte jemi Antar te Kualicionit Antifashist Botrore.
          b) Mit`hat Fresheri e shikonte Atedheun nen Cizmen e pushtuesve Nazi-Fashiste.Sikure te mos organizohejj lufta nga Enveri sote ti nuk do te kishe ase shqiperi dhe ase Kosove. Pasi tek ne do te ndodhte sice ndodhi ne Cameri. Po kaqe gje nuk e kupton juve. Nuk eshte propagande komuniste, keto i kan then edhe aletet tane Britanik te cilet ishin pjesmarres ne shtabin e Mit`hat Frasherit, Pra fitoi pamja e pare e Enverit ndersa pamja e dyte e Mit`hatit u denua nga e gjith bota si kolon e pest ore zotri.!
          2 Ti thua:O Ali zgjohu se ka mbaruar Lufta ka 70 vje
          2.2 Po lufta ka mbaruar pore Historia ka shkruar per ate kohe.! dhe ajo Kohe nuk tjetersohet sipas deshires te askujte. Nuk munde ti japesh meriten Mit`hatit kure ai nuk ja ka dhen vetes se vet.
          Ky eshte gabimi Historik ku nje pjes e historianve shqiptar kerkoje ta tjetersojn historin jo sipas fakteve pore sipas deshires se tyre.Ky eshte gabim i pa falshem.!

        • Per ty Ylli.! Jo se nuk i din keto ngjarje pore beni deformime te pa falshme.!

          HISTORIA ASE NUK KORRIGJOHET ASE NUK TJETERSOHET AJO SHKRUHET SICE E KA BER AKTORI POPULL.
          Pas renjes se sistemin Komuniste nje vershim i madhe u be ne tjetersimin e gjithckaje. Mire qe ekonomia u shkatrrua dhe arriti ne niveli zero aty ku dhe e piketoi.Gramoz Pashko Pore edhe historia gjithcka kerkohet te zhbehet.
          Nje historian gjerman thoshte.: Kjudes per ata qe kerkojne te korrigjojne historin.” Ne gjermanet nuk erdhem atje si baballarte e kombit”
          Ne kete konteks do te trajtoi dy probleme.
          A) Problemet me Turqin.
          b) Problemt me Gjermanin.
          a) Turqia nuk erdhi ne shqiperi si administratore.Po te ishte ashtu Skenderbeu nuk do te luftonte 25 vjet me shpate ne dore. Pore Turqia pas vdekjes se Sekenderbeut e mundi shqiperin dhe erdhi ne shqiperi si pushtues kuptohet ne planin ballkani dhe me gjere.! Ajo u soll shum keq me popullin shqiptare. Nga njera ana ajo perdori politiken, vetdiskretituese ndaj shqiptarev.Duke ngritur ne detyra pasha e vezir shqiptaret qe veta ata te nenshtrojne shqiperin. Edhe perse kishte disa Vezire shqiptar me peshe ne udheheqje te Perandorise. eshte i vetmi kombe shqiptar ne Ballkan qe nuk ju dhe e drejta e autonomise. Nuk ju dha e drejta e shkollimit.Bile ne vitet e par te hapjes se Shkolles ne gjuhes shqipe Turqite ne aleance me grekrit bene lufte te madhe per moshapjen e e shkolles ne gjuhes shqipe.
          Prvec, kesaje nuk duhet harruar se Perandoria Turke beri coptimin etrojeve shqiperis duke dhen troje shqiptare si demshperblim per vendet ballkanike. Keto kuptohet per 100 vjet dhe tani ato duhet ti kthen shqiperise.
          Pra ne ket konteks nuk munde te themi kurr qe perandoria Turke nuk ishte pushtuese pore pushtues me i eger per shqiptaret ne Ballkan.
          Tani Historia duhet te shkruhet ashtu sice eshte dhe ajo shkruhet ne kohen dhe hapsiren kur ka ndodhur.
          Sote vertet me Turqin kemi lidhje te mira miqesore pore ajo akoma nuk e ka thene ate qe tha Tomi Bler. Tomi Bler”Tu kthejm borxhin shqiptarve. Erdogan kete akoa nuk e ka then.! Ne te drejten e zoti Turqia duhet te bej nje deklerat te tille. Ajo duhet te leje menjeane ceshtjen e perandorise. Ato le ti gjykoj historia. Turqia moderne nuk ka perse te merren me zhberjen e Skenderbeut e te tjera dhe me zhberjen e perandoiris .Jo ato jan pjes e historis.Neve le te shofim pjese e sotme te ndertojm mardhenje reciproke te drejta dhe mundesishte per te ecur perpara. Turqia ti ndihmoj shqiptaret per problemet dokumentar si pe trojet shqiptare dhe te tjra pa mohuar pjesen e zeze te Perandorse.! Pra Perandoria nuk ishte Administrues pore pushtues.Dhe fakte jane kokeforta.! E kalera e Perandoris nuk ka perse te ndikoje ase per ase per keq ne mardhenjet me shqiperin Turqia moderne nuk duhet te bjere me ne prehrin e injorances feudale.!
          b) Kalemxhenje shqiptar te quditeshem nuk mungojn te thone se edhe Gjerment nuk ishin pushtues pore ishin vetem kalimtare ne shqiperi. Ateher perse ata vendosen Regjencen ne shqiperi.? Perse nuk e lan shqiperin ashtu sice ishte pore u moren me vete edhe ushtar shqiptar per te shtypur rezistencen kunder popullit. Se c`tha historiani Gjeman e kam thene me larte. Lexojnei.
          Pra keta fare “historianesh” qe kerkojne te zhbejn realitetin historik nuk jane gje tjeter vecse pseudohistorian te cilket te joshur nga reaksioni kerkoin te varrosin historin e lavdishme te popullit ton ne shekuj. Ne nuk duhat ta lejojme.!
          C. Tani doli edhe nje “patriot” qe deshira e tradhetarve dhe e Ballisteve kerojne ta rehabilitojne. Po perse ta rehabilitojne. Sepese ai paska ber disa libra. Mire qe beri librat , mire edhe qe eshte I biri I Abdyl Frasherit, pore shume keqe bashkepunimi I tije me Pushtuesit. A deni qe qeveria e tije me ne krye Rexhep Mitrovicen dhe Xhaferr Deven vran ne Tirabe 8o1 veta tersishte te pafajshem. Po Jugu I shqiperise qe u sulmua nga Xhaferr Deva qe ishta ne Qeverin e Mit`hat Frasherit.
          Keto nuk jan sajes pore jane fakte qe vete Mit`hat Frasheri ja ka dhe vetes s se tije.!
          Ne keto kushte kura Aktori ne fjal nuk e ka bere veten per te qene patriot perse neve u deshka ti japim atije ate qe nuk e meriton.
          Pra deformimi I sistorise nuk munde te behet, Nuk munde te tjetersohet historia sipas deshires te njerit apo te tjetrit,Jo Historia duhet te shkruhet ashtu sice e kan merituar vete aktore qe ken lujtur ne krye te populli.,
          d) Deformimet nuk kan te sosur Enver Hoxha nje figure historic qe e ka vrasuar Bota aarin sote qe te mos I zihet emir ne goje. E pra komandanti I forcave clirimtare qe I dha shqiperise Lirin sote ai konsiderohet “ Diktatore” Per qudin tone.?
          Keto jan deformime historic te pa falshme .Protogonizem I tepruar qe ben te pa vlefshem keto periudhe historike te ketyre aktorve qe u kemi ndrruar artificialishte pozicionet actual te tyre.!

          • Ali. Gjerat i ke shkruar drejt, por per mua ke bere nje gabim. Me sa di une Mit’hat Frasheri nuk ka qene asnje dite kryetar qeverie. E ngaterron me kusheririn e tij te lrget Mehdi Frasherin!.

          • Ali nga Selenica ….i ke futur nje trahana te madhe me Gjermani ,Turqi ,Erdogan e Skenderbe per ta mbyllyr me kryevepren ….Enveri nuk ishte Diktator !?!?!?!
            Ne fakt ke te drejte.Mid’hat Frasheri ishte Diktator.Si dha urdher per te vrare ose burgosur Anastas Lulon dhe Sadik Premten ,Zai Fundon dhe Mustafa Gjinishin ,Koçi Xoxen dhe Bedri Spahiun ,Dali Ndreun dhe Liri Gegen ( shtatzene).,Lipe Nashin dhe Abdyl Kellezin ,Hito Çakon dhe Petrit Dumen ,Todi lubonjen dhe Fadil Paçramin ,Mehmet Shehun dhe Kadri Hazbiun ,Fecor Shehun dhe Nesti Nasen ,Sabije Kasimatin dhe Musine Kokalarin e qindra te tjere ,qe nuk ishin “Balliste ” por “Komuniste” te oreve te para ,shok armesh e besnik deri ne vdekje te Enverit….i cili o ALI ,nuk ishte Diktator.Te gjithe keta i ka vrare Mid’hat Frasheri….i cili o.ALI ishte Diktator.
            Keta me lart u shpallen tradhtare dhe armiq te Partise dhe te Popullit.
            Tani nje pyetje kam…nese do ishin vrare vertet nga Mid’hat Frasheri ,do ishin vrare si armiq dhe tradhtare ,ashtu sikunder i vrau shoku i tyre Enver ???
            Apo po ti vriste Mid’hati ,do ishin heronj ???
            Te pakten po te ishin vrare nga Frashelliu ,do kishin varr ,femijet ,nipat dhe mbesat nuk do kalbeshin burgjeve dhe internimeve dhe fisi nuk do damkosej.
            Une mund ta vleresoj Frashelliun mund qe qenit Diktator sdo ta falja kurre.
            Po te fitonte Luften Frashelliu ,do ja pranoje Diktaturen apo kjo eshte prone e vetem shokut Enver ???
            Nje gje eshte e sigurt.Mid’hat Frasheri nuk dha urdher per te vrare Abas Ermenjin ,Skender Muçon ,Hysni Lepenicen etj miq e themelues te “BALLIT KOMBETAR” .
            E po kaq e sigurte eshte qe Enveri jot dha urdher per te vrare shoket dhe themeluesit e PKSH.Se di a e kupton diferencen ndermjet burrit dhe vrasesit.
            Mund te shkruj me gjate po nuk vlen.Uroj historine mos ta medosh nga iluministet e medhenj si Lenka Çuko ,Pali Miska ,Hekuran Isai Sulo Gradeci e nje tufe qesharaker te nje rregjimi sa gjakater edhe qesharak.
            Kam merak ate pjese kur Enveri arnonte çorapet dhe Sulua e shikonte me lot ne sy.Nuk ja mbante tja mirrte gjilperen nga dora.
            Pyes….çeshtje frike apo çeshtje koke ???
            Sa per ate qe bota respekton Enverin e kam provuar vete duke jetuar shume vite jashte shtetit.Nuk guxoja te dilja rrugeve se me ndalonin dhe me pyesnin plot dashuri dhe zjarr e me lot ne sy.
            Vetem per varrin sju tregova se kisha frike se mos behej si ai i Jim Morrisonit ne Paris.
            Te varri i Jimit ,adhuruesit thyejne shishen e uiskit qe gjejne aty dhe vendosin nje tjeter.
            Te varri Komandantit e sigurt qe do çojne hidhra per te cilat vdiste i shkreti…..gjithmone sipas Sulos.

  • ME ATE QE VERI EDVIN KRISTAQ RAMA VERTETOI EDHE NJEHERE SE KA NJE PSIKIKE BRENDA TE CILES FRYJME TURLI LLOJ RRYMASH.TURP QE E MAJTA SHQIPTARE TE PERFAQESOHET MGA NJE KARABUSH I TILLE PER TE CILIN I MADHI AVOKAT NGJELA THOTE SE ESHTE PA IDEAL. MJETE AI PER ATE QE ESHTE DHE MJETE SOCIALISTET DHE GJITHE SHQIPTARET PER KRYEMINISTRIN QE KANE.

  • Propaganda eshte gje e madhe.*77 vjet indoktrinim kane bere efektin hipnotik dhe ketij populli nuk i ka dale hipnoza propagandistike enverhoxhiste.Aq sa mund te bindesh greket qe patriku i Stambollit dhe kisha greke kane qene mbeshtetesit me te devotshem te sulltaneve turq per 600 vjet,aq mund te bindesh ish komunistet se Enver Hoxha ka qene sherbetori me i zellshem i pushtuesve serbe ne Shqiperi,agjent i SIMI-t fashist dhe GESTAPO-s naziste,.Ka nenshkruar dy marreveshje te fshehta me Gjermanet:Ne Helmes dhe ne Berat.Ja treguan Marenglen Kasmit gjermanet,por nuk i lexoi se i kishte syzet me xhama te kuq.

    • Nuk eshte fare çeshtje propagande, por faktesh. Mit’hat Frasheri bashkepunoi me pushtuesit italiane dhe gjermane. Nuk e them une dhe nuk e thote vetem Enveri, por e pohojne emisaret britanike prane Frontit Nacional çlirimtar. E pohon lordi Rexhinald Heribert te “Fiorja e hidhur” dhe plot te tjere. Ti duhet te jesh ndonje bir tradhtari qe nxjerr nga barku gjithe keto qelbsilliqe kunder atyre vajzave dhe djemve shqiptare qe dolen malit per liri. Ti ngaterron qellimisht luften nacionalçlirimtare me diktaturen. Ata qe luftuan gjermanin dhe italianin ishin demokratet e vertete, ne aleance edhe me Angline, SHBA dhe popujt e tjere qe luftuan murtajen nazifashiste. Por prejardhja jote ty nuk te le te dallosh te bardhen nga e zeza. Se dardha bie nen dardhe, dhe femijet e kuislingeve te djeshem jane kuislinget e sotem.

      • Katarakt ,e di kush ishte ky reginaldi i yt? Ai spiuni i sherbimeve sekrete angleze qe zbatonte urdherat e churchillit per copetimin e shqiperise edhe asgjesimin e shqiperise duke ia falur grekise nje pjese e serbise pjesen tjeter.
        Edhe per kete qillim vete ky regjinaldi yt filloj vellavrasjen ndershqiptaret..

  • Një i Majtë, si Edi Rama, që u bën leksion për Demokracinë së Djathtës dhe kusurit, atyre shqiptarëve, gazetarë qofshin, që vetëm Bardhë e Zi mendojnë.

  • Bravo Xhevdet. Nje turp i vertete. Gjaku i 28 mije deshmoreve therret. Te pakten kete duhet tja kishe kursyer te majtes o eksentric delirant.

      • Ta marresh ne balle eshte trimeri se keshtu vdesin trimat por ta marresh ne sume si ty o Ben rocka?!?! Dhe ti e di si quhen ata qe e marrin ne sume apo jo. Vazhdo kullot me historiane te tipit Mutka(me fal Butka) apo Dervishi qe jane tredhur psiqikisht dhe fizikisht qe kur kane lindur.

        • Xha Teme i ke femijet me serbet
          apo sekretarin e partise?Ik ore plak
          shkerdhate i qire familjarisht ,do
          flasesh ti per Butkat.

  • Me sa duket ju merzit karrikja e km, sepse kur ishte per mandatin e tij te katert ne krye te bashkise, i perzuri komunistet dhe ata i mori berisha , i djathti, e fitoi zgjefhjet . pra Rama humbi 2000 vota te Sami Milloshit dhe humbi zgjedhjet per disa qindra vota. Te njejten gje po ben edhe tani , por kete radhe e ka thelluar vetvrasjen po hedh poshte gjithe elektoratin e tij, ndoshta shpreson te fitoje vota ballistesh dhe e sigurt qe, elektorati i tij do shkoje me Meten . Pra me sa duket beti pune cizmja e Mones.

  • Logjika se a ka qene Mitat Frasheri bashkepuntor i nazisteve eshte shume e thjeshte. Siç dihet Anglo – Amerikanet paten perfaqesuesit e tyre gjate luftes ne Shqiperi. Ne se vertet Mitat Frasheri ishte kolaboracionist si ka mundesi qe menjehere pas lufte u mireprit ne perendim dhe jo vetem kaq por u mbeshtet nga perendimi si Franca, Angelia dhe SHA per t’iu kundervene regjimit te Enverit. Kete vetem mendja e semure e gazetarit Shehu dhe shume enveristeve te tjere nuk mund ta pranoje!

    • Sepse lufta mbaroi dhe shtetet e medha udhehiqen nga slogani “jeta eshte aritmetike” e Nikollaq Jorganxhiut. E mbajten sepse u duhej, sepse e kishin llogari luften e ardhshme ndermjet sistemeve. Qe ti ta dish, amerikanet mbajten edhe oficere ss, se u duheshin. Ne vend te denohej von Braun qe eksperimentoi V2 me popullsine e Londres, e bene drejtor te Nasa-s. Ka edhe nje teori qe thote se hitleri jetoi ne Argjentine dhe se sherbimet e medha e dinin. Po edhe mundet, kryesorja eshte qe fituan Luften dhe ndryshuan harten e kolonive. Edhe Rama nderon Mithat beun sepse jeta eshte aritmetike, ku i plas Rames per albanologjira e poezira e me the te thashe. Mbi 90%:e atyre qe shiten si njerez te kultures jane arriviste fallso, kurse pothuaj 100% e atyre qe merren me politike as ua ndjen c’halle duhen zgjidhur vertet. Ne fakt edhe bijte e partizaneve kot grindosen. Na plasi neve se kokeministri fallsorilindas cmon shume kete apo ate, e rivarros tek Liqeni apo buze Lanes, i jep nga ato dekoratat apo mban fjalime madheshtore qe bejne efekt vetem tek ata pese servile qe ua do puna te duartrokasin llafet bulevardeske te kokeministrit. Dava drejtor komunaleje, kokeministri llafemadh eshte peng i fallsitetit

      • Ty “gjermani i fundit” te “besoj” pa diskutim sepse Mitat Bej Frasherin per kete e akuzojne “bashkepunim me gjermanet” ! Po ti o derezi edhe ke bashkepunuar me te edhe e akuzon tani. Gjermani nuk e dredh apo jo!? Bile kur Mitat Bej Frasheri la Shkodren ti ishe “gjermani i fundit” qe e takove dhe i dhe rrugen e mbare per ne Shqiperine e Lire, pa komunizem!

        • O nik djali, une gjermani i fundit kujtoja se isha sebepi i sherrit 30 vjecar, por me nderimin e madh per kryetarin e Ballit s’e mbaj mend se ika ne 28 apo 29 apo ne 36 nentor. U beme lesh e li.

          • Faleminderit “gjermani i fundit”, je tolerant. Me sa kuptoj ju i perkisni rrymes social demokrate por me pak enverizem brenda. Kjo do te thote qe ju jeni me afer Socilademokracise se Mitat Bej Frasherit se stalinizmit te Enverit.
            Tung

  • MUTI është dhe mbetet përherë MUT e MUT-MUTI;
    dhe, MJALTA është MJALTË dhe përherë mbetet MJALTË!!

    MUTI dhe MJALTA, prandaj, kanë qenë ,janë dhe do jenë përgjithmonë KUNDËRTITË e skajshme n’mes vete dhe do mbeten të këtilla përjetë të jetëve !!!

    Shqiposhqiptarët që luftuan për shqiptarë dhe për Shqipëri, që prej ditës së parë e deri sa e çliruan Shqipërinë, e krijuan Shqipërinë dhe e ngritën, e rritën dhe e ndritën Shqipërinë dhe shqiptarët, meritojnë të gjitha vlerësimet dhe nderimet e mundshme nga shqiptarët e vërtetë dhe nga shqiptarët normalë në të gjitha kohët, ndërkaq që TRADHËTARËT shqiptarë, kolaboracionistët shqiptarë e të ngjashëm me këta, duhet të jenë të URREJTUR, por edhe më keq se kështu dhe kaq -nga të gjithë shqiptarët e vërtetë dhe nga të gjithë shqiptarët, qoftë edhe sado pak normalë !!!

    Shqiptarët e vërtetë, shqiptarët e dëshmuar patriotë, janë të ndryshëm dhe do mbeten përgjithmonë të ndryshëm me tradhëtarët shqiptarë, me kuislingët shqiptarë dhe me shqipfolësit kundërshqiptarë… dhe aq të ndryshëm dhe largas n’mes vete sikurse që është QIELLI me TOKËN, apo TOKA me QIELLIN; ose, sikurse është DRITA me TERRIN dhe TERRI me DRITËN !!!

    Lavdi e përjetshme SHQIPOSHQIPTARËVE që luftuan dhe e çliruan Shqipërinë nga armiqtë e jashtëm e të brendshëm; që e krijuan Shqipërinë, që e ngriten dhe e ndriten Shqipërinë!!!

    VDEKJE!!! VDEKJE edhe për së vdekuri të gjithë atyre shqipfolësve TRADHËTARË, kuislingëve e, mercenarëve shqiptarë… dhe prandaj -kundërshqiptarë me damkë -që vepruan e luftuan kundër Shqipërisë dhe kundër ÇLIRIMTARËVE SHQIPTARË dhe kundër ÇLIRIMTARËVE TË SHQIPËRISË !!! VDEKJE të vazhdueshme të tillëve përgjithmonë dhe sa të ketë Shqipëri dhe shqiptarë!!!

    ..Shqipfolësit e SOTIT që i mbështesin qoftë edhe sadopak TRADHËTARËT shqiptarë, kuislingët shqipfolës, mercenarët shqiptarë, e të tjerët si këta dhe që i simpatizojë këta, edhe pizëvengë në fjalë, -janë edhe më tradhëtarë, më kuislingë, më mercenarë dhe më kundërshqiptarë -edhe sesa ish tradhëtarët, ish kuislingët, ish mercenarët dhe ish kundërshqiptarët në fjalë; -Këtë LE TA DI MIRË SOT dhe në vazhdimësi -sëcili shqiptar i vërtetë që i don shqiptarët e vërtetë dhe që don SHQIPËRI të njëmendtë !!!

  • NDERIM PER VELLAVRASJEN DHE NAZIZMIN !

    – Heshtni o peme pa kokrra e trunebythe !

    – Mitat Bej Frasheri i vuri vetes damken e vulen e tradhetise kombetare me doren e vullnetin e tij !

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    – Nuk ka komunist me te keq se komunistin antikomunist! Vaclav Havel
    Nuk ka shqiptar me te keq se shqiptarin antishqiptar ! Hamdi Dega – 11 qershor 1992
    Pergjigjuni pyetjeve shteruese ose fundore :
    Cfare do kishte ndodhur me Shqiperine nese do te kishte fituar Balli Kombetar me ne krye Mithat Frasherin si kryebashkepunetore i nazifashizmit me fqinjet tane antishqiptare seri ne genocid e toke te djegur shqiptare deri ne terrorizem shteteror e shfarosje etnike!?
    Do ishte copetuar, sakatuar dhe rrenuar edhe gjysma e mbetur e saj sic ndodhi me Shqiperine etnike 34 karat natyrore ne vitet 1913-1915…
    Pajtohem me konkluzionin e Profesor Luan Maltezit ne analize ne djeshme se Mithat Frasheri u ekzekutua ne menyren me humane te mundshme, pa tortura pa dhune, pa asnje dhimbje, shkurt i vu ne gjume te pafund nga vellezerit dhe aleatet tane strategjike amerikane ne emer te perkrahhjes dhe miqesise sone historike legjendare, ne emer te vendimit strategjik te Konferences se Jaltes per ndeshkimin maksimal te krereve naziste dhe kryebashkepunetoreve te tyre.
    Sipas eutopsise mjeko-ligjore nuk ishte gjetur asnje gjurme dhune fizike apo simptome vuajtjeje dhe perpelitjeje nga dhimbjet ne dhomen e hotelit ku jetonte ….
    Nese keni dyshimin me te vogel rilexoni analizen e syshqiponjave te CIA-s amerikane per figuren e Mithat Frasherit.
    Fundí i tregon te gjitha, thote filozofía boterore.
    Pa mohuar meritat e tij si shkrimtar, gjuhetar, politikan, diplomat, si nje nga baballaret e Pavaresise se Shqiperise !
    Per pese vjetet e fundit te tij 1939- 1944 ai I vuri vetes vulen dhe damken e zeze e tradhetarit, krye- bashkepunetorit- kryekolaboracionistit nazi- fashist dhe tradhetarit te popullit e kombit shqiptar, baltosi dhe dhjerosi figuren e tij, por jo te tre frasherlinjeve te medhenj babait Avdylit dhe xhaxhallareve Naim e Sami Frasherit te medhenj !
    Cdo njeri mban pergjegjesi ligjore, njerezore dhe hyjnore per veprimtarie e mosveprimet e tij.
    Askush nuk qendron mbi ligjin shqiptar e nderkombetar!
    Ligjet e luftes jane ligje lufte !
    Nga Zoti apo nga robi Mithat Bej Frasheri mori denimin e merituar !

  • Cila do forcè politike qè tè dominojè nè Shqipèri, asnjèra nuk i shèrben shqipètarève dhe pèr rrjedhojè as Shqipèrisè. Nuk mund tè them se cili veprim qeveritarè ishte mè poshtèrues pèr shqiptarèt ai i sjelljes sè Zogut apo ky i Mut’hatit ? Njè gjè duhet tè kemi gjithmonè parasyshè, politika pas ’90 nuk èshtè e nuk do tè jetè mè nè interesin tonè. Tè gjitha figurat politike nè parlament e qeveri janè kukulla nè shèrbim tè tè huajve. Kot pyet Xhevdeti se me kè èshtè K/m u pèrkul dhe ‘ trau i shtèpisè ‘ tè shpètojè kush tè mundet. E shikoni dhe ata komunistèt qè janè dorèzuar ! Vèrtetè qè janè nè njè moshè tè thyer por dhe fèmijèt kanè mèndje tjetèr. Nè kèto momente duhet tè mbahet zjarri ndezur se dimri mè i ashèr do t’na gjejè. Ka vetèm njè shpresè tè pètfitohet nga festat e Nèntorit pèr tè kuptuar qè partizanèt janè akoma, tè mbushin sheshet me njerèz dhe monumentet e heronjve me lule. Nèse ka rezultat, tè kthejnè sytè nga zgjedhjet administrative qè do tè vijnè. Votè e mirè èshtè ajo pèr ata qè respektojnè Luftèn Na-çl, bashkimin shqipètarè, qè mbrojnè krenarinè e shqipètarit dhe trojet e tyre. Po e mbyll me njè parullè qè ballistèt e Mut’ha-tit nxorèn nè vend tè pushkève kundèr pushtuesit. ” Vdekje tradhtarve Liria e Shqipètarève ” se kush janè shqipètarèt e kuptoj por, tradhètarèt ?!?

  • QYSH DJE EDI RAMA U BE EDHE KRYETAR I BALLIT TRADHETAR !

    Replike e detyruar me fakte me apologjine e Roland Qafokut e co. per nazifashistin Mithat Frasheri….

    NUK KA SHQIPTAR ME TE KEQ SE SHQIPTARIN ANTISHQIPTAR ZOTI QAFOKU!

    – Kush eshte vellavrasesi dhe tradhetari, kryebashkepunetori i nazi- fashisteve !?

    – Me thuaj me ke rri te te them se cili je!

    – Nuk e di ku e futni veten ? Turpi qofte me ju !

    – Nga Alban Dega, Nju Jork

    Ne te njejten dite qe urdheron, porosit krejt bashibozuket e Ballit per pergjigje flake per flake ndaj luftetareve nacional-clirimtare, Midhat Frasheri urdheron qe te nderpritet cdo veprim kunder pushtuesve hitleriane ….
    Mid’hat Frashëri 7 Tetor, 1943.
    BALLI KOMBËTAR Qarkore Nr. 7. Shqipëria e Shqiptarëve. Vdekja e Tradhëtarëve. Gjithë komiteteve Krahinore…. porositeni që çdo sulmi e çdo atentati komunist t’i përgjigjeni menjëherë dhe po me atë mënyrë

    MID’HAT FRASHËRI, 7 TETOR 1943 “Gjithë komiteteve krahinore. Meqënëse vendi ynë sot ka nevojë të ngutshme për rregull dhe disiplinë gjithë komitetet, komandat dhe çetat e Ballit Kombëtar porositen që me të arritur kjo qarkore të pezullohet çdo operacion luftarak kundër forcave gjermane tash për tash…”

    A ka ku te shkoje me hapur bashkepunimi me pushtuesin Nazi- fashist dhe vellavrasja, cka e percakton krejt qarte edhe CIA amerikane :

    RAPORT I CIA-S, 5 MAJ 1954

    “Balli Kombëtar është krijuar fillimisht në vitin 1939 nën influencën e Mid’hat Frashërit,{më parë President (shënim: nuk është e vërtetë) i Shqipërisë nga 1929-1931}. Frashëri ishte kolaboracionist me fashistët dhe më pas me gjermanët, që e emëruan drejtues të administratës së Shqipërisë…
    Po cili eshte konkluzioni me tru ne Qafe jo ne koke i Roland Qafokut !?
    “ Nuk e kemi nderuar Mid’hatin për 69 vjet dhe çfarëdo të bëjmë nuk e kompensojmë dot baltën e hedhur ndaj tij. Të paktën, më 14 nëntor, eshtrat e frashërlliut të madh do t’i kemi në Tiranë, duke çuar në vend amanetin e tij. Se për nderimin që meriton, ndoshta do të bëjnë brezat që do vinë. Mbështetur edhe te këto tre urtësi që ai shkroi vetë:
    “Partizanët e barazimit s’duan kurrë që i poshtmi të ngrihet sa i larti, po i larti të unjet sa i poshtmi. Rrafshimi ndër ta do me thënë prishje dhe rrëzim. Prandaj vjen fatkeqësija !”
    Turp per kete bastard e faqezi te Frasherlinjve, por edhe me turp per idiotesine dhe Megainjorancen tende dhe te gjithe atyre qe nderojne kete bashkepunetor pa maska per kete kryeminister te pushtuesve nazi- fashizmit e vellavrasesi antishqiptar qe eshte kunder lirise, pavaresise, barazise dhe vellazerise kombetare!
    A e di ti Roland Qafoku dhe politikanet apo qeveritaret trunebythe te Tiranes se “ Liri – Barazi- Vellazeri!” eshte parulla e Revolucionit te Pare te mirefillte Demokratik, atij Francez qe solli demokracine bashkekohore ne Bote dhe jo parulla e Revolucionit Socialist te Tetorit qe polli komunizmin.
    Te nderosh dhe lartosh nje figure kryekolaboracionisti te nazi- fashizmit si Mithat Frasherit direkt dhe terthorazi do te thote te nderosh nazi- fashizmin dhe tradhetine kombetare !
    – Me thuaj me ke rri te te them se cili je, thote Sovrani
    Nuk e di ku e fusni veten ju Zoti Qafoku dhe keta politiqaret e Tiranes qe zgjedhin Vitin e Gjergj Kastriotit- Skenderbeut per te nderuar sivellain e Hamza Kastriotit, Mithat Frasherin !
    Nuk ka shqiptar me te keq se shqiptaret antishqiptare e tradhetare te popullit e kombit te vet qe i sherbyen pushtuesve dhe nazifashizmit !
    Po aq antishqiptare jane edhe ata qe harxhojne taksat e shqiptareve fakira per te nderuar nje eksponent te nazifashizmit !
    Marrja qofte me Sali Toptan Millosh Pashicet e rinj!
    Po sa shume paskan qene kjo fare hithash more Zot ! Lanet !

    POST SCRIPTUM:

    Kane mbetur edhe 51 dite qe te mbyllet Viti i Gergj Kastriotit Skenderbeut…
    Nxitoni te vendosi ne Panteonin e Nderit te Kombit edhe Hamza Kastriotin, Esat Pashe Toptanin, Xhafer Devén, Sinan Hasanin, Rahman Morinen… Sali Berishen… more legena antishqiptare !
    Turp …. Turp…. Njemije here turp !
    Turpi qofte me ju !

  • O Xhevdet doli fjala jone.Te roje miku mbaje ta gezosh.Vetem me qe e ke mbeshtetur e votuar.Sugjeroji ta rivarose ballkomin ne Surel me qe eshte afer Mukjes.Dhe kur te lere shendetin edhe miku.Le ta bejne shtepine si ai muzeu i Krujes.Kuptohet ceshte Skenderbeu para ketyre te dyvE.Harova per pek le ti mbaje nje vend edhe intelektualit te larte sivllait Uran Butka.

  • Lejini more ato, jo lufta jo kolaboracionistet. Edi Rama e ka bere zgjedhjen e tij me kohe. Eshte kryetari i partise formuar me 8 Nentor 1941 nga serbet. Vajti dhe ne Beograd ku nuk kishte shkelur kryetar qeverie shqiptare qe nga ai kryetari i partise formuar nga serbet ne 1941. Rrini tani e kerkoni kolaboracioniste.

  • Turp per ju Xhevdet,
    Akoma lufte e sherre midis shqiptareve, si per te vertetuar cfare mendonte e shkruante M. Frasheri vite me pare. Vetem se po varroset ne Token e tij, ashtu si Mustafa Merlika (Kruja) dhe shume te tjere!
    Loni

    • Vorio Epiri bashke me Camerine thua ti?si e thote “Token e tij” sikur kish rendesi Atdheu per Mitatin. E kish me qef te ish aga dge te tjeret te luftonin per te. Ndaj e shiti pa nje pa dy.

  • E keni degjuar ate shprehjen,u be jevgjiti i pare dhe vrau babane?po cfare mendje i kerkon te ndaje nje njeriu qe per ideal ka parane, cfare mund te presesh tjeter nga nje barkthare pisanjos qe dilte plazheve te Frances nudo ne kerkim te pederasteve me pagese per te siguruar vaktin e radhes?nje njeri qe mohoi babain, dhe shkaterroi familjen e tij,nuk i intereson shqiperia dhe shqiptaret,por vetem ajo pjese njerezish qe i sigurojne pushtetin dhe parate.

  • Ahmet Zogu u “ngjall” nga Saliu , qe donte ta imitonte, si diktator ,vrases ,hajdut dhe i pa arritshem ne tradheti dhe demagogji ,Mithat Frasheri po “ngjallet”nga Edi Rama , te cilit i pelqen politika qe ka ndjekur Mithati politikan, shkrimtare dhe intelektual !Na takon ne te zgjedhim midis ketyre dy te keqiave qe na “rane per pjese “Te paret e nxine tere vendin , te dytet kane nuanca drite ,le ti leme edhe pak kohe, ndoshta e shtojne me tej driten dhe u kthjellohet edhe mendimi per ta pare historine e vendit jo si “humbesit ” , por si fitimtaret !

  • Nese ka te majte ne PS duhet te kene kujdes ne lidhje me bemat e Rames.Me kete sebep ne rivarrosjen e skeletit te tradhetarit te atdheut kaloj edhe ky ne anen e tradhetise se atdheut.Rama ka plot gjynahe ne krye te bashkise se Tiranes.I ka vjelur cdo ndertuesit shumen 20% te shumes qe do kryente familjari,shtepi me leje ndertimi apo biznesmeni.Ndaj mbasi te kryhet kjo biqim rreformet po i thona duhet rireformue dhe riperserite nga fillimi me nji vettinge ma korrekt e te ndershem.Nese duam vertete te barazohemi me drejtesine e shteteve te Europes.Ky shakllaban qendron ne krye te kryeministrise per te promovue pikturat e tija neper bote dhe per te ba humor pa pike talentit.Por,vete ban humor dhe vete qeshe.Dallkauk i teri ore mavri.

  • Me Edi Ramën në krye , jemi duke ngrënë jo pulën , as sorrën , por zhapikun e moçaleve nazi-fashiste !
    E kemi votuar Edin , si të keqen më të vogël , përballë egërsisë dhe primitivitetit mesjetar të bajraktarit serb të Viçidolit , por…. tani që ata treguan se janë e njëjta “medalje” , po biem në dilemë ! Shqipëria dhe shqiptarët kanë mbetur në duart e ujqërve antishqiptarë të tërbuar ! Me vizionin e një psikopati tipik , siç është Edi Rama , nuk mund të ndërtohet dhe të ringrihet Shqipëria e kthyer në gërmadhë nga dora e agjenturave serbo-greke . Sidomos me këtë veprim që bëri tani , Edi Rama e mbushi dhe e derdhi gotën dhe meriton të PËSHTYHET në fytyrë , sa herë që do të përballet publikisht ! Nuk thuhet më kot ” Nga trëndafili , mbin ferra ! ” Ai ka vënë në dilemë të madhe krejt elektoratin që e votoi dhe ndihet tepër i fyer nga idjotësitë që ky nxjerr nga goja , që mbarë populli na i paska mbushur gojë , veshë e… , me baltë , dhe paska ardhur koha të rrëzohet nga themelet epopeja më e ndritur e këtij populli , lufta nac.çl. që na bëri krenarë edhe ndër shumë popuj të tjerë më të mëdhenj e më të përparuar !

  • Partia socialiste duhet te distancohet nga Edi rama dhe Uran Butka. ndryshe quani si te doni partine, por socialiste nuk eshte me. O partia socialiste, o Edi rama me ate mini stren e kultures. Edi rama ka filluar si i velçoti tani. I velçoti , mbas shume vajzave beri nje djale. Ishte maje nje shkembi me bageti dhe duke i rene cules dyjare. E njoftojne me te thirrura se gruaja kishte lindur djale dhe ai nga gezim u vervit nga maja shkembit per te shkuar e pare djalin, por….u gjen i vdekur poshte shkembit. Edhe Edi Rama. Ketu e vertetoj 100% qe ka nje derrase mangut dhe prisni pelivanlleqe te tjera. E dini çfare mendon Edi Rama? Ballistet i bera per vete, socialistet s’kane nga shkojne dhe keshtu une jam mbret. Une per vete edhe flamurin e hoqa nga tavolina se ai flamur u felliq, por edhe per te votuar, puthu ne dashe me (Paskal) Milon , ne dashe me Kaçifa qe kishte bere dhe dakortesine Mithat Frasheri. Partia socialiste duhet te distancohet nga kryetari dhe te marre ne dore dikush partine qe eshte socialist. Po te doje Rama ja theme edhe pa pseudonim , por jo ne parlament ose jashte tij si Iliri. U pordhe ne Grabove, i themi ne gjarjeve te tilla.

    • Po ai qe moti ju ka thane se nuk eshte komunist,nuk ju ka faj ai pse keni qef me i mashtruar,edhe me fituar ne kurriz te tjeterkujt.
      Parti socialist eshte jo parti komuniste qe kerkon ti. Pra shko tek partia e hysnise,aty e gjenvetin ma mire

  • E vetmja rruge eshte demaskimi i ketij tradhetari te Luftres Antifashiste dhe shporrja e tij nga PS-ja!
    Ne se sot ne PS ndonje burre shteti le te marre persiper organizimin e protestave tre fuqishme per shporrjen e ketij tradhetari nga radhet tona!
    Mallkuar qofsh o nipi i shoferit te satrapit Zogoll,se per babain ke turp ta zesh ne goje se je tradhetar i tij!

  • Pyetja retorike për k/ministrin- zgjidh me kë je , me Luftën apo me kolaboracionistët , është krejt e pavend. Ai kishte zgjedhurLuftën , prandajë e majta e zgjodhi k/ministër .
    Tashti duhet pyetur , pse gënjeve , pse tradhëtove elektoratin ?!
    Nuk është hera e parë , që ky qelbësirë ka tradhëtuar popullin , jo thjeshtë të majtën . Nëse e majta akoma s’ka vdekur , duhet urgjentisht të shporrë nga radhët e saj këtë tumor fashist.
    Muhabetet e tjera me hiq e moskëput , janë mbështetje për këtë pervers !

  • Ato komunistet e mbetur nga lufta bashke me pinjollet e tyre le te gjejne ne politike partine qe i del me yll ne ball e me Enver Hoxhen si steme. Le ta votojne. Po fituan le ta vene yllin ne balle dhe Enverin statuje ne mes Tiranes. Le te qeverisin si Enveri. Por me pare i duhet te mbyllin kufinjte me tela gjembace. Bejeni kete, pse ja kerkoni Edi Rames, ai thote se eshte socialist, jo komunist.

  • Z.Xhevdet.Rama ne vitin 1990 nuk u rrah nga Saliu per mungese ideje,por per konkurence karrike.Prandaj ketu na kujtojet “bishti I qenit”Cfare ka ndryshuar pushteti I Rames gjate ketyre 5 vjeteve nga bemat e Saliut.A u diskutua ’97-ta,,au diskutua “gerdeci I kobshem”,a u diskutua tradhetia e detit,A u ndryshua Jonullatusi,a u ndryshua pikpamja me qendrimin e mbajtur ,lindje perendim,a u ndryshua strategjia greke me varret fallco ne zonen e “vorio epirit “te enderruar.a u diskutua vjedhja e Bashes per rrugen e Kombit,a u diskutua “21 janari”…Ka shume pyetje qe lidhen me unisonin e Rames me ate te Saliut.kompani.Rama sot eshte katandisur si fisheku ne paje e se djathtes shqiptare,vec Lufton te gezoje karriken qe desh I mori jeten…Mos prisni me shume ,o Shqiptre te nderuar.

  • Kupa u derdh.PS-ja te heqeurgjent kryetarin e saj nese do te egzistoje ne jeten politike Me Edin kryetar nuk merr me asnje vote Te vjen neveri kur sheh se ne PS- nuk ngrihet asnje ze kunder ketyre akteve anorm,ale te kryetarit te saj per nje parti te majte..Lereni Mjkon me kallepin e tij qe u thinjen deputet pa punuar asnje dite PS-ja ka djem e vajza te afta per ta nxjerre nga gremina ku e degdisi Don Kishoti i piktures.

  • Akti poshtërues i rivarrimit të eshtrave të kalbura dhe ngritjes së përmendores bashkëpunëtorit të okupatorit, ashtu siç vihet re qartë dhe nga komentet e shumta, e hodhi kryerilindjotin atje ku ai dëshironte ta shihte veten, e pra në thellësitë e errëta të kazanit.

    Të mos keqkuptohemi miq! Kësaj here nuk bëhet fjalë për kazanin e shumëpërfolur mediatik, por për kazanin e seleksionimit të tradhëtarëve. Asgjë për t’u habitur! Ishte thjeshtë dëshira dhe aspirata e tij! Ishte thjesht nostalgjia që i ngjallte prej vitesh, të qënit nip i karrocierit të të vetmit “mbret” të vetëshpallur shqUptar. Tani s’na mbetet gjë tjetër, veçse të shpresojmë që shtatlartësia e tij t’ja pijë sa më shpejt lëngun kësaj loje të vështirë aventureske.

    Nga dita e sotme, bishtndjekësit e aventurierit (Dr. Clausi do ta quante lek-lakmues…) gjenden në pozita të barabarta me simpatizantin e kolaboracionistëv me pushtuesit. Pas gjithë kësaj proçke, numri i përndjekësve të partisë që ka dominuar jetën politike të vendit u tkurr detyrimisht.

    Pyetja llogjike që lind në këtë rast është, se sa ditë, sa orë apo sa sekonda duhet duruar akoma mbi supet e socialistëve një kasap i përmasave të tilla të elektoratit të majtë, i cili në vend që me anë të një politike atdhedashëse, të mirë-strukturuar, dhe gjithëpërfshirëse të kishte rritur automatikisht numrin e mbështetësve të para 2013-ës, ai me vetëdije të plotë sot pothuajse i përgjysmoi?.

    Duke qënë se krahas komentuesve në dominancë absolute, edhe artikullshkruesi është në princip kundër kësaj (citat) “tradhëtie të jetuar dhe të dokumentuar”, atëhere çfarë na pengon ne “anti-ramistëve të thekur”, t’i dërgojmë shtatlartësisë së tij një mesazh proteste për këtë lesh ceremonie me pjesmarrje të përzgjedhurish enkas?

  • Edi Rama nuk ka qene asnjehere socialist e pro traditave te popullit. A nuk perdhosi ai traditen kulturore duke permendur breket e violeta manushit? A nuk botoi ai ca pacavure si “Refleksionet” ku ulte vlerat e ngrinte lart plehrat. A nuk mbylli gazeten Zeri i Popullit “zeri i vertete i tradites dhe Luftes NCL,a nuk ka braktisur socialistet e vertete dhe strukturat e saj duke emeruar ne krye te PS drejtues kurva e hajdute qe po e perdorin PS per te mbushur xhepat. Ka ardhur koha te mposhtim te gjithe neofashistin Rama.

  • oooooooo Alban Dega Gega lesh ndue presh doda……Si shumica e komentuesve dhe artikullshkruesit në këtë shkrim,nuk jeni veçse kokrra e bilave dhe SUNIT SHQIPËFOLËSA!!!

    Ju që gjykoni M.F kapaciteti juaj Majmun-or mendor nuk rregullonin dot hallet tuaja në 2018 jo më në 1940.!!!
    Shqipëria e VRAU injoranca e SHEHU(ajve)HOXHEVË BERISHËVE BASHAVE E RAMAVE….O që i dy thundrën.
    ik o Xhevdet kërko falje një her për vrasjet që JU keni bërë o Fis injorantësh E vrastaresh!!!

  • Edi Rama corri,grisi,e SHQEU perden e rende te zeze qe enver kopili kishte hedhur mbi Gjeneraten e fundit te Rilindjes Kombetare,qe themeluan shtetin shqiptar.Mbi Lef Nosin,Mithat Frasherin,Mehdi Frasherin,Pater Anton Harapin,Gjergj Fishten,…Po te kishte rrojtur Ismail Qemali deri ne 1944,jo me gjyq si Lef Nosi,por do te kishte marre ndonje kabllogram si Zai Fundo:Te dekorohet me nje plumb ballit,por me pare te torturohet.
    Clirohuni nga Hipnoza o popull socialist!Po te mos ishin keta,nuk do te kishte fare Shqiperi! Nuk e donte bixhozxhiu enveri gjkylos shqiperine,me shume se krijuesit.

  • Edi Rama corri,grisi,e SHQEU perden e rende te zeze qe enver kopili kishte hedhur mbi Gjeneraten e fundit te Rilindjes Kombetare,qe themeluan shtetin shqiptar.Mbi Lef Nosin,Mithat Frasherin,Mehdi Frasherin,Pater Anton Harapin,Gjergj Fishten,…Po te kishte rrojtur Ismail Qemali deri ne 1944,jo me gjyq si Lef Nosi,por do te kishte marre ndonje kabllogram si Zai Fundo:Te dekorohet me nje plumb ballit,por me pare te torturohet.
    Clirohuni nga Hipnoza o popull socialist!Po te mos ishin keta,nuk do te kishte fare Shqiperi! Nuk e donte bixhozxhiu enveri gjkylos shqiperine,me shume se krijuesit..

  • Një koleg i imi i huaj që po mëson shqip, pasi kishte lexuar shkrimin e mësipërm si dhe komentet më pyeti : “ e di se jeni akoma në luftë me Greqinë po kush po lufton sot në Tirane, cilat jane forcat kundershtare dhe sa viktima ka deri tani? ”.

  • Po kerkoja ne fjalori shqipetare dhe ate Universal per te zevendesuar ose pershtatur fjalen tradhetare por konstatova se nuk esistono , tradhetare ne te gjithe gjuhet e botes shkruhet TRADHETARE ky eshte Mirat Frasheri.

  • Kryeminsitri veproi mire, toka shqiptare bijt e saje,nuk deshiron t’i mbesin jashte saj,pavaresisht ishin te denj apo jo ndaj saj dhe popullit te vete. Mid-hati,biri i Abdylit te madh, meriton 2m2 ne token-atdheun e babait atdhetarit e veprimtarit historik, Bashk me dy vellezerit naimit e Samiut,Nderit e vleres se kombit shqiptar<Mid-hati,sic tha vet Kryeminsitri punoi dhe gaboi,Kemi shume tradhtore qe sot pat urpsisht krekosen para nesh cdo dite.

  • NDAJE EDHE TI MENDJEN O BYTHALEPIRESI I NEXHMIJES, O XHOTE ME QILLOTE

    se:

    Shqypnia me Edvinin ka nisur rrugetimin drejt Botes Demokratike dhe Antikomuniste dhe nuk ka enverist fanatik ne Bote qe ta ktheje prapa.

  • — Ne se Shqiperia do ti kish filluaar ndryshimet ne 1990 me drejtues me MENDIME e VEPRIME ashtu sic eshte veshur RAMA SOT.
    — Nese Shqiperia do te kish perqafuar, ZBATUAR IDENE E REXHEP QOSES — ,”pajtimin kombetar, mbylljen e arkivave per 50 vjet.” … [mbas rrezimit te bustit Enver Hoxhes].
    — Ne se drejtuesit kryesore te ndryshimit sistemit , do te kishin ;-
    — MOTON KRYESORE ; -Asgje me vlere e te bukut te mos prishim . Cdo gjje ta bejme me te mire , me te bukur.
    —Do te kishin AFTESINE e Enverit, per perpunimin e opinioni me idet e reja, ruajtjen e boshtit te pajtimit, bashkimit e te unitetit te kombit, ;
    –Ne se do te kishin AFTESINE e MEHMETIT per qeverisjen, per rendit e mbrojtjen e vendit. ne perputhje me ndryshimet e reja te sistemit ..
    — ENERGJIN KARIMZATIKE TE SALIUT [ AZEMIT,- GRAMOZIT-JOZEFINES] per te mbeshtetur dy te paret ne zbatimin e reformave.
    — POLITIKEN GJITHE-PERFSHIRESE te FATOSIT per ndertimin e nje administrate sa me te afte [ jo te korruptushme]. dhe JO LUFTES SE RE TE KLASAVE.
    — POLITIKEN GANDISTE TE RUGOVES ne zgjidhjen e ceshtjes kombetare.dhe politiken e jashtme.
    zzzzzzzz
    — KETO , te tjara ane e faktore plotsues do te kishin bere qe,… SOT MBAS GATI 30 VJETESH , E GJITHE SHQIPERIJA DO TE ISHTE TRANSFORMUAR, SHPIRTERISHT DHE REALISHT ASHTU SIC ISHTE i VESHUR Rama….!!

    — Nuk kam qene e jam me politiken hakmarese , ”CME KE BERE DO TA BEJ ” ose ”HAK PA MARE E BORXH PA LARE , SKA ”.
    — Nje vit para 100 vjetorit te pavarsis , ne komentet e mija [Alban Dardani] hodha iden se ;- ATJE KU KANE QENE BUSTET e LENINIT dhe STALINIT VENDOSNI AHMETIN dhe ENVERIN, si dy burra shteti , qe i dhane formen e rregullt dhe e futen ne rrugen e zhvillimin modern SHTETIN SHQIPTAR [panvarsusht nga kontestimet qe ekzistojn] .
    — Ne se deri tani s’eshte bere ajo qe duhej bere , te pakten ketej e tutje , TE PUNOHET QE BREZAVE QE VINE TU SHTROHET RRUGA E PAJTIMIT, E MIRKUPTIMIT KOMBETAR,.
    — I gjith spektri politik, opinioni e inteligjenca ,duhet te bjene ne nje konsensus mbare kombetar per percaktimin dhe mbrojtien e vlerave, simboleve e figurave historike kombetare, [nje komb -nje qendrim]
    — LUFTA NCL , PAVARSISHT SI U RRESHTUAN FORCAT , TE GJITHE DUHE TE KENE NJE QENDRIM TE PERBASHKET DUKE E KONSIDERUAR EPOPENE ME TE LAVDISHE PER SHQIPERINE E KOHEVE MODERNE,
    — Parrulla, ”O ME NE,O KUNDRA NE ” duhet te mbetet TAKSATIVE , E PA TOLERUSHME , PER KEDO QE BASHKPUNON ME ARMIKUN , NE DEM TE INTERESAVE TE POPULLIT E TE KOMBIT.

    SIMBOLET QE KA AFISHUAR RAMA JANE KUPTIM PLOTE DHE GJITHE PERFSHIRESE. —
    –Shqiponja dy krenare — simboli I flamurit tone kombtar
    — Shalli i kuq –ngjyren e flamurin , simboli i luftes e i gjakut te te reneve per lirine e ATDHEUT.
    — Ylli me 5 cepa – simbol i luftes NCL dhe i solidarizimit nderkometar .
    — Pavarsishjt nga motivet reale ose jo reale te Rames, , synimet politike ose jo, qellime serioze , spekulative ose per shou , shembulli TIJ duhet mbeshtetur.
    zzzzzzzz
    — ”NENDETSJA -RAMA” , NUK KA DALE ENDE MBI UJE. VAZHDON TE PUNOJE ME PERISKOP.
    Ne fillim te 90, u tha se kish bere thirrje se do te pinin nje shendet me gjak ne kafkat e komunisteve – Rrruga per ne France thone se ka kaluar nepermje
    GREQIS..Pa qene as nje dite Antar i PS u be kryetar i saj, … GREKU, VETEM ME VARREZAT PA KOCKA VAZHDON TE PUSHTOJE JUGUN E SHQIPERIS.
    — Te shikojme , deri ku do te shkoje ”NENDETSJA”

    Alban Dardani

  • Plasshit te gjithe ju fosilet e komunizmit qe kritikoni Ramen per kete veprim fisnik te tij.
    Se arsyja,pajtimi ikombit nuk vlene per ju se jeni antishqiptare,ne sherbim te komunizmit nga deshtimi ne deshtim.
    Plasshi,
    Se nuk k am cka me ju thane tjeter gje,plasshi sa ma shpejt e ishallah vorri i Mit’hat beut t’ju bere cdo dite me plas,se boll i nxit jeten Shqiptarise me idiotsite deshtake te komunizmit.

  • VËREJTJE !!!

    Ata shqiptarë që kalojnë rastësisht apo dashtas kah busti i KRYETRADHETARIT-QEN-MITHAT FRASHËRIT, -nuk e PËSHTYEJNË dhe PËSHURRIN atë bust, deri sa, më në fund -nuk e bëjnë edhe COPË E GRIMËe GIMË E COPË të atij QEN-TRADHËTARI e shqipfolës-KUISLINGU, -ata shqiptarë asisoj nuk do t’jenë shqiptarë të vërtetë dhe do t’äjenë plotësisht kundër sHQIPËRISË dhe kundër vetes së vet !!!

  • O Luli po a e din ti qe amaneti i Mit`hat Frasherit eshte qe kurre pajtim me Komunistet nuk do te ket.?
    Ne se nuk e din ketq ta thote Saliu amanetcari i Mit`hati i cili pajtimin Kombetar eshte ai Saliu qe e pordhosi beshke me Rugoven qe te dy.
    E si munde te beje Pajtim Kombetar Rama ne nje kohe qe ata kurren e kurres nuk e pranojne.!
    Ja pra qe ti po noton ne hapsire si Liza ne boten e qudirave.!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *