Nga Leart Kola
Botuar në DITA
Prej kohësh, sidomos në vendet e lindjes, ka një plan për rehabilitimin e figurave që kanë bashkëpunuar me nazizmin, sigurisht që ky huazim nga e shkuara bëhet për të justifikuar politikat aspak demokratike dhe populiste të së tashmes.
Kështu veprojnë sot politikanët në Hungari, Poloni, Sllovaki, apo Çeki. Rehabilitimi historik i këtyre figurave ndodh në sfondin e rritjes së racizmit, ksenofobisë e cila reflektohet jo vetëm në hostilitetin e heshtur të ligjeve të këtyre vendeve kundra “të huajit”, qoftë ky si i një kombësie tjetër apo si “tjetri” homoseksual, liberal etj, por dhe në atë të zhurmëshëm të mureve përreth qyteteve për të mbrojtur “rracën e pastër ariane” nga devijancat e ndryshme, nënteksti është i qartë: “pushtet absolut për liderin dhe relativizimin e të drejtave të njeriut”.
Nga kjo sëmundje nuk mund të shpëtonte as Ballkani, vend në të cilin e ardhmja nuk vjen kurrë, mjafton të kujtojmë rehabilitimin dhe aktivizmin publik në Kroaci pro-Ustashëve (varianti nazist në Jugosllavi gjatë Luftë së Dytë Botërore) formacion ushtarak i cili ka operuar zyrtarisht nën urdhërat e nazizmit.
Kroacia sot po përballet me këtë peshë në debatin publik, por siç ka lajme të keqia si manifestimet pro-Ustashëve, ka dhe lajme të mira, si ai i kryetarit të bashkise se Zagrebit Tomasevic, i cili merr vendimin që në përkutjimoren e masakrës së 1991-shit të shtoj emrat e një familje serbe e cila ishte lënë jashtë, duke deklaruar që “të kujtojmë në mënyrë që kurrë më njerëzit mos të vriten vetëm pse i përkasin një kombësi të ndryshme nga njëri-tjetri”.
Aty ku nuk ka asnjëherë lajme të mira është Shqipëria, e cila jo vetëm që nuk ka asnjë debat publik apo privat për kohën e zogizëm-fashizëm-nazizëm por operon nëpërmjet spontanitetit duke shpërndarë medalje majtas-djathtas pa asnjë kriter, shtatore vend e pa vend dhe rrjedhimisht në këtë formë duke mirëmbajtur mitet e rreme, që gjithësecili pa asnjë lloj kritike dhe asnjë lloj dije që “babgjyshi injorant” shpalos në hapësirën publike.
Historia na mëson se injoranca është terreni më i shkëlqyer për idetë e mbrapshta të racizmit. E ku ka më mirë se në trysninë e frustrimit të mungesës së një të ardhmeje ekonomike dhe sociale, ne ti kthehemi miteve të së shkuarës, fundja dhe nazizmi në Gjermani prodhim i kësaj situate ishte.
Prej vitesh tashmë pa dallim partiak në Shqipëtari ka një përpjekje për të rehabilituar duke nderuar figura të diskretituara historike; në Tiranë kemi një Bulevard Zogu I, i përuruar nga e djathta aso kohe në pushtet.
Ahmet Zogu si figurë historike e kohëve moderne nuk mund të ketë asnjë ekuivok sepse ka dokumenta për aktivitetin e tij. Ai erdhi në pushtet me anë të forcave serbe, duke shitur një pjesë të tokave të vendit të tij vazhdoi duke instaluar një diktaturë e duke shpallur veten e tij mbret. Më pas sundoi duke e venë Shqipërinë në dispozicion të Italisë fashiste e në fund vodhi pasurinë e përbashkët dhe u arratis duke jetuar lart e poshtë gjithë jetën e tij.
Me dokumenta dhe me fakte historike Zogu I është një hajdut ordiner, i cili nga nevoja për pushtet dhe para u bë dhe tradhtar. Kaq. Socialistët pasi erdhën në pushtet vendosën të bëjnë një bust dhe për gruan e tij, e cila ishte thjesht dhe vetem gruaja e një hajduti.
E megjithatë, pavarsisht këtyre gjërave kemi një maternitet me emrin e gruas së tij dhe një bulevard me emrin e tij. Me këtë standart vlerësimi, kjo qeveri, duhet që të ndërroj emrin e Bulevardit “Dëshmorët e Kombit” dhe të vendosë emrin “Ilir Meta”, nuk kemi pse presim dhe humbim kohë, ai dhe e shoqja e kanë jëtëshkrimin të përshtatshëm për të zbukurar me emrat e tyre atë boulevard.
Po nëse Zogu I ishte i orientuar drejt plaçkitjes, nderimet që Kryeminsitri i Shqipërisë i bëri Mid’hat Frashërit apo ajo që Ministria e Kulturës së Kosovës po bën duke restauruar për muze shtëpinë e Xhaferr Devës janë shumë më problematike, sepse po nderojmë njerëz të cilit ishin ideologjikisht të përfshirë në krime kundra njerëzimit.
E sidomos ky i fundit tek i cili do të ndalem pak më gjatë, sepse është Xhaferr Deva, që përmban brenda vetes së tij gjithë problematiken e miteve të ndërtuara për kohën e pushtimit nazist në Ballkan.
Xhaferr Deva, njihet për historinë e shkurtër dhe kohën më të errët të terrorit nazist në Shqipëri, ku ka qenë Ministër i Brendshëm në vitin 1944 në pranverën e po atij viti ai ngarkon Bedri Pejanin me detyrën për të ndërtuar divizionin “SS SKENDERBEG”, i cili duhet të merrej me gjetjen dhe shfarosjen e hebrenjeve në Shqiperi.
Ai njihet gjithashtu si ideatori dhe autori i “Masakrës së 4 Shkurtit” në Tiranë ku 84 të rinj u pushkatuan në rrugët e qytetit.
Së pari, jam i tronditur, se si ky rehabilitim i kësaj figure bëhet përgjatë qeverisjes së Vetëvendosjes, kjo jo vetëm për faktin që VV besohej të ishte e vetmja parti e majtë në sferën shqiptare (anëtare e Internacionales Socialiste dhe Aleancës Progresive) por dhe sepse shumica e drejtuesve janë deklarativisht të majtë dhe njohës të mirë të historisë, sidomos të asaj të Luftës së Dytë Botërore.
Aq më shumë është problematike, pasi bëhet pikërisht kur në krye të ministrisë qëndron një djalë intelektual si Hajrulla Çeku, i cili paradoksalisht për disa vite ka qenë dhe zëvendësministër kulture në Shqipëri.
Jam i sigurtë që Hajrullau ka kaluar kushedi sa herë në qendër të Tiranës ku është dhe rruga “Dëshmorët e 4 Shkurtit”, e cila mban emrin pikërisht të atyre të masakruar nga Xhaferr Deva, gjithashtu me gjasë disa prej pasardhësve të atyre që janë masakruar, nëpërmjet taksave kanë paguar rrogën zëvendësministrit Çeku!
Po kundra kujt kanë luftuar Zogu I, Mid’hati, Deva?! Kundër Xhemal Kadës e Asim Vokshit, Petro Markos, Skënder Luarasit etj, të cilët e luftuan fashizmin në Gjakovë, Pejë, Elbasan, Preshevë, Tiranë para se të kishte një Parti Komuniste në këto vise, vetëm me besimin e një çështje humaniste! Ku i kanë shtëpitë e bustet këta?
Sot ata janë krenaria e Shqipërisë si vullnetarë të lirisë në Luftën e Spanjës, Xhemal Kada u regjistrua në brigadën Garibaldine, sepse kur i thanë je jugosllav, ai deklaroj që Lufta e Spanjës nuk ishte vetëm për çlirimin ndaj fashizmit por dhe për vetëvendosjen e popujve, a ka simbolikë më të bukur se të nderosh atë prej të cilit ke marrë emrin e partisë?!
E në vend të kësaj, ne i restaurojmë shtëpinë turpit më të madh, që i ka ndodhur ndonjëherë historisë shqiptare, krijuesit të Brigadës SS apo kreut të Ballit, e me të njëjtën fytyrë bredhim botën e themi se ne kemi shpëtuar hebrenjtë dhe marrim meritat për këtë. Mirë që në atë kohë nuk ishin këta të kësaj kohe, se jo vetëm që do turpëroheshim pa kthim, po as Shqipëri dhe as Kosovë nuk do kishte, sepse do ishim rreshtuar në anën e gabuar të historisë.
Nazimi nuk debatohet por vetëm dënohet! Megjithatë sot e gjithë ditën mite të ndryshme artikulohen pa teklif në hapësirën publike. Një prej tyre është që në kohën e nazizmit ka pasur Shqipëri të Madhe. Si t’ua shpjegosh trutharëve, që në kohën e nazimit nuk ka pasur as Shqipëri, as Greqi, as Jugosllavi, as Francë, sepse harta ishte një zonë me kryq të thyer, për pasojë nuk ka pasur një Shqipëri të Madhe por shqiptarë të pushtuar.
Miti tjetër është, që në Kosovë u hapën shkolla shqipe gjatë asaj periudhe. Dua kësaj ti përgjigjem ashtu siç Fatos Lubonja ju përgjigj një majtisti në Zvicër kur gjatë një konference i tha që komunizmi kishte zhdukur analfabetizmin.
Ai i tha: – ‘nëse zhvillimi i arsimit bëhet për të shplarë trutë e njerëzve atëherë ai nuk është zhvillim arsimi, por një mekanizëm më shumë në dorë të pushtetit për të kontrolluar mendjet e njerëzve’. Pra, nëse nazizmi ka hapur shkolla shqipe, që idetë raciste të shpërndaheshin më shpejt ndër shqiptarët, kjo është pjesë e së keqes. Jo diçka për t’u mburrur, por diçka për t’u fshehur sa më shumë dhe ishalla nuk na dëgjon njeri.
Meqënëse shumicës së atyre, që e quajnë veten nacionalist i pëlqen të bëjnë një përthyrje jo të logjikshme të historisë duke thenë së krimet e nazizmit justifikohen sepse e pamë, që komunizmi gjithashtu bëri krime, ky është prap një mendim budalla.
Nuk mundet, që krimet të justifikohen në retrospective. Ata nuk vranë atëherë se e dinin ça do ndodhte në të ardhmen, përveç faktit që ky është një argument, që mund të përdoret për çdo rast, sepse dhe ata që kanë ushtruar krime në komunizëm mund të thonë, që e bëmë këtë për të shmangur demokracinë, që do prodhonte viktima në 97-ën etj.
Arsyeja pse bota sot e dënon specifikisht nazizmin është sepse krimet e tij nuk ndodhnin vetëm si kundërveprim të një aktiviteti politik kundërshtues, por përveç kësaj ishin racistë dhe synonin shfarosjen e racave të tjera në mitin absurd të rracës së pastër.
Kjo na çon tek miti tjetër i shqiptarëve për atë kohë, ku thonë se Hitleri i donte shqiptarët se ishin rracë e pastër. Kjo jo vetëm, që është e gabuar historikisht, genetikisht, faktikisht, por është dhe një turp i madh që njeriu nuk duhet ta mendojë edhe jo më ta thotë me zë të lartë, kështu që këtij qendrimi duhet t’i përgjigjemi vetëm me një: “turp të të vijë”.
Është e trishtë, që pas gjithë kësaj kohe pas gjithë këtyre fakteve dhe pas gjithë kësaj mundësie që teknologjia ka ofruar për të verifikuar faktet të përballemi më këtë lloj gjëndjeje. Të ngecur në disa diskutime, që duhet të dënohen dhe kaq.
Ato ishin qeverisje kriminale atëherë dhe mbeten kriminale edhe sot. Eshtë e trishtë, që e majta si këtu dhe në Kosovë vazhdon flirton me ose pa dashje me populizma të kësaj natyre.
Standardi, që vendosim sot do përcaktojë të ardhmen, mënyra se kë nderojmë sot do na përkufizojë si shoqëri, me bustet e Zogut, Mid’hatit apo Xhaferr Devës dhe pse sot duken si aktivitete pa rëndësi, po i hapim rrugën një lloji të ri të populizmit të djathtë racist dhe ksenofob, i cili në një shoqërie emigrantësh dhe të vuajturish nuk duhet të kishte dhe nuk duhet të ketë më vend.
No Passaran!
zoti leart
kjo ndyresia neonaziste me poshte
eshte shume me rende se keto 3 zogjte e kurves qe ke permendur me lart se e ka bere Xhaferr basha i arvizuse dhe luse dhe Kimes
Pikërisht në Ditën e Pavarësisë së Kosovës, Bashkia e Tiranës zhvilloi ceremoninë e emërtimit të një rruge të kryeqytetit me emrin “Ibrahim Rugova”. Bashkia e Tiranës vendosi që këtë emër ta mbajë rruga “Dëshmorët e 4 shkurtit”.
Basha se më këtë veprim bëhet palë me kolaboracionistët. . Ky akt eshtë zbatim konkret i strategjisë së forcave kolaboracioniste të nazifashizmit, të ringjallura e të përfaqësuara nga pushteti aktual i Sali Berishës e Co.
“Pinjollët e bashkëpunëtorëve të nazifashizmit, për të shlyer mëkatin dhe turpin e baballarëve të tyre para atdheut e kombit, janë hedhur në sulm të papërmbajtur për të zhvlerësuar historinë, lavdinë e Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare, për të fshirë gjakun e dëshmorëve të kësaj lufte, duke justifikuar masakrat që kanë bërë me parullën e luftës “kundër komunizmit” Ky akt skandaloz, në vazhdën e veprimeve shkatërrimtare 20 vjeçare, eshtë zbatim konkret i strategjisë së forcave kolaboracioniste të nazifashizmit, të ringjallura e të përfaqësuara nga pushteti aktual i Sali Berishës e Co.
Pinjollët e bashkëpunëtorëve të nazifashizmit, për të shlyer mëkatin dhe turpin e baballarëve të tyre para atdheut e kombit, janë hedhur në sulm të papërmbajtur për të zhvlerësuar historinë, lavdinë e Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare, për të fshirë gjakun e dëshmorëve të kësaj lufte, duke justifikuar masakrat që kanë bërë me parullën e luftës “kundër komunizmit”. Por komunizmi është gjë tjetër, nga lufta për çlirimin e vendit të pushtuar nga fashizmi, gjatë së cilës ranë edhe 84 dëshmorët e 4 Shkurtit.
Masakra e 4 shkurtit 1944 në Tiranë është ndër masakrat më të përgjakshme, që kryen nazistët gjermanë dhe bashkëpunëtorët e tyre: si Xhafer Deva, Minister i Brendshëm i nazistëve, Kadri Cakrani, komandant i forcave të Ballit Kombëtar, Qazim Mulleti, Prefekti i Tiranës, fashisti Osman Kazazi etj., nën drejtimin e Gestapos gjermane. Natën e 4 shkurtit drejtuesit e xhandermarisë, me lista në duar e me grupe xhandarësh u futën nëpër shtëpitë e qytetarëve të Tiranës, rrembyen djem e burra dhe i pushkatuan nëpër rrugë.
Për të futur frikë e tmerr, për të terrorizuar popullin, ata vepruan mbarë, pushkatuan edhe të tjerë që i gjenin në rrugë. I vrisnin dhe i masakronin barbarisht, duke i gjymtuar edhe për së vdekuri, pastaj i hidhnin nëpër kanale, apo dhe në mes të bulevardit.
Rrugët e Tiranës u mbushën me gjak. Përmasat e kësaj masakre i pohon të nesërmen Komanda e Xhandermarisë në raportin e saj ku thuhet: “Forcat e xhandermarisë, së bashku me forcat e Regjimentit “Kosova” (regjiment mercenarësh të mbledhur nga Xhafer Deva në Kosovë për të shtypur Lëvizjen Nacionalçlirimtare në Shqipëri, së bashku me gjermanët-shën. red.) dhe me vullnetarët e Ballit Kombëtar, këtë natë kanë bastisur 230 shtëpi, ku kanë arrestuar 478 persona të dyshimtë dhe nga këta 84 më të rrezikshmit i kanë pushkatuar. Nga të 84 të pushkatuarit rezulton se 67 janë shqiptarë, 9 italianë, 4 malazezë, 2 maqedonas, 1 grek (minoritar) dhe 1 çifut. Viktimat kanë qenë nga Tirana 29 dhe 37 nga rrethet Fier, Korçë, Durrës, Shkodër, Vlorë e Dibër”.
Në shenj nderimi e përjetësimi të këtyre bijve të lavdishëm, një rruge kryesore në Tiranë, që kalon paralel me bulevardin “Dëshmorët e Kombit”, para 68 vjetësh, iu vu emri “Dëshmorët e 4 Shkurtit”.
Kjo është ngjarja dhe historia e emrit të Rrugës “Dëshmorët e 4 Shkurtit”.
Tani, pas 7 dekadash, më datën 28 dhjetor 2011, me propozim të Kryebashalabakut Lulzim Basha, Këshilli Bashkiak, ia hoqi këtë emër.
Ky akt është shumë i rëndë, antihistorik, antihuman dhe antiligjor. Ky emër i jepte kësaj rruge një peshë të rëndë morale sepse mbartte gjakun e 84 bijve të popullit, që e urrenin dhe e luftonin fashizmin, pushtuesin e vendit tonë.
Duke i hequr këtë emër kësaj rruge, kërkohet të harrohet historia e saj, të harrohet masakra e 4 Shkurtit dhe autorët e saj, të rivriten edhe njëherë 84 dëshmorët e masakaruar barabarisht atë natë nëpër rrugët e Tiranës.
Ky vendim i Këshillit Bashkiak prekë thellë familjet e dëshmorëve, pasardhësit e tyre ndër breza, veteranët dhe invalidët e Luftës, gjithë patriotët e ndershëm dhe shumicën dërmuese të popullit të Tiranës e të gjithë Shqipërisë.
Por me sa duket, Kryebashalabaku ku Lulzim Basha, nuk njeh as ligj, as moral. Ai, me këtë rast, dëshiron të rehabilitojë kriminelin Xhafer Deva nëpërmjet honorifikimit të nipit të tij, këtu në një rrugë të Tiranës, që kullon gjak. Pse, vallë, pak rrugë e sheshe ka Tirana, por gjeti rrugën “Dëshmorët e 4 Shkurtit”, për t’i shkurorëzuar 84 dëshmorë e për të kurorëzuar, në vend të tyre, nipin e Devës. Kjo është një intrigë e neveritshme me qellime përçarëse kombëtare. Se vepra e Xhafer Devës në Shqipëri, si dorë e hekurt e nazitëve, me krimet makabre që ka bërë, ka lënë gjurmë të thella. Po edhe Luli, si Ministër i Brendshëm, e ka përgjakur Bulevardin “Dëshmorët e Kombit” më 21 janar 2011.
Pra shqiptaret duhet ta cilësojnë Lul Bashën jo vetem si fajtor per krimin e 21 janarit
por dhe si një neonazist me aktin e rabilitimit te Xhaferr Deves qe fatkeqesisht dhe shteti amerikan I atehereshem jo vetem qe nuk e dorzoi si kriminel lufte ne vitet 50’-60’ por e perdori si mish per top kunder “kamunizmit” ashtu sic po perdor dhe Xhaferr Deven junior ,si i tha AAA pasi kreu vrasjen mizore ne 21 janar 2011 yll ne ngjitje…
Basha ndryshoi emrin e rruges “Deshmoret e 4 shkurtit”,por kete naziskinin Erion Veliaj,cfare e detyroi ,qe i hoqi emrin rruges se “BARRIKADAVE”,nje rruge e shquar ku u zhvilluan luftimet me te ashpra te partizaneve dhe popullit te Tiranes per CLIRIMIN e saj,duke i vene emrin e mjekut…. “Shefqet Ndroqi”?
A nuk jane ANTISHQIPTARE edhe Basha edhe Veliaj?
Boboobooooo! Na eshte tronditur learti!
Bobo! Vetem sot kur reagoj ambasadori german? ( me siguri je ne pritje te nje ´grant’ ?! qe u trondite aq shume?! )
Po si nuk u trondite gjate ketyre 30 vite per gjera nje mije here ma skandaloze se restaurimi i shtepise se ngritur ne 1930 ne Mitrovice?!
Ah leart zeza, tronditu pak per vendin tend ketu qe eshte si mos ma keq edhe leri njerezet ne kosove te vendosin vete per vlerat e asaj shtepi! Jane nje mije here ma perpara se ju si ne solidaritet si ne vlera demokratike : siko pak si te dalur nga lufta, ringriten vendin e tyre nga zero kur ju shtet e fundoset si ma zi Nenen Shqiperi!
Pfff per keso direktor instituti qe keni ne Shqiperi!
Tronditu pak per vendin tend o leart zeza!
Nuk e di sa jane njohurite tuaja, zoti artilullshkrues, por ju rekomandoj te lexoni me shume sudomos ate pas shpalljes se pavaresise.
Meritat e Zogut jane:
– krijimi i nje shteti te pavarur shqiptar ne nje ambient kur tokat shqiptare po copetoheshin nga greket ne jug, ne veri/lindje serbo-malazezet, ne perendim italianet, ndersa europa bente sehir; ndersa turqit e rinj organizuan levizjen “dum baben” (baba ishte turku) me ne krye Haxhi Qamilin;
– shteti i ri shqiptar, ne nje ambient feudal, mori format me demokratike me keshilltare nga vendet perendimore europiane. Shembull: kur vdiq Lenini, Avni Rustemi, perfaqsuesi i te majteve, u ngrit ne Parlamentin shqiptar dhe kerkoi 1 minute zi.
– shteti : institucionet shteterofe, shkollat dhe ambientet publike u shkeputen nga feja; ju rekomandoj te lexoni “gazeten zyrtare” te kohes se Zogut me ate te kohes se Enver Hoxhes;
– krijoi sistemin bankar e postar modern. Hapi shkolla dhe dergoi studente me burse shteterore ne Austri, Gjermani e France. Nje nder ta ishte edhe Enver Hoxha, edhe pse nuk e justifikoi.
– beri infrastrukture qe i jetoi kohes, akoma rruget me ura te kohes se Zogut jane ato qe lidhin qytetet.
-passaporta shqiptare nuk donte viza per te shkuar ne cdo shtet qe do te doje. Dhe kjo tregon se sa respektohej shteti shqiptar.
Akoma shume shqiptare e lexojne hostorine me baze nga Historia e Partiae dhe veprat e Shokut Enver, kh Zogu paraqitej si satrapi – injoranti Zog, dhe akoma me qesharake kane shkrimet me tituj “Kunder kujt kane luftuar …..” a thua se partizanet tane trima i vrane gjermanet dhe Lufta e dyte mbaroi.
Mjaft me me keto shkrime qe na kane percare e vrare ne emer te Internacionalozmit proletar, dhe na ka katandisur nje shtet shqiptar te kufizuar mga shqiptare.
Me mire nje mbret se sa nje president partiak.
@Gjergji
1- Krijimi i Shtetit të pavarur shqiptar u krye në 1912 kur edhe u shpall Pavarësia e Shqipërisë nga patriotët me në krye Ismail Qemalin. zogolli në atë kohë ka qënë 17 vjeç. Më pas ishte Kongresi i Lushnjes më 1920 që forcoi pavarësinë e Shqipërisë ku zogolli u zgjodh Ministër i Brendshëm.
2- Shteti shqiptar nën drejtimin e zogollit kishte bejlerë, agallarë si edhe bujkrobër e hyzmeqarë. Pasi u zgjodh President, më 1925 në Republikën e Shqipërisë, me ndihmën e ushtrisë serbe që shtypi Revolucionin e 1924 të kryesuar nga Fan.S.Noli e Luigj Gurakuqi (Revolucioni erdhi si pasojë e vrasjes Avni Rustemit nga zogolli dhe e detyroi zogollin të largohej jashtë Shqipërisë), më 1928 e shpalli Monarki Shqipërinë. Ndaj vetëm për demokraci nuk mund të flasësh!
3-4 Pjesa më e madhe e shqiptarëve në kohën e sundimit të zogollit ishin analfabetë ! Rreth 81.22% nuk dinin shkrim e këndim. Veprat e Migjenit, “Mollë e ndalueme”, “Legjenda e misrit”, “A don qymyr zotni?” etj, besoj se janë të mjaftueshme për të treguar varfërinë e tejskajshme të pjesës dërrmuese të shqiptarëve. Feja nga shteti ishte e shkëputur që me qeverinë e krijuar nga Kongresi i Lushnjes. E vetmja gjë që bëri zogolli ishte ndalimi i mbajtjes në publik të ferexheve që mbanin një pjesë e femrave myslimane.
5- Infrastuktura e zogollit ishte vetëm disa rrugë dhe qendra e Tiranës. Shumica e rrugëve ishin ndërtuar nga austriakët gjatë L1B. Moçalet dhe kënetat mbulonin gati 50 % të Ultësirës Perendimore. Ujë e drita nuk kishte 80 % e popullsisë. Mosha mesatare e vdekjes ishte 32-37 vjeç pasi nuk kishte spitale e barna.
6- Në kohën e sundimit të zogollit, me pashaportën e çdo shteti mund të udhëtoje ku të doje pasi akoma nuk ishte krijuar sistemi i ruajtjes së kufijve që u krijua pas L2B. Ndaj nuk ishte ndonjë meritë e zogollit !
Si përfundim në të gjitha ato që ke shkruajtur, ke gabuar !
@Glaukias….
KENI BËRË NJË PËRSHKRIM PERFEKT TË SË VËRTETËS E AHMET LARËSKËS …
UNË DO SHTOJ KËTU ESHE SHTYPJEN ME NDIHMËN E SËRBËVE TË KRYENGRITJES SË LUGINË SË DUKAGJINIT DUKE E MBYTUR NË GJAK ,DUKE MOS KUARSYER AS FËMIJËT ,ME PASOJË IKJEN MASIVE TË POPULLSISË…
VRASJEN E HASAN PRISHTINËS NË SELANIK, VRASJEN E BARJAM CURRIT NË SHPELLËN E DRAGOBISË ,NDJEKJEN DHE BURGOSJEN E GJITHË RILINDASVE SHQIPTARË.
FALJEN MALIT TË ZI SË MALËSISË SHQIPTARE, DHURIMIN E SHËN NAUMIT SËRBËVE , SHITJEN E SHQIPËRISË NË ITALIA PËR TË SIGURUAR JETËN LLUKSOZE TË TIJ. BRAKTISJEN E SHQIPËRISË NË MËSHIRËN E ITALISË FASHISTE DUKE SABOTUAR EDHE MBROJTJEN E ATDHEUT DUKE LËNË ARMËT PA GJILPËRA I PA SHULE.
VJEDHJEN E ARIT SHQIPTAR….
E PRA QEVERITË ANTISHQIPTARE DHE ANTIKOMBËTARE KUISLINGE TË RAMË GALLOFIT E SALË MASKARAIT ÇDO FIGURË QË KA DËMTUAR KOMBIN SHQIPTAR ,PO E GLORIFIKOJNË NË MAKSIMUM…
Glaukias dhe Korcari:
Ju rekomandoj te lexoni pak me shume, por jo Historine e Partise se Enver Hoxhes. Lexoni Fan Nolin, Konicen, sidomos Eqerem Bej Vloren – kusheeirin e Ismail bej Vlores – Qemali.
Behuni pak patriote. Mos qani shume se “lopa ne Vietnam” polli nje viç te shendetshem”. (Keto lajme jepeshin ne lohen e historise se Enverit).
Ishte Zogu, zgjuarsia e tij qe shteti shqiptar mori forme. Mos na cani koken me barcoletat e partizaneve trima.
Gjergji, nuk kam degjuar barsoleta si per Partizanet, si per harabelin e burgajetit. Ka vecse te verteta, te paret e shkruan historine me arme ne dore dhe bota i njohu per fitimtare, bene detyren si atdhetare dhe cliruan vendin! Ndersa Zogut i ka ngelur mbrapa vetem historia e shtetit prej kartoni qe krijoi, e me keq akoma, braktisjen qe i beri ne diten me te zeze te tij, ate qe edhe vete kushtetuta qe kishte bere, e quante si aktin me te rende. Pra, tradheti kombetare! Iku si nje hajdut i rendomte me gjithe shpuren e tij. Thjeshte nje zog kurve i vertete!
Ti mor Gjergj je teper injorant, mos e kruaj me Glaukias, sepse kuptohet fare mire qe ai lexon e mbi te gjitha arsyeton shume me mire se ty!
Ti je nje anetar i rendomte i partise mbreterore apo te legalitetit, te kane bere larjen e petlles dhe nuk ka arkiv apo studim qe mun te ta sjella petllen ne vend, prandaj vazhdo e mbaji per vete idiotesite qe shkruyan!
@ Gjergjj
Fan Noli për zogollin :
Gazetës “Dielli”, Boston. “Lirisë Kombëtare”, Genevë.
Ja tani pasqyra e qeverisë së sotme, në qoftë se munt të quhet qeveri një çetë e hurit dhe e litarit: 1) Janë tradhëtorë: Hipnë në fuqi me ndihmën e Pasiçit dhe, për të qëndruar në fuqi, i falën Serbisë, copra të tokës shqiptare, të fituara me një mijë mundime.
2) Janë kusarë të pasurive të shtetit: U shesin kapitalistëve të huaj pasurit’ e shtetit me ryshfete e me kondita skandalloze për të fituar simpathin e tyre.
3) Janë çkatëronjës: Çkallmojnë buxhetin duke ballancuar me kleçka për sy e faqe, e duke krijuar në realitet një deficit prej tre miliuansh të paktën, i cili do të rritet me kredite të pazakonshme.
4) Janë kriminelë: Me anën e veglave të tyre kanë asasinuar prapa kurrizit katër patriotë antiserbë si Bajram Curri, Luigj Gurakuqi, Elez Isufi dhe Zija Dibra dhe duzuina të tjerë, emrat e të cilëve ca i dimë dhe ca do t’i mësojmë më vonë.
5) Janë tiranë: Të gjitha lirit’ e popullit janë marrë nëpër këmbë. Liria e shtypit nuk ekziston. “Dielli” që mban një paanësi mirëdasëshme është ndaluar.
6) Janë armiq të kanunit: Çkatërruan ushtrinë dhe xhandarmërinë kombëtare dhe lëshuan bashipozukët për të shtypur, për të plaçkitur e për të terrorizuar popullin e mjerë. Cili do të jetë përfundimi po të vazhdonjë ky regim tradhëtorësh, kusarësh, kriminalësh, tiranësh e bazipozukësh? Një katastrofë tragjike si ajo e 1914-ës, të cilën munt ta refuzojnë t’a shohin vetëm ata patriotë që janë verbuar krejt, ata që u lodhë nga lufta dhe i hodhë armët, dhe shtrihen në gjumë, duke pritur shpëtimin nga Fati, dhe nga Zagolli sy-gjarpër, zëmër-vrer, gjak-kalbur e shpirt-shitur, nga Esadi i dytë, i cili çier, copton e thëthin kufomën e Shqipërisë me egërsinë e një monstri të pronjve të Afrikës.
Faik Konica për zogollin :
Ju rrëfej Ahmet Zogun e vërtetë
Nga Faik Konica*:
“Bëji të fala mbretit se kritikat e mia do të mbeten të kufizuara brenda qarqeve shqiptare; jashtë këtyre qarqeve unë do ta mbroj regjimin me të gjitha fuqitë e mia. Do të vazhdoj t’i shërbej me besnikëri dhe me zemër, sepse jam përfaqësues i tij dhe ai është koka e shtetit shqiptar. Por personalisht, unë ndiej përbuzjen më të madhe për karakterin e tij…
E përbuz mbretin për këto arsye: e kam ndjekur që kur ishte tetëmbëdhjetëvjeçar, por s’e kam dëgjuar një herë të thotë të vërtetën. S’e ka mbajtur kurrë fjalën e dhënë. Nuk ka kurrfarë ndjenje përgjegjësie. Është i pangopur, egoist, zemërgur, i pandershëm. I urren të gjithë ata që kanë diçka, qoftë kjo kulturë, prejardhje familjare, pasuri, ndonjë aftësi në çfarëdo fushe, ose vetëm e vetëm pse janë atdhetarë të ndershëm. Ai nuk i vlerëson gjërat kryesore, por u jep rëndësi disa punëve boshe. Përpara, Shqipëria është njohur gjithmonë si një komb me njëfarë dinjiteti tragjik, ai e ka ulur Shqipërinë deri në nivelin e një farse muzikore pa vlerë”.
“E gjithë mbretëria e Zogut nuk qe gjë tjetër veçse një festë e gjatë karnavalesh, me një përfundim tragjik… Sido që të jetë puna, karriera e tij politike në Shqipërinë e re mund të shikohet si një episod historik i dorës së dytë”.
Çatin Saraçi – këshilltar i zogollit dhe ambasador i tij për 23 vite në librin e tij “King Zog of Albanians. Inside story: The memoirs of Chatin Sarachi” (në variantin shqip “Zogu i shqiptarëve. Një histori e jetuar”, përkthyer nga Virgjil Muçi, Tiranë 2006) :
“Më 1924 treshja Jak Koçi, ti dhe unë, hartuam dhe nënshkruam një kontratë në të cilën ti bije një mendjeje t’i paguaje Jak Koçit 20 dhe mua 10 për qind të të gjitha shumave që do të nxirrnim nga koncesionet e ndryshme. Pavarësisht biznesit legal, ti e fillove mbretërimin tënd duke vrarë masivisht atdhetarë dhe duke shitur drejtpërsëdrejti ose tërthorazi atdheun tënd. Alessandro Lessona, atëherë miku im, të ka paguar më shumë se 4 milionë paunde angleze nga gushti 1925 deri më 1931. Ndonëse e kisha të drejtën, unë asnjëherë nuk ta kërkova pjesën time. Ato para, sikurse e di çdokush në Shqipëri dhe jashtë saj, janë larë me gjakun e atdhetarëve më të mirë shqiptarë, si Bajram Curri, Luigj Gurakuqi, Hasan Prishtina. Dhe qindra të tjerë.
Ato para me të cilat ti po jeton sot janë produkt i tradhtisë më të ulët dhe janë të lara me lotët dhe vuajtjet e një kombi të tërë, të kombit që ti e shite për para, ti Judë i Shqipërisë!… Gangsterët e tu të armatosur mund të mbrojnë trupin tënd, por jo sigurisht shpirtin tënd të errët dhe mjeran. Miqtë dhe armiqtë që ke vrarë të sillen vazhdimisht rretheqark, ditë dhe natë, kudo që të rrekesh të ikësh. Hijet e më shumë se një milion shqiptarëve të robëruar të ndjekin duke gjëmuar e duke vikatur emrin tënd.
Qindra, mijëra shqiptarët që vdiqën për liri nuk mund të të lënë vetëm. Unë, si ish-shoku yt më i ngushtë, e di sa mirë të punon stomaku dhe sa të qetë e ke gjumin, prandaj edhe të uroj jetë të gjatë, shumë të gjatë. Mund t’i përdorësh milionët e tu, por me siguri kurrë nuk do të gëzosh. Sikurse shpesh më pate thënë vetë, jeta për ty është më se e mbaruar, por brerjet e zeza dhe torturuese ende jo”
Gjergji, lexo “Rinine e Mbretit Zog” e shkruar ne Amerike me dokumente autentike amerikane dhe uropiane. Mjaf na lodhe me injorancen tende!!!
I nderuar z.Gjergji ,mos u lodhni te mbushni disa koka te mykura se koka e tyre eshte mbushur me perrallat e historise se pushtuesve komuniste. Qe vodhen ,plackiten , internuan ,burgosen dhe e shkatarruan shtetin shqiptar per aq dekada sa ishin ne pushtet. Akuzat qe ja mveshin Mbretit Zog jo vetem qe jane pa baza por u perkasin atyreve me nje shume fishim te madh .Vaporet e mbushur qe akoma nuk i kemi pare te mbushen nga Afrika dhe sot atje ku dihet se varferia eshte ekstreme. Zogu krijoi shtet , mbajti shtet e lufta e dyte boterore ja nderpreu gjithcka si ne tere europen qe per fatin tone te keq te vinin hajdutet ,kriminelet , te qeverisnin popullin tone. Ky ishte Mbreti Zog e keta ishin pushtuesit komuniste .Historia do te ndryshoje krejtsisht e do te shkruhet e verteta e fshehur per dekada.. Duan nuk duan pinjollet e trashigimtaret e diktatoreve.Klasa e nostalgjikeve do te shuhet pergjithmone e historia e vertete do te shkruhet .
Zoteri ky debat eshte i gjate dhe i thelle Se pari ato qe thoni se i Zogu nuk eshte e vertete historike se u bene me kredi skllaveruese italiane madje thesari shtetit dhe te drejten e emetimit te monedhes e kishte Banka Italise pra as monedha nuk ishte e Shqiperise Se dyti kur beri shteZogu pse ndodhi qe pas pushtimit Mbreteria Jugosllave Dhe Mbreteria Greke vazhdoi aktivitetin ne Londer kurse Zogu u lejua vetem te harxhonte floririn e vjedhur dhe te mos merresh me aktivitet politik lere pastaj shteteror
Sepse o idiot i albanistanit Anglezet qe prej fillimit te shekullit kane pasur si plan ndarjen e Shqiperise ndermjet grekise e Serbise, edhe prape e kane
Lexo pak!
gjergjo
ti lëmë të tjerat,vetëm lavdërimet,të tilla ka pasur më shumë gjenerali peten në francë,por u quajt tradhëtar,kanë pasur plot mbretër,por i kanë dënuar popujt e tyre,por të vazhdosh të thuash këtë gomarllëkun e pasaportës”-passaporta shqiptare nuk donte viza per te shkuar ne cdo shtet qe do te doje. Dhe kjo tregon se sa respektohej shteti shqiptar.”!?
duhet të jesh koqe!!
pasaporta,lëvizja e lirë, në atë kohë nuk ishte “respekt për shtetin” që e lëshonte,ishte thjeshtë një dokument që ti mund të përdorje për lëvizje nëpër botë!!
lëvizja ishte e lirë!
e di përse ishte e lirë or njeri??
për faktin e thjeshtë se ti mund të shkoje dhe të vdisje rrugëve ku të të desh bytha!!
hyrja në një shtet tjetër nuk të jepte të drejtën të mbijetoje,pa të ardhura!!nuk të jepte të drejtën e “AZILIT”!
shteti që të priste as varrin nuk ta bënt e jo më të të ushqente!!
sot lëvizja e lirë është e vështirë për shtete që nuk kanë standarte të caktuara,që përputhen me vëndet perëndimore!!sepse këto vënde perëndimore nuk mund të përzënë nëse ti kërkonë ndihmë prej tyre!!kohët e vërtetimit në ke të drejtë për ndihmë apo jo!?janë shumë të gjata,shenzimet,për mbështetje sociale janë të larta për këto shtete!
prandaj ato “nuk kanë respekt” për pashaporta të ndryshme!!
herë tjetër kërko e lexo dhe anën e errët të zogut,jo vetëm atë të “ndritëshmen”!!
Po kampet GULAG te Rusise komuniste?
Po Holodomori shume-milionsh qe bene ruset komuniste kunder ukrainasve dhe anglezet kundra irlandezeve?
je debil apo shtiresh? Po flet per nje epoke apo personazhe, te cilet ne shoqerine shqiptare jane denuar publikisht!
….ne shoqerine shqiptare te orkestruar nga sllavo-komunistet dhe ne shtetin shqiptar te sunduar nga sllavo-komunistet shqipfoles.
Mire e ke thene o Laert.
Ku u mbushet mendja trutharve.
Po Rama dhe Albini qe mbahen si te mencur dhe te majte pae i bejne keto veprime kunder heronjve te popullit te thjeshte?
Z. Kola faleminderit per kete shkrim te shkelqyer. Kini zberthyer ne menyre historike dhe bashkekohore tendencen e turpshme dhe te rrezikshme te reabilitimit te figurave kolaboracioniste-regresive ne Shqiperi dhe ne vendet e tjera lindore.
Jam plotesisht dakord me ju se Zogu dhe Xhafer Deva jane figura te diskredituara, turpi i kombit shqipetar: hajdute dhe bashkepunetore te nazifashisteve gjate luftes dyte boterore e njekohesisht bashkepunetore me organizatat terroriste anti-shqipetare ne vitet e pasluftes.
Qeverite qe mbeshtesin keto figura tradhetare, si ne Shqiperi dhe Kosove, jane qeveri kukulla, pa bosht ideologjik (te majte apo te djathte) qe bejne pazar me cdo grupim shoqeror vetem per perfitime ekonomike (te xhepit te tyre) dhe per te zgjatur ditet ne karriken e pushtetit.
Njerezit me ideale kombetare e patriotike, veteranet e luftes dhe forcat shoqerore qe mbeshtesin idealet e luftes se dyte boterore duhet te ngrene zerin dhe te protestojne fuqimisht ndaj ketyre vendimeve te turpshme qe jane me pasoja te renda per idealet demokratike dhe sjellin ringjalljen e ideve fashiste ne shoqerine e sotme.
Pasaran e mire bile, po kur gjithe evropa voton ka e djathta , shqiperia fanar i komunizmit voton majtas se si gjithmone nje tren vonese ka e behet e djathte kur bota behet e majte edhe emajte kur bota behet e djathte! Derisa sa te kuptojne zhvillimin e ngjarje e iu shkon treni shqipeve te albanistanitqe hala tru et in e vene ne fuksion me hard diskun e Enverit! Pfff kaq fiqirojne thot gjyshja!
Ne kete vend perhere jane nderuar vetem tradhtaret.
Vend pa zot qe nga 1912
ke të drejtë!
më parë ioshte zot baba sulltani,dashnori i satëme??
Passaran dhe jo no paassaran o Z.Kola.Pse?Sepse regjimi qe u vendos pas 1991 nuk eshte gje tjeter vecse ardhja ne pushtet ,me vullnetin e …Ramizit dhe te gjithe forcave te jashte,e fashizmit te ri dhe neonazizmit.A te kujtohet (apo ke qene i vogel) parulle e hedhur nga edi rama?”komunistet ne litar,A ke lexuar per ,te marrim shembullin e 4 shkurtit 1944,u vrane njerez me parullen “komunistet ne litar “.Po ne emer te venies se komunisteve ne litar keiminelet e luftes u grumbulluan ,sterviten,financuan nga amerikane dhe europiane,nga jugosllavet (komunistet) etj.Ata teiumfuan ,ndaj dhe kane te drejten e monumenteve.Per te sotmit,”kriminelet “e vertete jane ata qe luftuan nazifashizmin.Te kujtohet?Apo ke qene i vogel.Beteja e pare per 1990 u be me varrezat e deshmoreve,beteja e dyte me veprat e komunizmit(edhe ullishtet e vreshtat u prene se ishin vepra te komunizmit Dhe sot duhet tu ngrene monumentet.Pra,passarane,zoti kola.Vendos populli?Cili popull?Ata qe bene shkaterrimit dhe zaptuan tokat,ata qe nga veriu sulmuan jugut,ata qe edhe pse pergatiteshin per UCK rikonicionin e benin kunder jugut?joo.Ata nuk e bejne dot.
Rehabilitimi i krimineleve ne Shqiperi eshte bere nga ata kelyshe te llastuar te Bllokut komunist si b
Berisha dhe Rama qe uzurpuan pushtetin pas 90-ted,betem per te bojatisut te shkuaren e tyre komuniste duke u shnderruar ne antikomuniste!
Sali Berisha eshte nje kriminel figurativisht si Xhaferr Deva ndersa Edi Rama eshte nje Rexhep Mitrovica si karikature e tij!
Edhe Hitleri te kishte qene gjalle dhe Shqiperia ye ishte e pushtuar prej tij,sot shqiptaret do te jetonin me mire,me te bashkuar se sa keto 31 vite!
Boll mor me keto rrena komuniste me “84 te rinj te pushkatuar” me 4 shkurt 1944!
Kurre asnehere as komunizmi as sot idhtaret e kohes komuniste nuk kane sajuar dot nje liste me ato “84 te rinj te pushkatuar” ne ate shkurt 1944.
Xhaferr Deva ishte ne anen e atyre qe njihnin Shqiperine Etnike ku Kosova ishte bashke me trungun ame shqiptar, se nuk mund te ishte aty ku rrinte Enver Hoxha, poshte bythes se Dushanit dhe Miladinit qe Kosoven e njihnin si pjese te Serbise.
Ik or budalla. Xhaferr Deva la gjithe Mitrovicen (ku kishte shtepine e vet) edhe Podujeven jashte kufijeve te shtetit shqiptar te kohes se luftes. Kurse ti vazhdon me Enver Hoxhen. Pse nuk vrau serbe e greke Xhaferr Deva por beri masakren e 4 shkurtit ne Tirane?
Enver Hoxha vrau me ushtrine e vet 300 ushtare greke ne 1949 edhe mbajti 605 ushtare greke rober lufte per 8 vjet rrjeshte. Prandaj mos ha shume mut se nuk te ben mire or budalla.
Tironci leshit – Mutin ai Enver Hoxha jua ka rrasur juve enveristeve budallenj nga goja me lopate sa ishte gjalle dhe akoma e mbllacisni edhe sot e ju duket mjalte.
Ju ballistet e zogistet vetem idiotesira dini te llapni. Ishte lufte. Jo thoni ju idiotet balliste e zogiste nuk ishte lufte. Por qe ishte lufte e thote e gjithe bota or debila.
Enveri u shlerdeu kurven grekeve ne 1949 edhe i shtypi si mutin ne rruge. Faktet jane fakte. Opinionet personale per Enverin nuk kane rendesi. Por ca mund te thoni per faktet ju balliste e zogiste kur ju e keni mendjen vetem tek muti. Ju ngeli muti ne goje ju ngeli. Mos ha shume mut se nuk te ben mire o komentues debil.
Ju ballistet e zogistet vetem idiotesira dini te llapni. Ishte lufte. Jo thoni ju idiotet balliste e zogiste nuk ishte lufte. Por qe ishte lufte e thote e gjithe bota or debila.
Enveri u shlerdheu kurven grekeve ne 1949 edhe i shtypi si mutin ne rruge. Faktet jane fakte. Opinionet personale per Enverin nuk kane rendesi. Por ca mund te thoni per faktet ju balliste e zogiste kur ju e keni mendjen vetem tek muti. Ju ngeli muti ne goje ju ngeli. Mos ha shume mut se nuk te ben mire o komentues debil.
Nuk me pelqe me ofendu por ti vem tironc nuk je. Ti je nje enverist qe vazhdo me ondrat qe i ke msu ne shkollen komuniste. Shum shum je nje patronazist trushpla se as si Ed Rama nuk je. Clirohuni o njerez nga robrimi dhe jetoni te lire.
Tiromnci i leshit, je aq debil sa duhet per te mbllacitur akoma edhe sot ne 2022 ato Bajgat 47-vjecare qe Enveri jua mbushi kafken e zbrazur. Ha e ngopu me ato Bajga te Enverit se per budallenj si ti i gatoi.
Po mire o fanatiku i Enverit Leart Kola:
PO PER MASAKREN E TIVARIT TE ENVERIT ME TITON A KE DEGJUAR TI?
sepse:
Asnje dhe askush deri me sot nga Partia Socialiste, trashegimtare e Partise Komuniste te Enverit asnje dhe askush nga Politika Zyrtare Shqyptare nuk u ka kerkuar falje kosovareve per kete masaker vellavrasese te papare ne historine tone kombetare, madje edhe zyrtaret e Kosoves sikur e kane harruar kete masaker dhe asnje media shqyptare nuk e ka hapur kurre gojen per kete masaker antishqyptare, perkundrazi vrastari killeri komunist jugosllav i Titos, Aleksander Rankovic akoma mban medaljet dhe urdherat e nderit qe Kuvendi Popullor i Shqypnise Komuniste i ka ngjitur ne gjoks ketij Lugati Komunist Jugosllav te Titos qe e ka deri me sot permendoren ne mes te Beogradit dhe qe komunistet dhe enveristet shqyptare e kane nderuar per breza me radhe me lule dhe homazhe tipike bolshevike
nastro robt!!
Po mire ore zoteri Kola, nese Zogun e paskan pru ne pushtet serbet, po Enverin a thua nuk e pruan Miladinet, Mugoshet, Tempot, Rankoviqet…?
Xhafer Deva ishte nje patriot shqiptar.
Shtepia e tij duhet renovuar dhe bere muze!
Enver Hoxhen e solli ne pushtet lufta heroike e partizaneve shqiptare.
Xhaferr Deva ishte nje pusht tradhetar ashtu si edhe nipi i tij maskarai Ibrahim Rugova.
O Mollës, ja paske futur si kau pelës.
AHMET LARËSKA ERDHI NË PUSHTET I MBËSHTETUR NGA USHTRIA SËRBE, PRA E SOLLI VETË USHTRIA SËRBE NË SHQIPËRI DUKE PËEMBYSUR NJË QEVERI TË ZGJEDHUR DHE DEMOKRATIKE, NJË QEVERI TË PËRBËRË NGA RILINDASIT SHQIPTARË….
ENVER HOXHA NUK ERDHI NË SHQIPËRI NË KRYE TË USHTRISË SËRBE DHE NUK PËRMBYSI ASNJË QEVERI DEMOKRATIKE , PËRKUNDRAZI , AI LUFTOI VETË NËPËR MALE , NDËRKOHË QË AHMET LARËSKA KUR IAHTE NË QEVERI DEKLARONTE SE ,NQS BËHET LUFTË DO VESH OPINGAT E DO DAL NË MAL, SIGURISHT I VESHI OPINGAT POR PËR TJA MBATHUR NATËN SI MINJTË E FEKALEVE DUKE VJEDHUR EDHE ARIN SHQIPTAR DHE DUKE LËNË SHQIPËRINË NË MËSHIRË TË ITALISË FASHISTE, BILE BILE SABOTOI SA MUNDI EDHE REZISTENCËN…
PRA O MOLLOSI , PARA SE TJA PLASËSH PORDHËS KOT ,MENDOHU PAK DHE ANALIZO FAKTET..
Nuk e di se cka merresh me Ahmet Zogun. Une askund nuk kundershtova marrjen e pushtetit nga Zogu me ndihmen e serbeve. Une vetem thashe qe pervec Zogut edhe Enveri erdhi ne pushtet me ndihmen e serbo-malaziasve. Mendoj qe nuk ke aresye ta kundershtosh kete fakt. Dallimi i vetem eshte se Zogu u kthye ne pushtet me ndihmen ushtarake te serbeve, kurse Enveri e mori pushtetin me perkrahjen maksimale te Miladinit, Mugoshes, Rankoviqit, Tempos…
E sa per ato fjale banale qe perdore, mendoj qe eshte turp per ty, sidomos pasi qe qenke nga Korca.
Mollos, por nuk mund të barazpeshosh dy gjëra që janë krejt të kundërta , sepse në thelb këto që përshkruan janë dy ngjarje që vetëm po qe se I shikon fare përciptazi duken të njëjta.
Po ta shpjegoj edhe njëherë…
ZOGU PËRMBYSI ME NDIHMËN USHTARAKE TË ARMIKUT SHEKULLOR TË KOMBIT SHQIPTAR ,NJË QEVERI 100% DEMOKRATIKE E CILA PËRBËHEJ NGA PERSONA QË KISHIN LUFTUAR ME ÇDO MJET PËR TI DHËNË PAVARËSINË SHQIPËRISË .
ENVER HOXHA , ERDHI NË PUSHTET DUKE LUFTUAR KUNDRA OKUPATORIT NAZIFASHIST DUKE E DËBUAR ATË , SËRBËT NUK E SOLLËN ATË NË PUSHTET ,THJESHT E NDIHMUAN PËR DIREKTIVAT QË DUHEJ TË MDIQTE… DHE MËNYRËN E KRIJIMIT TË SHTETIT …
A E KUPTON NDRYSHIMIN ????
Z. Kola ju lumte per shkrimin e mrekullueshem dhe mjafte te goditur.
Ne shqiptaret, kemi shume nevoje per shkrime te tilla, qe percojne mesazhe me qellime te larta fisnike dhe patriotike, sidomos ne kete kaos mentaliteti te qellimshem, te djallezuar qe po mbillet ka 30 vjet, per ta sunduar kete vend e kete popull nje tufe batakcish te vetquajtur politikane.
Ju keni plotesisht te drejte.
Turp per ata politikane dilenxhinje, por turp edhe per ne, populli, sidomos per intelektualet atdhetare, qe heshtin per keto menxyra qe po ndodhin ne trojet shqiptare.
Po humbasim shume vlera qytetarie dhe patriotike dhe kjo eshte shume e demshme per te ardhmen tone.
Deva s’ka asnje lloj vlere dhe kjo s’diskutohet ,me Zogun punet jane pak me ndryshe. Zogu nuk eshte nje fenomen i “vecante ” negativ ose pozitiv ne historine e Shqiptare, eshte “normaliteti ” Ndihmen serbe e perdori per te ardhur ne fuqi, parate italiane per ndertimin e vendit. Hoxha mbas Zogut prap me ndihmen serbe por ksaj rradhe “vllazerore” internacionaliste erdhi ne fuqi dhe parat ruse e kineze i perdori per rindertim!
Sala perdori para serbe dhe shqiptare vetem per shkaterrim! Te tre vrane e prene pa ju hyre gjemb ne kemb! Ky i katerti i kuptoi gabimet e tyre dhe nuk vret dicka ka trasheguar ama!
Bust ose monument meritojne vetem Skender Beu dhe Nastradin hoxha!
Enveri ishte ultranacionalist shqiptar edhe shtypi Greqine ne 1949. Zogu ishte nje tradhetar tipik si Rama edhe Berisha.
Enveri Ultranacionalist? Mamaja ta ka treguar? C’na bere te gajasemi o BOLE fanatike,
sepse:
PSE E SHITI KOSOVEN NE MUKJE 1943 PER DY ASPRA PUSHTETI?
dhe:
PSE I VRAU ME PABESI KOSOVARET NE TIVAR SI NJE ANTISHQYPTAR I VERTETE?
Kur Mujo Ulqinaku, Abaz Kupi dhe ultrancionalistet e tjere shqyptare organizuan rrezistencen kunder pushtimit fashist te Shqypnise, Enveri gjendej ne resort lluksoz me llixha, ne Ankona te Italise bashke me kunatin e tij fashist, Bahri Omari,
prandaj:
Nga mamaja i ke mesuar keto finte ti o BOLE fanatike enveriste?
O Intelektuali….
Si e shiti Enveri Kosovën o I zgjuar ????
Pa ja tregoja pak NË Ç’MOMENT TË HISTORISË E KISHTE SHQIPËRIA KOSOVËN PAS VITIT 1912 QË E SHITI ENVERI ?????
JE PËR TË ARDHUR KEQ.
PO JA NA THUAJ O DERDIMEN ,AGMET LARËSKA ,KU NDODHEJ KUR MUJO ULQUNAKU BËNTE REZISTENCËN ????
HË MO GJYM KU NDODHEJ ..
TA THEM UNË KU NDODHEJ , NDODHEJ NË FRANCË DUKE SHPËRDORUAR ARIN E VJEDHUR SHQIPTAR BASHKË ME GJYVENDETË MOTRAT E TIJ, DHE KISHTE ME VEHTE EDHE SHULET E ARMËVE QË UA HOQI QË MOS BËNTE REZISTENCË MUJO ULQINAKU ME SHOKË….
HË MO DEBIL …
Vetem Korçar nuk je ti, se korcaret kane pak logjike e mencuri kur flasin. Shko e meru me zanatin qe te shkon dhe qe di ta besh: lopçar apo dhiar.
BOLE enveriste:
Mos u largo nga tema e debatit sic bejne te gjithe BOLET fanatike te Enverit kur e shikojne veten liksht dhe nuk gjejne argumenta llogjike per te vazhduar diskutimin intelektual, tema e debatit eshte nuk eshte Ahmet Zogu, por:
E SHITI ENVERIN KOSOVEN NE MUKJE NE VERE TE 1943?
intelektuali ka publikuar materiale dhe dokumenta autentike me shume referime bashkekohore qe vertetojne tezen e hershme se Enveri e kishte shitur Kosoven ne Mukje ne kembim te interesit te pushtetit te tij personal, sekseri i kesaj mareveshje antishqyptare ishte Vukmanovic Tempoja qe njihet si xhelati jugosllav i Maqedonise Demokratike dhe qe ne dokumentat ka mbetur nje leter e tij drejtuar Titos ku shkruhet:
“…Kam gjetur ne Shqypni nje njeri te besimit te kauzes sone qe per pushtet shet edhe nenen e vet…”
Besoj se e kupton se per ke behet fjale, sepse fjala eshte per kopilin e Gjyles dhe Bimbashit qe likuidoi Qemal Stafen ashtu sic shiti ne Tivar kosovaret tek Rankoviqi i Titos duke u justifikuar me argumentin se kishin bashkepunuar me gjermanet e Hitlerit,
prandaj:
Thirri trunit te fanatikut o BOLE enveriste
Gjergji, do ishte mirë të isha lopçar, por fatkeqësisht në qytet nuk ka lopë rrjedhimisht as lopçarë.
Ndërkohë që TRUTHARË DHE TË PASHKOLLË ,E GDHËNJ ka kudo,
I tillë je edhe ti..
I ke thënë trurit dhe logjikës, IK PIRDHU ,
Shko të lexosh pak se mos bëhet ndonjë mrekulli dhe kap pak dije , megjithëse shumë vështirë më duket sepse që të nxësh presupozon që të kesh TRU , diçka që ti nuk e disponon..
Enveri ishte nje Rr.K qe se kishte shokun! Ndertoi me beton e hekur duke perdor kerrbacin dhe nga krahu tjeter shkaterroi SHQIPTARIN si njeri !
Hyme ne rregjimine tij si varfanjak analfabet dhe dolem ne vitet 90 kafshe me shkolle!
Nuk e kuptoj se cfare kini me qeverine Kurti ! Historia e figurave politike te Kosoves nuk eshte ndertuar sot ! Cdo shtet ne Ballkan ka patur dhe ka nje shtet europian qe e perkrahe ! Ne shqiptaret kemi nje cike perkrahje historike nga Austro- Hungaria dhe Gjermania ! Krejt hapesira shqiptare e vlereson ajo bashkepunetorin, armikun e mikun !
Cdo pushtim Serb dhe Grek i tokave tona ka patur qellim shkomtarizimi dhe eleminimi fizik te shqiptarve prandej bashkepunetoret e tyre jane armiq te vendit tone !
Pushtimi i Vlores dhe krahinave perreth nga Italia ne 1915 ishte me qellim aneksimi se kishte marreveshje me Antanten dhe ato shqiptare qe e dinin dhe bashkepunuan jane armiq !
Pushtimi i Shqiperise me 7 prill 1939 nga Italia kishte qellim bashkimin ne nje shtet dhe ato shqiptare qe bashkepunuan per te realizuar kete bashkim dhe derguan kuroren mbreterore te Mbreti i Italise jane armiq !
Ndersa ai qe quhet ne Luften e pare pushtim i Austro- Hungarise ai ishte veprim operacional i luftes dhe personat shqiptare qe administruan vendin nuk jane bashkepunetore te armikut sic desheroni juve !
Po keshtu Francezet ne Korce ne luften e pare boterore hyne per aresye ushtarake dhe Themistokli Germenji me shoke administruan korcen por nuk jane bashkepuntore !
Edhe ne Luften e dyte periudha gjermane shtator 1943- 1944 ishte per aresye lufte dhe nuk jane bashkepunetore shqiptaret qe administruan vendin ! Edhe te hynin Anglezet me shpejt perseri shqiptaret do e administronin vendin !
Sot kemi nje shikim tjeter te historise ! Nuk ka me -o me ne o kundra nesh – as bardh e zi !!!
Komplimente për shkrimin shumë të mençur, profesional dhe patriotik, z. Leart Kola.
Natyrisht që, nazifashistët shqipfolës, nuk pajtohen me shkrimin tuaj, me të vërtetën, si ata lumpenshqiptarët, politikanë dhe pushtetarë.
Përgëzime për shkrimin!
Xhaferr Deva Simbol i Atdhetarise shqyptare.,.
Flm.Nderit moderatori qe i bllokon komentet e mija.
Xhaferrr anadollak shpirtziu, eshte simbol i te keqes, ashtu sic je dhe ti me Intelektualin o demo!
Shume sakte ia the ti Remo. Komentuesi demo e ka emrin Enver Memishaj edhe ishte ne 1997 kryetari i SHIKut ne Vlore edhe i ka sherbyer me devoteshmeri Sali qenit. Eshte balliste nga Vlora komentuesi demo.
Kurse komentuesi intelektuali e ka emrin Uran Kostreci edhe eshte nga Korca. Uran Kostreci ka bere shume vite burg ne kohen e Enverit edhe prandaj i ka ngelur mendja vetem tek Enveri. Eshte idiotesi e madhe kjo qe ben ky intelektuali.
tironco
sa për uranin mos ja fut kot!!
ka vdekur!!
e vetmia mundësi është që dhe ai të ket shkuar diku si hitleri e mehmet shehu!!
nëse është kështu ke të drejtë!!
intelektuali që shkruan sot është uran kostreci që thanë se ka vdekur para 1 viti!!
por ai ka shkuar në argjentinë,si i djathtë!
të majtët shkojnë në kanada!!
tironco
më thanë që dhe nexhi me viton nuk kanë vdekur!kanë shkuar në kanada!!
ke ndonjë adresë se dua ta intervistoj një herë nexhin,vitua nuk më intereson!kishte rrjdh që para se të ikte!!
O demo fashisti!
Po prandaj Enver Hoxha ishte BURRE SHTETI,se vetem ai i vuri gjerat ne vend duke ju pushkatuar dhe burgosur ju armiqte e Shqiperise,se edhe sot ju jeni po aq armiq sa atehere!
Me plehra si ju cfare mund te bente Enveri pervec se t’u shfaroste si rrace e poshter?
robt demo
shpresoj të kem më shumë sukses unë me këtë koment!!
Komentuesi intelektuali duhet te jete Edison Ypi.
O intelekt Hale.Te kam thene :-emrin,jo pseudonimin agjenturor.Fakti qe shtremberon historine ne interes te jugosllaveve dhe nazisteve tregon per pseudonimin tend.Falje kosoves?kush ka kryer krime ne shqiperi krah per krah me nazistet?kosovare.ke degjuar per regjimentin SS skanderbeg?me kosovare.I vetmi repart SS ne tokat e pushtuara nga gjermania me te huaj ,jo gjermane.Nga ishin?Nga kosova.4 shkurti 1944 u krye nga SSkosovare te ketij regjimenti.Kush iu bashkia titos dhe rankovicit?Kosovaret.Fadil Hoxha antar i presidence jugosllave.Kosovare edhe ne ambasaden jugosllave ne tirane si oficera te udb.Urithet ti numurin nje shkrim i djeshem dhe i sistem ne kete media..Kush shkaterroi shqiperine ne 1991-1997?Mes tyre kosovare.Ke pyetur sa kosovare kane marre pjese ne luften veriu kunder jugut?kush mori pjese ne grushtshtetin e 1998?Mes tyre kosovare.Ku grumbullohen dhe strehoen kriminele dhe trafikante,te kerkuar nga policia shqiptare?Ne kosove.Dhe shqiperia duhet te kerkoje falje?per cfare?Sepse USA dhe europa e lane qe ne 1913 nen jugosllavi?Sepse fuqite e medha pas luftes se dyte boterore moren vendim per mosndryshim kufijsh ne ballkan?Sepse Enver Hoxha i kerkoi Titos ,edhe ne keto kushte zbatimit e parimet te vetvendosjes se popujve?Sepse ju spiunet e UDB kishit mbushur shqiperine nga veri ne juge.Emrin,intelektual,emrin ,jo pseudonimin.Na mbyten keto pseudonimet tuaja.
Sigurisht qe Ahmet Zogu nuk luftoi kundra shqiptareve duke i vrare pas shpine ne kufi si beri Enver Hoxha per 47 vjet.
Ky eshte Turpi i Historise, qe nuk e ka bere asnje pushtues tjeter mbi shqiptaret ne qindra vite.
E sa per ato bustet, kujto ti Kola Lajes se Ahmet Zogut nuk ja kane zvarritur gje bustin neper Tirane si gerdalles Enverit qe i shurruan te koka ne 20 shkurt 1991, apo ke qene i vocerr e nuk e mba mend?
@redaktori …
PO BAJRAM CURRIN , HASAN PRISHTINËN, AVNI RUSTEMIN , KUSH I VRAU E DEBIL ????
PO RRAFSHIN E DUKAGJINIT KUSH E SHFARROSI E DERDIMEN , DUKE MOS KURSYER AS FËMIJËT ????
HË MO “HISTORIAN” I LESHIT THUANA PAK ???
korçaro i ka vrarë korona,ahmeti jo!
ai ka qënë ëngjëll!vetëm kurvat i intersonin!!para se të gjente atë të hungarisë,përdori ato që punonin në guzhinë!!
po i shohim pasojat!!
nipi po bën gjithçka për gjyshin!!
Po heroin e popullit B.Ballukun kush e vrau? Teme Seikon, P.Dumen? Po gjith hajdutet dhe drogaxhijt e mas 90 kush i “edukoi ” ? Un s’di qe nenshtetasit e Zogut te ken qen me kaq “fame” neper bote! Vullnetare ne Spanje po shkun po jo ne Siri per Issis
Hala me Hoxhen ?!
Ti quan “hero” vetem ata qe qunte Hoxha prandaj te permenda Ballukun.
KorcKARI, shko e shplaje trurin e baglosur nga fekalet komuniste dhe kupto se Ahmet Zogu nuk vrau shqiptare ne kufi si ai bythqiri Gjirokastres (emrin ja di vete).
Shqiptare ne kufi or KorcKARI, e kupton? Dhe ato nuk kane as varre! Asnje pushtues nuk i ka mohuar varret shqiptareve, pervec jevgjitit Gjirokastres qe ti ke akoma ne koken plot bagla.
Më kot lodhet Learti me gjeneraten qe perfaqson,sepse keto’’FORTUNA NE GOTA UJI” me Zogun ,Xahferrin apo Liri Sllobodanken e Saliqenit jane thjesht per te eklipsuar menxyren kombetare 30 vjecare te pa pare ne historine e njerzimit..
.
Vetem te permendim se rreth 1.7 miljon shqiptare kane braktisur atdheun ne periudhen e miqsise 30 vjecare me euroatllatiket dhe mbi 80% e te rinjeve shqiptare duan te largohen te lemerisur nuk ka nevoje per koment dhe duhet te pyesim:
.
Kush jane te interesuar te shperbejne me themel kombin shqiptar….Pra pse nuk diskutohet per kete teme por do merremi me Zogun Xhaferrin apo Enverin?
.
Pse krykrimineli Berishe goditet me pambuk nga amerikant me non graten..Pse ministry vrases I 21 janarit Lul Basha eshte kanakari Kimes…qe ne vend keto kriminele me Ilir Muten te ishte ne burg kapin nje TAHIR PER TE BERE SEHIR ?.
.
Pse Edi Rama nje nga krykanibalet ndaj figures Enver Hoxhes rreshqiti si ngjale dhe jo rrembeu PS qe e nxorri jashte loje por eshte kryereabilituesi I figurave te errta apo te dyshimta te histories
.
Pse Edi Rama nje nga krykanibalet ndaj figures Enver Hoxhes ne vend te hapte defteret e krimeve nazi berishiste dhe lul bashiste nuk la bunker te Enverit dhe shtepi gjethe pa hapur…
.
Une e falenderoj Edi Ramen Nipin e Barba Spiros dhe cunin e Kicos Kuq qe tregoi se ishte rekrutuar qe ne vitet 1989-1990 nga hordhite antikomuniste te Xhorxh Sorrosit qe per 30 vjet ka hedhur napalm mediatik kunder periudhes 1945-1990 dhe ka mbuluar krimet e demon-kracise biberishiste dhe edramiste 1992-2022.
.
Nese doni te gjeni shkakun pse behen keto fortuna ne nje gote uje sot dhe perse reabilitohen figura te errta te hisrorise dhe hidhet napalm mediatik kunder periudhes luftes dhe rindertimit celsin e keni ketu poshte :
&&&&&&&
Refleksione”, viti 1991, (f.180-181): “Duhet pranuar më në fund, hapur, që lufta kundër okupatorit degjeneroi në një luftë të përgjakshme civile, shkaktare e së cilës ishte Partia Komuniste Shqiptare e drejtuar nga emisarët jugosllavë.”
&&&&&&&
Meriton vetem Respekt per komentin aq realist qe ke bere! Kam vetem dicka per te shtuar, atij Edit, mos ja kujto barba Spiron, gjakun Arberor te Kolekajve, ja ka bastarduar gjaku mbretnor-anadollak i Burgajetit! Ate qe Shqiptaret e votuan masivisht per te vene ne vend dinjitetin qe Salih Basharet kishin perdhosur, u doli nje dobic, Edvin Kristaq Ahmut Zogolli! Nuk ka me asgje per tu cuditur, keto jane ‘refleksionet’ e 90-es, ‘kurbani’ ishte projektuar te merrte drejtimin e PS-se, kohe e kohe me pare per ta bere simotren e PD-se, nderrim rolesh nen tutelen e Rajerson-Kimeterise! Tashme, per Shqipot qe do te ngelen akoma atje, eksperiment-tmerri do te vazhdoje me dy kurvat e tjera te haremit, Lulush Deven dhe Erion Velinen!
Remo!
Duhet te kesh parasysh qe rrethanat ne Shqiperi ishin ndryshe nga ato ne Kosove. Shqiperia ishte shtet i pavarur dhe me aresye italianet dhe gjermanet per shqiptaret ishin pushtues. Kosova ishte e pushtuar dhe ne gjendje shume te rende. Per shqiptaret e Kosoves pushtimi italian dhe gjerman ishte clirim nga serbi. Ketu qendron ai dallimi i madh qe disa nga ju nuk duan ta kuptojne. Dhe eshte e natyrshme qe atdhetari Xhafer Deva nuk mund ta paramendonte nje Shqiperi komuniste qe ne rend te pare kishte “miqesine e perjetshme me jugosllavet”. Z. Deva kishte plotesisht te drejte. Kete e tregon viti 1948 kur miqesia e perjetshme me jugosllavet u kthye ne armiqesi te perjetshme.
Ne nje koment me lart z. Deva e quajte anadollak. Te jesh i sigurte se po te ishte i tille une kurre nuk do te dilja ne mbrojtje te tij.
Te pershendes.
nje pyetje per zotin M
kur u be parada e 29 nendorit 1944
a e pe rradhen e perfeqsuesve dhe flamureve ?
AMERIKE
ANGLI
B.S
FRANCE
JUGOSLLAVI
e kuptove
tito ishte hyzmeqari i churchillit me vone stalinit dhe prape churchillit
e cdo bente enver hoxha me 800 mije mollose malarike dhe rakitike ?
INTEL MUT TU SHOFTE BOJA
VETEM MUT NXJERR NGA GOJA
BASHKE ME GJERGJ E KOMPANI
KAFSHE JENI GJARPERUNJ
PER JU NUK PJERDH SHQIPETARI
GERKU PER NE ESHTE KOQE KANDARI
ZOGU QE VEC NJE HAJDUT
ME LEKE S NGOPEJ AS ME MUT
XHAFER DEVE E KOMPANI
QENE TE GJITHE GJARPERINJ
QE RAMUSHI LART I NGRITI
PER MUTHAT I QANTE SHPIRTI
DO VIJ DITA TJU PIJ LENGUN
NDONSE MIRE E KA ME FRENGUN
KJO TOKE E KA PASE ADET
TRADHETIN KEMBE PERPJET
TA HEDH KUR KUPEN E MBUSH
THIRRI MENDJES LEPURUSH
Parashtrimit te problemeve Lart nuk ke cti shtosh per eshte e rende per nje popull qe me lufte shpetoi nga fashizmi ti nderoje Kuislinget shqiptare qe nga Zogu Xhafer Deva Mitat Frasheret e kompani sepse historia nuk te fal dy here Spjegoja neo fashisteve se ne Paris 1946 desh u perserit paris 1919 ku greket parashtruan akuzen se shqipetaret kane qewne pjese e koalicionit fashist {kurora e Mbretit} dhe Regjimenti nazist “Skenderbeg’ madje dhe Omer Nishanin ish president te Shqiperise ne 1946 edhe pse ishte larguar nga qeveria kuislinge dhe ishte bashkuar me Luften Antifashiste NCL e akuzuan Shqiperine si profashiste
Cdo popull ka nje histori dhe historia eshte histori,permenden ngjarjet qe kane ndodhur.Sa per dijeni e dini rolin e kronikanit qe dergonte sulltani pas ushterise ne betejat?Te pasqyronte gjithshka me realitet pa zbukurime se ndryshe i ikte koka.Ne baze te ketyre kronikaneve stambolli ndertonte politiken e jashtme e te brendeshme.Per kete arsye Perandoria Turke mbijetoi.Keto qe permenden me lart jane nje cope e historise se kombit tone.Sejcili sipas botekuptimit qe ka le t’i interpretoje .Kjo eshte demokraci,nuk ka imponim.Per monumente mund te vendosen ne muzeun historik pa frike sepse jane pjese e historise,ashtu si i ka bota qe brezat te njohin historine e vendit me te mira e te keqija.
laert
nuk e di si e ke mendimin ti dhe se ku është futur VV”Vetëvendosjes, kjo jo vetëm për faktin që VV besohej të ishte e vetmja parti e majtë në sferën shqiptare (anëtare e Internacionales Socialiste dhe Aleancës Progresive)”por të garantoj se nuk është parti e majtë!!të paktën atë që quaj unë të majtë!!
të jesh idhtar i VM(vëllezërve myslymanë) dhe i islamizmit erdoganist!?
vështirë që të jesh i majtë!!
të bësh disa “bamirësi” fetare,nuk je aspak i majtë,e aq më pak “marksist” si e quajnë albinin,flokzi!!
Populli ka memorie, di shume edhe gjithcka,
per te tera Kohet, i ka ngjit nga nje emer pra,
Si ne kohe te Zogut –
thote kur ka parasysh qetesine,
pronen e shenjte edhe pasurine!
Si ne kohe te Tallonit –
thote kur per fukarallek flet,
per kohe te Enver Halese,
me rracion ushqimet 1945 vjet!
Eh sikur ti kem te tere shqiptaret si keta komentuesit e mesiperm, po te tere ama!!
Do mbreteroja rehat-rehat der ne vdekje sepse…sa kohe merren me Historine / nuk ma shajne dot Qeverine.
Qe Xhaver Deva ishte pro-nazist dihet. Dihen dhe veprimet e tij gjate luftes.
Clidhje ka restaurimi i shtepise se tij me qendrimin e tij gjate luftes? Shtepia mund te kete vlera muzeale, mund te restaurohet dhe te perdoret per nevojat e shtetit apo qytetit. Meqe ishte Xhaver Deva nazist duhet shkaterruar shtepia.
Ka shume ish-shtepi nazistesh ne Gjermani. Aty jane perdoren nga shteti. Psh nje nga shtepite e Goebels po kthehet ne muze dhe shtepi komune per artistet.
Denoni Xhaver Deven por jo shtepine.
Zoti Remo
Faleminderit per komplimentin !
.
Nje detaj akoma me domethenes ne lidhje me 21 janarin..3 ngjarje qe flasin vete
(A) I cili eshte nje kujtim per te vraret ne 21 janar 2011 nga serial killerI berishe me LUL KIM BASHEN
Poshtruar nga hipokrizia kozmike e kimes rradhes dhe tradhetia e ndyre e Edramortjes
(B) Eshte vdekja e Ibrahim Rugoves ( fans I cmendur pas Xhaferr Deves
(C) Eshte masakrimi I merituar I Rames me leva hekuri nga grupi Ciftelia me guerillas Xhavit Xhaferrin
Dhe per cudi nga keto 3 raste si kurre me pare ben nje deklarate tipike te tij per kete fansin e Xhaferr Deves duke e krahesuar me engjejt
.
E cfare pret nga kjo xhirafe dy metroshe kur nuk thote nje fjale per dy ish miqte e tij me te mire
Hashim Thaci dhe Saimir Tahiri qe u burgosen nga sekte biberishiste te washingtonit dhe brukselit
Nderime !
Lufta per te rehabilituar ate qe nuk rehabilitohet vazhdon qe tridhjet vjet,
Ne histori gjithmon shkrueht hiustoria pore ajo nuk shkruhet sice done njeri apo tjetri.Ajo shkruhet ashtu sice e kan bere aktoret te asaj kohe e joi sice duam disa qe kerkojne ti japin dicek dikujtwe qe ai nuk ja ka dhen vetes se vete.
Eshte per tu habitur ku ne shqiptaret ne pergjithsi ne keto tridhjet vjet po vazhdojm kete rrug, rrugen e .Nuhilizmin te se vertetes dhe publikimin e genjeshtarve duke u dhe vlera atyre qe nuk e meritojn , dhe duke humbur vlerat a atyre qe kan bere vlera historike dhe i kan vulosure me gjakun e tyre.
Nihilizmi ka rrenje te thell dhe deri me sote kan arritur te gjejn pune edhe me Skenderbeun edhe me Ismail Qemali edhe me Enver Hoixhan deri edhe tek rasti me i fresekte me Hashim Thacin.
Pra me figurat emblematike te kombit tone e duke nxjerre ne poahe ata qe i kan bere deme te medha vendin tone ne kohe dhe hhapsire..
Nuk po ndalem gjat pore po ndalem tek Hashim Thaci.
Hashim thaci eshte i dyti poas Ismail Qemalit. Po c`fare thoje per te Gojet e liga, Besoi te gjith i keni lexuar..
E para Qeveria e Kosoves deri me sote nuk ka arritur te bej nje deklrate ne mbeshtetje te Hashim Thacit.
Ndarsa merret me Xhaferr Deven duke e zbukuruar gjkpirsin e shqiperi.
Kjo eshte kriminale. Vtevendosje. qe kryetari i sali pin uje ne qezmen e Berishes , mundohet te njeren dore faluri n e” poatriotizmit “ne doren tjeter flamurin e Nazizmit .Ky qendrim i Albinit eshte tersishte i jashte kohes dhe shum i demshem per shqiperin ne tersi.
Edhe sote ne po i dalim kunder BE-se dhe kunder SHBA- duke mbeshtetur antiamerikanizmin dhe antishqiptarizmin.
Like mor analfabet qe ke me shume gabime ortografike se fjale, akoma nuk ke mesuar te shkruash shqip? Shko ne shkolle, Like, atje ne klase te pare, hic os ki turp, se me turp eshte te vdesesh analfabet. Tung o Like.
Minimumi kur merr nje slogan si ky eshte ta shkruajsh si duhet no pasaran !
1. Ne rast se demokracia shndrohet ne anarki eshte me mire te kesh nje mbret se sa “nje parti e vetme” te drejtoje kombin.
2. Zogu, pamvaresisht nga kufizimet e kohes kur jetoj dhe mangesive te tjera qe kishte, arriti te krijoje shtetin Shqipetar.
3. Turkoshaket, cubat, bajraktaret etj te Shqiperise te asaj kohe i neutralizoje “me tituj, grada e disa privilegje te tjera”. Ato u “ndjene te respektuar” dhe nuk futen hundet me ne qeverisjen e shtetit Shqipetar.
4. Bile, Ata Turku, qe thuhet se ka qene Shqipetar, ishte i zemeruar, i pakenaqur me Zogun sepse u drejtua, i kishte syte nga Perendimit dhe jo nga Lindja, Turqia.
5. Demokracia ne Shqiperi ne kushtet kur gjysma e popullsise se Shqiperise rron ne vendet e qytetrimit Euro-Atlantik, besoj, shpresoj dhe llogjika chon se do konsolidohet pas 30 vjet tranzicioni.
Te lumte mendja dhe pena i nderuar Leart Kola!
Ajo që më bën përshtypje nga ky artikull është fakti që Deva , ministri i një qeverie nën pushtim ,,kolaboracionist pra , vihet në një kandar me mbretin që refuzoi të bënte kolaboracionistin dhe prandaj edhe u largua. Italianët të cilët kishin ushqyer ëndrrat e binjakëzimit të mbretërive kuptuan se ai i kish shfrytëzuar financiarisht për të ndërtuar bazat e shtetit dhe e dinin që ai mund të largohej prandaj edhe pritën të lindte princin trashëgimtar të fronit dhe sulmuan herët në mëngjes duke menduar se nevoja për të rregjistruar fëmijën zyrtarisht si trashëgimtar do t’a frenonte të largohej në Greqi me të cilën kish lidhur një pakt aleance . Ai sulm I justifikua botërisht si vendim për të marrë me forcë vendimet e një kontratw që nuk u respektua , bashkimin e mbretërive pra. Ndërkohë që historikisht në memorien kombëtare nga Deva ka mbetur një rrugë qendrore në kryeqytet mbushur me kufoma si demonstrim force brutale nga Zogu kanë mbetur institucionet shtetërore në funksionim edhe sot , banka kombëtare, bulevardi, monedha që sot përdorim , kushtetuta e parë shqiptare , heqja e shamive të grave me ligj, ligjërimin të faljes së myslimanëve më këmbë ,në kundërshtim me traditën lindore të faljes me përkulje deri në tokë , stabilitetin që krijoi në një kohë që vendi i nderonte qeveritë në çdo muaj dhe njohja e menjëhershme nga shtetet europjane si mbret i shqipëtarëve.