Në Shqipërinë e sotme po rritet një brezi i ri pa të ardhme,vetëm me synimin për t’u larguar nga vendi i vet, pa mundësi punësimi. Duket e zhvlerësuar edhe një diplomë që e mbajnë në xhep pa asnjë vlerë. Shprehja e përmendur rëndom se 70 përqind e kamarierëve në kryeqytetin shqiptar janë juristë është mëse e vërtetë. Flitet e diskutohet nga politikanë në prag fushatatsh elektorale për rininë, duke i dhënë vlerësime dhe kreativitet tej mase, po sapo marrin pushtetin, akoma pa u boshatisur banderolat dhe parullat, fjalët i merr era. Të rinjtë e papunë me diploma e mastera në xhep enden sa më një zyrë në një tjetër në qendër dhe në bazë për të kërkuar punë, por më kot. Simpatizantët e partive politike, mediokër dhe sharlatanë, njerëz të paarsimuar dhe pa personalitet, zënë vendet e tyre në zyrat e shtetit. Të rinjtë që kalojnë ditët bordurave, pa dyshim që një ditë do rrezikojnë veten dhe shoqërinë. Nuk ka më të keqe se papunësia.
Letër e nënshkruar: Gjon Neçaj
Duhet menduar me shume per rinine shqiptare, e cila ka marre rruget e botes .Te rinjet qe mbarojne nje shkolle duhet qe shteti t’u siguroje nje vend pune dhe nje here e pergjithmone te hiqetn nga mendjet e politikaneve qe administrata te varet nga politika.Ka me mijera te rinj te kane mbaruar shkollat e larta me mastera brenda e jashte te sistemohen ne pune dhe te largohen militantet .
Pra per rinine duhet nje strategji e vecante ,por jo te mbetet ne leter po te behet realitet.Ai komb qe nuk respekton bvrezin e ri,eshte i humbur.
Duhet te behet me shume per rinine.Shkrim reflektiv dhe realist.
Oj rini, e mjera rini,kush te ka qite me rye ne hi…Por ti duhet te jesh kryelarte dhe ardherine e ketij kombi ta marrish ne dore dhe freret qeverises te jene ne duart tua te sigurta.
Rrofte rinia shqiptare !
na vjen shume keq per rinine shqiptare,disa shkollohen po nuk mund te punesohen,disa terbohen,jane te pashkolluar dhe behen kriminela,disa drogaxhinje,disa homo dhe disa vajza lesbike.nuk dime fundin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rini pa te ardhme.Brez qe po rritet pa moral,pa te ardhme.