Kryeministri Edi Rama duket se ka urdhëruar prishjen e monopolit për kolaudimin e makinave.
Kjo gjë bëhet me dije nga gazeta “Sot”.
Sipas kësaj të fundit, Rama ka urdhëruar ngritjen e një grupi pune për bërjen liberalizimin e shpejtë të kolaudimit të automjeteve
Shkak për këtë ndërhyrje të beftë të Ramës mësohet të jetë bërë perceptimi negativ i qytetarëve për shërbimin që ofron kjo kompani si dhe raporti “Doing Business”, i cili i ka dhënë pikë negative Shqipërisë në këtë fushë
Kjo, për shkak të pakënaqësive të shprehura nga vetë bizneset dhe individët lidhur me këtë shërbim të detyrueshëm.
Rama e ka paralajmëruar prej kohësh këtë gjë.
“Do ta relativizojmë sistemin ose do ta liberalizojmë atë”, ka deklaruar Rama në një nga daljet e tij publike.
Bravo Edi ! Monopolizimi eshte nje armik i madh i shoqerise kapitaliste, sepse ky nxjerr jashte loje ligjin kryesor te tregut pra konkurencen. Ne Zvicer ne se dy ose me shume banka ose bisnese duan ta bashkohen duhet te marrin me parpara lejen nga shteti, i cili lufton kunder monopoleve dhe karteleve me ligje te vecanta.
Une ne kohen e diktatures kam punuar ne Kombinatin Misto Mame ne Tirane, i cili kishte si te thuash monopolin e prodhimit te divaneve per te gjithe Shqiperine. Divanet ishin ibret nga cilesia dhe m.gj.ate shiteshin, sepse populli nuk kishte alternative tjeter, ai duhet te blente ato divane leshi qe prodhonom ne. Me e bukura ishte se kontrolluesi, qe kishte gjoja vulen e cilesise se divaneve e merrte rrogen po ne Misto Mame. Kjo ishte nje nga “çudite” e ekonomise shteterore te centraliizuar dhe planifikuar socjaliste.
Bravo. Edi. Ec perpara.
shyqyr se s’durohej mo…qe nga ora 5 e mjesit shkoja per ta bo…v…. k…n.
Jo vetem kaq.Duhen edhe struktura paralele shteterore qe te verifikojne te dhenat e kontrollit teknik te ketyre koncesionareve.Perdite shohim ne rruge vetura rrangalle te mbaruara fare dhe motorre qe shkarkojne bloze dhe tym blu me shumice,me shume se sa nje kamion.Per turp te zotit keto mjete kontrolli teknik i ka pajisur me certifikate si te rregullta,sikur shkarkojne gaze brenda normes.Policia rrugore apo ndonje strukture e re e krijuar me ligj le ti kape ne rruge keto makina,ti coje per kontroll ne shtet dhe tua ngope mire me gjoba atyre kontrolloreve qe i kalojne keto mjete per 10 mije lek nen dore.Ketu do te gjobiten me ligjin e ri qytetaret me nga 200-300 mije lek edhe per shkelje te vogla te qarkullimit,perse te mos gjobiten rende edhe ata kontrollore qe lejojne helmimin tone te perditshem me lende kancerogjene.
Po “Ilir” ashtu eshte.Kemi 24 vjet qe rrenohet shteti dhe privatizohet gjithcka.Dihet qellimi dhe perparsite e privatizimit.Mirpo kur abuzohet me kete idene e privatizimit kalohet ne ate qe quhet “diltaturae privatit” e cila nuk dallon shume nga diktatura e shtetit monist,biles edhe me keq.Paralelisht me privatizimin e sherbimeve,shteti krijon mekanizma kontrolli per ta patur ai rolin e kontrollorit,apo fjalen e fundit,i cili nuk lejon abuzimin,monopolin,apo prishjen e standarteve.E ke vene re etiketen e mallit me treguesit e perberjes se tij?Ne se gjendet nje mall i cili nuk i ka te perputhura treguesit qe ka etiketa me faktin(Shteti ben analizen), atehere “hapu dhe te futem”,adio licenca,dhe te pret burgu.Keshtu eshte ketu ku banj une,ky eshte shteti.Prandaj, sapo shteti heq dore nga nje sherbim,ai duhet te kete ne dore te gjith infrastrukturen per kontrollin, qe private te mos te mos abuzoje.
AMAN KUR DO BEHET KJO SE ME ZI PO E PRES .SHYQYR ME NE FUND
Le te liberalizohet edhe monopoli i importit te naftes.Te futet shteti ne treg me cmimet reale te shitjes se naftes.Le te hape pika karburanti shteterore si kane qene me pare,dhe vete tregu i zi ne te semes.
Kur po behet kjo se na ka ardhur shpirti te hunda?
Sot konkretisht ,ne piken e kontrollit ne Sarande kane qene ne oren 10.00 mbi 40 automjete per kontroll.Ndersa taksat paguhen per 5 minuta, te besh pagesen prej 2000 leke(vjet ishte 1500 lek] te reja duhesh 1 ore sepse punonjesja e punonte kompjuterin vetem me nje gisht,a thua se ishte pastruese dhe jo e specjalizuar.Rradhe nuk kishte sepse duhet te njihje kolodatorin, nje person qe nuk ka punuar qofte dhe nje dite si mekanik.Duhet te lije medoemos 1000 deri 2000 leke tek kabina se ndryshe te dilnin probleme.Te bertiturat e kolodatoreve jane bere te padurueshme.,
Bravo kryeminister , kualidimi i makinave ishte kthyer ne nje detyrim qe turperonte qytetarin duke pritur e humbur shum kohe kot dhe pa asne sherbim cilesor per mjetin por turture per drejtuesit e automjeteve .
Te lumte RAMA .