Portet në bregdetin shqiptar kanë funksionuar që në kohët e lashta si në Dyrrah, Ulqin, Tivar, Aulone, Apoloni, Onhezmi, etj.
Gjatë periudhës së principatave u ngritën skela të vogla kryesisht në grykat e lumenjeve në Shirgj, Shëngjin, Shufada, Rodon, Bashtovë, Pirg dhe Spinaricë zhvillimi i të cilave u frenua gjatë periudhës së pushtimit osman.
Gjatë viteve 1928 deri 1934 u ndërtua porti detar i Durrësit dhe disa pontile druri në Sarandë, Vlorë e Shëngjin, të cilat u shkatërruan gjatë Luftës së Dytë Botërore.
Nga viti 1945 deri në vitin 1952, u rindertua porti i Durrësit dhe disa kalata betoni në Vlorë, Sarandë e Shëngjin.
Gjatë bregdetit Jon janë ndërtuar kalata e pontile në gjirin e Spilesë në Himarë dhe në Sasaj.
Sot, porti kryesor i vendit mbetet ai i Durrësit.
n.s. / dita
Ka patur edhe port liqeni/lumi ne Bune, Shkoder, por partia nuk e perfilli, as edhe vuri ne punes sepse kishim ne kufi revizionistet jugosllave. Dhe Buna u mbush me … dhe.
Pushtimi i Shqiperise nga Osmano-Turqit e shkaterroj vendin nga ana ekonomike, arsimore, kulturore dhe e mireqenies. Asgje te hajrit nuk pame prej tyre.
Rreth 6 mijelion banore me origjine shqiptare ka sot Turqia, por kurre dhe asnjehere nuk ka patur shkolla ne gjuhen, kulturen dhe traditat shqiptare. “E verteta” eshte qe jemi popull vlla me turqit.
Ne viziten e fundit zyrtare ne Serbi te Presidentit te Turqise, XHEP TAIP ERDOGAN i akordoj nje ndihme prej 6 mijelion dollaresh, kurse popullit “vella” shqiptar gishtin nga mbrapa.
Ne kete konteks jo me te zhvillonte portet ose te hapte te reja.
Kur ra Perandiria Osmane, Shqipetaret shtriheshin ne hapesira territoriale 4 here me te medha se ato para se ti bashkoheshin Perandorise