Ai njihej si “gjenerali me qeleshe të bardhë”.
Nuk e hiqte kurrë kostumin popullor dhe thuhet se mbante një kobure të fshehur kudo që shkonte.
Ishte njeriu i fortë i Ismail Qemalit dhe organizoi forcat e armatosura për mbrojtjen e Qeverisë së Përkohshme të Vlorës.
Tregohet se kur Ismail Qemali i ofroi një post ministri, ai ìa ktheu “Jo Ismail, se duhen njerëz të shkolluar” dhe i rekomandoi M.Derallën.
Isa Boletini (1864–1916)pati një nam të madh për guximin dhe arritjet.
Kthesa fatale e jetës së tij duket se nisi një vit pas shpalljes së pavarësisë në Vlorë, me përfshirjen e Kosovës nën Jugosllavinë, sipas vendimeve të Fuqive të Mëdha në takimin e Londrës më 1913.
Legjendat për vrasjen e tij janë të shumta, por një botim i 1971 jep me detaje një skenë krimi ku duket se janë implikuar autoritetet malazeze dhe diplomatët francezë të kohës.
Botimi i 1971 ka për autor Skender Luarasin dhe jep një dëshmi të nipit të mbijetuar nga ngjarja, Tafil Boletinit.
Në vitin 1915, malazezët pushtojnë Shkodrën. Isa Boletini kërkoi ndihmën e ndërkombëtarëve.
Francezët ofrohen dhe konsulli i tyre në Shkodër, i thotë Isa Boletinit dhe njerëzve të tij që të shkojnë në Ambasadën Franceze në Cetinë, asokohe kryeqytet i Malit të Zi, nga ku do të merrnin vizë për të shkuar në një vend neutral.
Anglezët, më bujarë, e ftojnë Boletinin ta marrin nën mbrojtje, por nisur nga ligjet e maleve, ai preferon “mikun që i hapi derën i pari”
Boletini dhe njerëzit e tij mbërrijnë në Cetinë dhe më tej bëjnë një vizitë në ambasadën franceze, ku u tregohet një telegram i paraqitur si urdhër i ministrit të Jashtëm francez për t’i nxjerrë në një vend neutral.
Pak orë më pas, në mëngjes, Isa Boletini sheh se shtëpia ku rrinte ishte rrethuar me xhandarë malazezë.
Ai dhe familjarët që e shoqëronin merren dhe dërgohen në Nikshiq, duke u mbajtur gjatë gjithë kohës nën survejim.
Thyerja e frontit malazez nga austriakët në të njëjtën periudhë kohe dënon me vdekje përfundimisht Isa Boletinin.
Ushtarët malazezë e shoqërojnë atë bashkë me njerëzit më të afërt në Danilograd dhe më pas në Podgoricë.
Më 23 janar 1916, në ditën kur malazezët po u dorëzonin kryeqytetin pa luftë austriakëve, duket urdhri për vrasjen e Boletinit dhe njerëzve të tij nuk mund të shtyhej më tej.
Ekzekutimi i besohet një njësie ushtarake që kishte për qëllim mbajtjen e rregullit në qytet, deri në dorëzimin e tij trupave austriake.
Ja rrëfimi i Tafilit, nipit të Isa Boletinit, që i mbijetoi ngjarjes, sipas librit të Skënder Luarasit, cituar sot nga DITA:
“Rreth 80 xhandarë ishin në të dyja anët e urës së Ribnicës, karshi prefekturës, afër kishës katolike. Unë me dy vëllezërit, sipas lajmërimit po ktheheshim për në shtëpi, te axha (Isa).
Patrulla në krye të urës na ndali. Xhandarët pyesin: Kush asht Isa Boletini?! Por oficeri ndërhyn duke u thënë: Mos shtini, nuk është asnjë nga këta!”.
Në këtë kohë Isa Boletini, vetë i tetë, kishte hedhur hapat e parë në dërrasat e urës së Ribnicës. Një oficer u kërkon të dorëzojnë armët, por Isa Boletini kundërshton.
I pari që shtie ishte njëfarë Pero Buriqi nga Vasoviçi. Menjëherë flakë për flakë përgjigjet edhe Isa Boletini dhe të tijtë me nga dy revolverë në duar.
Brenda disa minutave, vriten të gjithë, Isa Boletini dhe dy të bijtë, Halili dhe Zahidi, që ishte student në Vjenë, dy nipërit, Jonuzi dhe Halili, Hajdar Selim Radisheva, kunati i Isait, djali i vëllait të Hajdarit, Idriz Bilimi dhe Misin Bala nga Isniqi”.
FOTO: Garda e Nderit gjatë ceremonisë solemne të rivarrosjes së eshtrave të Boletinit në Mitrovicë, 10 Qershor 2015 – DITA
jo kjo sesht e vertet vendet demokratike nuk tradhetojn mikun vetem enveri i vriste enveri ua la kosoven serbeve jo franca ajo esht e mire mike e ngusht e sebeve
O maks je idiot,
Po mire kur u vra Isa Boletini , ishin trupat austriake ne Mal te zi,
Ata e kishin pushtuar Malin e zi –Dhe Malazezet nuk e vrane Isen meqense u thyen ne kufi nga Austriaket sic thote ky budallai qe ka bere shkrimin.
Malzezet e kishin vene ne lidte per ta vrare , dhe ne kete rast ju erdhi zogu ne dore, se Isa vajti ” si cjapi tek kasapi”
Njelloj si Ismail Qemali qe vajti ne Itali, kur dihej qe Italia kishte pushtuar Vloren dhe donte ta merte Vloren me cdo kusht, ndaj edhe e eliminoi Ismail Qemalin,
Por qe duhet thene se Austriaket ishin kunder Isa Boletinit,
sepse Isa i kishte kercenuar Austriaket me pare duke ju thene se,
“nqs austriaket do sulmojne Serbine, une do luftoj kunder austriakeve”
Ndaj nuk besoj se ishte veper e francezeve vrasja e Ises, sic thone shqiptaret ….qe e lexojne historine me bythe , se beni historine sipas interesave tuaja budallaqe. Jo sic eshte ne realitet
Isa beri gabim qe vajti ne Mal te Zi, sepse atje ata nuk do e linin pa e vrare se e kishin vendos ne liste , kehstu qe nuk ka lidhje me Francen vrasja e tij besoj
Isa do bente mire te futej tutje ne Jug te Shqiperise dhe andej neper male te Laberise te fshihej bashke me njerezit e tij dhe do ishte i sigurte
Edhe e keni gabim qe i kunderviheni Frances, sepse Franca asnjehere nuk ka qene Vendim-marrese as ne 1878, as ne 1912, as ne dy Konferencat e Luftes se Pare dhe te Dyte Boterore ku u vendosen fatet tona
Neve ne fillim gjemen na i bene Gjermanet me Bismarkun,kur vajti Abdyl Frasheri dhe i kerkoi qe te njihej kombi shqiptar dhe ai nuk pranoi,
As ne Konferencen e Londres kur ne sapo kishim shpallur Pavarsine,
Anglia nuk pranoi as Camerine dhe as Kosoven te ishte pjese e Shqiperise
Po ashtu ne dy Konferencat e paqes ne Paris ne 1919 , ppas Luftes se 1 Boterore ishte Anglia qe donte te na prishte fare per te ndihhmuar Greqine
Edhe ne Konferencen e Paqes ne vitin 1946 ,pas Luftes se 2 Boterore ishte perseri Anglia qe donte te na prishte fare per te ndihmuar Greqine
Pra, e akuzoni me pa te drejte Francen, sepse Franca asnjehere nuk ka qene Faktori Kryesor qe bente Ligjin ne Europe, asnjehere
Por Ligjin ne Europe e kane bere Gjermania me Bismarkun
para viteve 1900 , dhe Anglia pas viteve 1900
Natyrisht kjo nuk do te thote se ka qene pro nesh, por nuk ka qene aspak vendimtare fjala e Frances sepse Anglezet dhe Amerikanet nuk e pyesnin Francen per kufijte e Europes
O Rajmond , po pse nuk thua asnje fjale per rolin e Frances pas perfundimit te luftes ne Kosove me 1999 , qe kembenguli per te marre nen kontroll Veriun e Kosoves , duke ja rikthyer Serbise pjesen qe nga Mitrovica e lart ? A nuk e tha me gojen e tij gjenerali frances i caktuar per mbajtjen nen kontroll te asaj zone ? ” Isha une qe vendosa kufirin ne Mitrovicen Veriore per tua lene serbeve . E kisha amanet nga babai im , ( edhe ai gjeneral ) , qe te qendroja ne krah te serbeve qe jane popull i qyteteruar , kurse shqiptaret jane njerez te eger mali qe duhen shfarosur. . . ”
Me qarte se kaq , nuk ka si thuhet !
Me tej , ishte Franca qe insistoi per celjen e shpejte te negociatave te BE-se me Serbine dhe po ajo France ishte dhe mbetet pengesa kryesore qe BE-ja edhe sot e kesaj dite nuk po i ndez driten jeshile Shqiperise ! Ajo France , qe ti ke dobesi ka varur ne mes te Selanikut patriotin e madh te Shqiperise Themistokli Germenjin dhe qe mori nen mbrojtje deri ne vdekje Esat Toptanin , eshtrat e te cilit prehen te privilegjuara ne France !
Gomar serb me samar shkuesh…
A E SHITI ENVER HOXHA KOSOVEN !?
– Streha e fundit e te gjithe maskarenjeve !
– A po ma shet World Trade Center !?… Jo Baca Hamdi nuk eshte e imja….
– Nga Alban Dega, Nju Jork
Hedh nje Glavic a nje Recic nje gur ne lume e hidhen 100 te mencur e se nxjerrin dot !
Ka 27 vjet qe Sali Berisha dhe banda e tij u bene telallet e shitjes dhe tradhetise se Kosoves nga Enver Hoxha…. me qellim qe te fitonin zemrat dhe perkrahjen e vellezerve e motrave te Kosoves …
U be mode qe edhe shume shqiptare te Shqiperise te ndikuar nga kjo politike ala serbe te deklaronin se “ nuk e kemi dite as ku bie Kosova !?
Rrena me bisht !? Injorance totale! Mashtrim pa kufi e pa kurrfare fytyre !
RTSH, te gjitha radiot lokale e Kombetare per brenda e per jashte Shqiperise hapeshin e mbylleshin me ngjarjet ne Kosove nga 8 prill i 1981 e deri me 1 janar 1991!
Te gjitha gazetat kishin faqe te tera me cdo gje qe ndodhte e cfare thoshte shtypi boteror per ngjarjet ne Kosove.
Kryeartikujt perla te publicistikes shqiptare ne tere historine e viteve 1981- 1990 kane qene ata per Kosoven!
Qe nga Kongreset e Partise, Rinise, Grúas, Frontit, fjalimet e ministrit te Jashtem dhe diplomateve e deri tek ai i Ramiz Alise ne Samitin e OKB-se se Shtator- Tetorit 1990 kishin si bosht kryesor e shpirt te tyre Kosoven!
Sic e kam shkruar qe ne ate kohe fjslimi i Ramiz Alise i 1 a 2 tetorit 1990 ne OKB ka qene fjalimi me i duartrokitur ne OKB mbas atij te Mikail Gorbacivit per Perestrojken dhe Gllastnostin ne historine e OKB -se.
Cdo fjale per Kosoven dhe tragjedine e saj shoqerohej me duartrokitje e brohoritje te zjarrta nga qindra imigrante shqiptare te Kosoves qe kishin tejmbushur llozhat e saj por edhe nga diplomate te huaj…
Ne raportin e ambasadorit britanik ne Beograd per Foregn Offisin, Kryeministrin anglez dhe per Departamentin amerikan te shtetit, te botuar para disa muajve po ne kete gazete, Tema, theksohej se Shqiperia, politikanet dhe diplomatet e saj po ndjekin nje strategji e taktike te shkelqyer, teper te matur e shume te zgjuar per ngjarjet ne Kosove duke perkrahur bashkekombasit e vet ne Kosove dhe duke iu shmangur provokacioneve te regjimit te Milloshevicit dhe propagandes serbe!
Po ju sjell nje ngjarje te perjetuar ketu ne Nju Jork ne vjeshten e vitit 1997, pas renies se regjimit te Sali Berishes ….
… Ishim rreth 11 shqiptare tek Kafja e Xhimit ne Pelham Park, Bronx. Shumica nga Kosova. Papritur na bashkohet nje shqiptar nga Peja. Ishte gati milioner ne ate kohe …
Sa e merr vesh se ishja nga Shqiperia dhe ish- kryeredaktor per Kosoven ne ATSH me drejtohet gjithe “patriotizem” :
– Na moret ne qafe ju shqiptaret e Shqipnijes se Enver Hoxhes . Na moret ne qafe na tradhetuat dhe e shitet Kosoven e ne tek Serbia dhe Rankovici ….!
Ra nje heshtje per gjysem minute.
– A po ma shet “ World Trade Center “ , i drejtohem une krejt i qete.
Heshtje e plote…
– Cka je ka thue bre burre Shqipnije!? Po qysh kam me ta shite bre kur nuk asht e jemja… ishte pergjigja e tij e vertete .
– Po mire, vazhdoj une. A ishte Kosova pjese e shtetit shqiptar kur Enver Hoxha erdhi ne fuqi ne 1944 dhe ua shiti serbeve apo ata ia moren me lufte e nuk mundi ta mbronte apo ….
– Jo vallahi . nuk ka qene pjese e Shqipnijes as ia kane marre serbet me lufte… po i kam ndie Sali Berishen e Azem Hajdarin ka thone qashtu e thashe me veti ata dine ma shume se kane pese vjet qe thone qashtu !
– O te lumte goja o Hamdi Dega, me thone gati me nje ze pese a gjashte prej vellezerve nga Kosova dhe vazhduam te bisedonim per shkendijat e para te luftes se armatosur te UCK-se qe sapo kishin filluar e po shtoheshin ne mbare Kosoven … ( Shkruar me 11 mars 2006 )
Mu kujtua kjo ngjarje tek po lexoja keto perrallat e idiotizmat e filozofit Recica dhe Adem Gllavices qe i paraqet si prova te tradhetise se Shqiperise dhe Enver Hoxhes ndaj Kosoves !
Enver Hoxha ka qene nje diktator komunist i eger deri ne bárbari. Por ai kurre as e shiti as e bleu Kosoven, sepse pas vitit 1912- 1914 Kosova u zaptuar me zjarr e me hekur e u be me pahir pjese e Serbise e Malit te Zi e me vone e ish- Jugosllavise ne baze te traktateve antishqiptare te Kongresit famekeq te Berlinit e Konferences se Londres !
Enver Hoxha e Shqiperia nuk e kishin as fuqine dhe as aleancat me fuqite e medha per te marre as me force e as me diplomaci trojet shqiptare te copetuara e sakatuara nga Berlini, Stambolli, Londra !
Nese nuk do te kishte qene Lufta Antifashiste Nacional Clirimtare qe e cliroi Shqiperine nga nazi- fashizmi dhe bashkepunetoret e tij Balli Kombetar e Legaliteti atehere do kercenohej seriozisht edhe Shqiperia e vogel qe eshte sot pasi ajo do te radhitej ne anen e bllokut nazi- fashist Berlin- Rome- Tokio .
Mbi kurrizin e Enver Hoxhes e diktatures se tij rendon nje mal me krime e akuza por ta akuzosh per shitje te Kosoves dhe trojeve te tjera shqiptare ne Maqedoni, Mal i Zi e Cameri eshte jo vetem mashtrim por edhe idiotizmi me i madh i cerek shekullit te fundit!
Sic e ka thene Konica nacionalizmi eshte steha e fundit e te gjithe maskarenjeve !
Askush, aq me pak Sali Berisha e Azem Hajdari, Glavici e Recici , nuk bejne perjashtim nga ky percaktim filozofik i Konices !
SHENIM: Ky argument eshte perdorur per here te pare me 11 mars 1997. Pjesa e pare e shkrimit eshte botuar me 11 mars 2007. Eshte perditesuar me 29 qershor 2018 dhe botuar si koment tek Tema dhe Dita .
more alban ;;;;; enveri ja shiti kosoven serbit ;;; perse i coi tito 2 serbet te formonin partine kouniste ,???? PER TE PRCARE SHQIPTARET DHE I PREMTUAN ENVER TRADHETARIT SHQIPERINE POR TA HARRONTE KOSOVEN .DHE NE MBLEDHJEN E MUKJES KUR TE GJITHA PARTITE VENDOSEN TE LUFTONI S E BASHKU DHE NE FUND TE LUFTONIN PER KOSOVEN ….ENVERI SE NJOJTI SEPSE I PRISHESIN PLANET E VETA ME SERBET .. COBAN KUR E NJEH MIRE HISTORIEN E SHQIPERISE MOS JA FUT KOT MERCI
Te tille si Elioti nuk behen njeres me logjike normale sepse i ka verbuar urrejtja .
O Eliot mavria, Enver Hoxha ishte kush ishte, Por Kosoven nuk e shiti o …. . A mund te shesesh nje mall Po nuk e pate. Pse jeni kaq injorante Perse te mbeshtetur idene serbe qe na I keni shitur cfare kerkoni. Se eshte ndryshe ta shesesh e ta kerkosh se me ligj nuk e mer, dhe ndryshe kur ta kane mare ty e ja kane dhene dikujt, ketu e fiton se eshte jotja. A e kuptoni ndryshimin. E ka kerkuar Kanadaj Alasken Por nuk e mer dot se ja ka shitur Cari Rusise tek USA. A e kuptoni ku fle lepuri.
Ne e kishim Shen Naumin, Vermoshin, Por I shiti Ahmet Zogu se4beve Si shperblim qe e sollen ne pushtet, dhe nuk I kerkon dot. Per kete ka dokument nga Austria sepse lufton shume qe mos ja mernin Shqiperise sepse kishat permbanin edhe dokumenta te forta per shqiptaret.
A e kuptove o Eliot se del shume me IKJU te ulet ti dhe shumeeeeeee te tjere.
Hahaha lexo ndonje gje perpara se te shkruash budallalleqe. Enveri ti merrte Kosoven Titos? A e di ti se cfare ishte Jugosllavia e asaj kohe? Ishte vendi i dyte ne bote per humbjet qe pesoi ne luften e dyte boterore ne raport me popullsine. A e di se kush ka qene Tito? Shiko vetem fotot e Titos ne OKB dhe do ta kuptosh.
maks jetoj ne france ;;; me renacake se keto nuk ka ne bote ;; dhe per bes ;;as si besohet nje thes me patate ;;; dhe ne nuk na duan ;; duan serbet ruset greket dhe jo ne ;; ne lamet ne france rrejen sa here qe flasin per ne ;; dhe historine tone e filojn enga shekuli 16 mbas kooniziit nga turqit ;; nuk i intereson e verteta illiria ;;;; merci ;; me duket si historie reale ;;;; vladimir potine e nderoi nje ish ministe te mbrojtjes franceze ;; se shkroi qe kosovaret jane shqiptare nga shqiperia ;; kan ikur nga regjimi i enver diktatorit ne tokat serbe ne kosove ;;; pa u skuqur ;; jane te gjthe nastradina
Cdo gje ishte planifikuar nje shekull me pare ne berlin misi gjermaneve francezve, ruseve dhe anglezve. Ishte pjese e kryqezates kristiane per te shkaterruar perandorine osmane dhe marrjen e kostaninopojes. Plus daljes ne skene te arit te zi qe ndodhej ne zonat qe mbulonte turqia.
Perendimi e mbrojti Perandorine Osmane, se ne te kundert Stambollin do e pushtonte Rusia,
por ruset e Carit u ndalen nga forcat Britanike dhe Franceze ne Krime
Pastaj me fitoren e komunisteve ruset e ndalen ofensiven kunder Perandorise Osmane, sepse komunistet nuk luftonin per hegjemoni,
se po te ishte akoma Cari ne fuqi ne Rusi, ai nuk ndalej-Ai donte patjeter te pushtonte Stambollin sepse e shtynte kisha ortodokse ruse
Ndersa komunsitet ruse nuk e degjonin kishen fare, se kishin armiqesi me te
Bo bo bo Cfre spjegimi shkencor historik…
Shtye faqoren ne tej se po ja fut si kau peles. Pi çfare hyne lufta e Krimes me luften e pare boterore o derman?
FRANCEZET KANE PATUR HISTORIKISHT ALEANCE ME SERBET, KESHTU QE NUK ESHTE CUDI.
Po ore “sherbetor i pallatit”!
Mbeturina turkoarabe!
Fale francezeve eshte sot veriu i kosoves i serbise.
ti keto nuk mund ti shikosh se nuk te lejojne syzet
Prandaj dhe ai aktori francez Zherar Depardjer qe ti shpetoje taksave te shtetit terhoqi llogarine nga banka rreth 1,5 miljon € nqs nuk gabohem dhe i dergoi ne Rusi para ca kohe. Miqesia ekziston midis tyre akoma.
Eshte aleance or lym niku.
Naften e trojeve te Perandorise se Ndritur Islame
e ndane midis tyre Anglia Franca e Rusia.
Zullumqareve ka filluar po u ngec buka ne fyt, prej
veprimeve clirimtare te Sulltan Erdoan.
Nuk kane pare gje akoma, tani fillon filmi
Shqipetaret jane Osmanllinj, rreshtohen me mijera
ne rradhet e Ushtrise Islame.
NUK CUDITEM ..JETOJ NE FRANCE DHE I SHIKOJ SIMPATINE QE KANE PER SERBET …. OSE FRIKEN QE JA KANE RUSEVE SERB …ME DUKET SI NJE HISTRORIE E VERTETE … NUK I BESOHET FRANCEZEVE …EDHE NE LUFTEN E KOSOVES … KISHTE NJE GJENERAL I MADH QE I JEPTE HOLLESIRA … QE TRADHETOI ALEATET AMERIKANE ANGLEZE QE BOMBARDONN SERBINE .KAM ME BESIM TEK ANGLEZET ..SE FRANCEZET QE JANE TE PABESE … EDHE TANI KUR SHIKOJ PROGRAME PER SHQIPERINE KOSOVEN NA SHAJNE NA ULIN DHE HISTORINE E MODIFIKOJNE E NDRYSHOJNE ..TRADHETIRA KA PAS SHUME ……DHE NE 1917 MBAS LUFTE FRANCA JA DHA KOSOVEN SERBIT JA DHA KROACINE BOSNJEN …. NE PARIS KISHTE SERBE GREK FRANCEZE ANGLEZE DHE ASNJE SHQIPTAR …I NDANE KUFIJTE SIPAS QEFIT T VET …. PO KISHTE EDHE RUSE TE QELBET …
si e shpjegon qe pa francen ismail kadare nuk do e kish ate fame qe ka?
jane dy fronte ne france? i ka ndoshur pa dashje? e quajne pak te rendesishem? i pershtatet narrativa e tij? apo jane aq artdashes sa bejn dallim?
Kur thuhet se Europa eshte kurve nenkuptohet franca
Jo Franca .
Nekuptohet Anglia –Por ti nuk e njef historine ndaj thua Franca
Franca historikisht eshte antishqiptare dhe proserbe.Cmoj presidentin Sarkozi per ndihmen personale qe dha ne clirimin e Kosoves,por jo popullin francez,qe eshte nje popull antishqiptar.
O demo..ishte Zhaku i Shirakut dhe jo sarkari-zi..perdore faqoren me pak kur shkruan…
E Trishtueshme ,por ajo qe me bene te pyes eshte:Si eshte e mundur qe Isa Boletini ju Besoj FRancezeve??
A nuk do te ishte me mire te Terhiqej per ne Shqiperine e JUgut??Ose me mire,diku te Bajraktaret e Mirdites??
Diku kame Lexuar se Gjyshi i Milo Gjukanovivit ish-kry-Ministri i Malit te zi,ka qene Pjesemarres ne Vrasjen e Is-Boletinit..
Cuditerishte edhe Cerciz Topulli eshte Vrare po na Malazezet….kur se ne Snhqipetaret Mbetem vetem duke Shkruar se si na Vrasin???????
Ne Mirdit ato kohra ishin ishi me serbine si mishi me thoin dhe do e kishin dorezuar te padronet e tyre. I sigurte mund te ishte vetem ne Vlore por ishte problem per te mberritur ne mes te luftes..
Cercizi vajti ti ndihmonte shqiptaret e Malit te zi ,
por e tradhetuan shkodranet ,
dhe malazezet vajten e kapen ne befasi ne shtepine ku ai ishte strehuar ne Shkoder
Ja dhane Kosoven Jugosllavise se ishte Rusia ne mes vendeve te ndarjes se PIces,kurse Vorio Epirin ja dhane Pashallekut turk te quajture Albania ne nje kohe qe ishte si Afganistani me gra te mbuluara complet.
Bile deri ne 1939 ishte Afganistane.
Por Fuqite e Medha ja lane Kostantinopolin e Ilyreve dhe Grekeve barbareve Osmane.
Kjo eshte Evropa dhe Amerika mosmirenjohese per kulturen dhe historine e Kombit Ilyro Epirote.
Ta gezoni Arnautistanin me mijera Xhamija.
Prape dole ti sperma e Erdoganit ?
As qe nuk diskutohet, francezet e bene ate pune,
njesoj si luften e kosoves, francezet ja dhuruan veriun
e mitrovices serbise.
Duhet te hapim syte, te mos mbesim mioper.
Shqipetaret jane Osmanllinj
Allahu Ekber
O Arben o jeniçer! Ti meriton nje ofendim por dhe ato i kam me kursim per ty o kar druri.
Vertete besoni ju se BEJLERT ISHIN PATRIOT?
POPULL IDJOT.
Jo serbet ishin patriotet shqipetare 1913 e deri me sot
Po shumica e bejlereve ishin patriote , mirepo kishte dhe mje sasi te mire qe ishin pro Turqise
Ne fakt shumicen dermuese te Bejlereve patriote i i vrau me dredhi Sulltani
Ata ishin rreth 1 mij bejleret me te fuqishem te Jugut qe
pasi vdiq Aliu
Sulltani i ftoi ne Man-astir per te vendosur paqen me ta
Dhe aty teksa behej parada e ushtrise Turke , u dha urdheri dhe ata qelluan mbi bejleret shqiptare , te cilet ishin vendosur si nje grup me vete ne cep te tribunes , dhe i shfarosi te gjithe
Po doli ne nji France apo Sllovaki turren turbopatriotet ne sulm me xërru Serbinë.
Lexojeni dhe kuptoni rradhen e veprimeve o tronguj:
“Isa Boletini kërkoi ndihmën e ndërkombëtarëve”. Kjo eshte fillesa.
Pas kesaj kerkese vjen oferta diplomatike dhe veprimet e tjera.
Vejeni ne levizje pak trunin per te bere ca pyetje se Isa Boletini nuk ishte Zani Caushi. E njihte mire jo vetem forcen por edhe diplomacine prej punes prane Adbulhamidit 2.
Cila ishte arsyeja qe pranoi Francen dhe jo Britanine? Autori te kenaq me zakonin e mikut te pare. E trajton Isen krejt si malok qe ka zane ca toka.
Cfare u ra dakort ose jo ne Konsullate? e shume pyetje te tjera.
Ketu ne kete shkrim na del nje emer M. DERALLA, i cili ka qene nga Kosova dhe ka mbajtur edhe detyren e komandantit. Me ardhjen e sistemit diktatorial komunist te ENVERIT, e kane arrestuar dhe e kane derguar te burgosur per te punuar ne Keneten e Maliqit ne Korçe. Nga trajtimi i keq qe i bene vdiq dhe e hudhen trupin ne kenete dhe ne kete menyre nuk ka as varre.
Si perfundim ky eshte xhaja e VJOSA OSMANIT, e cila tani eshte Presidente n e Kosove. Te jatin e kesaj e kane arrestuar komunistet jugosllav te TITOS dhe e kane pushkatuar.
Pra, te jatit ja marrin jeten komunistet jugosllav te Titos, kurse xhajen komunistet shqiptare te Enverit ja marrin jeten. Tung.
Ku je historian ku je!
Mehmet pashe Derralla ka vdek me 1918. Per me teper eshte dibran.
Tung.
Oj laberia e faqes zeze Ku i ke lexuar keto marrzira qe thua, mirdita nder shekuj ka qendruar e forte nuk la asnje pushtues ruajti me fanatizm gjuhen zakonet e shqiptarit, dha nje kuntribut te ne are nen nderkombtare, serbet kan qen gjithmon armiku Jon kryesor, per sa i perket qeshtjes qe behet fjale Ismail Bejvlora bashke me Isa Boletin i shiten trojet dhe per ket tradhti u vra Isa dhe helmua Ismail Bejvlora infermohu mir se prej Ismail Qemalit ju aneksuan shqipris Kosova shkupi tetova qe ju dha maqedonis qamria qe ju dha greqis kurse mirditen dhe mirditore nuk ke qa te thuash, se ka pas Mirdite pa ka shqipri
Kam degjuar qe i jati i te famshmit komunist malazes Milovan Gjilas ka vrare Isa Buletinin. Di ndonjeri nga komentuesit me shume reth kesaj ceshtje.
Isa ska pas komunikim te mire me ismail qemalin …..nuk e ka dash shkeputjen e shqiperise prej turqise ….. kur e kane pyet diplomatet e huaj me shku ne vlore nuk ka pranuar ……si ish bodigard i sulltanit ,kur ju pre pensioni special prej xhonturqve (ati dhe shume ish oficereve te tjere ) ai revoltohet dhe mobilizon turkodashesit ne nje revolte drejt shkupit me qellim per te cliruar nga burgu sulltan hamitin…… (per te rimare perseri pensionin), sulltan hamiti ishte burgosur ne selanik……
Isa ska pas komunikim te mire me ismail qemalin …..nuk e ka dash shkeputjen e shqiperise prej turqise ….. kur e kane pyet diplomatet e huaj me shku ne vlore ne ngritjen e flamurit per pavaresi ai nuk ka pranuar ……si ish bodigard i sulltanit ,kur ju pre pensioni special prej xhonturqve (ati dhe shume ish oficereve te tjere ) ai revoltohet dhe mobilizon turkodashesit ne nje revolte drejt shkupit me qellim per te cliruar nga burgu sulltan hamitin…… (per te rimare perseri pensionin), sulltan hamiti ishte burgosur ne selanik……Pra me veprimtarine e tij ai ra ndesh me te gjithe faktoret politike lokale dhe nderkombetare …… ka mundesi qe vrasja e tij te jete vendosur , kushtezuar nga aktiviteti i tij kungra zhvillimeve politike rajonale ne ballkan……..
Isa ska pas komunikim te mire me ismail qemalin …..nuk e ka dash shkeputjen e shqiperise prej turqise ….. kur e kane pyet diplomatet e huaj me shku ne vlore ne ngritjen e flamurit per pavaresi ai nuk ka pranuar ……si ish bodigard i sulltanit ,kur ju pre pensioni special prej xhonturqve (ati dhe shume ish oficereve te tjere ) ai revoltohet dhe mobilizon turkodashesit ne nje revolte drejt shkupit me qellim per te cliruar nga burgu sulltan hamitin…… (per te rimare perseri pensionin), sulltan hamiti ishte burgosur ne selanik……Pra me veprimtarine e tij ai ra ndesh me te gjithe faktoret politike lokale dhe nderkombetare …… ka mundesi qe vrasja e tij te jete vendosur , kushtezuar nga aktiviteti i tij kundra zhvillimeve politike rajonale ne ballkan……..
Jo gjyshi i Milo Gjukanovicit,por i jati i Milovan Gjilasit eshte VRASESI i deklaruar i Isa Boletinit.
Ti pallavraxhiu raimond vlonjati nga e gjete ate deklaraten gjoja te Isa Boletinit:-Neqoftese austriaket do te sulmojne Serbine,une do te luftoj kunder austriakeve.
Citoje me rrjesht,,me faqe,me dokument,,,ne cilin liber,nga cili autor e ke marre?
Se je mesuar ti qe leshon idjotlleqet,qe bluan koka jote,si ate gelltitjen e famshme te Shqiperise,qe Stalini e leshoi me delegacionin Jugosllav,,qe e deshmon Milovan Gjillasi,,kurse ti ja vesh takimit te medhejve Stalin,Cercill,Rusvelt,..
Te gjitha ca thua ti Demo jane karlkeqe
Ate qe them une per Isa Boletinin e di cdo student qe ka mbaruar fakultetit e Histori -Filologjise
Ndersa ajo puna e Stalinit qe kam thene une nuk diskutohet fare ,
se une e kam lexuar ne origjinal ne Anglisht ne librin me kujtime te Athony Eden , Ministry i Jashtem Britanik
Dhe nqs ate gje e ka thene dhe Gjilasi , atehere ai ja genjyer dhe e ka kopjuar nga ajo fjal e Stalinit ne ate komference
Por qe e rencishme eshte qe me vone Stalini u be tifoz i zjarte i popullit shqiptar ,
Ndaj dhe i dhuroi Fabrika, Uzina, Hidrocentrale, Kombinate , Rafineri Nafte, avjone, tanke, topa, raketa. Anije luftarake, nendetse, sisteme te mekanizimit te traktoreve, autokombajna, traktore ,
bursa pa fund per te rinjte shqiptare
Dhe te gjitha keto i dha falas fare
Edhe Kadareja me bursat e Stalinit vajti e studjoi ne Moske
Apo na i kishte borxh gjithe keto ndihma ne miliarda dollare ?
Isa nuk ka qene bodigard i sulltanit,por ka qene i internuar prej sulltanit ne Turqi. Nuk kishte nevoje Isa per pensionin e sulltanit,sepse kishte ciflig te familjes gjithe Mitrovicen e Veriut me gjithe Trepcen.
Nqs.ka ndonje gabim Isa jane ca familje serbe qe i pat bujq ne tokat e tij ne Mitrovise dhe i mbrojti nga fanatiket muslimane..Hiqi axhe se do na marresh ne qafe!,,Jo axha! Jane te urte dhe punetore.
Ata sot jane mijefishuar me serbe te ardhur nga Serbia dhe kerkojne bashkimin me Serbine.Nuk lejojne as sternipat e Boletinit te ndertojne Kullen.
Ky eshte gabimi i Isa Boletinit.
Isai i kishte te mirat por kishte edhe te meta. Historia e tij eshte kontraverze. Komentuesi taqo i thot edhe disa te verteta. Eshte e vertete qe Isai mori pjese dhe ishte njeri nder udheheqesit e kryengritjes se vitit 1912 kur shqiptaret cliruan Shkupin (12 gusht 1912), por ai , pasi qe u clirua Shkupi nuk qendroi aty por me ushtaret e tij,qe ishin te shumte u nis per ne Selanik per ta liruar sulltanin nga burgu. Pra ai e braktisi kryengritjen per nje qellim tjeter, per lirimin e sulltanit. Se a e beri ai per pune te pensionit apo jo, nuk ka rendesi, rendesi ka qe ai e braktisi kryngritjen.
Hasan Prishtina ne vepren e tij “Nje shkurtim kujtimesh mbi kryengritjen shqyptare te vjetit 1912” per mossuksesin e kryengritjes e akuzon Isa Boletinin dhe Riza Beg Gjakoven.
Sa per repliken qe i ben R. Vlonjatit ke te drejte. Ishte i ati i Gjilasit njeri nder vrasesit e Isait.
Demo ke te drejte nuk ka qen bodyguard por ka qene kryebodyguard i sulltanit. Isa luftonte per autonomi dhe kthimin e padronit te tij Sulltan Adbulhamidit 2. Kur e pa qe Turqia ra pranoi pavaresine si gjithe te tjeret.
Isa luftonte te mbronte koncensionet qe i kishte dhene sulltani.
Nuk e kam lexuar vepren e Hasan Prishtines dhe nuk kam dijeni qe Isa begi braktisi kryengritesit ne Shkup dhe u nis per Selanik te shpetoje sulltanin.
Di qe ishte krahu i djathte i Ismail Vlores dhe e shoqeroi ate bashke me djemte ne Evrope.Braktisi familjen dhe kullen e tij per te qene krah Ismail beut.
Kryengritesit shqiptare qe cliruan Shkupin nuk kishin udheheqes vetem Isa begin,por Forcat kryesore udhehiqeshin nga Idriz Seferi dhe Bajram Curri.
Kur kryengriteswit prisnin e realizimin e kerkesave per
Autonimi mbi 4 vilajete,Ushtria e rregullt serbe sulmoi pas kraheve Kosoven,Sanxhakun,Mitrovicen,pa burra e pa arme.Mali i Zi sulmoi Shkodren dhe Greqia Epirin.
Luftetaret u shperndane tu gjenden familjeve te tyre.Kjo ishte gjendja.Te quash Isa Boletinin sabotator te Kryengritjes per Pavarsi Kombetare,eshte njesoj si te quash Skenderbeun sabotator te Rrethimit te Beratit,Mehmet Shehun bashkepunetor te gjermaneve dhe Beqir Ballukun agjent sovjetik.
Franca Kurve ka bere pislleqe ne Korce dhe vrau Themistokli Germenjin dhe Qamil.Panaritin e coi ne Venezuele te internuarne Burg ku dhe e pushkatuan me vome
Ore e kuptova une gabim apo jo????? Ne artitkull thuhet qe u arrestua ne shtepine e rrethuar dhe ne fund te artikullit thuhet qe u vra te ura. Jam une gabim apo ??????
Mësimi i historisë për ne shqiptarët .Ismail Qemali,Isa Boletini,Luigj Gurakuqi ,etj,etj,figurat e mëdha që krijuan shtetin e pavarur shqiptar.Të gjithë të vrarë për veprën e tyre të madhe.Kurrë mos e harroni këtë fakt.Veprimtaria antishqiptare vazhdon dhe fort .Vetëm USA e ka mbështetur e mbështet interesat e kombit shqiptar.Këtë tregon historia e këtyre 100 e ca vite të shtetit shqiptar.