Në raportin mbi vdekjen e Olldashit, 4 ekspertët në paragrafin ku flasin mbi devijimin e mjetit, rrëshqitjen dhe më pas përmbysjen, shkruajnë që nuk mund të jenë të sigurtë për arsyet që e bënë mjetin të dilte nga rruga. “Akoma mund të hipotizohet që faktor të panjohur mund t’i kenë dhënë shkak devijimit…” – shkruajnë ejspertët. Ja pjesa e plotë e shkëputur nga raporti (vëreni fjalinë e fundit – klikoni faksimilen për zmadhim):
RAPORTI AUTOTEKNIK-Dinamika e ngjarjes
“…Së bashku planimetritë dhe kërkimet teknike të kryera lejojnë të thuhet sa këtu sillet në vijim. Automjeti tip Benz i përfshirë, përballte një kthesë në të majtë me rreze të ngushtë afërsisht R = 30m mbi rrugën dhe në këtë rrethanë zotëronte njëfarë shpejtësie. Në këtë moment ka devijuar në të djathtë duke kapërcyer kthesën duke dalë komplet nga rruga dhe duke ecur dhe më pas rrëshqitur në shpatin e pjerrët. Mjeti në dalje nga kthesa nuk kishte shpejtësi të lartë, pasi po të ishte ndryshe mjeti do të kishte fluturuar në ajër dhe do të kishte rënë në rrugën e varrezave të fshatit, por vazhdimi i gjurmës është i vazhdueshëm pavarësisht pjerrësisë së shpatit. Pasi goma e parë e krahut të djathte ka dalë nga rruga, mjeti ka pësuar zhvendosje të pjesës së pasme djathtas gjë që shpjegon faktin se përse kemi një degëzim të gjurmëve të këtij krahu. Në këtë moment gomat e krahut të majtë kanë qenë akoma në rrugë dhe pas rreth 10 metrash gomat e krahut të majte dalin nga rruga. I pozicionuar plotësisht në skarpatën e rrugës mjeti ka vazhduar lëvizjen mbi shkurret e dendura duke i ngjeshur dhe zhveshur ato. Pasi ka ecur rreth 9 metra mjeti me gjithë pjerrësinë e shpatit ka ndaluar në vendin e shënuar me piketën nr.8 ku shkurret janë të pa dëmtuara. I ndodhur në këtë pozicion duke qenë se në të majtë të tij pjerrësia e shpatit është rreth 90 gradë pasi është skarpata e kanalit kullues të rrugës së varrezave mjeti ka filluar rrokullisjen. Në gomat e krahut të djathtë të mjetit vërehet mbledhje e baltës nga ana e jashtme e tyre e marrë nga skarpata e kanalit në vendet e shënuara me piketat 13 dhe 14. Pas rënies në krahun e djathtë mjeti për shkak të energjisë që zotëronte, energjisë kinetike për shkak të lëvizjes drejtvizore si edhe duke lëvizur në një shpat të pjerrët merr dhe një moment rrotullimi rreth qendrës së rëndesës së tij gjatë kohës që bie në rrugën e varrezave dhe përmbyset fort me rrotat në ajër, ku shkëputet dritarja e tavanit dhe për shkak të energjisë potenciale që zotëronte mjeti që ra nga lartësia si edhe momentit të rrotullimit, nga zotërimi i kësaj energjie potenciale e momenti të rrotullimit të Benzit, mjeti ngrihet përsëri në një lartësi të vogël si rezultat i përplasjes së pare pa pasur mundësi rrotullimi dhe gjatë kohës së kontaktit të dytë me tokën koka e drejtuesit të mjetit kapet nga dritarja e tavanit nga ana e djathte ku kanë mbetur dhe flokët. Ky është dhe momenti fatal ku drejtuesi i mjetit për shkak të mos vendosjes së rripit të sigurimit bën lëvizje në funksion të rrotullimit të mjetit dhe koka e tij bie në kontakt me tehet e mprehta të kësaj dritare në pjesën e sipërme të kabinës e cila i shkakton dëmtime vdekjeprurëse drejtuesit të mjetit për shkak dhe të peshës se vet mjetit. Devijimi në kthesë mund të ketë ndodhur për tejkalim të moderuar të shpejtësisë në lidhje me gjendjen dhe ecurinë vijëpërkulur të rrugës, por akoma mund të hipotizohet që faktor të panjohur mund t’i kenë dhënë shkak devijimit…”
Në fotot e brendshme të makinës me të cilën u aksidentua deputeti Olldashi, disa foto tregojnë gjurmë gjaku dhe fije flokësh në pjesën e sipërme të kolltukut në krahun e pasagjerit. Edhe airbegu i sipërm i krahut të pasagjerit është i hapur.
Ekspertët e shpjegojnë këtë fakt me faktin se kjo ka ndodhur pasi “trupi i Olldashit në çastet e përmbysjes ka bërë lëvizje të njëtrajtshme me makinën që po përmbysej”, por në raport nuk është e detajuar se si ka ndodhur konkretisht kjo zhvendosje e trupit nga krahu i shoferit në anën e pasagjerit në këto momente kritike të batimit të mjetit.
Siç edhe theksohet në raport makina e Olldashit ka rënë nga vetëm 1 metër lartësi në fund të rrëpirës rreth 9 metra e gjysëm dhe ka kryer vetëm një batim-rrokullisje. Makina ka dalë nga rruga me 45 km në orë dhe ka ecur normal përgjatë rrëpirës, në fund të së cilës është përmbysur. Dinamika e aksidentit, shpejtësia e ulët, mungesa e rrotullimeve, rënia nga lartësi minimale, të përshkruara në raport nuk justifikojnë lëvizje të forta të trupit.
nje raporte i perpikte qe diku ja kan mare shpirtin DELETED
Konkluzionet e raportit jane diletante
Devijimi ne kthese ka ardhur natyrshem, se perderisa timoni ka qene nen drejtimin automatik
makina sa eshte futur ne kthese ka vazhduar drejt…kjo ka bere qe gomat e djathta te dalin ne karaxhade ……dhe kur goma del ne karaxhade eshte me rezik, sepse karaxhadja e terheq makinen drejt vetes se saj dhe te nxjer nga ruga edhe kur ti je shofer i zoti,
e jo me ne rastin e Olldashit qe e kishte lene timonin ne automatik
Pra makina ka devjiuar jo nga forca te jashteme apo nga dikush nga brenda makines,
sepse makina ka qene nen drejtimin e shoferit automatik…dhe detyrimisht kur makina futet ne kthese rotat ne te djathte do dalin jashte ruges ..
…Dhe ajo pjese e ruges jashte asfaltit eshte jashtezakonisht e rezikshme dhe te nxjerr nga ruga dhe te hedh perjashta ……Ne fillim ajo e ka ndihmuar te mari kthesen paksa makina,
pastaj ajo e ka nxjerre jashte ruge, plus qe edhe timoni ishte ne automatik.
Por sic thashe , Olldashi kur makina eshte rotulluar nuk duhej te vritej ne koke tek xhami i baxhase lart,
por duhej qe koka e tij te perplasej tek detara e pasagjerit dhe kembet e tij te dilnin lart ne baxha …..sipas ligjit kur rotullohet makina_-Sepse vetem 1 rotullim kishte bere
Mirpo duke qene se aty ne sedilen e pare ka pasur nje pasagjer te
, atehere
Olldashi kur makina ka filluar te rotullohet, eshte perplasur me supin e pasagjerit dhe ka mbetur atje me koken lart …qe i ka dale drejt e tek xhami i baxhase …..se ai ishte edhe i gjate
Ky pozicion i trupit te Olldashit e ka mare ne qafe se i ka krijuar mundesine te goditej koka e tij tek xhami i baxhase dhe tek buzet e saj ..dhe i ka mare jeten
Ndersa jasteket e ajrit hapen te gjithe kur goditet makina nga jashte
Rajmono, e paske ngatarru benzin me aroplanin. Aro plani plako ka autopilot, jo maqina. Po experimenton gugell per autopilot maqine, por nuk ja kish dhene Kolit ta testonte. Maqinat maksimumi kane automatik shpejtesine, por jo timonin. Me perjashtim te ca markave e modeleve qe mund te parkojne vete, te tjerat plako ia len timonin shoferit.
Bazuar ne te dhenat e funit te shkences qe t’i paraqita me siper, rivleresoje studimin tat. Po presim.
Po specialistet keshtu thane qe ne fillim se :… Olldashi e kishte vendos makinen ne timon automatik ..
…..dhe natyrisht qe shpejtesia ka qene konstante kur e vendos ne timon automatik dhe ne kete rast makina ecen vetem drejt
…Aty pastaj kur ka ardhur ne kthese makina ka vazhduar drejt sipas timonit automatik, dhe ..ka dal nga ruga
Tani ti ke makina qe e parkohen vete, ,ne menyre automatike ,
pa e prekur shoferi fare timonin ..
.Dhe timoni ne kete rast rotullohet vete derisa makina te parkohet ,
ndersa ne ecje te drejte nuk ka asnje problem qe te jete makina vet-automatike
Ne rastin e Olldashit makina ka qene ne Tynel dhe Olldashi
e ka vendos makinen ne timonin automatik ku makina ecen drejt dhe me shpejtesi konstante , dhe timonin nuk ke nevoje ta prekesh
Arsyetimi im eshte mbi bazen a faktit qe makina ishte vendos ne timon-automatik, sipas fjales se vete eksperteve
Pastaj ka dhe dicka __Edhe nqs ai i ka pas duart ne timon…..
Nqs makina eshte futur ne kthese me 45 ne ore, ai mund t e kete dale paksa nga ruga ne hyrje te ktheses ….
..Ne kete moment rotat e djathta i kane kapur ne karaxhade qe zakonisht eshte xhavor ose dhe …..
Aty makina te leviz nga drejtimi dhe duhet te jesh shofer shume i zoti qe ta mbash makinen ne ruge pa te dale jashte….
..sepse kur gomat kapin ne karaxhade , ato e terheqin makinen jashte ruge , dhe makina fluturon jashte ……
..Dhe pikerisht dalja e rotave te djathta, apo dhe vetem e 1 rote
te pare ne karaxhade , ka sjelle daljen nga ruga te Olldashit,
i cili duke qene edhe nen efektin e alkolit nuk e ka kontorlluar dot makinen…..dhe eshte dorezuar
…. Nuk eshte aspak aksident.
Eshte “dora e zeze” e kriminelit s-Ali Bisha Shpellarit …. vrasje “naten me shi” si Azem Hajdarin, Trebicken, Artan Hoxhen …. deputetin Xhindi etj. etj.
Makines i jane futur duart …. ashtu si beri me Trebicken,dhe Artan Hoxhen.
Populli e di perseri vrasesin: s-Ali Bisha.
artan hoxha=dritan hoxha???
Qe nuk ka qene aksident e thote raporti. Po qe eshte dora e Berishes nuk bindem. Jo per te mbrojtur Berishen. Por nuk gjej arsye. Mos me thuaj se i rrezikonte marrjen e PD. Olldashi ka qene gjithnje nje berishist i bindur. Aq i bindur sa pranoi te hynte ne nje gare qe dihej se ishte e humbur qe ne fillim. Aq i bindur sa doli e deklaroi ne 21 janar se ai do vriste edhe me shume se 4 vete. Aq i bindur sa shpesh luante krahun me ekstrem te PD. Pastaj pse policia qe i perket se majtes ne kete moment nxitoi ta mbyllte ngjarjen ne kete menyre?
Nuk eshte direkt dora e Berishes,por e atyre qe punojne per ta mbajtur Berishen ne Krye te PD.
Berisha ka MAFJEN e tij qe kujdeset per te eleminuarr çdo njeri qe kerkon ti krijoje probleme 2 B te PD
Analize e sakte shume dakort
Air baget e prapme mund te japen nqs dikush eshte ulur prapa…Keshtu qe del qqarte se prapa ka pasur pasagjer…Nuk di cmendon Mero Baze i cli bente “be e rrufe” se nuk kish pasur person te dute ne maiken…
Mero Baze eshte nje ish-salist i kthyer ne nje bisht rudimentar te Rames. Para zgjedhjeve kujtova se Merua ishte nje gazetar i vertete per te cilin shoqeria jone ka shume novoje. Por pas zgjedhjeve tregoi se s’eshte gje tjeter veçse nje analist-çilist qe ben gjtheçka per tu dukur i zgjuar e i rendesishem me qellim qe te perfitoje ndonje llokme nga kundershtaret e çiftit 2b (jo dy bythat por çifti pd-iste Berisha-Basha). Mero, thjesht tregon se çfare karakteri dhe sinqeriteti ka ….!
Te gjitha keto qe shkruhen ketu nuk kane lidhje fare me marrjen e jetes se te ndjerit Sokol.
Ne mendojme se duhet gjetur argumenta te tjera ne qofte se ka per te vertetuare vdekjen keto nuk jane apsolutishte jo.
Po ta shikoshe holle kete pune ketu edhe rastesia nuk besohet me keto qe shkruhen si shpejtesia ,ngritja perseri e makines por nuk ak arritur te beje rrukullisjen e dyte,keo perralla me mbret te pakten ne popull te mos dalin se e dime qe ju budallenj nuk na beni kurre,por budallenj jeni ju qe ju rren mendja se ja hodhet.
Nuk dua te merrem me se çfar ishte per mua njeriut nuk duhet ti merreyt jata ne kete menyre dhe pastaj te ftohen nje tufe budallenj per te mbushur mendjen e te tjereve.JO JO JO JOOooooooooooOOOOOooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ja thene shume genjeshtra rreth askidentit..u tha ka rene makina nga 100 metra ne humnera, por doli 10-12 metra… u tha se ka bere saltro, por u hodh poshte…etj etj dokrra. Kush eshte shofer me pervoje e kupton mire se ka shume mashtrime me “ngjarjen e supozuar’. Une ngas nje Benz E350, i di shume me mire pikat dobta te Benzave sid he pikat e forta dhe jam habitur sesi duan ta manipulojne ngjarjen. Plus qe carja e airbags eshte nje fakt me shume qe tregon se ngjarja kerkon te manipulohet. Nuk di perse ngulet kembe se ska pas person te dyte ne makine??? Shto ketu edhe faktin qe ka heshtur mjeksia ligjore, aq shume e rendesishme ne keto ceshtije enigme…Mister eshte shume pak ta cilesosh
Ky Benz kurre nuk njeh aksident te tille (rrenie ne pjeresijo e forte) hetusia te kujdesohet per ngacim/futje duarsh ne motor.
Kjo eshte vrasje politike e rradhes se s-Ali Kriminel Bishes.
o njerez po cfare prisni ,qe ata te kriminalistikes te thon te verteten. me thoni nje gje .,kur eshte nxjerre ne drite e verteta ne keto 23 vjet ….po ata jane njerezit qe i ka vene vete ai dhe i kane sherbyer gjithmon me koshience te plot saliut,,,vetem nje gje spo kuptoj ,,cfare po ben ky tjetri qe i dha populli 1 000 000 vota si po imban akoma dhe sa do te pres akoma se zullumi keto institucione i ka mbuluar me kohe …………
…. Nuk eshte aspak aksident.
Eshte “dora e zeze” e kriminelit s-Ali Bisha Shpellarit …. vrasje “naten me shi” si Azem Hajdarin, Trebicken, Dritan Hoxhen …. deputetin Xhindi etj. etj.
Makines i jane futur duart …. ashtu si beri me Trebicken,dhe Artan Hoxhen.
Populli e di perseri vrasesin: s-Ali Bisha.
Perderisa Ai nuk ka pasur ripin e sigurimi ..duhej qe trupi ti te batohej djathtars dhe te godiste deren e djathte nga brenda kur makina eshte batuar per tu rokullisur ……
Por prania e pasagjerit e ka mbajtur ate ne sedile drejt dhe ai eshte batuar vetem sa eshte mbeshtetur tek supi i pasagjerit …
.kjo ka bere qe koka e tij ka dal direkt tek pozicioni ku eshte dritarja dhe ka ngelur aty gjate rotullimit duke u goditur tek buzet e dritares …se ai duhet te kete qene nen efektin e alkolit ndaj edhe nuk eshte mbrojtur fare duke ullur koken ose duke frenuar….
Ne fakt nga menyra.si ka dale nga ruga makina –Olldashi ose ka qene i vdekur me perpara aksidentit
,ose ka qene i dehur tape
Nqs nuk do kih
-Populli e di shume mire qe s-Ali Bisha vrau dhe Olldashin.
-Shpejt Ky shpellar-psikopat do perballet me ‘Drejtesine e Vertete” per gjithe krimet, shkaterrimet, bemat qe ka bere per 23 vjet rrjesht Shqiperise.
Po Azemi, Trebicka, Dritan Hoxha …. te pire kane qene ? … apo te kercenuar prej shume kohesh nga cubat e armatosur verior te paguar nga krimineli historik i koherave s-Ali Bisha ?
Kete e kane deshmuar dhe e di i gjithe populli, por shpejt do ta shihni kete “kriminel – verior” para Drejtesise se Vertete.
Azemin nuk e vrau Sala ore –
-Sa per ata te tjeret nuk e di une , por ky rast i Olldashit nuk ka lidhje fare me Salen …
Ja pyesni Mero Bazen se ai ka qene shoku i oreve te fudit te Olldashit –Po te kishte dhe hijen me te vogel te dyshimit per Salen, Mero Baze do bente namin duke uleritur ne pacavuren e tij Tema
Populli thote keshtu: Cafre te besh e si te besh, ashtu do te bejne dhe ate do te bejen”. Sokoli ka qene pjese aktive e bandes mafioze kriminale te Sali Vicidolit, dinte dhe ka qene pjestar ne shume gjera nga ato qe dinte ti bente vetem xhaxhi Saliu
Mos u merrni me teorira koti eshte e thjeshte NUK KA PASUR RRYP SIGURIMI, dhe rrotullimi i fundit i ka dhene goditjen fatale ne koke .
po te ket qan Grigja ndodh xhithshka…ajo di me i ba tana gjanat
Nje gje eshte e sigurte: te gjitha c’ka thuhet ne raportin e publikuar, nuk jane te verteta. Por e verteta zhytet, por nuk mbytet, thote populli.
sokoli denoncoi qeverisjen pd-lsi. vdekja erdhi nga elbasani,urdheri nga tirana. ju kujtohet 3 dite para vrasjes meta shkoi e u ul prane berishes ne parlament.
cti besh ? edhe vajza ime 10 vjec, po thote keto vdekje kaq misterioze ndodhin vetem ne pd e sali berishes, kjo eshte nje parti misterioze qe vjen era gjak e pabesi, qe le shume per te dyshuar, skifteri po ha zogjte e vete ne pabesi,
Në kete rast le t’i lëmë një cast kush ishte i ndjeri Olldashi,e vrane apo u vetvra,kishte apo nuk kishte të tjerë(duket qarte nga Airbeget e hapur qe ka).
Analizojmë “specialistet” qe vertet shiko,shfaqin dyshim ne nje moment,por është krucial:”forca të panjohura..” Pra keto forca kane realizuar devijimin. Ecja me gomen majtas 10 metra,jasht rrezes…pra 10 metra dalje,ecje…Cka ndodhur ne keto dhjetë metra? Enigma qe zgjidh rebusin vdekje. Arsyrtojmë:
Viktima është futur në kthesë me shpejtesi relativisht të ulte(duhej thene,eksert sepse del nga matjet lineare të gomave,me shenja jasht rruge 10 metra.Shpejtesia 40 km. Dalje nga rrezja,nuk besoj se vjen nga gjumi se viktima është zgjuar pasi ka drejtuar timonin ne fillim të ktheses,as i dehur sepse ka marrë kthese,pra ka parë nga dritat rrezen…ka ecur 10 meter,me gomen e djathtë ne asfalt,rrugë,i duhet ne keto 10 meter nje levizje e vogel rifutje ne rreze,rruge,nuk e ka berë. Perse? Po ai ka folur ne telefon,kur? Ora shpenzohet ne celular,ekspertiza gjen sekonden kur ka pushuar zemra…sa është kjo distancë kohe?Sekonda apo minuta,pasi 10-20 sekonda me pas daljes nga rrezja,ka ardhur vdekja e menjehershme,ose ajo e ngadaltë,me kohen me teper…Ekuacion qe nuk tregohet. Por jemi tek 10 metershi!Cka mund të kete ndodhur:
Gabim fatal i drejtuesit dalja nga rrezja e ktheses,por ai ka kohë,ka 10 meter qe mund të rifutet dhe kjo kohe e mjaftueshme per rikthim në rrugê! Perse nuk është berë? Cka ndodhur ne keto 10 metra me drejtuesin? “Forca të paqarta”,percaktojne specialistet.kane të drejtë? Absolutisht jo! Sepse drejtuesi ka marrë rrezen,ka hyre ne kthese,por ka devijuar skajsjem,ne krahun e tij.Nuk është pune frenash,ketu; as shpejtesie,sepse ajo rezulton e vogel.Ketu ka arsye,me saktë forcë kinetike qe detyron mosdrejtim mjeti ne rreze,por dalje ne krahun tjeter…
Shkaqet:
– Infarkt!- E pamundur
-Pagjunesi-e pamundur
-Pije- probabilitet i vogel se i dehuri sheh mire kthesat se sa drejlevizjen qe e lodh dhe e siguron per parrezikshmeri,dhe bie në gjum…
-Verbim? Absolutisht jo,pasi del nga rruga,kur ne keto raste i afrohesh dritave…
-forcë e panjohur? Patjeter! Ketu është KRIMI por duhet verefikuar !Sepse:
Mjeti është futur ne kthesë nga dikush tjeter,ka ecur 10 meter,(duam ne keto 10 meter shpejtësinë e rrotullimit të gomave ne sekond) shenjat duhet të tregojne sepse ka balte..po të kete ulje shpejtesie,pothuaj 15-20;(ndryshe drejt thuhet makina me shpejtesi mbi 50 në ore fluturonte) dikush ka qënë ne drejtim,ne ecje tek fillimi i 10 metrave ka dalë ka mbyllur deren dhe ka parë tragjedinë!…ishte a jo i ndjeri ne volant(timon) floket ne baxha,nuk vertetojne se mund të ishte në sedilen tjeter ku kafka mund të goditet por fytyra shperfytyrim,vështirë…10 metrat që sollën tragjedinë Olldashi,titull romani policor!
Dy fjale z.Mero!
Nuk bej politikën e shtypit,si qysh,moralin e gazetarit eccetera,eccetera!
Kur shkuat ne vendngjarje,kur dyerte nuk hapeshin,baxhaja hapej a jo? Nese makina ishte bythperpjete,cfare ben hapsit e dyerve? Kishin abraziv,të prisnin “llamarinen” koha e prerjes 3 minuta! Perse nga ora 21 30- 01 kater ore,kur mund të vihej ne Paris me avjon,nuk doli trupi? Po të kishte qënë gjalle,mos duhej lene per të mostreguar vet? Kater ore,pothuaj dhe ju gazetar aty? Nuk keni thene nuk me lejoi policia!…as shkaqe të tjera! Keni vetem titullin me qartesi ne shkrimin e parë të ngjarjes? Brendia himn,kur “miku” kish vdekur!
Kush e vrau Olldashin,z.Baze? Vet ai nuk është vrarë!…
Bravo ! Kjo eshte analize e vertete….dhe,me vjen keq,edhe Baze doli kot fare…!
O specialist i “mbaruar”…! Po ku i more keto fakte, apo edhe ti si te tjeret..! Lereni drejtesine te beje punen e vete dhe mos hidhni tymnaja, pasi keshtu ja beni me te rende kete fatkeqesi te ndjerit. Eshte thene dhe rithene se ngjarja eshte nje gabim njerezor, duhet patjeter te themi qe e vrane…?.. se keshtu do ti apo ndonje tjeter…! Kush eshte kaq i interesuar le te shkoje ne prokurori dhe te marre informacion me te plote dhe te mos derdellis larte e poshte se kjo vetem sa ndihmon t’i largohet te vertetes..!
Olldashit ja kan more shpirtin vend tjeter dhe aty ne makine e vendosen si manekin !!! Madje po tju kutjohet ajo nate te fundit qe shkuan ne morgun e tiranes ishin Agron Kulici dhe Flamur Noka qe ta shikonin viktimen ishte goditur ashtu sic duhej apo jo, ato u pane live me kamera kur u futen brenda ne morg Gje qe eshte e pakuptueshme ku e gjeti te drejten Agron Kulici qe eshte nje hic per momentin te futet ne morg pa leje?? Plus nese shteti ka vendosmeri per ta gjetur te verteten e gjen brenda muajit merr 2 experte gjerman te clasit 1 paguaj sa te duan dhe ta gjejne fije dhe per pe madje dhe intenerarin e benzit! Eshte shume e thjeshte policia te gjen me ane te i phonit edhe i vjedhur le te jete jo me mos te gjej intenerarin e benzit 150 mije euro ku ka levizur 4 oret e fundit , Atehere nese shteti nuk do ne kot flasim ketu bejm aheng.
Krejt Jane ne telefonin e tij…edhe krejt na i ka regjistruar dikkushi,qe cuditerisht po hesht shume…Zotni ambasadori nuk u ndi….?
Po ne kemi Halimin more zotni, ekspert mbi ekspertet e ti thu me marre gjermanet
Kjo tragjedi duhet te zbardhet me vertetesi e pergjegjesi dhe me pas te behet publike , shkaqet dhe cilet ishin te interesuarit per eleminimin e olldashit , kjo gje duhet te zbardhet per dinjitetin e policise se shtetit , mbasi ky ” aksident ” i skeduar do beje qe te çbirohen dhe vrasjet seriale te Artanit ,Trebickes etj . Ky rast deshmon se mafja eshte shume e fuqishme dhe rrezik real per shtetin e qytetaret e saj . Edhe kopili ndodh qe vonon por del ne shesh.
I ndjeri Sokol iku por nga ato qe thuhen kuptohet se litari ka mbetur jasht.A duhet besuar se dikujt duhet tia veme ne fyt per ate cka ndodhi?\Ne presim pergjigje nga organet kopetente por jo te kamufluar.E drejta duhet te shkoje tek i zoti.Supozimet jane te teperta.
Makina e vrasesve i ka prere rrugen dhe e ka spostuar jashte rruge e pastaj ka rene por vrasesit e kane vrare me leva nga xhami i siperm dhe i kane hequr rripin e sigurise per alibi. Ne Elbasan ka takuar Aurel Bylykbashin,kundershtar i kryetarit PD Luciano Boci, por Aureli nuk flet se ka presion.