Është zhvilluar tenderi për një segment të rëndësishëm të projektit “Lungomare” të bregdetit të Vlorës, ku morën pjesë nëntë kompani.
Ajo që bie në sy mes pjesëmarrësve, është prania e kompanisë franceze Eiffage, një nga më të mëdhatë në Europë me mbi 16 miliardë euro xhiro në 2014-n.
Mbi 80% e punonjësve të saj francezë janë gjithashtu dhe aksionerë të kompanisë.
Fjala është për kompaninë që në themel të krenarisë së saj ka edhe ndërtimin e kullës së famshme Eifel në Paris.
Eiffage është krijuar si shkrirje e një grupi kompanish me profile të përafërta ndërtimore. Janë kompani si Fougerolle, e themeluar më 1844, Eiffel, e themeluar më 1850 me specializim konstruksionet metalike; Quillery, Beugnet, etj. Bashkimi në vitin 1992 i Fougerolle dhe kompanisë SAE, solli Eiffage.
Aktivitetet e grupit Eiffage shtrihen në projekte superstrukturash ndërtimi.
Piramida metalike e muzeut të Luvrit, Opera House e Sidneit, Australi, tuneli i La Manshit, metroja e re e Parisit, ajo e Kopenhagës janë disa nga veprat e grupit.
Mund të tingëllojë e çuditshme prania në projektin e “Lungomares”, e një grupi që kryen çdo vit volume punimesh sa katër herë buxheti i shtetit shqiptar, por duket se kompani të tilla nuk “i bëjnë naze” asnjë llojë pune e projekti, i madh, mesatar apo i vogël – thonë përfaqësuesit e saj / DITA
“LUMGOMARI”
NE CFARE GJUHE ESHTE???!!!!
AS NJE KOPANI FRANCEZE NE VLORE Z EDI ATA QE VONUAN 6 MUAJ NDEHYRJEN E NATO NE KOSOVE….LE TE VINE NE VLORESE ..TA PROVOJNE..O…ATA JANE ME TE KEQ SE SERBET…
ah pirdh te shfryhesh edhe ti…
Nuk paragjykoj asnje vend, por duke pare investimet ne shume vende te firmave gjermane, si ne Ceki, Slloveni, Kroaci, Poloni dhe shume vende qe kam vizituar, investime ne infrastukture, investime gjigande, te bukura ne syrin e njeriut, mendoj se qeveria Rama, duhet ti ktheje syte nga Gjermania edhe sik6r keto investime te duken me te shtrenjta, ne pamje te pare, por jane shume me te lira, kur te shihet cilesia, qe te jep siguri.
Shum dakord me ty.
Cfar ekzakte do te mar persiper ne bregdetin e Vlores? Ndertesa turistik qe do te menaxhohet nga shteti, per te SHTRUAR te ardhuren kombetare, ne favor te mireqenies se popullit dhe rindertimit? Projeke private per BIZNESMENE te huaj, pra dhit je te bregdetit?
Shtepi te te huajve sidomos cifute qe vdes I per nje cike mesdhe? Per njecike Adriatik? Apo Jon? Emer ky shume I proferuar edhe pet te quajtur femijet e tyre? Shtepi per Vipat e Krimit Shqiptare? Apo C’fare?
MOS NA TREGONI COMPANINE “EIFFAGE” SE ATE E DIME, POR NE TREGONI SI TA PERKETHEJME ” LUNGOMARES” DHE C’FARE EKZAKT DO BEHET ME BREGDETIN SHQIPTARE?
PSE FILLON PIKERISHTE NE VLORE DHE JO NE SARANDE, BUTRINT, KAKOME, HIMARE
APO JAN TE OKUPUARA KETO ZONA?
ZOTI RAMA! POPULLI E DI KU FLE LEPURI.
E kush i ha me prrallat e Rames,askushi. Rama te behet gati per mish derri ket rradhe,shkurt do e haje DERRIN….!
Nuk besoj qe Rama do ta “haje derrin” nga zoqte si puna jote qe tremben me shishsh…TUNG.
Mos ka pjesen e tij Edi ne Eiffage? Se ai si gjys arkitekti eshte. Perse, thate e ka ngrene Edi kur ka jetuar ne France thua? Edhe ato 3 lapsat me ngjyrat e flamurit francez kot i mbajti ai? Po vete emri i kompanise e thote se pronar eshte Edi. E(d)i f(f)ag(e) pra shkurt Edi Fag qe do me thene qe te haje Edi! Kaq gje s’kuptoni? Pa le pastaj po te zberthej kuptimin e vertete te lunGomares!
Ah qe s’moret vesh nje here nga bota, sa edhe topit te futbollit do i nxirrni bisht!
ti Zog ! me keto mendime qe ke, do te hashe derrin me te gjitha prodhimet e mbrapme!…
vetem shterngo te pasmet….
..Gustav Eifel dua edhe une ta kem emrin,por fama ka vdekur ne 1923..kujdes nga çifutet.
Perkthejeni kete lungomaren se na felliqet,ju felliqrsira ne pushtet,pa pike dinjiteti.Gjuha shqipe eshte zonja e qyteterimit Europian,me te emertohen Aferdita dhe gjithe perendite e lashtesise.Ka faj ai qe ju solli ne qytet ju!
Rama po ben ato qe ne Shqiperi,gjate ketyre 23 vjeteve nuk guxoi ti beje askush…
Mjafton hedhja ne ere e pallatit te Lulzim Bashes ne Vlore,do te mjaftonte qe ai te mbetet ne histori.
Eshte kryeministri i pare shqiptar qe ka guxuar te ndeshet me mafien.
Karakteri i tij eshte i vendosur.
Karakter i trasheguar nga e ema.
Nga bregdeti i Himares,vendi i kapedaneve….
Sa naiv shkrimi, thua se do e bej falas.
Ajo qe ka rendesi, per qytetaret e Vlores, lidhet me nje bukuri qe sot eshte e shemtuar .Nuk kane rendesi kush eshte K/Minister ,kompania qe e nderton ,francezi apo cifuti e pse jo gjermani, por te disiplinohet Gjiu me i ndotur ne Mesdhe . Emrin vijani si te doni vetem ky projekt te realizohet .
Mos te hapim oreksin pse ky dhe ai .Dikush do ta merrte kete inisjative .Fatkeqsishte qyteti, qe i ka te gjithe elementet e bukurise se rralle ne Mesdhe,eshte katandisur e mjaftuar vetem me ndertime qe e kane varferuar ate .Te ngulesh nje pallat eshte gjeja me e thjeshte .Ne Vlore kane ndertuar pallate fshesaxhinje ,karrocjer , mesues, oficera ,kapterrra , fshatar hashishi,katundar Fieri e nga cdo ane e prapambetur e Jugut .
Vija bregdetare eshte me keq qe nga koha e Italise se 1920 .Projekti qe ne mundohemi te aplikojme sot e ka zanafillen pikerishte nga inxhinjeret italjan qe u qante sy per kete mbrekulli shekullore .Monizmi ndertoje vila per te te kaluar pushimet demokraci i shemtoje portretin e virgjer .Ajo qe e ka bere Vloren kukumjacke jane politikat e politikanve per te rrjepur e jo per ti dhene ere qyteterimi .Boll te shihnin nje hapsire dhe jepej leja per te ndertuar .Nuk gjukohej cmund te behej me bukur por vec te mbushesin xhepat .Nuk ngelen fshatar nga Lumi i Vlores qe renden te blinin apartamentet duke shkaktuar nje kaos punesimi per vendalinjte .Ekonomi tregu na thone per te mbushur qytetin me cfardo pa llogaritur pasojat e saje. Futuni nje dite neper rrugica e qytetit te kuptoni se cfare masakre urbane egziston .Do kuptoni qe eshte e pamundur te konceptohet si qytet i sistemuar me nje ide bashkohore .
Aktualishte nuk bie era turistik sic pretendojme te thithim turista apo shqiptare per tu relaksuar .Vijne dhe nuk kalojne dy dite e zhgenjehen per gjithcka qe ju afrohet .Ja si mu shpreh nje shqiptare prej Maqedonie . U gezova por dhe u hidherova .Gezimin ma dha qe shkela ne token shqiptare e pikerishte tek qyteti i Flamurit .U hidherova se nuk gjeta pamjen e nje qyteti turistik .Nuk mund te vazhdoje pushimet .Ne vijen bregdetare te mbyt era e fekaleve dhe e karburanteve .Hajde ti me tha ne Gostivar qe dhe pa detin do te ndihesh shume here me i relaksuar .
Realizimi i ketije projekti minimumi do te disiplinoje vijen bregdetare .Do te hapi rugen per te ndryshuar pamjen qe e meriton .Do eliminoje te gjitha derdhjet ne dete e do te ndihmoje qe te frekuentohet nga qytetaret e pse jo nga turistat .Nuk duhet te pretendohet se do ti zgjidhi te gjitha kerkesat por shpresoje se do te marri rugen e duhur .
E para mos perdorni fjale te huaja – shetitorja a cfare tjeter jane gjuhetaret qe ju ndihmojne. E dyta, favorizoni kompani nga shtete me te cilat ne puqet gjeopolitika se francezi, laj thaj mbetet proserb.
pas francezit mos eshte serbi……………………………….?????????????
NUK KENI PARE AKOMA….
na tmerroi Kalifi i Surrelit, mu aty ku bubrojne porosites vrasjesh me pagese, pijanece te kthyer ne politikane, gangstere qe te qajne diten e te vrasin naten, kodoshe seksuale pronare hotelesh te turizmit pedo-seksual, hajdute, analfabete qesharake e per deri qef(a)li-nj pronare delesh ne turma me numura te medhenj.
Me te drejte te gjithe habitemi duke pare interesin e gjiganteve boterore qe shprehin interes ne investimet shqiptare. Keta te lunGomares (po huazoj shprehjen simpatike te dikujt me lart) jane te “ftuar” direkt nga Kalifi i Surrelit, ata te By-passit te Vlores nga Sali Shiqerja vite me pare, me te njejtin lejtmotiv: vidh sot e vidh neser qe te behemi zengjine me bythe te tharemuteruar e kokepalare.
Me nje diference ama, bashkehajdutet e Sali Shiqeres mbine nga asgjeja (shih rastin e Serennisima Construction te Giuseppe Nardi-t), ndersa keta te Kalifit te Surrelit, jane te joshur nga shifra kolosale investimesh duke filluar nga borxhi stratosferik i kerkuar pak dite me pare nga hajduti i arit shqiptar, prodhues patatesh e trangujsh per konsum ne Kuvendin e Shqiperise, Cani, prej mbi 500 milion eurosh.
Dikur vodhi pa hanxhine Lulja hollandeze e Salushit te Viçidolit, sot, me shembullin e me poshtem te By-passit te Vlores, vjedhin (ndryshe nuk kuptohet perse kane futur shqiptaret ne borxh, me fonde qe kalojne 44% te vleres se vepres ne fjale) duke kercenuar: nuk keni pare akoma…
Ja njoftimi i Haxhinastos per By-pass-in e Vlores:
“U firmos sot mes Autoritetit Shqipëtar Rrugor dhe kompanisë kontraktore Serenissima Construction kontrata e punimeve për Bypass e Vlorës me financime të BERZh,Bankës Evropiane të Investimeve dhe Komisionit të Delegacionit Evropian.
“Firmosëm sot kontratën për zbatimin e e punimeve të Bypass-it të Vlorës, një vepër shumë e rëndësishme e infrastrukturës sonë rrugore, veçanërisht për zonën e jugut dhe për aksin veri-jug të rrjetit tonë jugor, me financim të BERZH, BEI dhe BE. Kjo vepër do t’i sjellë frymarrje tjetër sa i takon qarkullimit në zonën e Vlorës dhe do të ndihmojë në zhvillimin e mëtejshëm ekonomik dhe turistik, për një nga zonat me potencialin turistik më të madh që ka vendi” – u shpreh Ministri Haxhinasto.
Ministri Haxhinasto vuri theksin në rëndësinë që ka aplikimi i standardit dhe cilësisë në punimet e këtij segmenti, duke kërkuar nga kompania që të dorëzojë një vepër brenda afateve dhe me standardin me të lartë evropian dhe u shpreh se do të ketë monitorimin rigoroz gjatë ndërtimit të kësaj vepre.
Bypass i Vlorës ka një gjatësi prej 29 km dhe fillon nga rrethrotullimi në fund të autostradës Levan-Vlore duke përfunduar në afërsi të Orikumit. Ky aks do të ketë 2 korsi në ngjitje dhe 1 në zbritje, si dhe parashikon 6 ura kryesore me gjatësi 50 -150m. në këtë projekt janë identifikuar 8 kryqqzime me rrugët ekzistuese, për të mundësuar zhvillimin e ardhshëm të qytetit.
Projekti për ndërtimin e Bypass-it të Vlorës është një financim i Delegacionit të Komisionit Evropian me një vlerë prej 1.7 milion Euro.
Për ndërtimin e segmentit kanë financuar në një total prej rreth 53.000.000 Euro, BERZH në vlerën 18.000.000 Euro, BEI 18.000.000Euro dhe Komisioni i Delegacionit Evropian në vlerën 17.000.000 Euro
Mbikqyrja e ndërtimit të këtij segmenti financohet nga DKE me vlerë rreth 1.65 milion Euro.
Vlera e kontratës së punimeve të nënshkruar sot për ndërtimin e këtij bypass është 35,289,872.64 Euro dhe me kohëzgjatje prej 30 muajsh. “
Nga nje veshtrim i shpejte del qe eshte marre borxh nje shume prej 19.360.127,36 € ose 45,139% me shume se kontrata e firmosur me veronezin me origjine nga Katania Ing. Giuseppe Nardi (edhe gjyshi i tij ka qene inxhenjer, ne Katania natyrisht).
Shenim: Komisioni Europian kontribuon me fonde te “humbura” (dhuruara) me 17.000.000 € dhe 1.650.000 €.
Nga sa duket problemi ketu trajtohet se kush do e fitoj?? Rendesi ka qe kompania qe do e fitoj te jet ajo e duhura, te bej punen me cilesi dhe me kosto me te ulet, pa se eshte gjermane, franceze amerikane apo kineze e me radhe, ska asnje rendesi. Rendesi ka qe te ecet sa me shpejt e te rivendoset drejtesia kudo dhe te moe shfrytzohet per politike. Rama deri tani po perballet me organizata mafioze dhe uroj tja dale ne krye kesaj lufte qe per 24 vite eshte duke e shkaterruar Shqiperine dhe duke e vjedhur pa u hyre asnje gjemb ne kembe. Nese duam nje Shqiperi normale duhet te fitoi drejtesia dhe ajo nuk vendoset vetem nga nje njeri, edhe zoti te jete ai. Duhet te gjithe te jemi ne mbeshtetje te se drejtes.
TE GJITHA JANE FONDE BORXHE NE KURIZ TE POPULLIT JANE JASHTE CDO LLOJ BILANCI DHE SHERBEJNE PER MENYRE ABUZIMI PO NGA TE HUAJT SEBASHKU ME KLANET EINTERESIT MAFIOZ TE TE GJITHA NGJYRAVE NE SHQIPERI…….!!!!!!!!!!!!!!!!
Mos do ishte me mire ta ndertonte Bexhet Pacolli?
mos keni harruar Uren ne Patra te Greqise, ku fqinjet tane lane edhe breket me borxhe
Nuk e kuptoj kete mishmash projektesh. Me dt. 18.Mars u botua lajmi se ne Pashaliman, port i ndertimit te anijeve, po tenderohet per tu bere port per demontimin e anijeve, katastrofe kjo per te ardhmen e Turizmit ne kete gji. Ministri i Transporteve Haxhinasto thote se zona e Vlores eshte zone me potencial me te larte turistik ne te gjithe vendin?
Ose gazeta Dita boton lajme te paverteta per sensacion, ose qeveritareve u eshte degjeneruar logjika nga” droga para”?
Marrja e ketyre borxheve gjigande na rrukullis ne drejtim te falimentimit si komshiut grek. Greku ka turizem te organizuar dhe eshte shtet me baza me te fuqishme se i joni dhe nuk eshte ne gjendje te paguaje sot borxhet. Si do ti paguaje Shqiperia e zhytur deri tani ne borxhe pa fund ? A nuk ka Shqiperia arkitektet dhe firmat e saj qe te ndertoje nje rruge dhe nje shetitore? Te pakten per pislliqet qe do perpiqen te bejne sdo kemi nevoje per arbitrazhe nderkombetare ala Blair & Co. Asnje nga rruget e ndertuara deri tani nga firmat e huaja nuk ka standarte nderkombetare, perse u dashkan akoma te marrin tenderin te huajt? Sepse me ta behet vjedhja me e lehte? Talentin dhe zotesine e shqiptarit e blen Bota per nje kafshate buke, ne paguajme te huajt qe kane ngelur pa pune me parane qe ata na japin borxh per tua kthyer edhe me %. Zot ndihmoje Shqiperine qe po rrokulliset ne Humnere!